Bestiář

Magoer Hodnocení: Něco to má do sebe

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 9

Skupina: Magický tvor

Životaschopnost: 4

Útočné číslo: text

Obranné číslo: 1

Odolnost: 5

Inteligence: 21

Velikost: B

Zranitelnost: humanid

Pohyblivost: 12/humanoid

Poklady: text

Zkušenost: 2000

Bojovnost: 5

Síla mysli: 0

Popis:

Je to asi týden co jsem šel s těmi mágy a čaroději, říkali obrovské bohatství a sláva, taková blbost jít do Prokletých skal. Šli jsme týden a nic nepotkali a pak to přišlo čarodějové na začátku průvodu se skáceli na zem, mrtví. Něco prošlo mezi nimi a další a další mágové umírali, hraničáři stříleli do vzduchu několikrát zasáhly mágy a jednoho tvora zabili. Boj pokračoval, mágové umírali a hraničáři stříleli až jim došly náboje, pak se vrhly na boj tváří v tvář. Ten den padlo třicet mágů a čarodějů, dva tvory jsem zabil, dohromady jsme jich zabili deset, z jejich mrtvol vznikly krystaly čtyři spadly do průrev, šest krystalů za taková jatka nestojí, jsem si jist já druid a pět hraničářů jsme to přežili ani se nás nedotkly, ale teď padá sníh nikdo nepřežije, uvízli jsme čtyřicet mil od nejbližší osady, už tři hraničáři umrzly a pro mě si smrt už jde mílovými kroky, doufám že si z tohohle svitku vezme někdo ponaučení. Já jsem si ho vzal, ale bohužel pozdě. Armow druid z plání.

Úryvek z deníku statečného druida Armowa Spasitele Velikého

Popis

Tento tvor je sice neviditelný, avšak při střetu s kouzelnickou magenerií vznikne kombinací množství vzduchu, energie a mlhy. Po této přeměně je však stále neviditelný (i když postavy uvidí takřka průhledný opar, nepozřou podezření), vidí pouze magenerii a pokud je zdroj magenerie velmi malý, tak ho přestane zajímat. Pokud ho někdo spatřil a přežil to (jako že asi ne, protože ho může spatřit jen v přítomnosti mága, který následně téměř vždy umře dřív než magoera někdo spatří.), popisoval ho jako tvora s malou kostěnou hlavou, od které se táhne jakoby páteř až na zem, tudíž asi dva metry, poblíž hlavy vyrůstají z páteře dvě ruce, které při útoku zaboří své ruce do těla mága a čerpají z něj magenerii, ale to však takovým způsobem že vysávají všechny typy energií včetně životní. V zásadě je útok smrtelný protože i když tvora objeví můžou na ně útočit jen ti co ho objevili a než ho zabijí jsou mágové většinou mrtví. Mimochodem jsou zkušenosti upraveny podle jiného světa a netuším kolik by jich bylo v DrD, nechávám a na PJ.

Pozor!: tento tvor je absolutně neviditelný a nehmotný, nelze vydetekovat před útokem žádným způsobem. A při útoku mágovy neubývají magy tudíž je útok vždy stejně silný. Tato postava je určena partě 9 a vyšším levelu. Moje osobní rada: Používejte jen v případě, že umožňujete oživení.

Profil

Magoer je zároveň velmi silná potvora (pro kouzelníky) a neškodným tvorem kterého vůbec nepotkáte (pro ty ostatní), je zde nazývána přízrakem ale jde o obyčejnou magickou stvůru. V zásadě jde o tvora živícím se kouzelnickou magenerií. Je vždy spojena: s nějakým předmětem, nebo energetickým zdrojem(území častých bouří, město mágů atd…). Je vyvoláván theurgy (možná přidám později). Je možno ho vytvořit za obrovské množství magů a poměrně málo surovin, avšak základním kamenem je GIGANTICKÝ zdroj magenerie (kouzelnické).

Útok

Jakmile se postava přiblíží k předmětu s tímto přízrakem, tak je začne pronásledovat (přízrak) a zaútočí v nejlepší chvíli (int 21) zaútočí: MPM (momentální počet magů) *1k6/10 (2) - kouzelníci, mágové(čarodějové), toto je velmi fatální útok a málokterý mág(čaroděj) ho přežije, potom přízrak dva tahy čeká a poté útočí každý tah jednou. Magoer útočí zásadně pokud má kouzelník(M,Č) maximální počet magů. Nebo pokud bojuje a je zraněn. Magoer vždy ví kolik má mág životů a magů a málokdy zaútočí dřív než mu dva, tři útoky zaručí vítězství, pokud je ve skupině čaroděj útočí ihned, stejně jako když je ve skupině více než tři kouzelníci či mágové.

Detekce

Kouzelníci: 0%, alchymisté a bojovníci: 5%, zloději: 10%, hraničáři: 15%, druidi: 20% - každý tak si každá postava hází na detekci, na přízrak útočí pouze postavy které přízrak vydetekovali. Někteřé postavy totiž dovedou spatřit mírné světelné a optické anomálie, které magoer vytváří podobně jako u predátora je sice neviditelný, ale za jistých okolností ho spatřit můžete. Je to proto že je tvořen zhuštěným vzduchem a mlhou tudíž není úplně neviditelný, ale dokud ho postavy nespatří tak jistě nepozřou podezření.

Poklady

Energetický krystal: Krystal ze kterého může pyrofor vytvořit mocný zásobník many. (200 zl surovin, 50 magů/1týden,doma) - 1k6 * 500 magů, (kouzelník, hraničář) čerpání magů trvá jednu sekundu (0 kol). Je to poměrně silný zásobník magenerie nejen že obsahuje velké množství energie, ale mág může čerpat magy i během kola, stačí jen položit na krystal ruku.

Zvláštnosti

Pokud má kouzelník (M,Č) méně než 20 magů, přízrak mizí a už se nevrátí (vrátí se do předmětu). Pokud všechny kouzelníky (M,Č) v družině zabije, mizí a už se nevrátí (vrátí se do předmětu). Tato postava zaútočí jen za předpokladu že je „hladová“, protože když má energie nazbyt tak „tráví“. Nikdy nevychází na slunce protože pak musí použít svoji magenerii na uživení sama sebe. Mocný alchymista může najít předmět kde je umístěn magoer a vydetekovat velké, ale OPRAVDU VELKÉ množství magenerie (cca 2000 magů), pravděpodobnost je sice mizivá, ale možná je to 2% šance na náhodné nalezení a 7% na hledání.


P.s.: Pokud vás nějaký hráč štve a hraje za mága, je to dobrý trest :).
P.p.s.: Mnozí mágové najímají velké skupiny dobrodruhů, aby tyto tvory lovili aby získali tyto krystaly (dobrá zápletka dobrodružství-potvrzeno)

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 9

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Sice uz drd nehraju protoze jsem se dal na GURPS ale ohdnotit to jeste muzu !Urcite i v jinych druzinach je kouzelnik velmi oblibena postava nejen kvuliu svym schopnostem ale asi taky proto ze si s ni muze clovek uzit spousty legrace no a proto tahle potvurka bude zneprijemnovat zivot mnohym z nich! libi se mi to ale uz jsem samozrejme videl lepsi a mozna by se neco malo dalo vylepsit proto ty dve hvezdycky!


 Uživatel úrovně 5

Ja tu detekci beru jako taková schopnost přispůsobovat se oběti (jako třeba že se nějaký predátor naučil co nejlépe oběť zničit => takže magoer se vlastně naučil zneškodňovat kouzelníky nejlépe, nejefektivněji a bez šance zabití sama sebe.


 Uživatel úrovně 5

V mym světě je megenerie něco jako taková "elektřina" která je měněna a přispůsobována myslí. Tudíž magenerie v mysli nevzniká ale je měněna. Energie je čerpána z prostředí či předmětů. toť vše


 Uživatel úrovně 0

Nekdy divny slovosled, tak nevim, jestli jsem vse spravne pochopil. Tahle stvura se zda jako perfektni odstranovac kouzelniku z druzin. Kouzelnik prakticky bez sance umre.


 Uživatel úrovně 5

Z tehle potvory mám takove smisené pocity...

Jednak: zajimalo by me, jak odlisujes magy a carodeje...jasne, pravidlove jo, ale v povidkach to neni dobry napad...pusobi to strasne...no, pravidlove ;)

Proc zrovna kouzelnici maji na odhaleni 0%?!? IMHO prave naopak oni by meli byt nejvic - jednak by to bylo dobre pro logiku hry (oni jsou nejvic ohrozeni, meli by mit nedy nejvetsi moznost se branit), jednak i z logiky veci - magicti tvorove prahnouci po aktivni magenergii, kdo jiny ma vice zkusenosti s aktivni magenergii, kdo jiny by mel byt citlivejsi na anomalie, pro koho jineho by melo byt jednodussi podobne tvory odhalit?

Obcas jsou v textu preklepy, obcas ti vypadavaji velka pismena na zacatku vet a hlavne mas obcas divny sloh...radsi dodrzuj poradek slov ve vete a pouzivej vic vet jednoduchych...a hlavne dodrzuj takovety veci, jako dostatecne mnozstvi clenu ve vete a tak ;) Jiste, ti, co to umi, tak to nedodrzuji, ale ty ostatni by meli (neboj, ja se to taky radsi snazim dodrzovat :-P).

7% uz je relativne velka sance, vzhledem k tomu, co je to za zdroj. BTW, pokud vim, tak kouzelnicka magenergie vznika primo, aktivne, v mozcich kouzelniku pri zaostreni vule, proto imho tezko muze existovat u zakladniho kamene s gigantickym mnozstvim kouzelnicke magenergie. Kdyz uz se takhle patlas v zakonitostech magie v DrD, tak jed podle pravidlovych, nebo osvetli princip v tvem svete.