www.Dracidoupe.cz


Galerie


Dead warrior
Dead warrior
Autor: Morchaint di Belial
Přidáno: 14:25:17 18.03.2008

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 12
Ikonka uživatele Morchaint di Belial    [pošta] NEW     22:28:29 22.03.2008
S těmi šípy možná bude problém ten, že byly dokresleny až dodatečně, původně tam snad ani být neměly. Proto ta postava působí, jako by ty šípy ignorovala.

Ikonka uživatele The_Balrog    [pošta] NEW     8:37:44 19.03.2008
omlouvam se, ze zivim OT o sipech a strileni : ) ale:

anarione, ja nemluvil o tom, ze by sipy brneni neprostrelily, ale vzhledem k pozici skoromrtvoly jsem netusil, zda neni nakresleny pripichnuty ke sloupu. Ke kamennému sloupu. To šípy už fakt neprostřelí : ) a kdyby prostřelily, tak jich těch pár neudrží 150 kilo, ne? : ) Takže tak.

Morchaint: teším se na nějaký soudobý obrázek : ) Trés beaucoup.

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     7:47:36 19.03.2008
lopata: No do nártu asi těžko, ale kyris bu mo to přostělilo jako máslo :o)

nešlo mi o to kam ho trefili, ale že je reálné, aby šíp prošel brněním a eventuelně prošívanící pod pláty.

Ikonka uživatele Nathaka Warrior    [pošta] NEW     22:04:45 18.03.2008
Mně se to vcelku líbí, největší problém vidím v tom, že ten člověk nevypadá vůbec jako mrtvý. Alespoň to lépe sedí DrD, tam se taky každý tváří vesele i s deseti šípy v sobě. Tohohle capa tipuju tak na osmou úroveň, byť bude z vyšších kruhů, má dobrou výzbroj. :) Jo a toho kohouta na hlavě jsi sice přehnal, ale přehnal jsi ho efektně.

Ikonka uživatele lopata    [pošta] NEW     19:41:57 18.03.2008
to balrog: kupodivu my vsichni rikaj pravej opak:D

to anari: pekne ses rozepsal.vskutnu prehled, taktez mam doma luk(jen tradicni) a obcas si vyjdu zastrilet. Nemuzu si pomoci ale treba ten zasah do nartu je opravdu nerealny , tohle se ti nikdy nemuzu povest ani s tou nejvetsi smulou:D

Ikonka uživatele Tfoft    [pošta] NEW     19:41:38 18.03.2008
No, myslím, že tu bylo k anatomii, brnění a ostatně všeho řečeno dost výtek, ke kterým se musím bohužel přidat. Ale abych neopakovala zřejmé, mám jednu věc taky:

Až budeš příšte obrázek ořezávat v photoshopu, nebo jiném programu, dle mého názoru by neškodilo to ořezání trochu rozpýt do ztracena, myslím že by to bylo jemnější.

S úctou
Tfoft

Ikonka uživatele Morchaint di Belial    [pošta] NEW     19:00:23 18.03.2008
Alors, abych se také vyjádřil. Je pravda, že jsem mohl poslat novější obrázek.
- Věk autora je momentálně 16, leč k tomuto obrázku se musíme popravdě vrátit asi dva roky zpět (neuvědomoval jsem si to ve chvíli, kdy jsem obrázek posílal) tedy do doby, kdy jsem za prvé neměl žádné povědomí co se realističnosti zbraní a zbroje týče. Tolik tedy k prapodivnému brnění. Troufnu si říci, že dneska bych to už snad nakreslil lépe.
- Co je problém, je to, že celý obrázek je kreslen dosti jemnou tužkou a co se neztratí při scanování, to zmizí při úpravě na počítači. Jemnější nuance, jako třeba stínování zbroje, které na originále jsou se tedy ztratí.
- Anatomie postavy je zmršená a to hlavně ruce a chodidla.
- Šípy se jako na potvoru trefily do mezer mezi pláty (krk, podpaždí, loket..)
- Co se stavu rytíře týče. To co napsal Karel, mne upřímně nikdy nenapadlo. Rytíř není mrtvý ale daleko k tomu nemá. S šesti šípy v těle vám zrovna ejchuchu nebude. A také není ke sloupu přibodnut. Bylo to myšlené jako zachycení chvíle, kdy to dotyčný "koupil" několika šípy a pomalu sjíždí dolů. Absence krve je opravdu mrzutá, tu jsem opomněl.
- To "r" v názvu warrior. Human erare est (a doufám, že tohle už mám dobře napsané)

Ikonka uživatele Karel Doleček    [pošta] NEW     16:48:00 18.03.2008
anarion vyčerpal dost námětů. Já mám výtku ke stavu rytíře.
Název je Dead Warrior. Mrtvý válečník. Nicméně rytíř stojí, drží meč a má otevřené oči. Přežil bych, že je tu menší konflikt v názvu, ale rytíř je přespříliš klidný na to, že by měl mít veliké bolesti.
A nedokážu si představit, že by dokázal stát s šípem v krku. Také by mu asi tekla krev z pusy a neměl by ji zařenou.
Také stojí na noze, ve které má šíp což je dost divné.

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     16:45:28 18.03.2008
šípy a průraznost

Tedy takto... Nátah anglických luků činil občas i 120 kilo. Takový luk bezpečně dostřelil třeba na vzdálenost 200 metrů. Jsou dochovány prameny, že anglický lučistník dokázal na 100 metrů prostřelit 5cm dubovou desku. Já osobně mám doma reflexní luk dělaný na železárny a občas i larpy a dostřelí v pohodě 100 metrů.

Plechy se dneska dělají buď lisováním podle kopyta, nebo se tepou. Za studena, nebo za tepla. Dříve se též tepaly a roztepávali z plechu. Materiál se zhutnil a měl tvarovou paměť. Bohužel dneska je jen málo zrbojí děláno starými metodami a pláty tvarovou paměť nemají. Pokud si dnes vezmete pláty a někdo vás do něj bací mečem, plát se vám prohne, ale zůstane tak. Případy kdy se muž po ráně v kyrysu začal dusit jsou časté.

Dříve se vám plát prohnul a zase se vrátil. Také dříve se plátu buď nic nestalo, nebo se vyštípl. Pláty byli tedy křehčí.

Tedy tohle všechno napovídá, že by šíp plátem neporolétl, ale opak je pravdou. Takové šípy byli konstruvány. Do bitev se klidně zhotovovaly šípy s delším hrotem se smrtící průrazností. Kroužkovkou tedy šíp prolétl jako máslem, ale stávalo se, že od plátu, zejména pokud byl vyleštěn, prostě sklouzl. Proto jsou také známy případy, kde špičku hrotu lučistníci namáčeli do vosku a tak na hrotě šípu vytvořili voskovou kuličku, která bránila sklouznutí šípu po plátě. Takže pokud se před vás postavil dobrý lučistník, pláty vám byli k ničemu. Spekulace jestli šíp prolétne plátovou zbrojí, krožkouvkou a prošívanicí... myslím že ne. Tolik vrstev je už opravdu mnoho, ale rozhodně by jsem to nepodceňoval. Nátah 120 liber je opravdu hodně.

Ovšem dříve se krožková košile dávala místo plátů a když už byli pláty, kroužkovka byla zbytečná. Proto by tohle bylo asi reálné. Jsou známy i případy, kdy si válečníi našívaly kroužkovku jenom tam, kde neměly pláty: podpaží atd. Protože míát na sobě jak pláty a kroužkovku, to je o mnoho desítek kilo navíc a v boji ste pak jak chrousti :o)

Myslím si že šípy v tomto obrázku, ačkoliv nevypadají zrovna vražedně, pláty prorazí. Obecně šíp zbrojí projde :o)

s úctou
anarion

Ikonka uživatele The_Balrog    [pošta] NEW     15:54:39 18.03.2008
16let
Tužka (gradace od HB do 2H, formát A4)

Tvořen cca hodinu

Válečník, který neměl štěstí.


anarion sepsal zase superobsáhlou kritiku, ale aby ses necítil ukřivděný, že to máš od něj a ne ode mne, taky ti něco napíšu : )

Budu sice stručný, ale zkusím (jako se snažím vždy) dát nejdůležitější rady, které se ti budou u příštího obrázku hodit.

:: Posílej sem novější díla, ne rok a půl staré obrázky : )

:: Při kresbě ornamentů na brnění (ale i na oblečení) ber v úvahu to, že pláty brnění jsou nějak zakřivené – kopírují tělo pod ním. A ty ornamenty se proto zakřiví také.

:: Perspektivu. : ) Patka a hlavice sloupu jedou úplně kdovíkam

:: Praktická rada, kterou dává každý, ale zopakovat ji musím také : ) Nejdřív nakreslit panáčka a pak na něj navlíknout pláty.

:: Poslední rada od "p" : ) - tak nějak moc nechápu, jak mohly tři tenoučké šípy připíchnout rytíře v megatěžké plátovce ke kamennému sloupu : ) Možná není mrtvý, ale teprve umírající (proto se drží zpříma a nevypadla mu šavle z ruky) – ale pak nevím, proč se to jmenuje Mrtvý válečník : )

lopata: jsi proklatě rychlý : )

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.011053085327148 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách