www.Dracidoupe.cz


Galerie


Jusua
Jusua
Autor: Dormon
Přidáno: 0:16:37 05.09.2010

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 10
Ikonka uživatele Scarlet    [pošta] NEW     14:59:14 11.09.2010
Ou, Dormon se poslední dobou soustředí na modelingové pózy, zdá se mi. :D
Je to pěkné, detailní a povedené, já bych to nesvedla. K malování v počítači mám určitou nedůvěru (hlavně mi to absolutně nejde), raději chytnu tužku a papír, takže tohle obdivuji. Bájný jsou ty písečný duny, štít, kopí/standarta a ta modrá drapérie za tou slečnou s impozantním porsím. V podstatě mě ruší jen to pozadí. Když porovnám sloupy a nebe, je to nějaké podivné, jako koláž, jo, to bude ono. Jako by to byly dva obrázky slepené do jednoho. To platí i pro to město na levé straně. Ale jinak vrrr, je to luxusní!

Ikonka uživatele Ascella    [pošta] NEW     17:40:01 08.09.2010
Krásné. Pozadí, objekty, atmosféra, líbí se mi, dýchá na mě. Ale u všech mocností, to děvče!!! Vystřižená z katalogu spodního prádla. Taková universální modelkovská póza, která mi celý obrázek degraduje. Taková strašně pro chlapy aby se pokoukali a jinak nic. Když budu slavit vítězství, procházet se v dunác, rozhloeně nebudu zaujímat takovou polohu :-) (ne, že bych na to měla postavu :-))). Když sloubím arabské detaily s Římem, tohle děvče se tam tak šíleně nehodí...
Ale jinak pěkné. Marocké či Tuniské. Mám ráda taková prostředí.

Ikonka uživatele Dormon    [pošta] NEW     21:47:37 07.09.2010
To Sccion:
Jak jsem psal v mailu, u tohoto obrázku jsem se chtěl vrátit ke svým kořenům, a nechtěl jsem obrázek typu: „mrknu a vidím“. Na tomto obrázku je plno různých objektů. Každý se snaží prodrat na výsluní a zatlačit do pozadí ostatní. Je to takový velký nezřízený chaos. Ústřední motiv? Není. Je to prostě „komiksové zátiší“ (jak to pojmenoval Nathaka).

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     17:28:58 07.09.2010

Nádhera. Nádhera, ale..
myslím, že podobně jako Marsie mi tam něco nesedí. Všechny objekty jsou směřovány do levé části a ta pravá za zády Jusuy je v podstatě prázdná. Ale o kompozici už tu řeč byla. Mě dělá potíže pozadí obrázku.

Lépe řečeno jenom samotné nebe. Ta perfektní naducaná, vzdouvající se a nabobtnalá oblaka prachu nápadně připomínající majestátní vesmírné mlhoviny. Vedle štítu, vázy na zemi a písečné půdy je právě to nebe z mého pohledu to nejzajímavější. Je totiž velmi výrazné. Problém je v tom, že to hojné využití černé a celkově ten velký kontrast tam přehlušuje ostatní bledé objekty, které se v tom spíše ztrácí (například jsem si až po delší době všiml té jahve na ústředním kameni). Stejně tak sloupy mi to hrozně narušují, protože se tam tyčí a i když jsou ve větší dálce, jsou hrozně ostré a oddělují je jasné kontury, takže jsou v podstatě vykousnuté (oproti tomu například rohy ústředního kamenného bloku černé linie v podstatě postrádají) a zatímco po zemi se jemně pohybuje rozfoukaný písek a zakrývá či rozrušuje ostatní jasné předměty, sloupů se ani nedotkne. Ano, já vím, jsou výše, ale prostě jsou moc výrazné.

Zároveň ale nejsou výraznější než černo-bledá obloha (protože tam je té černé víc).

Ta obloha je tak výrazná, že se zdá, že by měla být na dosah ruky, ale hory v pozadí mě ubezpečují, že je v pomalu nedohledné dálce. A já tak najednou nevím, co má vyniknout víc, jestli až příliš zdravě opálený model, nebo prašná mračna, která ji v podstatě pohlcují. Když se vrátím o obrázek zpátky k Avatekře, tak tam z té zelené její postava doslova vyskakovala, tady se Jusua propadá. Přitom ale ta část, na které stojí před modrou látkou ji také zvýrazňuje - ostatně, proto si myslím, že tam ta látka má být, troufnu si říct, že ten samotný bledý kámen by jejím křivkám moc nepřidal.

Z výše napsaného: Možná bych se nebál nechat čistě modrou oblohu bez mráčku, na té by druhá polovina vynikla víc a nebilo by se to mezi sebou.

Ono totiž potom může zvláštně působit i to, že ten tolik výrazný zdroj světla proniká tak hustými mračny, což je vidět na odrazu štítu. Je na něm vidět, že po čisté obloze není ani památky, ale přesto slunce září neztenčenou silou.

No ale ta oblaka jsou prostě chuťovka, obzvlášť se mě dotkl ten jemný přechod do zelené v pravém horním rohu a hloubka, kterou v této části mají.

Stejně tak štít, skvěle vymodelovaný s úžasným odrazem... Mimochodem, ta postava v něm zobrazená má být Lothaine? Podle stylu oblečení bych to tak tipoval.

Ostatně, jako u většiny tvých obrázků - pozadí a objekty. Ale pokud bych se měl vyjádřit k celkovému zobrazení, byl bych obecně skeptičtější. Tenhle typ zobrazení mi strašně připomíná, když se procházím po městě a jdu kolem výlohy, kde až příliš vybavená modelka ve velkém předklonu a v bikinách olizuje pneumatické kladivo. Věřím, že se to potom prodá líp, než kdyby u toho stál upocený špinavý dělník, ale tam má alespoň člověk pocit, že ten nástroj je ve správných rukou.


Ikonka uživatele Dormon    [pošta] NEW     23:24:55 06.09.2010
Zdravím!

Děkuji za komentáře. Doufám, že jich časem ještě přibude. Pořád je hodně co zlepšovat. Co kreslit jinak, co nekreslit a podobně.

To Vermaen: Díky. Takto pozitivní kritiku jsem nedostal od dob Saladina. Musel jsem se potom po zbytek dne usmívat. Důvod, proč jsem zase zvolil takovýto motiv a nedosadil tam třeba chlapa je ten, že by mě nebavilo na něj čumět, když bych jej maloval :-). A máš pravdu: ten blok kamene má až přespříliš symetrický povrch a neodpovídá příliš fantasy způsobu opracování. Nějak zvlášť mi to ale nevadilo. No aspoň pro příště na to budu myslet. Ty sloupy jsem zkoušel různě zbarvovat a zesvětlovat a ztmavovat: jo trochu tam razí. Obloha byla na začátku o dost světlejší a nebyla tak výrazná. Postupem času mi však přišla nudná a vylezlo mi z pod myši toto :-).

To Dakeyras: Ty palmy a to městečko jsou tam víceméně již od začátku a s nimi jsem od jejich namalování (někdy při kreslení Lothaine) nic nedělal. Nechtěl jsem je zas přeplácat detaily. No možná příště zvolím rozlišení 8000x6000 a vykreslím i pinčle ve městě :-). Jinak díky, že si ceníš práce, neboť té bylo na obrázku opravdu hodně.

To Marsia: Ano kompozičně by to bylo lepší. Takto se to dá aspoň rozstřihnout na několik obrázků.

To Dormon: Hmm já si na nic odpovídat nebudu.

To Tfotf: Jiní znalci a machři zatím mlčí. Cosi na nohách se mi taky nezdálo, ale neuměl jsem to pojmenovat. Užší kotníky jsem tam původně měl, ale zdály se mi jako příliš nestabilní chodící zařízení. Další věc na co jsem přišel, pokud chci nakresli sexy slečnu je, že se musím zeptat zase jen ženy. Až ta, když mi řekne, že to celkem jde budou muži omráčeni :-).

Toto je poslední obrázek dokončený na starém notebooku. Odešla mi na něm grafická karta (sice jsem ji zase spravil) a obrázky jsem kreslil se stejným poměrem stran (16:10) aby ani pixel nešel na zmar při fullscreenu. To se teď změní. Další obrázek, co jsem poslal je na výšku.

