

























|

Vůdčí slovo
Příprava pro tisk (tisknuto 2896x)
Autor: | oukej |
Přidáno: | 3:02:45 01.12.2017 |
Hlasovalo: | 7 |
|
|
Vlastnost: | Inteligence |
Obtížnost: | Střední |
Ověřování: | při každém použití |
|
Totální úspěch: | Nikdo se neodváží odporovat. Vše podle vůle čaroděje. |
Úspěch: | Většina přítomných souhlasí. |
Neúspěch: | Hodně lidí nesouhlasí. |
Fatální neúspěch: | Ihned zavrhnuto. Čaroděj za svůj nápad zesměšněn. (podle PJ) |
|
Popis: |
Při některých dohadech a složitějších rozhodnutích více lidí si určitě každý přeje "aby bylo po jeho".
Tuto dovednost kouzelníci v dávných dobách používali při válečných jednáních, aby zabránily (anebo vyvolali) válku.
Při jedné z největších bitev téměř všichni kouzelníci, kteří ovládali "vůdčí slovo" vymřeli... až teď se objevil tajemný svitek, který odhalil jen jeden muž... |
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-4 / 4 |
 |
Lady [pošta]
|
| 17:40:45 13.12.2017 |
Super nápad, akorád to dej spíše elfovi na charisma.
|
 |
UnknowN [pošta]
|
| 19:00:39 01.12.2017 |
Na zkoušení dovedností není nic špatného, jen to chce se kromě toho, co by asi tak hráči chtěli umět, zamyslet i nad vyvážeností a přínosem pro hru ;-) |
 |
oukej [pošta]
|
| 14:12:32 01.12.2017 |
Ok beru. Tohle sem nedomyslel. Nejlépe umim kouzla a tam asi zůstanu. Jen sem chtěl přidat něco i jinam, ale souhlasím že jsem to odflákl. Díky za kritiku. |
 |
UnknowN [pošta]
|
| 3:02:45 01.12.2017 |
Dovednost zaměřenou na jednání s lidmi bych osobně podmínil charismou, ale to je jen takový detail, stejně jako to, že se dovednost odkazuje na čaroděje, ačkoliv dovednosti jsou obecně na povoláních nezávislé.
Problém je spíš v tom, že dovednost nezohledňuje, na koho je používána. Říct plošně "nikdo si neodváží odporovat" u směsky rokujících osob, která může zarhnovat široké spektrum inteligencí, charisem a úrovní je krajně nemoudré.
Dovedl bych si představit, že alternativně by jednotlivé úspěchové hodnoty obsahovaly, proti jaké pasti na třeba ROZ+INT(+CHA?) si hází posluchač, jestli se mluvčím nechá ovlivnit (tu by se jednalo o jakousi skoro-zlodějsko-siccovskou dovednost manipulace)
Další věcí je otázka, co tato dovednost vlastně přináší pro hru... Přesvědčování cizích postav bývá většinou vyhrazeno sféře "hraní rolí", tzn. je na hráči, aby vymyslel vhodné argumenty, kterými si cizí postavy dostane na svojí stranu. Zredukovat toto na jeden hod kostkou mi přijde... ochuzující, ale to je jen věc názoru - někomu třeba může přijít fér nechat rozhodnutí na kostce, jakožto nestranném rozhodčím ;-)
Vzato kolem a kolem toho ale na této dovednosti není moc co ocenit - Je to vlastně jen ten nápad doplněný o to úplně nejzákladnější možné zpracování - takových dovedností by se dalo za pět minut nadělat spousta. 1* |
|


--
11 přihlášených uživatelů.
uživatelů je na chatu.
Vzhled Family Silver Historic Simple Ancient Dark Simple Ancient Light Simple Evolved Dark Simple Evolved Light Timmothy Gold
|
Vygenerováno za
0.41342902183533 sekund.
© 2001-2007 Almad,
James Timqui a
Tomash,
design © 2001 by Lightbringer.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
|