Bestiář

Xurl Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 16

Skupina: Humanoid

Životaschopnost: 1

Útočné číslo: 0 + zbraň

Obranné číslo: 0

Odolnost: 6

Inteligence: 7

Velikost: A

Zranitelnost: humanoid

Pohyblivost: 17/humanoid

Přesvědčení: zmatené zlo

Poklady: text

Zkušenost: 5

Bojovnost: 12

Síla mysli: 0

Popis:

Psychologie

Xurlové jsou velmi útoční. Pokud se narodíte jako xurl tak vás asi v jednom roce vezmou a začnou učit magii což “možná“ přežijete. Pokud jste uspěl v učení svého kouzla a žijete tak vás dají k těm nejbeznadějnějším částem svého teritoria. Pokud nebudete zabiti ani skřety ani xurly z jiných klanů tak vás zabije asi nějaký dobrodruh. Pokud budete mí OPRAVDU štěstí můžete zabít nějakého většího tvora a stát se ochráncem brlohu. A s tunami štěstí můžete zakouzlit i několik desítek kouzel a stát se vrchním klanmistrem. Tohle je život xurla, nejstarší xurlové žijí asi tři roky, ten kdo je starší dvou roků ten má podle jejich měřítek požehnaný věk.

Jednou za asi tři sta let se koná „stěhování národů“, Tehdy se spojí všechny známé klany, dokonce i nepřátelské, všichni jejich vůdci se setkají a začnou boj. Ten který přežije ten shromáždí všechny xurly ze všech klanů tehdy začíná migrace. většinou jdou co nejhlouběji kde začnou dolovat, dolují tak dlouho dokud asi polovina populace neumře na hladomor. Tehdy najdou nejbližší východ na zem kde naloví jídlo a rozdělí se zpět na klany, a prolezou takřka celé podzemí, cesta kterou se tam dostali je nadobro zničena. Nikdy nejdou zpět vždy jdou na Severo-východo-východ. Tudíž by teoreticky měli projít celý svět. Migrace trvá asi rok. Tehdy se asi 150 milionová armáda rozprchne po kontinentu až zabere část světa. Tím myslím jen podzemí. Většina národů xurlů žije tisíce metrů v podzemí, jen minimum žije při povrchu, bývají to především mrchožrouti, kteří při povrchu cítí svoji příležitost na sběr mrtvol. Během migrace probíhá velká změna psychologie xurlů všichni jsou natěšení na svůj nový svět, že je jim jedno že se tam nedostanou, prostě dolují dokud neumřou námahou či hladem.

Profil

Tento tvor nejvíce podobný skřetu je velmi častý v hlubokých jeskyních. Útočí zásadně v alespoň desetinásobné přesile. Tento tvor útočí typem kamikadze. Je asi čtyři a půl stopy vysoký, používá krátký luk a nějakou lehkou zbraň, je velmi rychlý, zranitelný a neinteligentní (asi tak demence). Každý se za život naučí jedno kouzlo které často používá, ale vzhledem k 50% šanci backfiru ho málokdy přežije. Používají libovolné kouzlo libovolné úrovně. Na den má však jen 5 magů tudíž nesmí být magicky náročnější. Používá jak kouzelnická, tak hraničářská kouzla. Mají rozvinuté vidění tepla, už 15°C vidí jako my oheň. Ohně, tj. teploty větší než 150°C, se bojí.

Hierarchie

Nejmocnější a nejctěnější jsou mágové, kteří jim vlastně zaručují přežití, bez nich by jen tak nepřežili. Po nich nastupují klanmistři. Hned po nich jsou Xurlové, kteří žijí v doupatech a starají se potomstvo, ti jsou ze zásady neozbrojení a bez magie. Další jsou ochránci, kteří chrání bezbranné obyvatele doupat. Poslední jsou útočníci kteří se vždy ukazují v obrovských množstvích. Tito útočníci pokud někoho zabijí mohou povýšit buď na velitele klanu nebo ochránce doupěte. Na to aby se stal velitel klanu musí zakouzlit nejvíc kouzel a přežít, na ochránce doupěte musí někoho zabít, v zásadě jde o humanoida či velké zvíře.

Rozdělení

Xurlové jsou velmi bojovnou rasou. Sdružují se do klanů ve kterých je vždy hlava xurl, který vyslal nejvíce kouzel a který je přežil, tím dostává titul Klanmistr. Xurlové se neustále vybíjejí, nejen kvůli sporům, ale i aby měli co jíst. Xurlové jsou v stravovací pyramidě takřka nejníže, tudíž si musejí nacházet potravu i mezi sebou. Jsou rozděleni na skupinky podle síly. Každý který někoho zabil se ihned stává ctěným a je vždy v doupěti a chrání ho před útoky. Existuje mnoho klanů a každý má mnoho členů, ale málokdy mají dlouhého trvání. Buď se rozejdou a rozdělí do ostatních větších klanů, nebo jsou vybiti vetřelcem, či samotnými xurly. Toto jsou všechny klany, které jsou dlouhodobější: Mrchožrouti, Zabijáci, Sebevrazi, Kouzelničtí, Prchači, Podrážeči, Ničitelé, Slepí, Krutí. Nejznámějšími klany jsou: Šikmoocí, Bezuší, Tříprstí.

Klany

Šikmoocí: jsou ti nejslabší a nejpočetnější. Každý kdo se narodí a má šikmé oči ten je opovrhovaný všemi ostatními, jsou vyhnáni na okraje slují a většinu času tráví zabíjením ostatních Xurlů. Často se probojují až k doupěti, kde zabiji všechny členy klanu. Jsou známi tím že útočí v několika set, či tisíců členů velkých skupinách.

Bezuší: toto jsou elitní bojovníci vyskytují se v malých skupinkách a jsou unikátní v tom že útočí velmi rychle. Mají klanový znak: nemají uši, které jsou usekávány hned po zasvěcení. Během jednoho kola je první linie už u nepřátel, druhá kouzlí a třetí střílí luky. Každý člen je vyzbrojen jen jednou zbraní tudíž lépe koordinují své útoky. Lukostřelci mají dvanáct šípů a kouzelníci 10 magů. Někteří používají i střední zbraně.

Tříprstí: toto jsou tvorové kteří jsou v nejhlubších slojích. Vyznačují se tím že si nechají odříznout dva prsty na levé ruce. Jediní používají kuše. Vyznačují se především velkou brutalitou. Jakmile se rozrostou většího počtu tak vykonají válku o jídlo. Tehdy vyjdou z hlubinných jeskyní a procházejí doupatama jiných klanů, tehdy zničí takřka polovinu xurlího obyvatelstva. Jakmile jsou všichni válečníci nažráni (což se jen tak nestane), vracejí se zpět do svých starých slují.

Mrchožrouti: tito xurlové se vyznačují tím že jsou schopni sežrat jakoukoli mrtvolu, která jim přijde do cesty.

Zabijáci: tyto xurly nepotkáte v menším množství než dvě stě, jsou poměrně (relativně) inteligentní a téměř vždy cíl zabijí.

Sebevrazi: tito xurlové se většinou na boj připravují. První linie se polije olejem, zapálí a vběhne mezi nepřátele a po jejich smrti(a zapálení nepřátel) se ostatní se bezhlavě vrhnou do boje.

Kouzelničtí: nepoužívají luky pouze magii a dýky či nože. (mají 10 mag, backfire (35%))

Prchači: vyznačují se tím že vždy začnou bojovat a hned prchnou. Takhle útočí do doby než všichni umřou či nezabijí cíl.

Podrážeči: není to od podrážení nohou, ale od toho, že většinou podrazí své druhy z jiných klanů, vymlátí jeho doupě a seberou všechno jídlo.

Ničitelé: používají velmi silnou magii (25magů- po zakouzlení si hodí k% 01-65 umřou 66-00žijí dál => bez backfiru). Ale i tak používají ostatní zbraně.

Slepí: rituálně se oslepují za cenu studia magie (nemají backfire, ale jsou oslepeni (ostatní smysly příliš rozvinuté nejsou))

Krutí: každou svou oběť nejdříve omráčí a pak sadisticky mučí dokud oběť neumře, to trvá obvykle několik hodin.

Boj

Tento tvor se vždy vyskytuje ve skupinkách od pěti do pěti set xurlů. Vždy když někoho potkají a nejsou alespoň v desetinásobné přesile tak prchají a hledají posily. Pokud je včas najdou, tak zaútočí. Pokud jsou hned v požadovaném desetinásobku tak ihned zaútočí. Jejich styl je nejdříve vystřelit všechny tři šípy (ale vzhledem k tomu že je nikdo neučil mířit, sami na to nepřišli a mají mizernou obratnost tak strefí nanejvýš sami sebe) a poté použijí své kouzlo. Backfire= pokud budou chtít útočit tak zaútočí na sebe, pokud chtějí léčit tak zraní, pokud sesílají obranné kouzlo tak ho sešlou na postavu. Poté přeživší zaútočí zbraněmi na blízko. (No řekněte, když k vám poběží xurl a zabije se bleskem dřív než k vám doběhne je docela sranda, ne)?

Život

Žijí v obrovských tlupách a jsou velice neinteligentní, používají slabší mágy aby jim pomohly používat základní magii, vzhledem k tomu že mají velkou šanci backfiru se žáci značně zdecimují ale co, když z pěti milionů vznikne pět tisíc… Mágům pak shání zlato a drahokamy. Živí se lovem jeskyních tvorů, ale často se snaží ulovit větší tvory (vás). Mají gigantické populačně regenerační schopnosti, z padesáti je během roku pět tisíc atd. Dokáží hodně hladovět, generace je naučily, dokáží vyžít s půl kilem stravy na měsíc. Žijí v GIGANTICKÝCH tlupách (50 000 – 50 000 000 xurlů), jedna tlupa zásadně ovládá jeden podzemní komplex. Mají strach z trpaslíků, odváží se ne něj až ve stonásobku a i tak mají postih –1 ke všem vlastnostem jenom když ho vidí (možno použít v boj třeba iluzi).Jejich zoufalost pochází právě z hladu, protože když uvidí potencionální žvanec tak radši umřou (a nebudou hladovět), nebo zabijí (a nažerou se). Jedna tlupa dokáže ovládat území o rozloze desítek čtverečních mil. Zbraně povětšinou kradou, nacházejí či vybojovávají. Někdy také musejí některé zbraně koupit. K tomu používají mágy kterým dají různé věci a ty jim mágové vymění za luky, šípy a malé zbraně. Diamanty a zlato povětšinou nacházejí při hloubení chodeb a tak je lze v jejich doupatech najít. Ovšem zlato je většinou smícháno s jinými blyštivými kovy a tudíž je vcelku bezcenné (1/20 ceny zlata), drahokamů je málo a jsou neopracované, ale po malém opracování jsou velmi cenné, (nechávám na PJ) v centrálních doupatech jsou vždy skupinky mágů maximálně tak po dvaceti. Xurlové jsou sice velmi slabí, ale vybití malého doupěte (500-2000 xurlů) je velká tuhost pro postavy vyšších levelů, protože i když se kouzly většina xurlů zabije, tak třicet a více blesků od přeživších vám dokáže pořádně pocuchat háro. Natož vybití centrálního doupěte, to je pro postavy levelů opravdu vysokých.

Poklady

Jeden krátký luk, lehká zbraň, 1mrtvola = pár kostí a trocha masa - já vím není toho moc ale co by jste čekali? Jen u Tříprstých se nacházejí lehké kuše a u klanu Bezuší se mohou nacházet silnější zbraně.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 16

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 5

LA: rozporů? hhh a kde jako? to že mají 5 magů je plošné jen dva klany mají vyjímku (měl bys chápat že vyjímka nerovná se rozpor!) že mají 10 nebo 25 magů!


 Uživatel úrovně 0

Příde mi že je tam sousta rozporů, třeba že jeden xurl má jen 5 magů pak že někteří mají 10 atd atd....


 Uživatel úrovně 0

moc hezky sis s tím pohrál a moc se mi to líbí... 5*


 Uživatel úrovně 0

Tyhle potvory se mě vcelku libí, jako nápad je to výborné a neškodilo by se o tomto národě ještě více rozepsat...........i když nějaké chybičky to má...........


 Uživatel úrovně 0

je to docela dobry snad neni ani co kritizovat drobny nedostatky jsou to jsou vsude ale jsou i lepsiclanky takze davam tri hvezdicky!


 Uživatel úrovně 5

Mgr: Holger víš co seš docela ňimra, to to nemůže být alespoň trochu fantastický, kdyby to bylo všechno na bázi reality tak brzo skončíme s plazmovkou v ruce a atomovkou v druhý jak kouzlíme fireball :) jinak dík


 Uživatel úrovně 0

Mě se to moc líbí hrál sem to s jistýma postavama 1-3 úroveň a jsem rád za každýho novýho skřeta


 Uživatel úrovně 8

Jak tedy vnímají jeden druhého? Jako hořícího, nebo se vůbec neregistrují (pokud by měli stejnou teplotu jako okolí...) ?
To by pak měli docela problémy s udržením sociálních struktur a s rozmnožováním...


 Uživatel úrovně 5

malem bych zapoměl někdo tu upozornil na postavu nesoucí pochodeň. Xurlove vidí hořící postavu s jasnym světlem. utečou ale až jich bude dost a "načerpají odvahu" zaútočí.


 Uživatel úrovně 5

Megahu: sorry ale já používám jednotky sáhy 1.87 metru, stopy 31 cm a váhové libry 0,94 kg sorry to je můj zlozvyk (chudáci hráči) možná jsem použil i metrové sáhy, nevím. jooo a míle jsou 2,944 km.

dolují pod zemí a poznají kde jsou hory - instinkt

slunce nesnáší, na zemi jsou jako noční tvorové.

ve 2000 metrech žíjí opravdu jen ti co žijí nad zemí

toť sňad vše pokuď by se ještě něco naěšlo určitě napište.