www.Dracidoupe.cz


Galerie


Dushatarova hůl
Dushatarova hůl
Autor: Morchaint di Belial
Přidáno: 15:42:40 07.01.2009

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 11
Ikonka uživatele Anastázie    [pošta] NEW     19:50:34 30.01.2011
Má to styl, krev se tam dost hodí. Nádherná a především velice čistá a precizní práce. Lebka nahoře se mi líbí moc.
Jen nevím co si mám myslet o pozadí.

Ikonka uživatele Morchaint di Belial    [pošta] NEW     22:54:43 25.01.2009
myslím, že zůstanu u anylinek..

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     8:16:32 21.01.2009
Morchaint: Proti hnědnutí jí zkus nějak konzervovat... Vím že při kreslení se proti srážení, používal typ, ředit krev terpentýnem. Posléze zkus obrázek zafixovat nějakým neprodyšným lakem, aby krev nemohla zvětrávat.... No nezbývá nic jiného, než zkoušet metodou-pokus, omyl. Nebo se někoho zeptat, proč vlastně krev hnědne :)

Ikonka uživatele Skewer    [pošta] NEW     2:59:10 21.01.2009
Jo, já vím, druhej nebo třetí den už skoro nejde poznat, že to je krev. Ale myslím že se nemusí odlupovat, pokud není v nějakých divokých podmínkách (a pokud se vsákne do papíru). Uhh, dost naturalismu.

Ikonka uživatele Morchaint di Belial    [pošta] NEW     21:09:24 20.01.2009
fšem Ď

Skewer: všechno jsou to anylinky, včetně krve. Napadlo mne použít opravdovou ale ta časem hnědne a občas se olupuje..
Falhir: Proč ne. Jsem rád, když obrázek vyvolá nějaký pocit a to nezávisle na tom, jak ho interpretuješ. Já to kreslil jako hůl skřetího šamana ale proč by to, u Frumiho, nemohla být korouhev kočovníků?
Tinwen: Ď, to je nejlepší pochvala.

Ikonka uživatele Tinwen    [pošta] NEW     23:26:19 16.01.2009
Já nevycházím z údivu. Technicky to žádný zázrak není, ale ten pocit!

Líbí se mi tvoje tvorba.

Ikonka uživatele Skewer    [pošta] NEW     16:07:46 09.01.2009
Falhir:
Hmm... Nehledáš abstrakci tam, kde není ? Teda, nějak to působí na každého, že jo, ale přeci jen...

Ikonka uživatele Falhir    [pošta] NEW     13:20:09 09.01.2009
Je to nenáročné. Netuším, jak na tvorbu, ale na pohled určitě. Nepálí to do očí a běžného člověka dílo nenutí dumat.
Mně to připomíná jakousi korouhev národa kočovníků. Jsou na ní zavěšeny věci, jež mohou připomínat kusy šedavé kůže, avšak stejně tak ulovené opeřence (zobáček by tam byl, pařáty už moc ne). Ačkoli by takový jev mohl znamenat utnutí svobody, či spíše volnosti, korouhev na mne naopak působí pozitivně. Zračí se v ní dávno slibovaná volnost... a krev? Cena za svobodu.

To je takový můj skromný výmysl. Nemám žádné výhrady a navíc Hůl skýtá výhodu i v tom, že ji lze využít i ve hře, třebas jako symbol nějakého kmene. Pěkné.

Ikonka uživatele Skewer    [pošta] NEW     23:25:20 08.01.2009
Paráda ! Mě se to líbí, dobrá volba barev, odpovídá tomu stylu kresby, a ta krev ! Nedal's někomu náhodou po držce, aby ti nakapal na papír ? :-D No, jen škoda, mohla být trošku tmavší, zhruba jako ty nejnižší 4 kapky.

Pozadí taky supr, líbí se mi, jak je to... rozpité ? Prostě ty překrývající se fleky, má to svoje kouzlo (přitom to nejspíš ani není moc složité).

Ikonka uživatele Tfoft    [pošta] NEW     18:18:20 07.01.2009
Mě se to také líbí pro svoji jednoduchost. Rozhodně to pujde krásně využít do hry - tak a tohle budete muset najít, ale bacha na to, je to nebezpečné.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.12978100776672 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách