www.Dracidoupe.cz


Galerie


Druhé pravidlo života – nenechat upadnout v zapomnění
Druhé pravidlo života – nenechat upadnout v zapomnění
Autor: Dormon
Přidáno: 14:29:41 21.03.2011

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 10
Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     7:54:35 06.04.2011
Děkuj Almadovy... našel si čas :)

Ikonka uživatele Dormon    [pošta] NEW     20:30:07 05.04.2011
Děkuji za opravení názvu :-).

Ikonka uživatele Scarlet    [pošta] reputace: 2
anarion: +1
Dormon: +1
NEW     21:23:48 30.03.2011
No joo, sexy baba pocákaná sexy krví se sexy tetováním. :D Sexy. Ale není to už trochu klišé? Já obdivuji tvou práci s počítačovou grafikou, toho se bojím jak čert kříže, ale připadá mi, že neděláš na jiné téma. Je pravda, že najít si svůj osobitý styl je důležité, proč ale takové klišééé? Já to nemám ráda, Takové ty věci na jedno brdo jako je Boris Vallejo nebo Victoria Francés.

Jinak za zvládnutí techniky chválím, příště jí ale trochu zmenši ty obří kozy. :D

Díky za strávení! Scar.

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     16:44:41 26.03.2011

Dormonovy obrázky se vyznačují takovým tím realismem, tedy že když už se na scéně objeví zbraně, někdo by je také měl použít. Už teď čekám, že až někdy Dormon vyrobí draka, budou se kolem válet ohořelá těla ;)


Ikonka uživatele Spize    [pošta] NEW     13:05:45 24.03.2011
Takovej správnej kýč!

To se mi líbí!

Ikonka uživatele Dormon    [pošta] NEW     19:43:05 22.03.2011
Ty jo. Asi deset minut jsem přemýšlel o jakém překlepu mluví Nathaka. Už jsem uvažoval o tom, že si stáhnu syntax jazyka českého a nechám to profrčet přes analyzátor. Nu, dyslexie mě pronásleduje i nadále.

To Anarion: Ano, není v tom nic víc než to, co je vidět. Ohledně barvy kůže. Dřív jsem to dělal tak, že jsem postupně prostě nanášel barvy a přechody postupně rozmazával. Jenže tímto způsobem jsem se dostal k přílišné rozdílnosti obarvení. Později jsem kreslíval jen v odstínech šedé. Toto mělo tu výhodu, že se to kreslilo snadněji, člověk měl na výběr jen 2^8 barev oproti 2^24. Jakmile to chytlo objem a stínování přebarvilo se to. Toto ovšem taky nebylo ideální, protože jsem ten proces vždycky uspěchal a později jsem to musel flikovat. Navíc kůže není zcela monochromatická. Ve stínech, na kloubech a podobně se barva chová jinak, než jen zesvětlení a ztmavení základní barvy. Do budoucna plánuji, že nebudu používat téměř monochromatické obarvení ale použiji gradient (různé rozložení barev při různé světlosti).

To Nathaka: Jo, taky jsem natěšený na dobu, kdy si konečně pořídím vlastní tablet. Ta moje myš už je řádně otřískaná. Barva pomalu slezla. Hladké podložky už tam nejsou. Nefunguje správně střední tlačítku (spustí se lavina kliknutí). Má připájený vlastní kabel (který je asi 3x objemnější než ten původní). A usb-čko už je řádně vychrblané.

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     19:19:45 22.03.2011
Pravda, název jsem zkopíroval z autorova e-mailu a nezkontroloval ho. Moje chyba.

Zkusím to probrat s Almadem

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     18:28:19 22.03.2011
Spíš mi v něm vadí překlep než jeho délka...

Tak. Tohle je paradoxně stejný případ jako u fangornské porážky. Miniatura nabídla naprosto perfektní a lákavě zpracovaný obličej. No a pak z toho vykoukly stále stejné Dormonovy neduhy. I když, a to samozřejmě všechna čest, ten pokrok je stále viditelný a je úžasný.

Anatomie už je opravdu docela realistická a věrohodná, chce to jen vychytat detaily. Takže jen cvičit a brzy se dočkáme dokonalosti. :)

Velmi chválím za to, že jednotlivé části obrázku už nevypadají každá jinak, jako by k sobě nepatřily, ale že už je to kompaktní.

Vadí mi ale dvě věci, přičemž jedna se opakuje běžně. Ten kontrast mezi detailnosti a ostrostí postav a rozmazaností a zběžným zpracováním pozadí mi nepřijde zvládnutý. A to, co je nové a co rozhodně nechci, aby Dormon zopakoval, je PŘÍŠERNĚ udělaná krev. Promiň, Dormone, to jsi musel na chvíli zešílet a dodělávat ji v Malování. Bez ní by to bylo desetkrát lepší. :)

Ale tak co, je to hezké. Je tu spousta věcí, které bych rozhodně nezvládl. A Dormonův postup vpřed mě činí velmi natěšeným na dobu, kdy si konečně pořídím vlastní tablet. :)

Tož jen tak dál a příště bez krve...

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     14:32:57 21.03.2011
Pozn. Název je sice delší a možná vám to trošku posune lištu (Skin Historic), ale myslím, že si autor zaslouží nějakou benevolenci v názvu a zas až tak dlouhý mi nepřijde. Ovšem tak i tak, pokud by vám to nějak moc vadilo, napiště a pokusím se to nějak probrat s Almadem, popřípadě s autorem.

Děkuji

Ikonka uživatele anarion    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     14:31:10 21.03.2011

Druhé pravidlo života – nenechat upadnou v zapomnění


Program: Gimp 2.6.8 pod Linuxem + myš (furt stejná a už pěkné rozkřápaná)

Tfoft měl být můj poslední obrázek. Už jsem tomu nechtěl věnovat tolik práce a času. Chtěl jsem se začít věnovat „pořádným“ věcem a pověsit kreslení na hřebík. Prostě skončit. Nějakou dobu jsem taky nic nedělal. Pak jsem ovšem při škole potřeboval použit Gimp pro nějakou úpravu obrázku. Dělám, dělám. Najednou nakreslím pár čar a už jsem zase v tom. Projekt jsem k vůli tomu skoro nestihl (vlastně nestihl úplně tak, jak jsem si přál a zachránili to jen moje rétorické schopnosti u obhajoby :-)). Na obrázku jsem pak postupně dál pracoval a to poměrně dlouho. Nemám sebemenší ponětí jak dlouho přesně.
Na obrázku jsem si trochu hrál s osvětlením popředí a pozadí. Pozadí je osvětleno jinak a z jiných úhlů než popředí. Chtěl jsem tak docílit dojmu, že postava překračuje rámeček a ocitá se v našem světě, ve kterém už svítí světlo jinak. U tohoto obrázku jsem taky experimentoval s věcí zvanou crossed eyes. Jedná se o dva téměř identické obrázky postavené vedle sebe. Vtip je v tom, že jsou vyfoceny každý z jiného místa. Mírně posunuté objektivy simulují vnímaní lidských očí. Když se na obrázky správně podíváte vidíte scénu trojrozměrně (efekt je někdy opravdu strhující). Základem je, že levý obrázek je pro pravé oko a pravý pro levé. Když zašilháte, objeví se mezi nimi třetí – trojrozměrný.
Celkem pěkně je to zobrazeno tady: http://www.youtube.com/watch?v=zBa-bCxsZDk
A abych se vrátil k tomu experimentu – tento obrázek mám rozkreslený i v „módu“ crossed eye. Máme dvě verze, které se liší postavením kamery a „vzniká“ dojem prostorovosti. Možná, až se mi bude chtít jej dokončit, to umístím do obrazárny.



No Dormone... připomíná mi to ty plakáty nahatejch bab co byli tak popupárním dekorem v garážích studentů a starších řidičů :DD Na všech byla silikonová baba s rádoby sexy úsměvem jak stojí/leží/klečí na pláži/autu/motorce a jediný v čem se lišily, bylo jestli měla, nebo nemělasvlýknutou podprdu, občas i kalhotky :)

A co mi ten popis hlavně vyvolalo? No přece ty nepřirozený silikony, který dělají z jinak pohledný holky prostě sexuální figurku na poli fantasáckého erotic-artu :D

Popravdě jo. Ani já se toho nevyvaroval u svojí sukuby, i když ona, kdyby si stoupla pod sprchu, ještě bude mít mokrý nohy, ta tvoje ale ne :)
No obličej je luxusní, ten mi tam sedí. a ani ty stehna na nohou nejsou špatný, ale jinak to tetování mi připadá dost umělý. Bude to asi tou černou.

Myslím že kritik dostaneš ještě hafo... já jen co se mi tak nejvíc nezdá:

Tak zaprvé chce to mít nějakou tloušťku prádla a neškodilo by, kdyby bylo vidět, že tu kůži obepíná. zn, tam kde na obrysu vidíme že má kalhotky, by se kůže v těch místech měla malinko prohnout. dobrej odstup máš u rukavic. Pak tu čelenku ve vlasech to samý. Ta je snad jen nabarvená plošně na jeden odstín a vůbec nemá hloubku, ani není moc vidět že v těch vlasech prostě je.
Obecně ta látka by chtěla oživit. Koukni se na tohle: http://italiener.deviantart.com/art/Persi an-Warrior-147533619

Na tý látce přes obličej je krásně vidět přehýbání právě kvůli kontrastu světla a stínu. Jinak břicho taky nemá zrovna dvakrát dobře vyřešený. Snad jen ta hlava je luxusní.

Ps. A ještě vychytat barvu pokožky. Tyhle skoro až bílý odstíny působí... mastně :D Ale jinak je to hezký... škoda jen těch pár detailů, který kazí celkovej dojem. Ale máš výhodu v tom, že na těchto základech můžeš stavět.

any



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.093278169631958 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách