www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
 
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Kniha a starý vlkodlak ***
Autor:Lukman
Přidáno: 17:17:32 07.07.2011
Hlasovalo: 10
Průměrné hodnocení: 2.5



Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-9 / 9
Ikonka uživatele Plž *   [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
nové     10:06:50 12.07.2011
Dobrodružství se mi líbilo a upřímě taky jsem takhle začínal a pokud bych vedl družinu na 1. úrovni kdo ví jestli by jsem ho nevyužil.

Pokud by jste se rozhodli tohle dobrodružství použít tak doporučuji několik úprav. První je denní režim. Nezapomínejte, že každý musí jít spát lovit jíst takže třeba goblin u cesty nebude sedět vždy a harpije svého vězně počase taky zabije a sní a nebo naopak může být chvíle kdy půjde na lov.

Druhou věcí je vlkodlak, který se najednou bude družinky vyptávat a před tím zaútočil. Asi byl onen kněz hodně arogantní a štval ho. Co se týče důvodu útěku vlkodlaka tak zapomeňte na text, který je v dobrodružství a přidejte si tam několik měsíců ztrácení, místo jedné noci, někdo ho viděl ve vlčí podobě a hned je tu důvod k vypálení domu. Jen s prchlivostí vlkodlaka by asi nejdřív trošku vymlátil vesnici a potom odešel.

A na závěr nezapomínejte na zraněného. Kousl ho přece vlkodlak a on to přežil tedy je dalším potencionálním vlkodlakem a tohle může být velmi pěkné pokračování dobrodružství.

Plž

Ikonka uživatele Nathaka *   [pošta] nové     17:16:06 11.07.2011
Převedl jsem dobrodružství i do starší .doc formy a odkaz jsem vložil na index. Mělo mě to napadnout hned, ale byl jsem líný a Open Office je volně ke stažení... :-)

Ikonka uživatele Plž *   [pošta] nové     14:16:05 11.07.2011
Nebyl by někdo ochoten mi poslat tohle dobrodružství v čitelnější pdobě? Nějak se mi nedaří otevřít a velmi rád bych si ho také přečetl.

jinak pokud toužíte po zápletkách tak stůl id: 2428 Studnice nápadů a pokud si najdete čas tak místní osazenstvo bude rádo když rozhodnete vašim hlasem o místní spor o nejlepší zápletku (příspěvky od 6.6.2011 do konce soutěže).

Za obojí díky Plž

Ikonka uživatele Hamster *   [pošta] nové     14:30:56 10.07.2011
Já jen krátce - chybí mi celková mapa, tedy kde je jedna vesnice, kde druhá vesnice a to mezi tím. Dále měřítko popřípadě časový údaj, za jak dlouho dojdu z jedné vsi do druhé. U poslední mapky mne zarazila brána na západě, přitom dle textu by měla být dole, na jihu.

Líbilo se mi jednoduché popsání všeho, na co může družina narazit. Heslovitě a tak, aby to PJ rychle našel.

Ikonka uživatele Folcwine *   [pošta] nové     20:42:21 09.07.2011
Pro žačínající ucházející dobrodružství, které naučí základním principům získávání informací. Jednoduše a přehledně sepsáno. Nevidím důvod, proč by si dílko ** nezasloužilo.

Ikonka uživatele Kamerask *   [pošta] nové     11:49:42 09.07.2011
Hmm, po Ascellinej kritike a poriadnom prečítaní si dobrodružstva mením hodnotenie na 3*.

Aj ja sa musím priznať, že som začínal veľmi podobne, a pre začiatočníkov robím taktiež podobné dobrodružstvá, len trochu( dosť) iným štýlom.

Takže veľa šťastia do tvorby a prihlás sa sem Lukaman. :)

Your Kamerask

Ikonka uživatele Ascella *   [pošta] reputace: 1
Nathaka: +1
nové     4:34:47 09.07.2011
Libo tajemného putování za vlkodlakem? Dobrodružství šité na tělo družině naprostých začátečníků, které nabízí vše, co často od hry potřebují: příjemné venkovské prostředí, tuhou potvoru na konci, první krůčky v jednání s CP a sbírání informací. Dobrodružství se drží ve všech ohledech velmi při zemi, klasická zápletka pro první úroveň, nic nepřekvapí. První úrovně však může potěšit.
Chválím, že autor myslí na magické možnosti zjišťování informací, její zvláštní schopnosti i to, že družinka vše nemusí ihned pobít, ale vyslýchat např. i gobliny (a pokud se k tomuto snaží svou družinu vést, velmi dobře tak).
Dílko je třeba pochválit za svou stručnost a přehlednost – text je dobře členěný, nic zde není navíc (někde bych ovšem více informací vítala, třeba trošku rozvinout důvod stažení se Rukana do ústraní, pouhá noční nepřítomnost je sotva důvodem zvláště u muže podivínské pověsti aby mu vypálili domov. Nějaké náznaky předtím, někdo ho mohl vidět..). V kontextu se stručností však bije do očí velký důraz na detail, který sice PJi může pomoci v ujasnění představy (v hostinci jsou židličky, gobliní pelech je z rákosí), ale v podstatě je zbytečný.
Výhradu bych měla k ovoci, jednorázové navýšení o 10 magů je opravdu hodně, zvlášť pro ony první úrovně. Nebo by to nemuselo být hodně, pro případ tuhé bitvy, ale muselo by být povoleno sníst pouze jeden kus např. denně, jejich trvanlivost by měla být hodně omezena. Zde je opět moment, kdy přílišná stručnost je na škodu. Což takhle něco na způsob pasti Odl-7 při druhém pozřeném kuse a past se o 1 zvyšuje s každým kusem snězeným tentýž den? V případě neúspěchu nějaké ty ospalé stavy, které jsou v textu naznačeny.
Velmi pěkné jsou mapky. Líbí se mi jména (Alžena, Dárja).
Hodily by se nějaké miniúkoly, když už tak družina pobíhá mezi těmi vesničkami. Něco co může trošku odvést pozornost. Harpyje mi přijde dost silná nestvůra pro první levely, když spustí svou písničku, je schopna vyhladit sama celou družinu (pokud ta nemá štěstí proti pasti). Bez písničky je to degradování bestie.
Dobrodružství hodnotím kladně. Je velmi náročné takový text sepsat, dát do kupy, udržet spád, přehlednost, pokusit se o atmosféru (s tou by se dalo vyhrát si podstatně více, ale je to přijde časem…).
Doufám, že autor vytrvá a můžeme se těšit na další střípky z jeho světa.Doufám, že se jeho družina dobře pobavila a hra se líbila.
Z dobrodružství na mne dýchla atmosféra mých vlastních venkovanských začátků…
Trochu více epična mi chybí tady v rubrice; s tím je problém, zkušení vypravěči, kteří si na intriky, politiku a epiku troufnou nemají čas ještě k tomu psát, jsou rádi, že zvládnou vypravěčovat. A ti méně zkušení, kteří elán a čas mají se potřebují naučit na přízemních tématech (ostatně lepší líbivý venkov a vlkodlaci než nezvládnuté a nelogické bitvy mnoha armád o artefakt…). Takže se pořádných a k tomu kvalitních dobrodružství asi nedočkáme.
3*.

Ikonka uživatele Kamerask *   [pošta] nové     8:16:06 08.07.2011
Jednoduché....až veľmi..

Páčili sa mi mapy, tie boli naozaj pekné, ale ostatne to bolo naozaj podpriemerné.

Takže 2*.

Ikonka uživatele Nathaka *   [pošta] nové     17:36:11 07.07.2011
Toto dobrodružstí nám zaslal autor neregistrovaný na našem serveru, takže kritiku budu směřovat spíše čtenářům, abych jim nastínil, co podle mého názoru mohou očekávat.

V prvé řadě je nutné podotknout, že je určeno začátečníkům a že je docela jednoduché. Většina protivníků nebude dělat žádné potíže, jediná větší překážka je vlkodlak, na kterého se ovšem dá připravit.

Formálně je dílo poměrně dobře udělané, přiměřeně přehledné a obsahující vše potřebné. Šlo by to určitě vylepšit, ale pro hru stačí. Musel jsem opravit pár překlepů, chybek či nepřesností, ale to se taky poddá.

Dílo obsahuje kiks v logice, i když ten nemá na hru vliv - že někoho obviní z čarodějnictví a vypálí mu domov, jen protože se večer nevrátil domů, to je holý nesmysl, takže tuhle část doporučuju přepracovat.

Co na dobrodružství zamrzí, je absolutní nedostatek originality, navíc ve své jednoduchosti nenabízí dost možností, jak věc řešit.

Oceňuju přehledné mapy a snahu zpestřit hru alespoň novým druhem ovoce, k obojímu mám však výhrady. To ovoce je potřeba lépe popsat, oslabit jeho účinek a zavést nějaký limit pro navýšení magenergie. A mapy bych propříště přesunul hned na začátek části, ke které se vztahují, pomáhá to orientovat se rychleji.

Celkově dobrodružství hodnotím jako spíše podprůměrně zpracované. Sice ho lze využít, ale platné bude jen opravdovým začátečníkům. Ve výsledku 2*.

-- e-mail autora: lukman182 (@) seznam (.) cz




Vygenerováno za 0.074941158294678 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách