www.Dracidoupe.cz


Galerie


Příprava na bitvu
Příprava na bitvu
Autor: Jezdigun
Přidáno: 13:13:02 03.03.2005

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 24
Ikonka uživatele Čiky    [pošta] NEW     10:54:54 11.03.2006
Velice pěkný obrázek........
Jenm by mě zajímalo jaký typ zbroje to je.......(jednotvárný plech)

Ikonka uživatele Upír Ravel    [pošta] NEW     10:43:25 10.03.2006
1) Tie veci: brnenia, mece, dyky a i. sú dost jednoduche. Ako by to bol jeden plech.
2) svetlo je trosku cudne
3) Ten stit tam vobec nesedi
4) mapa je nejaka divna ako keby sa nadnasala.
5) Skus to lepsie spracovat a bude to super uvidis.

Ravel

Ikonka uživatele Triton    [pošta] NEW     16:00:34 04.11.2005
Tak, pokud to je z 3DS MAXu, tak této řeči porozumíš:):
1) světlo je podle mě vytvořeno jediným OMNI (pro nezasvěcence je to všesměrové světlo), které se nachází UPROSTŘED scény, což je podle mě velmi špatně, protže to vypadá dost divně a nepřirozeně, když dýka vrhá stín uplně jinym směrem, než třeba ten kyrys.
2) tu mapu by to chtělo trochu malinko promačkat, více zprohýbat => noise modifikátor.
3) provázky od kyrysu mi připadají "vlisované" do sotlu, jako by byly součástí textury, ale zase mě mate ten stín vlevo, který provázek vrhá.
4) MOC se mi líbí materiál kyrysu, ale kyrys jako takový nevypadá příliš dobře. Jako by ho koval někdo, kdo si myslí, že to umí, ale nebylo tomu tak.
5) meč - příde mi, že má příliš širokou čepel o příliš malé tloušče (sice ne o moc (ta tloušťka), ale nepůsobí to na mě věrohodně). Také má příliš malou hlavici. Koukni se na www.medieval-weaponry.com. Je tam HODNĚ obrázků k inspiraci a referenci.
6) dýka - připadá mi, že je zabodnutá hrozně hluboko. Její hlavice mi připadá hrozně placatá, jinak je ok.
7) mapa - ještě se zdí se mi líbí nejvíc. snad kromě toho, co sem napsal výše, k ní nemám co vytknout.
8) ještě jednou osvětlení a stíny - porozhlídni se po netu, a přímo tutoriálech 3D studia. Chtělo by to nějaký GI - global illumination, protože ty stíny, soce sou pěkný, ale nezůstává NIC z toho, na co je stín vržen. Stíny tu vidím jako absolutní tmu. Chybí tu rozptyl světla, což je ono GI. Pokud používáš MAXe, tak v menu Rendering je záložka Advanced lighting. Najdi si ji v tutoriálech a jiných dokumentacích a vyzkoušej. Vypadá to pak mnohem reálněji, přirozeněji.

Toť vše.

Ikonka uživatele Smith    [pošta] NEW     20:14:06 27.09.2005
asi tak. ten plat neni moc dobry (ackoliv ja bych se nezmoh ani na nej :) jinak mooc pekny

Ikonka uživatele zanzibar    [pošta] NEW     9:27:25 05.09.2005
Jo tak zbroj by chtěla vylepšit, jinak vše je hodně povedený. Skvěle udělaná práce.

Ikonka uživatele Drewgen    [pošta] NEW     19:56:16 23.08.2005
Je to opravdu pěkné ale nerealistické. Opravdu dobrý je štít a ta dýka vypadá taky dobře. Ale ten meč a zbroj nejsou tak dobré.

Ikonka uživatele Carcass    [pošta] NEW     18:49:38 11.08.2005
Je to sice pěkný, ale vypadá to jako hračky pro děti...

Ikonka uživatele Magnis    [pošta] NEW     19:19:48 02.08.2005
je to velmi hezky nakreslene i dobre propracovane ale ten meč se mi zda trožku jako z uměle hmoty a brněn bych trožku upravil jinak celkem dobry

Ikonka uživatele Nahar    [pošta] NEW     14:19:47 19.05.2005
No když se na to podívam tak bych si myslel, že tam ty zbraně nemaj co dělat. Bezmilosti tvrdim, že by to nemuselo bejt tak holé, ale zase musim přiznat, že je to nakresleno pěkně.

Ikonka uživatele vampir    [pošta] NEW     17:54:32 10.05.2005
Toto vyzerá ako fakt ok!! Ale ako hovoria je to dosť obyčajné!
To brnenie a tie zbrane moc dobre nevizerajú!

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
18 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.068506002426147 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách