www.Dracidoupe.cz


Bestiář


Dráček strážce  
Příprava pro tisk (tisknuto 857x)
Autor: UnknowN
Přidáno: 16:23:56 15.12.2002
Skupina: Magický tvor
Životaschopnost: 20 životů(5)
Útočné číslo: (0 + 3) = 3 (drápky + čelisti-3×za kolo)+zvl
Obranné číslo: (+3 + 7) = 10
Odolnost: 15
Inteligence: 0
Bojovnost: 0
Velikost: A0
Zranitelnost: B/5, C/2, C+, D+/4, G/4, I/3, J/4, N/2
Pohyblivost: 10(drak)
Přesvědčení: neutrální
Poklady: nic
Zkušenost: 250
Průměrné hodnocení:4.43
Popis:

zvl: Dračí dech (2× mezi aktivací a deaktivací, podrobnosti níže) úč = aktuálnímu počtu životů.
- má 15 magů s jejíž pomocí může sesílat následující kouzla: magický štít, modrý blesk, protoplazma a rychlost.
- vždy má 20 životů, pouze při určování úrovně má životaschopnost (tedy úroveň) 5.
- bojovnost: nekonečná, tzn, že nezná strach a bude bojovat dokud to uzná za vhodné.

…Kdesi hluboko v podzemí se nachází malá družinka mladých dobrodruhů. Procházejí chodbami když tu najednou…
kouzelník:,,Hele, koukněte se sem.‘‘
válečník:,,Co to je za truhly ?‘‘
zloděj:,,Mě spíš zajímá co je uvnitř…‘‘
Než mohli cokoli říci, jal se zloděj zkoušet otvírat zámky na truhlách. Vyzkoušel jednu, nic. Druhou truhlu, nic. Tak vyzkoušel všechny truhly v místnosti…a nic. Když se naštvaně chystal odejít a otočil se k truhlám zády tak… kouzelník a válečník téměř současně:,,Ty…ehm, Enrai…jaksi…ohlédni se…‘‘
Zloděj se otočil a už se díval jen na to jak po ornamentech ve tvarech draků přeběhnulo pár záblesků, jak se z ornamentů začínají zvedat, malým dráčkům podobní, tvorečkové…

Dráček strážce je magicky vytvořený tvor, jehož jediným úkolem vloženo bylo aby ochraňoval svěřený předmět, jeho obsah, jeho nositele apod. Na začátku jeho výroby je vytvořena železná (nebo z kteréhokoli jiného kovu) soška draka. Pak je v předmětu, který má být dráčkem chráněn, vytvořena silueta onoho draka. Soška dráčka je potom očarována tak, že částečně ožije. Dráčkovi je potom dán příkaz aby se vtělil do připravené siluetky. Je třeba říci, že po očarování si dráček upraví svůj vzhled (za přebíhání malých žlutých výbojů po jeho těle) na draka tvaru větší okřídlené ještěrky (každý takový dráček je potom v zásadě stejný svými rozměry. Liší se jen tvarem šupin, tvarováním hlavy apod.). Ten potom přijde k siluetce v daném předmětu, pomocí podobných žlutých výbojů si upraví tvar siluetky aby vyhovoval jak jemu, tak návrhářům budoucí podoby, a magicky se do ní ,,složí‘‘(výsledek bude vypadat tak, jakoby se části jeho těla prolínaly, prostě tak aby nebylo poznat že ornament je nějak neobyčejný). Při tom mu jsou zadány jednoduché instrukce, ohledně toho, kdy se má aktivovat a na koho zaútočit (například u truhly když se jí někdo nepovolaný pokusí otevřít a pak má zaútočit na toho, kdo se o to pokusil). Když je aktivován, tak po těle dráčka v ornamentu přeběhne žlutý výboj a Dráček strážce začne vylézat (opačným postupem než když se vkládal do siluetky). Když vyleze, tak po něm v ornamentu zbude zase ta siluetka do které se poté zase vloží. Poté co vyleze, tak si trochu ,,protáhne údy,, a hned poté zaútočí na objekt který určí na základě svých instrukcí (zloděj který se pokusil otevřít trezor, válečník který napadl nositele zbroje…). Jakmile se probudí, může 2× použít dech do té doby než se zase uloží. Když se mu podaří zahnat nebo zabít objekt, vrátí se do siluetky. Byl-li zraněn, obnoví se mu 1 život za 2 hodiny. Použil-li dech, tak se mu jedno použití vrátí za 10 hodin. Od uvedených časů se odpočítává pouze po dobu co ,,spí,, (Příklad: Během jednoho střetnutí dráček použil jednou dech a byl zraněn za 8 životů (zbylo mu jich tedy 12), pak se mu podařilo objekt zahnat. Vrátil se odpočívat a odpočíval 4 hodiny. Vrátily se mu tedy 2 životy(má jich tedy 14). Aby se úplně uzdravil a doplnil si dech, musel by odpočívat ještě 12 hodin (dech i životy se doplňují současně, tzn. doba spánku kvůli dechu a životům se nesčítá). To ale objekt přišel znovu, dráček byl zraněn za 6 životů a znovu použil dech. Aby se mu vše vrátilo na původní hodnoty musí odpočívat 24 hodin). Je li dráček zabit, jen se rozplyne v dým a objeví se znovu v ornamentu, kde musí odpočívat 4 měsíce(Během této doby nemůže být žádným způsobem aktivován), aby si navrátil život. Poté ještě musí odpočívat tak dlouho aby se mu vrátil alespoň 1 život, jenže dvakrát déle než obyčejně. Dokud nebude mít 20 životů, budou se mu stále životy doplňovat 2× pomaleji. Jakmile dosáhne 20 životů a alespoň hodinu mu zůstanou, budou se už doplňovat normálně (dokud zase nezemře). Úplně se dá zabít jen roztavením ornamentu během doby oživujícího spánku.

A teď k popisu samotného dráčka. Nejdříve rozměry…

Délka (od čenichu po konec ocasu): 30
Délka hlavy: 4 couly
Délka krku: 6 coulů
Délka těla: 10 coulů
Délka ocasu: 10 coulů
Průměr ocasu a krku v nejširším místě: 2 couly
Maximální rozpětí křídel: 31 coulů
Vzdálenost prvních křídelních kloubů: 1 coul
Hmotnost: 20 mincí
…a teď popis jako takový.

Stavba těla je shodná s ještěrkovitými draky (všechno delší než širší). Barva závisí na kovu, ze kterého byla vyrobena soška dráčka. Také jeho podstatou je kov (ale očarovaný), a proto nepotřebuje jíst ani pít. Z toho vyplývá, že nemá žádné vnitřní orgány, svaly nebo tak něco. Veškerý jeho pohyb je díky magii. Barva jeho očí se po oživení změní na žlutou. Dech je proud žlutého magického ohně.

…O několik hodin později tím místem prochází druhá polovina družiny, hraničář, alchymista a druhý válečník. Došli až k mrtvolám svých druhů… válečník: ,,Toho bastarda co zabil Kranise najdu a…‘‘
hraničář: ,,Hej, co to tady je?‘‘
válečník: ,,Nepoznáš truhly?‘‘
alchymista: ,,Třeba v nich něco cenného…‘‘
A my se můžeme jen domýšlet co se s naší trojicí stalo…

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 22
Ikonka uživatele Thulpir Gond    [pošta] NEW     18:34:07 19.03.2003
Nádhera, to zcela jistě použiju. dík

Ikonka uživatele Deathchild    [pošta] NEW     13:31:39 21.01.2003
cooooooooll nádhera (skáču radostí a úžasem do stropu)

Ikonka uživatele Vektor    [pošta] NEW     10:07:11 15.01.2003
Ten pribeh je super!!!

Ikonka uživatele Baldur    [pošta] NEW     16:37:14 09.01.2003
šupa!!!

Ikonka uživatele Johnny wW    [pošta] NEW     20:46:37 04.01.2003
Dobrej popis!!!..5

Ikonka uživatele Thorny    [pošta] NEW     19:32:51 03.01.2003
Hodně dobrý.Za 5*.Jo,já toho chrliče uvítám.

Ikonka uživatele Cefeus    [pošta] NEW     18:11:56 25.12.2002
SUPER::::.....

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     15:25:55 25.12.2002
No, víte, nedávno mě napadlo, že bych vytvořil něco podobného jako je Dráček strážce, jenže by to bylo větší, hlídalo by to větší věci, fungovalo by to trochu jinak a jmenovalo by se to Chrlič strážce. Tak já nevim jestli by to už bylo jako upravování pořád stejného příspěvku...No, řekněte si, protože já už to mám docela promyšlený, a byl bych opravdu rád kdybych mohl zdejším hráčům představit další malou, roztomilou, nebezpečnou kreaturku.

Ikonka uživatele Noeh    [pošta] NEW     0:14:28 25.12.2002
Fakt dost dobre .... len tych priseriek co nieco strazia je uz naozaj vela .... skor si mal vymysliet daco originalne ... 4*

Ikonka uživatele Karamon    [pošta] NEW     11:06:46 22.12.2002
Móóóóóóóóc pěkný.Za 5*

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.087011098861694 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách