www.Dracidoupe.cz


Dovednosti


Volný běh

Příprava pro tisk (tisknuto 1765x)
Autor: Hassasin
Přidáno: 14:06:29 13.07.2011
Hlasovalo: 13
Průměrné hodnocení: 0.77
 
Vlastnost: Obratnost
Obtížnost: Těžká
Ověřování: Při každém pokusu
 
Totální úspěch: Postava běží v těžkém terénu (hodně překážek, zdi, domy atd.), jako by měla pohyblivost o 3 vyšší a ve středním terénu (pár překážek..), jako by měla pohyblivost o 2 vyšší..

----------------------------------

Úspěch: Jako totální ale pohyblivost se zvyšuje o 2 a 1..

----------------------------------

Neúspěch: Postava běží v těžkém terénu, jako by měla pohyblivost o 1 nižší, ale ve středním bez postihu...

----------------------------------

Fatální neúspěch: Na úvaze PJ-Zakopne, dohoní ji pronásledovatelé, zraní se při pádu a podobně...

----------------------------------

 
Popis: Volný běh je prostě něco jako parkour...

----------------------------------



Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 10
Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     18:43:42 25.07.2011
Když porovnávám toto dílo a jiné běžecké dovednosti zde v rubrice, tak se mi čím dál tím začíná líbit Snorchův Parkour. Tomu bych nyní dal dokonce o 2* více než předtím. Má to oproti tomuto zpracované nejen jako bonus k pohyblivosti, ale také jako komediantské představení nebo jako osobitý únikový styl zloděje.

Ikonka uživatele KILLMAN    [pošta] NEW     13:12:27 20.07.2011
Proč jsi to rovnou nenazval parkour?
Tahle dovednost by šla použít, nicméně si myslím, že jsi byl zbytečně skoupý na slovo.

Ikonka uživatele Rooz    [pošta] NEW     17:50:33 16.07.2011
UnknowN, to jsi napsal přesně! Taky mám takové dílo. Člověk si lépe uvědomí, že hodnocení je úměrné času dílu věnovanému. Většinou.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     17:33:58 16.07.2011
Jinak k dílu:

Ano, schválil jsem to, předně proto, abych nebyl za osamoceného kazi-, ale aby autor viděl reakce většího počtu uživatelů. Databáze to unese a na udržování průměrné kvality příspěvků nevěřím. Čtenář, kterého zajímají pouze kvalitní příspěvky, si ty nízko hodnocené "odfiltruje", a hledač inspirace není ochuzen. A autor má pak věčnou připomínku toho, jak se to nedělá, kombinovanou s věčnou připomínkou toho, že taky kdysi býval začátečník (Taky mám pár takových děl, na které vyloženě nejsem pyšný...).

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     17:25:17 16.07.2011
...a úprava podle větevnatosti stromu (na košatý dub s větvemi u země se leze líp, než na holou májku) :-D

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     18:27:57 15.07.2011
Zdenál - chybí ti tam vlastnost a obtížnost :D

Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] NEW     18:51:38 14.07.2011
Tak to vám nevim, jestli to bylo vůbec na schválení. Obávám se že průměrně zdatný PJ takovou dovednost vymyslí za hry když si hráč řekne že by chtěl umět líp běhat v těžších překážkách.

nejkřiklavější věci:
Dle mého, neúspěch u dovedností tohoto typu neznamená žádnou změnu. Postava která se naučila jakž takž zdolávat překážky aby se mohla dostat při běžným použití do situace kdy je na tom hůř než kdyby to byl její první běh??? Ten FN už je teda samozřejmě jinej případ.

Ověřování při každém pokusu o co? O každou překážku, sáh, definovaný úsek, kolo běhu, jeden ucelený běh?

FN: co to znamená zakopne? V tomto kole ztrácí všechny body pohybu?

Nic proti stručnosti a jednoduchasti. Naopak obdivuju protože to neumím. Ale tohle to je jak vymyslet si lezení na stromy TU: Je tam co by dup U: Vyleze N: Nevyleze TN: Spadne. Splňuje pravidlově? No splňuje. K čemu to je? K hovnu.

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     6:02:23 14.07.2011
Existuje něco jako náročnost terénu - čekal bych, že dovednost bude nějak pracovat s tímto a spíše snižovat náročnost terénu. Nebo by mohla pracovat se siccovským prcháním či nutnou vzdáleností pro útěk v pronásledování z PPZ.
Neúspěch spůsobuje postih, to nebývá zvykem.
Parkour už tu někde je, stálo by za to se na něj podívat.
Popis celkově není nic moc, vlastně ani o dovednosti nemám představu. Co to je, kdy lze použít a kdy ne. (Těžký terén s překážkami - zasněžený les?)

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     14:45:03 13.07.2011
Autorovi bych pro srovnání, jak může prakticky stejná dovednost vypadat v jiném provedení, doporučil přečíst si dovednost "Parkour". Vůbec, v jiných dílech bývá často značné množství cenné inspirace, a při jejich pročítání se vyplatí věnovat pozornost i diskusi - odtamtud lze často zjistit, co lidé oceňují a naopak, čeho se vyvarovat.

Ikonka uživatele Kamerask    [pošta] NEW     14:12:54 13.07.2011
Pripadá mi to až veľmi jednoduché. Predstavte si válečníka ako parkurujev ťažkom teréne....a je v plátovej zbroji...podľa tohoto to ide, ale v reále nikdy....

Celkovo mi to príde na 0, ale možno hodnotenie ešte opravím.....

Your Kamerask



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.090126991271973 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách