Bestiář

Vrahh Hodnocení: Něco to má do sebe

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 25

Skupina: Magický tvor

Životaschopnost: 6

Útočné číslo: 7

Obranné číslo: 5

Odolnost: 12

Inteligence: 15

Velikost: podle těla

Zranitelnost: viz. výše

Pohyblivost: 13/magický tvor

Přesvědčení: zákonné zlo

Poklady: nic

Zkušenost: 800

Bojovnost: 0

Síla mysli: 0

Popis:

Vrahh je druh nemrtvého, který se podobá duchovi. Je to průhledná postava, která je nehmotná, tudíž ji pes nevycítí a trpaslík, hobit, či kroll jí též nemohou zaregistrovat svým 6.smyslem.

Vrahh vzniká pouze jen po velice kruté a krvavé vraždě, nebo křivďe (křivé odsouzení k smrti). Duše zesnulého musí být velice rozhněvaná a musí cítit velkou nenávist vůdči těm, co žijí a to nemluvím o těch, co ji zprovodili z tohoto světa.Ty jsou na řaďe jako první. Určitě v tom hraje velkou roli všude přítomná závist vůdči ťem, co dýchají čerstvý vzduch a nebudou dlít někde v jámě. Vrahh vzniká samovolně nekromant ho z mrtvoly vyvolat nemůže.

Za tři hodiny po té hrozné vraždě začne z ťela oběti vysvítat jakási ostrá záře a po pěti kolech z úst mrtvoly se vypustí jakýsi oblak páry, který se začne tvarovat do lidské podoby. Každý kdo uvidí tento děj si hodí past int. 7 a jestli neuspěje utrpí velký šok. (nechám na PJ). Kdo proti pasti uspěje bere nohy na ramena. Proto by se měl vrah rychle ztratit. Vrahh je zranitelný magickou zbraní normálně, stříbrem jen za polovinu a posvěcenými zbraněmi za dvojnásobek. Pokuď vrah zemře jen se rozplyne a nezůstane po něm ani stopa.

Nenápadnost

Vrahh se ke své oběti pokusí připlížit nenápadně z 90% ze zadu, jen tehdy, když se opíráte o nějákou zeď a vrahh je netrpělivý, zkusí to ze předu. Jeho úspěch zjistíte následujícím způsobem:

Hodíte si za Vrahha past obratnost. úspěch = Zcela nenápadně se přiblíži na dosah ke své oběti.


neúspěch = byl zpozorován(záleží jen na postavě, jestli si vrahha nechá přijít na dosah útoku, či ho zažene ihned)
denní světlo = past obr. 8+roz.
šero = past obr. 6+roz.
naprostá tma = past obr. 4+roz.

Jestli vrahh neuspěje a bude oběven stáhne se z dohledu a za nějakou dobu to zkusí znovu.Jen chci upozornit na to, že okolnosti při plížení mohou být různé např. oběť spí atd., záleží na úsudku Pj jakou nasadí past.

Zaškrcení

Jeho prsty pevně sevřou krk oběti a začnou škrtit. Váš ohryzek vám surově zatlačí tak hlubo až ho budete cítit na krčních obratlích. Jediné, co si budute přát, je to, aby jste rychle zemřeli. Bohužel vás zklamu, budete umírat pomalou a trýznivou smrtí. Jedna vteřina pro vás bude jako hodina. Počítejte s tím, že když se k vám vrahh přiblíží a vy o tom nevíte, jen se štěstím to přežijete. Po té co vás bude mít na dosah rukou vás začne škrtit, útok probíhá takto...

Pokuď li je postava škrcena, každé kolo si hází past odolnost + sílu 10 pokuď neuspěje proti pasti její trýznění probíhá dále. Po každé nepřehozené pasti je zraněna za 1k10 životů. (Postava při škrcení nemúže bojovat, ani kouzlit). Jestliže oběť past přehodí vytrhne se ze spárů vrahha, pak si PJ. hodí na normální ÚČ (viz níže) a přehodí li obranu oběti všechno začne na novo. (vrahh uchopí svou oběť a škrtí, škrtí, škrtí a škrtí)

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 25

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Když mě někdo škrtí, tak se můžu bránit. To je základ a z toho by měl autor vycházet. Bohužel, asi byl příliš zaneprázdněn psaním přebytečných "h", že na logickou stránku věci jaksi pozapomněl...
Úvodním příběhem šlo docela dobře nastínit nenávist a zlobu v odsouzeném a následný šok v náhodném přihížejícím. A dobrou půlku popisu si tak odpustit. Proč se to nestalo, ví jen autor...


 Uživatel úrovně 0

Většina z nedostatků se dá odůvodnit, jenom mě to chybí v tom článku. Jediný problém se kterým se dá špatně vyrovnat je to že je dost silný... zase kdyby se trochu upravil byla by to dost dobrá věc do nějakého hodně temného světa... asi si ho přepracuji pro osobní potřebu :)
3*. Napsals toho rozhodně víc než někteří "autoři" a nápad se mi docela líbí.


 Uživatel úrovně 5

pěknej nápad, s hawranem souhlasim ale co třeba že se při škrcení zhmotní a zaútočí, ale v to případě by ho mohla jiná přátelská postava zničit


 Uživatel úrovně 0

Nápad slušnej ten bych ti hodnotil tak za 2, ale provedení, no prstě bída s nouzí a tak 0, a to dělá 1.


 Uživatel úrovně 0

Přijde mi poněkud nešťastné, že nehmotný Vrahh útočí škrcením? Max. kdyby to byla např. iluze, že Tě Vrahh škrtí (čili hodn na Int, popř. na Char.), tak by to šlo, ale takhle? Jinak se mi taky nelíbí, že útočí POUZE škrcením! Co se stane, když ho někdo zpozoruje, dříve, než-li zaútočí? Anebo je nějaká obrana, kterou bych mohl použít proti Vrahhovi, když jsem se s ním již někdy setkal? (např. chytit se za krk, tak, aby mi na něj nemohl? Ikdyž to zasenarážím na tu blbost, že něco nehmotného ŠKRTÍ !!! Čili, asi ne...)


 Uživatel úrovně 0

Souhlasím s Tavockem, je jen na PJ kdy Vrahha potkáte...
Děkuji vám za kritiku, ale opovážím se vám oponovat: Jak mi
vysvětlíte proměnu vlkodlaka... Je to přece magický tvor a takto
si já odůbvodňuji škrcení nehmotných rukou.
Uznávám, že jcem se nad tím nezamyslel, ale jsem jen začátečník, který měl snahu...


 Uživatel úrovně 0

Je to dobrý líbí se mi to a proč je to tak silný?Asi protože to není pro nějaký začátečníky,ale pro pokročilí dobrodruhy.A nemusel by každý zemřít,když nepůjde sám.je to nestvůra pro družinu.a ty mu z toho můžou pomoct a tím ho zachránit.a pak se do něj pořádně pustit,pokud se jim to škrcení podaří přerušit a s vrahem je konec!


 Uživatel úrovně 0

Pripomina mi to film The Ring (kruh). Ta holcina co ji tam zabili se podobne mstila. Jinak ten prispevek je spatne zpracovany.


 Uživatel úrovně 5

Tahle nestvůra jde proti duchu hry. Pro průměrnou postavu je smrtelná. Pokud ji PJ nasadí, nechce hrát, ale zabíjet postavy.


 Uživatel úrovně 5

Myslím , že vše důležité již bylo řečeno. Příště se na novou bestií víc zamysli. pak si ji nech ležet pár dní na stole a přečti si ji znova a pak až ji odešli.