www.Dracidoupe.cz


Dovednosti


Vytrvalostní běh

Příprava pro tisk (tisknuto 1780x)
Autor: Nikdo
Přidáno: 23:08:12 05.06.2011
Hlasovalo: 26
Průměrné hodnocení: 3.69
 
Vlastnost: Odolnost
Obtížnost: Těžká
Ověřování: Každou směnu
 
Totální úspěch: získá pohyblivost x*+3/zvěř
Úspěch: získá pohyblivost x*/zvěř
Neúspěch: pohyblivost se nemění
Fatální neúspěch: získá pohyblivost x*–3/humanoid
 
Popis:

* x je normální pohyblivost za běhu

Tuto dovednost mohou použít pouze humanoidi a lze ji použít pouze při "běhu" a "poklusu".

Vytrvalostní běh byl původně určen k lovu, kdy je humanoid schopen uštvat kořist jako šelma a dodnes ho používají jihoafričtí Křováci (je tedy více než možná). Využití je však všestranné.

Humanoidní postava je více než dobře uzpůsobena k vytrvalostnímu běhu tohoto typu, ale základy může asi jen těžko sama pochytit – musí se je naučit buď přímo od domorodců nebo nějakého jiného "mistra". Kromě případného postihu u pohyblivosti nemá žádné nežádoucí účinky.



Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 15
Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     11:34:06 27.07.2011
V rubrice již jeden "vytrvalostní běh" je a to od Tinmiriel, zde jej jen ve stručnosti připomenu (cit z daného díla):

Vlastnost: Odolnost
Obtížnost: Střední
Ověřování: při každém překročení stavu únavy
TÚ: postava má při běhu dvojnásobnou vytrvalost
Ú: postava má při běhu o polovinu větší vytrvalost
N: postava má při běhu svou obvyklou vytrvalost
FN: postava má při běhu o polovinu menší vytrvalost; postava může při běhu dostat křeče, nebo může zakopnout, či jinak si způsobit zranění, např. poranění kolena, natažení vazů, namožení Achillovky, zatlačení a krvácení nehtů na noze, natržení třísel, bolesti paty, podvrtnutí kotníku, bolesti zad, přetržení šlachy či svalu, zánět plosky nohy, opruzeniny, puchýře, výrony apod.


Takže zhodnocení bude jednodušší o to, že dají obě díla jednoduše srovnat.

Výhody této dovednosti:
+ FN má jednoduchý pravidlový zápis (postih k pohyblivosti) místo takových ptákovin jako natržení achilovky (což pravidly není úplně dobře ošetřeno). Výtku bych měl jen k tomu postihu, nebál bych se jej dát do dalšího odpočinku.
+ Velmi jednoduchý zápis
+ Krátké a přehledné dílo bez dalších zbytečností
+ Použitelnější (není potřeba rozcvička, která využití v praxi DrD snížila prakticky na minimum)

Nevýhody této dovednosti
- Pojem pohyblivost jako zvěř je jen v příručce pro PJ, je nevhodné dávat pojem definovaný pro PJ pro dovednost určenou pro hráče
- Méně plynulá návaznost mezi N-Ú-TÚ

S dovedností nemám většího problému kromě snad omezenější použitelnosti (není to sice geniální jako štěstí, ale přínos do hra to může být): 5*

Ikonka uživatele Bart    [pošta] NEW     14:22:11 10.07.2011
Ale tohle rozhodně použiju. :) Průměr to má 4, tak to asi nebude úplně nejskvělejší, každopádně mě se to líbí.

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     16:47:44 12.06.2011
V porovnání se štěstím je každá dovednost geniální. A co v porovnání s Vytrvalostním během od Tinmiriel? O jednu stránku zpět, vítěz OHZD.

Ikonka uživatele Gama    [pošta] NEW     16:09:48 12.06.2011
V porovnání se štěstím je to naprosto geniální.

Ikonka uživatele KILLMAN    [pošta] NEW     12:56:45 09.06.2011
Dal jsem za 3, ale je to lepší trojka.

Ikonka uživatele Gryffintom    [pošta] reputace: -1
Danixxx: -1
NEW     18:52:08 06.06.2011
Já protě myluju takhle krátký věci. Je ti to jasný a když ne, tak PJ GYMPL to ví určitě. :D

Ikonka uživatele Koveras    [pošta] NEW     18:37:18 06.06.2011
Jinak, abych vysvětlil, proč píše změnu pohyblivosti a ne vytrvalosti:
"Je to kvůli totálnímu úspěch a fatálnímu neúspěchu. Takhle bych tam musel psát: Získá dvojnásobnou vytrvalost a bonus +3 k pohyblivosti. Takhle je to přehlednější, i když možná ne tak srozumitelné. Aspoň se pozná, kdo to taky chápe a kdo to jen hodnotí. :D

Nikdo"

Ikonka uživatele Koveras    [pošta] NEW     18:33:46 06.06.2011
Zrovna před nedávnem o tom dávali dokument na Spektru, ale dále jsem o tom na internetu taky nic nenašel. Byli to ale skutečně Křováci. O jiných národech jsem zatím naslyšel...

Jinak, já se s Nikým znám a on vždy nepsal tak krátká dílka, podívejte se třeba na Světáka. :D K tomuto způsobu jste ho donutili vy svou nedomyšlenou šťouravostí.

Koveras

Ikonka uživatele Rooz    [pošta] NEW     14:36:48 06.06.2011
Jinak jedněmi z nejvytrvalejších běžců na dlouhé vzdálenosti jsou indiáni kmene Raramuri ze Střední Ameriky. Koukal jsem po nějakých podrobnějších informacích na netu, ale na nic jsem nenarazil, tak snad jen tady nějaké základní info:
http://www.lideazeme.cz/clanek/indiani-z-medeneh o-kanonu

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     13:49:54 06.06.2011

Jen na vysvětlenou, pohyblivost Zvěř dle pravidel znamená, že vytrvalost je při poklusu a běhu dvojnásobná (PPP PJ 1.6e, s. 132). Tedy skutečně nejde o rychlost (od toho je typ pohyblivosti Šelma, kdy se zvyšuje rychlost sprintu), ale o vytrvalost, jak uvádí už název dovednosti.


  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.098349809646606 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách