Bestiář

Krkavec ďábelský Hodnocení: Něco to má do sebe

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 17

Skupina: Zvíře

Životaschopnost: 5

Útočné číslo: (+4+2)=6zobák,....(+4+1)=5spáry

Obranné číslo: (+3+2)=5

Odolnost: 14

Inteligence: 1

Velikost: B

Zranitelnost: zvíře

Pohyblivost: 16/okřídlenec(ve vzduchu),....4/okřídlenec(na zemi)

Přesvědčení: zákonné zlo

Poklady: 1000/hnízdo

Zkušenost: 600

Bojovnost: 9(na dobré),3(na zlé)osoby

Síla mysli: /

Popis:

....je to tady bitva,..bitva na kterou se nikdo netěšil,kuli které nechal osamocené své rodiny,své živobytí a k tomu sou všude nad námi ti ohromní ptáci a vyhlížejí svou potravu,...potrava která je tvořena mimi přáteli i nepřáteli,....už slyším, vřavu v předních řadách a v zápětí bolestivé výkřiky,.....ti ptáci jsou všude,jen čekají na hostinu kterou mohu byt i já,....mám strach vidím jak ti obří ptáci trhají mé mrtvé bratry a krmí se jejich masem a ty jejich oči ach bože jejich oči,....beru do ruky meč,naposledy se pomodlím,....... neznámí kněz

Krkavec ďábelský je téměř neznámí okřídlený stoupenec zla, jediný kdo o něm slyšel nebo je dokonce viděl jsou Ptáčníci nebo nějaký hodně zlý příslušník zla. Už podle jména je jisté že je to zlý tvor, samotný ďábel je povolal z temnot, aby mu dělali špehy a informovali ho o všem co se děje v dalekém okolí, ale jediný kdo dokázal telepaticky komunikovat se svým pánem byl vůdce hejna viz. níže! Nejčastěji se shlukují do hejn o 5k10jedincich, ale při výjimečně vysoké koncentraci zla se muže sejit i více hejn najednou. Nejčastěji sídlí ve věžích nějakého starého hradu, který nejspíše patří (spíše patřil) nějaké zlé osobě. Moc necestují, (ale jsou velice vytrvalí dokážou za den bez problémů urazit až 75mil i víc) spíše vyčkávají na místě a „čekají“ . Jen čekají na zachycení něčeho zlého a za tím pak cestují! Jsou velice dlouhověcí, dožívají se až 200let! Krkavci ďábelští dokáží vycítit zlo,takže jsou přitahováni nějakým zlým činem nebo jen nějakou velmi zlou postavou, aby pomáhali zlu v jeho činech ,když koncentrace zla opadne, tak se nejčastěji vrací do svého již zmíněného hnízda nebo zůstávají se zlou postavou která je svými činy přivolala.

.:Popis:.

Vypadají jako obyčejní krkavci až na to, že jsou mnohem větší, dospělému člověku dosahují mnohdy až po prsa a rozpětí křídel mají až 3 metry. Další odlišností je mohutný zahnutý zobák kterým snadno trhají maso a leckdy rozdrtí i menší kost . Nejvíce zvláštní jsou však na nich jejich oči které jsou celé červené (jsou podlité krví) a dokonce se zdá že jim jakoby jiskří když někdo zemře či se stane něco zlého!!

.:Chování:.

Při nějaké bitvě či válce jsou vždy na blízku aby si hověli v hněvu, zlu a mase padlích. Krkavci ďábelští utočí na zlé postavy jen neobvykle spíše se přidají k jejich činům at jsou jakékoli a to platí i pro družinu, na zle postavy určitě nezaútočí ,ale na dobré jsou alergičtí, provokuje je jenom jejich přesvědčení a vyvolává u nich vysokou agresivitu, tím víc když je to zákonné dobro! Když proti sobě bojují dvě zle postavy či skupiny většinou vyčkávají jak souboj skončí pak si pochutnají na mrtvolách a odletí zas o dům dál.

.:Útoky:.

Přímí útok nevyhledávají, jak bylo víše poznamenáno spíše vyčkávají. První většinou nezaútočí, ale když jsou napadeni, vysláni svým pánem nebo jen jsou po cestě nějakého zlého. Nejčastěji útočí z letu, kdy se zachytí za osobu pařáty a klovou dokud nejsou zasaženi nebo shozeni. Ze země jsou téměř neschopní, než aby zaútočili raději vzlétnou a zaútočí znovu z letu.

.:Ochočování:.

Krkavec ďábelský se též dá ochočoval ale samozřejmě pro zle postavy je to snadné a pro dobré téměř nemožné! Základní past je 4 a bonus pro ZmZ je +1, pro ZkZ postavu +3, naopak postavy s dobrým přesvědčením mají postih: Zmd -3, ZkD -6, toto platí u obyčejné krkavce ale pro vůdce(viz. níže) je základní past 7! Nejlépe se ochočují vůdci kteří prohráli souboj se svým následníkem a teď se potácejí krajinou, když je osoba ZkZ tak je možné že se k ní přidá sám a ani se o ochočování nemusí pokoušet (0-75% nepřidá se 76-100% přidá se) ,ale k dobré postavě se nikdy nepřidá zbytky jeho hrdosti mu to nedovolí!

.:Vůdce hejna:.

Vůdce hejna je nejsilnější, největší prostě nejlepší samec z hejna. Svoje postavení si vybojoval v souboji dvou či více krkavců, většinou to bývá boj na život a na smrt takže se často stává že prohrávající krkavec prchá .Svoje postavení si drží po celou dobu až do jeho smrti či prohře při souboji o vůdcovství, když vůdce prohraje musí hejno opustit, poté se sám toulá po kraji a brzy umírá na nedostatek jídla protože jako vůdce nikdy nepotřeboval lovit, ale někdy také končí u nějaké zle postavy nebo u postavy která si ho ochočí,....stou pak zůstává až do smrti! Vůdce má právo všeho co chce páření, jídla atd. celé hejno ho následuje, jejich oddanost je obrovská pro vůdce je každý (tedy až na toho který cítí možnost stát se vůdcem) u jedinců připraven zemřít!


ŽIV: 8
ÚT: (+5+3)=8zobák,....(+4+3)=7spáry
OB: (+5+2)=7
ODOLNOST: 15
VELIKOST: B+
ZRANITELNOST: zvíře
POHYBLIVOST: 18/okřídlenec(ve vzduchu),....6/okřídlenec(na zemi)
VYTRVALOST: 18/okřídlenec
INTELIGENCE: 4
BOJOVNOST: 10(na dobré),5(na zlé)osoby
POKLADY: 1000/hnízdo
ZKUŠENOSTI: 850
PŘESVĚDČENÍ: zákonné zlo

Po vyhrání souboje se tento jedinec stává silnějším,větším a hlavně inteligentnějším, je to způsobené dávným kouzlem které vyslovil onen dávný ďábel !Jeho vzhled je takřka nezměněn až na to že je ještě o něco větší a že má na hlavě malou červenou korunku, silnější drápy a mohutnější zobák. Kdysi dávno sloužil jako pravá ruka onoho ďábla, díky větší inteligenci a svojí schopností telepatie dokázal informovat svého pána o informacích v okolí, ale jeho dorozumívací schopnosti jsou omezené jeho inteligencí, takže nedokáže tvořit celé věty, vlastně používá jen pár slov např. Nebezpečí na jihu nebo nic se neděje aj. ,takto se v dnešní době dorozumívají se zlými osobami nebo a to spíše s osobami které si je ochočí!

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 17

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Zdravím,

tetno protivník se mi na první pohled zdá poněkud příliš silný. Dálepak nevím jak mám pracovat s velukostí B+, není dáno, zda ji mám brát jako B či již jako C (Velikosto se prolínají, bylo by asi dobré tam spíše procentuálně vyjádřit velikost, např. 1-30% B - 31-00% C)


 Uživatel úrovně 0

Nápad se mi líbí, ale zpracování je tragické... Diskuzi jsem nečetl, ale jistě bylo všechno podstatné řečeno...


 Uživatel úrovně 4

Nechci opakovat již napsané. Krkavec se po úpravách použít dá, jako inspirace poslouží. Mohl bych kritizovat nedostatky, které jsou zřejmé, ale já příspěvek až tak zle nevidím. Dám dvě hvězdy, protože jako základ nestvůra při troše dobré vůle postačí a potenciál tu taky je.


 Uživatel úrovně 5

psáno 19.2. se znalostí pouze posledního UnknowNova příspěvku z 13.37

Od příspěvku očekávám nápad a pokud mi jej poskytne, až tehdy se zaobírám pravidly a mnohdy je to pro mne těžké, tyto kritiky pak mají opodstatnění, byť jsou "cupovací" a nevyzrálé autory mohou i demotivovat. Ale zvedám hozenou rukavici - klady hledat, dobrá pokusím se svým náhledem RP založeného děvčete najít skrytou sílu příspěvku: Tedy předně příběh. Vím, že mnozí z vás takových příběhů slyšeli stovky, stovky vymysleli a v raných dobách své tvorby odvyprávěli. Ale další generace vnímá to, co pro tu předchozí je klišé, jako skvělý nápad, perfektní atmosféru . A možnost prožít si staré příběhy o zlu a bitvě...a hledat v hlubinách serveru podobné je úmorné, a proč taky, když je fantazie vlastní? Co na tom, že takového tvora zpracuje jednou skoro každý z nás příběhů lačných tvůrců?
Tedy příběh. Příběh o pradávném zlu, atmosféra bitvy, slídících krhavých očí, které se plíží polostínem pomáhat zlému.
Škoda té malé inteligence, s vyšší by měl potenciál. Dala bych mu aspoň 2: vyvyšuje se nad běžné zvíře příběhem i charakterem. Možná inteligence i vyšší, podívej se třeba na vlka lítého do bestiáře. Vlastně mi jej dílko hodně připomíná. A taky cestu Cesmínií. Bohužel atmosférou to tak nějak končí... Ono k bestii se špatně dělá něco víc, ale zkus třeba kouknout na ty hodně dobře hodnocené a vem si poučení z nich. když pokulhávají pravidla, dej tomu víc příběhový náboj (já to tak dělám :-))) pravidla jsou často pro mne nepodstatná nutná složka, to hlavní je příběh a hratelnost, zábavnost.
bohužel pro tuctového PJ zde zábavnosti mnoho není - velký zlý pták a tím to končí...
Klad: dílo je podložené pravidly, obdoba Orla stříbrného z PPP. Není přesílené. oproti orlu se drží zpátky (však to také není dravec). Orel uč +4+5 spáry, +4+3 zobák, to sedí,krkavec je slabší. Oč +3+4, i to je proti orlu v pohodě. Má o 4 body nižší odolnost proti orlu, nižší pohyblivost ve vzduchu a vyšší na zemi. zkušenost naopak je přehnaná. Bez bonusů k iniciativě či nějakého bonusu za nálet a rychlého útěku do výše, kdy postavám nedají šanci jej zasáhnout, či nějakého jiného zvláštního útoku mi zt vychází na 90 za běžného, 222 za šéfa (viz vzorec v PPE).
B+ znamená větší B? V tom osobně nevidím problém - prostě je od pohledu jasné, že tento je vůdce. Chybí zpracovat nosnost. Vůdce už sahá po orlu královském, přeci jen ten již nosil mocného čarodějníka...na druhou stranu, ďábelský krkavec vzhledem ke své síle taky nějaké to břemeno unese. Se silou +4 se dá očekávat, že by to mohla být vyhledávaná letecká nestvůra (i když kdo by o to stál, vyjma temných pánů, létat na tvorovi, který tě při prvé příležitosti zradí a vystaví nebezpečí...). Ale - dá se ochočit. hm, zde je další příběhový potenciál. třeba i detektivní zápletka :-) Nic netušící pán zakoupí ochočeného krkavce, prolétnout se a krkavec jej zahubí, shodí, zabije a dobrodruzi, řešte vraždu. Bylo to telepatií se zlořečeným vůdcem? Chtěl se jej zbavit ptáčník? Nebo snad nešťastná náhoda? Tedy nic není jen o mečích a blescích, v každém dílku (dobrá, ve skoro každém) se dá najít inspirace pro nějaký příběh...

Jazyk. Zkus před odesláním do rubriky dát dílko někomu přečíst. Jistě se spousta ochotných najde, a pokud ne, nabízím se. Neříkám, že jsem po gramatické stránce nějaký přeborník, ale chybky mě do očí bijí a v příspěvcích mne při čtení ruší. Shazuje to úroveň dílka.

Nenech se kritikami odradit od další tvorby, jen pokusy a omyly se vyšvihneš na lepší hodnocení. V základu nápad vůbec není zlý, pravidlově zpracování je také solidní, jen celkové vyznění a jazyk jej posouvají níže, stejně jako mnohé nedomyšlenosti. Zkus příště nabídnout širší herní využití, rozvinout příběhový potenciál nestvůry, dát jí něco navíc. Třeba rozvést tu telepatii a ovládání pánem, dej jim třeba vlastní schopnost jazyka (krkavci se dokáží naučit slova podobně jako papoušci, zkus vyjít z toho), přihoď nějakou pověst: když nad krajinou proletí krkavec, je to zlé znamení. Když slyšíš krkavce, do roka umřeš, tvůj potomek bude krutovládce nebo tak něco. Okořenit to, ale ne příliš sáhodlouze.
A hlavně - je tu sova a v ní se vyskytující mnozí zkušení tvůrci, kteří jsou ochotni poradit.


 Uživatel úrovně 5

aldur: Ano v konečném důsledku je výsledek stejný - je to pravidlová nesrovnalost. Šlo by to klidně nějak smíchat, ale není to přímo v příspěvku vysvětleno, jen smícháno. V konečném důsledku nemusíš vůbec žádná pravidla kromě čísel k příspěvku přidávat, ovšem tím, že to sem posíláš, tak musíš předpokládat, že se budou lidé vyjadřovat i k pravidlové a číselné stránce.

Nathaka: No chyba...problém vidím v tom, že je to v textu předkládáno jako zvíře, později jako magický tvor, a nakonec z toho vyleze mutant obojího, který si pracuje s principy bez ladu a skladu neopodstatněně a nevysvětlitelně. Pochopitelně, že se mezi sebou třídy, tvorové, schopnosti a vše míchá, ale i ve smíšených nestvůrách jsou kvalitativní rozdíly. Respektive - stačilo by pár vět k principům a není moc co namítat. Tím, že tam nejsou, tak není vyjádřeno jak a jaktože. Neříkám ani, že by na tom extrémně záleželo, spíše to říkám pro ponaučení do budoucna.


 Uživatel úrovně 5

Moj nazor na dielo sa od dob ked som ho ako redaktor zamietol nezmenil. Je skoda, ze za tie cca 3 roky, ktore presli od prve pokusu posalt to sem, a jedneho uspesneho schvalenia (na konkurencnej stranke), prispevok obsahuje len kozmeticke uprravy.


 Uživatel úrovně 0

For Morter: v konečném důsledku je úplně jedno zda jsem plánoval či neplánovat, výsledek je stále stejný.

For Nathaka: Já děkuju tobě! ;)


 Uživatel úrovně 8

V telepatii nevidím nejmenší problém. Že nějaký vyvolávač dává telepatické příkazy svým ovládnutým bytostem, nezávisle na jejich inteligenci, to se v pravidlech děje běžně. Mnohdy i se zvířaty.

Problém nevidím ani v míchání dvou tříd. Vážně si nedovedu představit, čemu ve hře překáží kombinace magického tvora a zvířete. Že má pravidlově statistiky zvířat, ale původem je magický (čímž se vysvětlují jeho schopnosti), prostě není chyba, je to v pohodě.

Hé. Aldure, i přes nevalné zpracování děkujeme za zaslání příspěvku! :-)


 Uživatel úrovně 5

aldur: Skupina zvíře, zranitelnost zvíře, vytrvalost mají magičtí neomezenou - píše se pouze u zvířat, ochočování se týká zvířat, magický tvor nepotřebuje jíst maso a neumírá v důsledku hladovění, nestárne atd. Nejde o ukliknutí, ale plantání obou skupin dohromady. Jistě jde udělat vyjímky, ale něco je záměrná vyjímka a něco jiného je zřejmá nedostatečná znalost pravidel.


 Uživatel úrovně 0

Možná jsem je pouze uklikl, ale tato nestvůra neměla být zvíře, ale magický tvor!