www.Dracidoupe.cz


Galerie


Nevidění: Na-Kar a Šóšeň
Nevidění: Na-Kar a Šóšeň
Autor: Ascella
Přidáno: 1:01:35 13.09.2009

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 28
Ikonka uživatele Ascella    [pošta] reputace: 1
anarion: +1
NEW     17:43:34 18.09.2009
Jéje, jeden stvoří obrázek, chce udělat radost a udělá jenom zle, jenom se mi tu hádáte o meči a luku, vzájemně osočujete... víte, nemám to ráda, tyhle střety a hádky v podstatě o ničem a mrzí mne, že za příčinu je toho zrovna mé dílko. A je to důležité ve vztahu k obrázku?... Pro realističnost možná ano, aspoň pro někoho...
Námitky beru na vědomí, za chválu a podporu jsem ráda ;-)
Brnění mi nejdou, ještě je nemám v ruce a prohlížela jsem hafo obrázků než to konečně začalo připomínat zbroj. Samurai, děkuji ti za linky, prostuduji.
A s rukama se trápím, trápím a trápím. A když už jednou vypadají dobře na skice, když už jednou vyjde i barva, pokazím to perem, které nejde vzít zpět. Tentokrát jsem pokazila i tvář lučištníka. Jednotlivé fáze kresby mohu pro srovnání dát do Obrazárny... lučištník i ruce byly lepší, brnění horší. (se skicou jsem byla vcelku spokojená a bála jsem se, že dalšími fázemi ji pokazím, tedy jsem je jednou i "zálohovala" :-)
Zde pro mne byla důležitá barevná vyváženost, aby oku lahodila, zaujalo prostředí, bylo dokresleno pro mé hráče (jo takhle teda vypadá okolí Such-Daru!). Aby vynikly postavy, musela bych zvolit pozadí tmavší, což by šlo proti logice věci, takto poněkud splývají. A to jsem ještě následně ztmavovala, proto ta rozmázlost a rozostřenost převážně přední části terénu: až po prvém prohlášení za hotové jsem seznala, že postavy na rozpálené vyprahlé světlé zemině příliš zanikají, že palmérie by měla být temnější, dodělala jsem, ale rozpití pera se vyhnout nešlo... Důležitá byla kompozice, posadit postavy tak, aby vypadaly co nejpřirozeněji a v pro ně typických polohách. Chlápek s mečem se silnou aurou osobnosti, lučištník vzadu, tichý a výhrůžný. V tomto ohledu jsem sama spokojená, dosáhla jsem čeho jsem chtěla, je to na pilování detailů, které kresbu kazí, ano ty vaše luky a meče.
Tváře jsem kreslila dle své představy, dle toho, jak se mi postavy popsaly, jakou mám představu o typických rysech kterých národů. Žádný herec nestál vzorem. U muže v popředí byla vzorem jen stará kresba jeho coby mladíka a představa, jak se asi mohl při cestě na osmou úroveň změnit...
Ad Dormonův toulec - nikoli, toulec je tam kde má být, šíp je tahán z něj. To co vykukuje na druhém rameni je jiné ze zavazadel dobrodruha, na které může být toulec připínán (byť tento je držen druhým příčným zdobnějším popruhem). Hm, asi to může být zavádějící...
Nikdy jsem vlastně neřešila, jak se věci vyndavají z úložišť, pro mne coby neznalého to vždy bylo tolik a tolik akcí na přezbrojení s bonusy k iniciativě pro válečníka, který je v onom zběhlejší, s bonusy pro zloděje vrhajícího dýky atd. Mám náhled na věc zjednodušený systémem dračího doupěte ;-) Těžko se z vaší diskuze poučím, vždy maluju jen citem (pravda, co se brnění týče, nikoli, těm jsem věnovala trochu studia i když nedopadlo ku spokojenosti znalých...) a příště se nepřesností dopustím zas, zas podřídím obrázek tomu aby dobře vypadal (či se o to pokusím), zas si budu trénovat ruce a zas je pokazím :-) to je prostě Asci :-)))

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     9:02:31 18.09.2009
Vzpomeňte si jak vytahoval meč Geralt z Rivie (v seriálu) :o)

Ikonka uživatele Samurai    [pošta] NEW     7:16:06 18.09.2009
No jakejkoliv meč ručkuješ.

Ikonka uživatele Dormon    [pošta] NEW     21:44:24 17.09.2009
Já myslel při vytahování. :-)

Ikonka uživatele Samurai    [pošta] NEW     21:32:00 17.09.2009
V pohode podle měření prstem ten meč má délku tak do prostoru, kde vystupuje pochva z poza zad...

Ikonka uživatele Dormon    [pošta] NEW     21:22:29 17.09.2009
V tom případě je docela možné, že se převáží a praští jej po hlavě.

Ikonka uživatele Kibe    [pošta] NEW     21:20:37 17.09.2009
Nejsem si jist, ale asi bude hodně ručkovat :-D

Ikonka uživatele Dormon    [pošta] NEW     21:09:39 17.09.2009
Bavili jsme se zde o tom, jak težké by bylo vytahovat šípy ze zad. Ale teď, když jsem si všiml, že ten vpředu má pochvu přes záda až ke kolenům by mě zajímalo, jak vytahuje meč. Rychlé vytažení si nedokážu představit. Objasní mi to někdo?

Ikonka uživatele Kibe    [pošta] reputace: -1
Hamster: -1
NEW     21:00:41 17.09.2009
Pokud si Samurai pozorně přečteš co jsi tu psal ty a co jsem psal já, tak osobně útočíš pouze ty("píšeš kidy", "hoďte přes něj deku"...). Já pouze věcně vyvracel tvé nepravdivé, zavádějící a desinformující komentáře. Ostatně každý si udělá vlastní obrázek. Autorce a ostatním uživatelům se omlouvám za spam, ale nemůžu přihlížet tomu, jak někdo píše nesmysly a pak si je ještě veřejně obhajuje.

Ikonka uživatele Samurai    [pošta] reputace: -1
nedohledatelné: -1
NEW     20:30:58 17.09.2009
Hoďte přez něj deku,...

Tyhle osobní útoky již vážně nepatří k obrázku.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


Novinky
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
6 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
Limit (minut):
15 | 45
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.80652284622192 sekund.
© 2002 - 2005 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2005 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.