Bestiář

Drabbláček Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 11

Skupina: Magický tvor

Životaschopnost: 5

Útočné číslo: 5

Obranné číslo: 2

Odolnost: 10

Inteligence: 14

Velikost: A

Zranitelnost: C, viz níže

Pohyblivost: 12

Poklady: viz níže

Zkušenost: 500

Bojovnost: 0

Síla mysli: 0

Popis:

Tato nestvůra vypadá jako malý asi 2x1x1m oblak dýmu či vodní páry. Z toho je zřejmé, že může nabývat barvy různých šedi. Pokud je Drabbláček nabit, jak se dozvíme níže, tak moc, že je přebit či na maximum, dostává odstín černý. A však málokdy se nalezne zcela černý, jelikož přebývající magenergii ztrácí (viz níže). Tato nestvůra se pohybuje asi 1 až 2 sáhy nad zemí a to tak, že levituje. Přebývá v podzemích a starých zatuchlých štolách. Nesnese větší vítr než průvan a i tomu se vyhýbá. Vzniká na místech, kde se vyskytuje vyšší koncentrace magie, nebo v blízkostí magických rud (ovšem pokud ve vašem světě nějaké máte).

Drabbláček v sobě zahaluje jeden magický předmět, který si uchovává potřebnou magenergii pro čarování na den. Tento předmět nesmí být více jak 10 mincí těžký. Většinou se jedná o nějaký magický prsten. Tento předmět v sobě uchovává, a to do té doby, než vyprší jeho magická moc (démon odejde zpět do astrálu, apod.). Poté hledá předmět jiný, Drabbláček z magic. předmětu vysává jeho denní magenergii, a tím si zvyšuje magenergii svou pro kouzlení. Pokud nemá mag. předmět, nemůže kouzlit a pak je tedy velice agresivní, pokud je v dosahu 10 sáhu od něj nějaký mag. předmět, na majitele se vrhá. Ovšem že je ale natolik chytrý, že vyčkává na dobrou chvíli, a to takovou kdy mu od majitele hrozí nejmenší nebezpečí a pak se pouští do akce. Pokud však vidí, že by majitel mohl vejít do míst, kde by ho nemohl následovat, pokusí se mu v cestě zamezit a to za každou cenu.

Kouzlení

Jak už bylo řečeno, drábbláček se nabíjí pomocí mag. předmětu. Každý den dokáže vysát z předmětu max. 8 mg. Tuto magenergii pak využívá následovně. Nabíjí se: Znamená, že zvyšuje svoje parametry, a to tak že 3mg. = +1životasch., nebo +1 do úč či Oč na 3směny. Toto se dá samozřejmně kombinovat. Má to však háček, jak už bylo naznačeno výše, Drabbláček se vybíjí a to takto: Káždou půlnoc příjde o 1/3 své celkové magenergie. A další háček je: Drabbláček nemůže pojmout více magenergie než je jeho 4násobná životaschopnost. Čím více je nabit, tím více získává tmavší odstín, až to teoreticky může dojít do černé barvy.

Boj

Drabbláček bojuje magickým útokem, svého nepřítele obklopí (alespoň jeho hlavu) a pak tvrdě zaútočí jakousi vlnou či výbojem. Proti této vlně se těžko brání, hlavním z důvodů je ten, že postava obklopena tímto tvorem si počíná jako slepá, tj. má i takové postihy. Vlna útočí tak, že se šíří vždy od středu mráčku až na jeho konec. utok vlny je 5 +kouzlení mráčku viz výše. Proti tomuto útoku se nepočítá KZ zbroje, pokud je však magická, pak se počítá pouze a čistě samotný obraný démon. V případě, že obsahuje zbroj jiného démona než obraného počítá se KZ démona +1.

Příklad: Zbroj kroužková, s démonem nosičem. = KZ zbroje je 1 za kz samotné osoby +1 za démona.

Proti tomuto útoku se však lze bránit kouzly a to bez omezení (mag.štít apod.).

Zranitelnost

Tento tvor není zranitelný jinou zbraní než kouzelnou a to ještě s útočným démonem. Proti kouzlům je imunní, a to ještě v té míře, že útočná kouzla ho nabíjejí. To znamená, že se může přebít, nebo spíše že ho někdo přebije, v tomto případě tuto přebytečnou magenergii odstraňuje a to v podobě bílých blesků. Samozřejmě že není úplně bez inteligence a tak když uvidí, že blesky jsou odráženy zpátky na něj pomocí mag. bariéry (mag.zrcadla a pod.), najde si jiný cíl. Přebit může být maximálně 3 kola, pak magenergii uvolní bez užitku.

Jediná jeho velká slabina je vítr. Jak už bylo řečeno mu už vánek vadí. Pokud by byl vystaven většímu větru, okamžitě se rozpadá v mlžný obláček, který, jak již víme, je zcela neškodný. V takovém to případě, může alchymista ještě 10 kol po rozpadu vidět magenergii (kolik záleží na tom, kolik jí pohltil ať už z mag. předmětu nebo kouzel). Tu se alchymista může pokusit zužitkovat a to: 2 magy Drabbláčka = 1 mag pro alchymistu.

Poklady

Neshromažďuje žádné, krom mag. předmětu, který má rádoby v sobě.


Doufám že se vám bude alespoň trošku líbit a snad vám spestří dobrodružství.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 11

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Napad se mi moc libi...
Nu, ostatni uz bylo receno prede mnou...


 Uživatel úrovně 0

Hmm je to zajimavy, skoda ze ho nejde napumpovat tak, ze by prasknul :) ale peknej napad.


 Uživatel úrovně 0

Fladrif: Ano, jinak by měl ve zranitelnosti P.


 Uživatel úrovně 0

Je imunni vuci mentalnimu souboji? Jinak 3* za napad


 Uživatel úrovně 5

Dart: Odráženim reaguju na větu "Samozřejmě že není úplně bez inteligence a tak když uvidí, že blesky jsou odráženy zpátky na něj pomocí mag. bariéry (mag.zrcadla a pod.), najde si jiný cíl." - že pokud na něj někdo odrazí pár blesků, tak už nejspíš žádný drabláček nebude :)


 Uživatel úrovně 0

Ten předmět jde samozřejmě po jeho smrti používat, vždyď je taky uveden v pokladech!!
Zranitelnost: Jeho útočný výboj dokáže částečně krýt obraný démon, ne však materiál, Ale pořád jde o výboj!!!
Naopak on sám je zranitelný magickou zbraní a to nejen jejím démonem ale i tou zbraní jako magický tvor.
výboj to máš jako blesk kouzelníka, on sám je zranitelný vším, ale blesk ne. :-))

Jo a odrážet blesky? to tam není jen že je pohlcuje. Blesky ho nezraňují, a on je vybije. Takže jeho životaschop. na to nemá vliv.


 Uživatel úrovně 0

Hmm.... Asi nejde moc zranit... kolik lidí chodí po svete s kouzelnýma zbraněma?... Ale nápad dobrej

4*!


 Uživatel úrovně 0

je to fajn, takovej svezi napad, jen tam neni uvedeno, jestli po smrti drablacka ten predmet jde normalne najit.
Dale, pokud jako obrana proti drablackovi jde jen obranny demon a pouze ON, jak je to s tim utokem na nej?
Podle me by tedy na nej mel utok se zbrani s utocnym demonem jen vlastni silu toho demona a ne te zbrane......


 Uživatel úrovně 5

Hmmm...trochu chaoticky napsané, trochu slohového uhlazení by tomu prospěla...

BTW, co se stane, je-li Drabbláček zabit? Předpokládám, že jde předmět, okolo kterého se nalepil, může normálně dál používat.

Znamená to tedy, že Drabbláček má docela sílu a může být částečně hmotný? Protože pokud dokáže levitovat s 10 mn předmětem, tak tomu tak imho musí být.

Cože? Jak chce alchymista destilovat magenergii z Drabbláčka, který se rozplynul? Dokážu si to představit u Drabbláčka, který by se rozplynul ve zkumavce, ale na volném prostranství? To se mi fakt nezdá, imho se to získává dosti špatně ^_^

Se svojí životaschopností už po pár odražených blescích moc možností přesměrovat útok mít nebude :))) BTW to imho netřeba zdůrazňovat, když má inteligenci 14, byť by mě zajímalo, kde ji vzal.

Zmatečné a chaotické, ale nicméně zas tak strašné to není...a oceňuji nápad.