Dormon

Ikonka uživatele Tfoft    [pošta] NEW     17:03:03 06.09.2010
Tak nechtělo se mi číst to pode mnou, takže je možné, že se budu zase opakovat, ale to bych sem pak třeba ani nemusela psát XD. Ja se zase budu věnovat ženštině, neboť na kompozici a pozadí a stíny a světlo a podobné jsou tu jinčí machři a znalci.

Bojovnice má sice krásné sexy zelené prádélko, žhavé tetování, ploché bříško a bujnou hřívu, ale má brutálně ošklivé nohy. To bylo první co mě zaujalo, nohy jako dva sloupy, bez látek, bez vykreslených stehen, bez uzkých kotníků... Co na tom, že většina dívek právě takovéhle nohy má a chybí jim ještě tak krásné opálení, ale tady přeci nejde o reálnost, ne? Žena se tu producíruje jako lehká děva a k tomu by měla mít i odpovídající nohy. Dle mého by to zvedlo obrázek jinam. Kolik pánů by se zastavilo u dlouhých nohou krásky a bylo by jim jedno co je v pozadí? troufám si říci, že většina XD (bez urážky k druhému pohlaví). Navíc to vypadá jako by je měla překřížené a balancovala na písečné duně.

No, toliko k nohám, zbytek nech=t okomentují jiní, mě stačí toto. Doufám, že se autor neurazí, ale ty nohy se mi opravdu nelíbí.

Tfoft a mé já

PS.: Ale tetování, které vypadá jako by žena měla uťatou hlavu a znovu přišitou k tělu je zajímavé!

Ikonka uživatele Dormon    [pošta] NEW     21:20:20 05.09.2010
Tak rozstřihnout? :-) No a nakonec proč ne. Obrázek je dost velký aby to šlo. Do moudré sovy/dílna/obrazárna/studie jsem umístil jeden takový výřez.

Ikonka uživatele Marsia    [pošta] NEW     18:53:39 05.09.2010
Něco mi na tom vadí, v kompozici. Asi je to to, že jsou tu dva hlavní objekty, tj. dva objekty, na které je zaostřeno. Štít + kopí a dívka. Dívka odvádí pozornost od výzbroje a výzbroj od slečny. Navíc hlava slečny mírně splývá s pozadím, naproti tomu štít září.

Pokud měla být hlavním objektem dívka, měla být dána víc do popředí a výzbroj upozadněna - možná tu výraznost výzbroje dělá výška kopí, bez něj by mi to asi přišlo kompozičně lepší, ale je jasné, že ho tam autor chtěl mít, a tak bych ho dala nejlépe slečně do levé ruky tak, aby bylo v podstatě zrcadlové poloze než je teď.

Pokud měla být hlavní výzbroj, tak bych tam tu slečnu vůbec nedávala, moc ruší ;))) Musela by se hodně odsunout, aby nebrala pozornost od hlavního objektu.

Mám pocit, že pokud chce autor mít oba takto výrazné objekty v jednom obrázku, měl by je situovat na jednu stranu obrázku, hezky k sobě - aby tvořily v podstatě jen jeden objekt.

Osobně by mi přišlo nejlepší ten obrázek rozstřihnout ;))) Jeden obrázek se štítem, kopím a dvěma sloupy v pozadí, druhý se slečnou, s jedním a půl sloupe (a půl té divné věci vpravo od štítu).

A poznámka na závěr: Ta slečna je fakt hezká, taková fantasy ;)))

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     11:11:14 05.09.2010
mě jen vadí že celá ta detailnost dostává facku vprostřed levého okraje - ty palmičky a město působí opravdu jak nedomalované, nebo domalované někým jiným. To je celé jinak je to úžasný kus práce ;o)

Ikonka uživatele Vermaen    [pošta] NEW     0:19:11 05.09.2010

Název: Jusua
Nick: Dormon
Věk: 22
Program: Gimp 2.6.8 pod Linuxem + myš

Tak tady máte další obrázek. Zde se nedržím tolik vašich rad (hlavně tedy pokud jde o množství detailů). Tento obrázek byl z velké části hotový, ještě před schválením Avatekry a chtěl jsem se vrátit ke kořenům. Žádný jednoduchý motiv. Žádné: „mrknu a vidím“. Nicméně jsem se snažil jednotlivé detaily trochu více sladit. Důvod proč je většina mých obrázků tak velkých a zaplněných detaily je ten, že si obrázek vždycky chci vytisknou na trochu větší formát a udělat si takový plakát (zatím jsem se tedy k tomu neměl :-) ).
Od minula jsem se aspoň pokusil zbavit obrysů, ale zase jsem se poněkud rozjel s barvami. O době malování nemám ani páru (ale asi to budě hodně).
Doufám, že se vám bude obrázek líbit. A když ne celý tak aspoň nějaká jeho část :-)


Tak, po dlhšej dobe (Ktorá je vlastne moja chyba...) je tu znova jeden obrázok od Dormona a zase dokazuje, že kvalita jeho tvorba stúpa geometrickou radou. Tento obrázok zase pôsobí lepšie ako tie predtým, a hoci to Dormon zase urobil viac po svojom, tentokrát to nie je až tak na škodu. Obrázok pôsobí celkom ucelene, nie je až taký prepchatý detailami a vieme, kam sa pozerať... Jednak to robí to pomerne odtieňovo obmedzené pozadie, jednak je objekt záujmu umiestnený múdro vpravo, keďže, ako písal Stoupa tuším pri Siriane, obrázok zvykneme čítať zľava doprava... A v neposlednom rade, vzhľadom na prevážne mužské osadenstvo serveru, si Dormon zvolil vhodné centrum pohľadu, takže cieľová skupina si ostanté detaily obrázku všimne až na druhý pohľad.

A v tomto prípade sa pozreť druhý krát skutočne oplatí... Keď zanecháme slečnu jej činnosti, nech už sa chystá na čokolvek, tak si všimneme luxusnú výzbroj naľavo. A keď vravím luxusnú, tak to myslím sakra vážne. Naleštený štít pôsobí proste úžasne, reálne odrazy okolia, z odrazu slnka skoro reálne bolia oči... A tá nádoba napravo, alebo čokoľvek to je, vyzerá tak skvelo a realistky, že si zaslúžila čestné miesto v thumbnaile... A že to bola ťažká voľba, vzhladom na ďalšie skvelé detaily... Kopija s vlajkou absolútne nezaostává, a ani váza či plášť prehodený cez múr... Tu sa Dormon naozaj vytiahol.

Prostredie je už trochu iná kapitola... Piesočné duny sú spracované výborne a reálne, ale v ostatných častiach by som zopár chybiek našiel... Zaprvé by to bolo mesteč vľavo... Oproti jemným a reálnym prechodom všade inde mi jeho silné obrysové linky trochu nesedia, a tiež kvôli nim príliš vyniká. Trochu by som zjemnil aj ohraničenie stĺpov, ktoré na to, že sú v pozadí, tiež príliš vynikajú... Múr je urobený celkom šikovne, aj textúra je celkom vhodne zvolená, len podľa môjho názoru príliš pravidelná... Trochu to pôsobí ako nejaká tkaná látka. A potom obloha... Je síca dosť zvláštna, ale k zvyšku obrázku sa hodí, nebyť tých konárovitých útvarov nad stĺpmi... Tie mi to zase trochu rušia... Viac by tam sekol trochu jemnejší prechod z tmavšej pravej do svetlejšej lavej polovice oblohy.

A vrátim sa k centru záujmu, slečne Jusue... Anatómia je dosť vydarená, podnobne ako pri Avatekre si Dormon zrejme našiel nejaký obrázok modelky ako predlohu, dokonca mu tentokrát vyšla aj tvár... K anatómii by som mal len jednu výtku, a sice nohak, čo je v pozadí, je príliš vpredu a chodidlá sú na rovnakej úrovni... Chcelo by to, aby bola aspoň tmavšia... Nevravím, že je to anatomicky nesprávne, takto by sa stáť dalo, ale aspoň pre mňa to pôsobí rušivo a vyzerá to divne. Inak k Jusue nemám čo dodať, vyzerá skvelo, tetovanie je sexy... Radosť pozrieť :D

Je vidieť, že Dormon si s grafikou rozumie čoraz viacej a už teraz môžem povedať, že sú si blízki ako najlepší priatelia... Ale stále je tento vzťah kam rozvíjať, tak Dormonovi želám veľa štastia pri ďalšej tvorbe.



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.096124887466431 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách