www.Dracidoupe.cz


Galerie


Bažina zapomenutých
Bažina zapomenutých
Autor: DragonRider
Přidáno: 12:17:29 28.02.2008

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-8 / 8
Ikonka uživatele Mordredian    [pošta] NEW     9:11:35 05.04.2008
Promiň ale tohle mi příde jako nějaká africká fotka při západu slunce.Tam je nějak moc slunce na jedné straně a moc stínu na straně druhé promiň ale k tomuto obrázku se nějak víc vyjadřovat nechci.

Ikonka uživatele Anja    [pošta] NEW     14:53:55 18.03.2008
Anatomie těla postavy je mi taky záhadou.. ale když je to osoba z vesmíru, tak bychom se asi divit neměli.. a že mraky vpravo jsou nešikovně umístěné chybou neshledávám.. ale co se týče těch kusů železa - Proč tam vůbec jsou??? Prostě nechápu jejich existenci na obrázku.. ale jinak na mě toto dílo působí velmi poutavě :)

Ikonka uživatele DragonRider    [pošta] NEW     12:30:22 01.03.2008
Ahoj, tak som sa sem konečne dostal....
nuže k tej tráve, ako som povedal, je to robené v terragene,a to je generátor, a keby som nastavil zráve vyššiu kvalitu, tak by bol render time neúnosný (je ich tam nejak 10000 tých chumáčov), každopádne identické by byť nemali. Tie objekty v dialke majú byť obrovské kusy železa a ten vo oblakoch... no :) tak to malo byť povodně zhavarované UFO no... a nejak my vyšlo, že v takej bažine by mohli byť oblaky aj pomerne nízko...

Ikonka uživatele Zharradan-Marr    [pošta] NEW     19:55:54 29.02.2008
Vskutku zajímavý obrázek... :>

Že to má nádech sci-fi, či postapokalyptického světa, rozhodně nevnímám jako chybu. Ba naopak.
Nebe a světlo vypadají úžasně, ačkoliv já sám bych dal přednost celkovému příšeří, jako je v levé části
- mělo by to temnější atmosféru (ale takhle s těmi paprsky to má taky svý kouzlo).
Jako největší nedostatek vnímám mraky, které překrývají objekt vpravo - to je vyloženě "kaz".
Dále jsem jaksi nepochopil co to té "zombie" trčí z pravé (pozdvižené) ruky.
Morfologie jejího trupu je mi také záhadou - má velmi podivně zalomenou páteř /"vytrčený" hrudní koš/...
Pravidelnost a stejnost trsů trávy - to je z mého pohledu víceméně jen detail.

Ikonka uživatele Tfoft    [pošta] NEW     19:14:43 28.02.2008
Mě se to také líbí, ale přijde mi to spíše z sci-fi než fantasy, ale ta černá plazící se osoba mě hrozně nadchla. Ty útvray mi přijdou jako z matrixu, nemužu si hold pomoci.
Trsy vypadají jako nasázené rýžové výhonky - jsou na mě moc pravidelné...

Ale celkově je to zajímavé a tak nějak neuchytitelné.

Ikonka uživatele Stoupa    [pošta] NEW     16:07:08 28.02.2008
jako skewer - trsy trávy jsou skoro identický, to neni dobrý. Některý jsou možná identický uplně. A s tim zacloněním je to taky tak.

Prostředí máš celkem dobrý, to se mi líbí, až na barvu mraků, která mi k tomu zbytku moc nesedne. A nasvícení je taky takový divný:( Vepředu je totální tma a pár metrů dál už je jasný světlo a paprsky. Mraky jsou sice protrhaný, ale takovýhle světelný kontrasty by to asi nedělalo.

A musim říct, že ten chlápek mi tam vyloženě překáží. Buď bych ho udělal jinak a jinde, nebo ho tam nedával vůbec. Nejspíš bych ho asi dal někam dál k tomu pravýmu objektu. Nevim no, ale takhle se mi tam prostě nehodí:)

Ikonka uživatele Skewer    [pošta] NEW     13:05:37 28.02.2008
Nevypadá to špatně, ale tři věci mi dost kazí celkový dojem:
-Ty podivné předměty v dálce... Netuším, co mají znázorňovat, ale nesedí mi tam.
-Trsy trávy jsou si dost podobné, u těch v dálce to až tak nevadí, ale ty v popředí působí tak nějak šablonovitě.
-Předmět vpravo se mi oproti těm vzdáleným líbí, ale nějak se mi nezdá, že ho zacloňují mraky, na to je příliš blízko.

Jinak ale na 3D dobrý.

Ikonka uživatele The_Balrog    [pošta] NEW     12:18:37 28.02.2008
autor: DragonRider
modelování jednotlivých objektů 2h, scéna a práca v terragene 3h,
render 2h post proces 0,5h =>7,5 hodiny
technika: blender => terragen2 => photoshop


kritika od anariona

Páni, první dílko od DragonRidera, které mám možnost vidět a už při prvním shlédnutí, musím uznat, že se jedná o kvalitní dílko. Já tam nevidím chyb. Zajímavým momentem obrázku, jsou velice pěkně vyvedené sluneční paprsky, co nám dopadají zešikma seshora na plazící se zombii? Snad ano. Samotná bažina a okolí jsou dokonalé... zrovna tak plazící se postava. Bohužel je zahalena v černočerném stínu a tak se nemohu čeho chytit. Nevíme jak vypadá, jak je rostlá apod. Ale i to má své kouzlo. Chválím za zpodobnění trsů trávy, které se postupně vynořují z bažiny a perspektivně dozadu nám ukazují skoro jednolitý kobere travního porostu. Muselo to dát strašně práce... i ta modelace vody, kdy v popředí lze znát, že lehce pod vodní hladinou jsou na pár místech malé hrudky hlíny, co nám šeří jinak skelnou hladinu vody. Mraky, skoro fialové nebe... krása. Snad jen jedinou výtku mám k předmětům v pozadí... působí na mě spíše jako science-fiction architektura, kusy korábů atd. Z budouctnosti, než jako předměty skoro gotické fantasy, to je už ale hodně subjektivní dojem.
Celkový pocit je vícenež dobrý. DragonRidere překvapil jsi mě :o)
S úctou
anari



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
27 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.66605305671692 sekund.
© 2002 - 2007 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2007 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.