www.Dracidoupe.cz


Galerie


Lambda kalkul
Lambda kalkul
Autor: Dormon
Přidáno: 9:41:51 16.12.2011

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-8 / 8
Ikonka uživatele Murthags    [pošta] NEW     18:24:21 03.03.2012
no je to vtipný :))

Ikonka uživatele Dormon    [pošta] NEW     23:51:41 20.12.2011
Děkuji za komentáře. Děkuji Stoupovi za jeho kritiku. Ten ví, za co to chytnout :-). Děkuji taky Anarionovi za schválení a jeho poznámky (heh, tu scénu z House znám).

To Dakeyras: díky za poznámky o krvi.
To Sccion: No jen směle do toho.
To Ascella: Já sice obsah názvu obrázku znám, ale ujišťuji tě, že se k němu vůbec nehodí. I když, možná, teď nad tím uvažuji... :-)

Chápu, že se vám můj styl nemusí líbit, ale já jsem si jej nevybral. On si vybral mě :-). Taky chápu, že se vám nemusí líbí obsah obrázku. Do příště si vezmu předsevzetí, a udělám obrázek úplně jiný. Jak obsahově, tak způsobem tvorby. Tedy pokud se mi vyskytne příležitost ještě nějaký obrázek nakreslit a nebudu se při tom cítit divně, že dělám něco jiného, než bych měl dělat.
Dormon

Ikonka uživatele Ascella    [pošta] NEW     10:14:18 20.12.2011
Dormon je mistrem detailu. A stále se zlepšuje.
Divácky mi jeho témata nepřijdou blízká (pořádný dojem na mne udělala jen ta padající dívka), ale zpracování uznávám... vždycky mám pocit, že se dívám na modelky obkreslené z katalogu plavek. Ale je to hezky barevné, znepokojující, technicky pro laika zvládnuté (co bych za to dala, kdybych uměla tak pěkně kreslit jako Sccion nebo Dormon). Fascinuje mne ten klid ba možná až užívání si svého stavu. Ten výraz zatímco je mučena.
Líbí se mi hory. Přestože se nesnaží o obálkový realismus a jsou prostě malované, jsou krásné a velkolepé jak by být měly. Líbí se mi tkaniny, nesedí mi okovy a kůže, které mi přijdou moc lesklé (je naolejovaná? :)... špatné ni přijdou prsty na noze a celé chodidlo, jako bych to malovala já, legrační.
Obecně obrázek zapůsobil. A zase nechápu název...inu jsem člověk netechnický.

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     12:13:44 17.12.2011
Pravda. Materiály ti jdou skvělě (ten kámen, kort pod nohama a u levého okraje nemá chybu) ale třeba pokožka se nějak moc leskne a nepůsobí přirozeně.
Zkus někdy tu sexy náturu malinko zaprášit pozemskou špínou :o) zašpiň jí stehna a lítka, rozcuchej vlasy... s touhle figurou bude sexy i tak :o)

Jinak občas tam máš tak ostrý stíny, že vypadá až vyhuble. Třeba ten stín na předloktí. Jakoby ta vřetení kost byla nepřirozeně vystouplá. Stejně tak ten stín na stehně je asi nejrušivější. Vlastně jí to stehno celé vykusuje dovnitř a co znám z filmu, takovej problém měl jenom doktor House když si v jedný scénce sundal kalhoty a bylo mu vidět jak mu chybí sval :o)

Jinak Stoupa to shrnul výborně. Možná kdyby jsi příště zvolil téma, kdy bude dívka osvětlena jenom jedním jasným bodem světla (pochodeň, louč, ohniště) tak by se ti ty stíny a světla dělali lépe, bylo by to jednoduší.

Pozn. Už jsi někdy uvažoval třeba o výřezu? Co já vím. Pohled od pupíku ke kolenům. Třeba jak si nějaká (opět spanilá dívka) nadzdvyhává morký chytón po stehně nahoru? .o) Nějaký takový spíš jako momentky... a nějak to fantasy jemně okořenit :o)

Ikonka uživatele Stoupa    [pošta] reputace: 3
anarion: +1
Dormon: +1
Morchaint di Belial: +1
NEW     3:13:33 17.12.2011
Vzdušná perspektiva je nulová. Tzn., že hory v dálce nevypadají jako hory v dálce, ale jako hory namalovaný na obrázku, kterej je opřenej o stěnu hned za ní.

Rozčiluje mě tam ten rámeček. Jakou má fuknci? Má vůbec nějakou? Prostože jestli má bejt ta funkce jen a pouze estetická, tak esteticky to akorát kazí, protože zaprvý je to absolutně cizorodá plošná grafika, která se svym obsahem nemá nic společnýho. Neni stylizovaná nic, je to prostě několikapixelová černá čára, absolutně rovná. Zadruhý tvoří ti na několika místech tečny, který jakmile se někde vyskytnou, tak je to průser jak vrata, protože tečny jsou hrozně rušivej prvek. Mozek neví, jak se s tečnou poprat, protože nedokáže na první pohled rozpoznat prostorovej vztah těch dotýkajících se objektů, neví, kam má ty objekty umístit do prostoru, protože se nepřekrývají, jen se dotýkají a je to prostě hrozně na hovno věc, na kterou by sis měl dávat bacha a měl by ses jí snažit vyhnout, pokud teda nemáš s tečnou jasnej záměr. Mluvim teď o doteku levý hory s rámečkem. Prostě nevim jak mam to místo dešifrovat, neumim to.
Rámeček pryč prostě, je tam zbytečnej, neplní žádnou funkci, jen překáží.

Tetování na lejtku nám podle svýho prohnutí říká, že se na lejtko díváme z podhledu. Přitom to neni pravda a díváme se na něj z nadhledu. Prostorově to dělá guláš:) Mrkni třeba na tu Sccionovo Labuť, tam je to jasný, nadhled, podhled, neni o tom pochyb. Tady jo. Jedině, že by ten zelenej pruh na noze měla vytetovanej prohnutej, tak by to takhle vypadalo, v tom případě by to bylo z tvý strany hodně nešťastně zvolený tetování.

Chtěl jsem ti zkritizovat to tmavě zelený, co má na zádech, protože jsem se domníval, že to je ostrej stín, kterej nevim, kde se bere. Teď jak jsem psal o tetování, tak jsem pochopil, že tohle je taky tetování:)

Prsty na nohách jsou vtipný:) což by bejt neměly:) Jsou moc mrňavý.

Anatomie ramena nečitelná, ztrácim se tam. Když se takhle opírá, musí vylejzat.

Chybí žebra.

Pak se ztrácim na jejích stehnech a pánvi. Nevim, jestli to černý v jejím klíně je zastíněný zadní stehno, nebo je to pořád to přední. To by mělo bejt poznat, protože tam máš všude spoustu ambientního světla a stejně jako se jí napřklad odráží světlo na spodní stranu hrudníku, mělo by se nějaký odrážet i na tu nohu. Udělalo by jí to čitelnejší. Ono se tam teda odráží, ale na špatný místo:)

A vůbec na celý postavě máš hrozně divný osvětlení, kterýmu vůbec nerozumim. Ta postava je prostě osvětlená uplně jinak, než jaká světlo má bejt v prostředí, kde se nachází. Je to jak koláž, jak kdyby si jí vystříhnul z katalogu se spodnim prádlem focenym v ateliéru a nalepil jí na fotku sjezdovky s lyžařema. Prostě to nesouhlasí.

Platí to, že jako u všech tvejch obrázků, zaměřuješ se na detaily, pipláš i ty nejmenší věci, ale celkově ti dohromady nefunguje. Je to rozdrobený, Každej druhej profík ti v rozhovoru řekne, že se snaží nezoomovat, že maluje tak, aby měl neustále přehled o celý ploše atd atd.. Stejně tak skutečnej malíř, proč si pořád odstupuje od plátna/papíru? Potřebuje vidět celou pochu, vztahy jednotlivejch věcí.

Jako já nevim no, celkově mi tvuj styl moc nevoní a nelíbí se mi, ale to nic neznamená, kažej máme jiný chutě. Tak mi musíš prominout, že ti to nechválim:)

Shrnul jsem ti tady nějaký chyby, o kterých se objektivně dá říct, že to chyby fakt jsou, subjektivní dojmy si nechávam pro sebe:)

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     21:43:13 16.12.2011

Až někdy budu chtít vytvořit postavu sadistického vraha, který své oběti nejdříve zdroguje a pak je začne mučit, je tenhle obrázek dokonalým materiálem. Jinak si totiž příliš neumím vysvětlit ten svůdný úsměv zatímco má propíchnutou nohu nějakým drátem a klove do ní vrána. Leda by se jednalo o nějakého démona v ženském těle, ale to by pak ta kamufláž byla docela slabá.

Alespoň na mě ten rozpor působí takovým dost zneklidňujícím dojmem, což je možná dobře.


Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     18:33:32 16.12.2011
Dormon zde ukazuje krásně svůj progres v tom jak se jeho obrázky stávají lepší a lepší. anatomie, kvalita, stíny, detaily... vypadá to opravdu skvěle. A jak se říká, čím dokonalejší dílo, tím větší blbosti se mu vytýkají tak doufám, že z těch drobností co ještě zmíním Dormon pozná jak vysoko už cením obrázek jako celek.

krev - nikdy ti nebude krev téct jak ji máš ty. Má docela velké povrchové napětí, takže vytváří pěkné kapičky pokud teče volně a nechává pěkné stopy. Ostré, plné. Pokud už nemůže tak prostě neteče. Zde ji máš tak, že se rozmazává a dělí do mikro stužek... takhle by prostě nikdy netekla. Možná kdyby si to rozetřela, ale i tak krev je založena na železe a tak v podstatě nepropouští světlo a takřka dokonale kryje i v tenkém filmu.

Další co je ještě patrné, tak že hory v levém pozadí jsou ostré i přes vzdálenost a hlavně jasně viditelnou sníženou viditelnost která všude v pozadí vládne. To že tam není mrak, neznamená, že tam není vzdušná vlhkost která by rozmazávala detaily.


Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     9:43:05 16.12.2011

Lambda kalkul


Věk: 23
Program: Gimp 2.6.8 pod Linuxem, myš

Obrázek jsme začal kreslit již o prázdninách. Po troškách jsem jej doplňoval. Začal jsem obrysem, hrubým pozadím a postupně zvyšoval úroveň detailů. Vše v odstínech šedé. Poté to obarvil. Pohrál si s osvětlením. Nakonec jsem obrázek i zužitkoval ve škole. Použil jsem jej jako projekt do předmětu kreativní grafika. Za což jsem byl rád. Nečekal bych, že se mi na technické škole nabídne podobná možnost. Obrázek jsem mohl poslat už před nějakou dobou, ale čekal jsem až se zprovozní galerie.



Pokud to Dormonovy nebude vadit, k obrázku by jsem se vyjádřil později, až v diskusi.



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
11 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.052191019058228 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách