www.Dracidoupe.cz


Bestiář


Dizooid  
Příprava pro tisk (tisknuto 982x)
Autor: Stinny
Přidáno: 22:47:03 21.09.2002
Skupina: Prehistorické nestvůry
Životaschopnost: 16
Útočné číslo: jen zvl.
Obranné číslo: 5
Odolnost: 20
Inteligence: 0
Bojovnost: 12
Velikost: C
Zranitelnost: viz. níže
Pohyblivost: 5/plaz
Poklady: sotva
Zkušenost: 2750
Průměrné hodnocení:1.6
Popis:

Vytrvalost: 33/plaz

Tak o co jde?
Velký jako medvěd, placka na zemi nebo pětikilometrová špageta; prostě cokoli. Evoluce byla tomuto tvorovi značně nakloněna, vždyť kdo by nechtěl mít dvojité tělo. Většina z nás má dvě plíce, dvě ledviny, dvě nohy, dvě oči. Ale proč neřídit celé tělo dvojnásobně? Proč ne dva mozky, dvě srdce? Proč ne tělo měnící svůj tvar a velikost? Právě díky tomu má odpornou zranitelnost a tak vysokou životaschopnost, musíte zničit dva mozky místo jednoho (dvě srdce místo jednoho …).
Dizooid má dvě výhody: jde mu utéct a není jich na světě mnoho.

Jak takový dizooid vypadá?
Dizooid je prakticky vlna hnusu, která má objem kolem 1 miliardy čtvrtek (1 metr krychlový). Tvar má asi jako měňavka, ale nedělá mu problémy ho libovolně měnit. Pohltí vše, co mu přijde do cesty. Má nahnědlou barvu a na povrchu má vodu.

Dobře a zevnitř?
Kdo se dovnitř dostal, ven se už nevrátil. Má všechny orgány dvakrát - dva mozky, dvě srdce… Celým povrchem těla vnímá teplotu okolí a také cítí živé tvory. Vnímá předměty letící směrem na ni. V těle jí nekoluje krev – srdce pumpuje čistý kyslík. Tělo je tvořeno z mnoha malých váčků (asi jako buňka) a ty jsou spojeny nervovými výběžky, kterými se vedou všechny důležité látky. Je-li centrum nervu poškozeno, okamžitě se vazba rozpojí (protože nerv už není vztyčen). Pokud tedy buňku zasáhne elektřina, moc daleko se nerozšíří, i když je voda na povrchu vodivá. Koncentrace buněk na povrchu je veliká, asi desetkrát větší než uvnitř. Uvnitř má velké zásobárny (také dvě) vody a kyslíku, dále kyselin, především HCl. Tou leptá své oběti. Jako obranu před mrazem má v sobě zásobárnu vodíku. Poslední co v sobě má, jsou silné hydroxidy a nějaké enzymy.

Jak vypadá život dizooida?
Žere živé tvory a kvůli potřebě hodně solí se vyskytuje u moří a oceánů, kde je voda dost slaná. Díky své zásobárně kyslíku vydrží pod vodou asi 5 hodin. Kolem živých tvorů se prostě obtočí a vcucne je to. Tvor je rozložen kyselinou. Doupě mívá nejčastěji v jeskyních.
Vzhledem k tomu, že má všechny orgány dvakrát se rozmnožuje velice jednoduše, ale moc rádi to nedělají. Tělo se rozdělí během 1 směny a orgány až potom. Všechno má své mouchy – někdy se stane, že se orgány nepřemístí správně, pak stačí, když mu chybí třeba zásobárna kyseliny a zemře (kyselina rozleptá jeho …). Je jen 70% šance, že daná polovička dělení přežije. Na světě jich je kolem deseti kusů, dožívají se až 5000 let, přičemž asi ve 2000 letech se rozdělí na dva a druhé půlce (pokud přežije) se věk počítá od nuly.

Dá se to zabít a jak?
Všechno se dá zabít. Zranitelné zápasem to je za čtvrtinu, ale brzo vám to rozleptá ruce (past Odl + Obr ~ 10 ~ 1k6/2k6). Zbraně ho zraňují za polovic, ale ty železné mají každé útok útočnost o 1 sníženou. Pokud se jim sníží takto o 3, je zbraň zničena. Svěcená voda ani vlčí mor na něj nepůsobí (proč taky). Kyselina je neutralizována hydroxidy, nebezpečnost všech jedů se snižuje o 2 a síla je poloviční. Mráz a mrazivá kouzla ho sice zmrazí bez problémů, ale díky vodíku a kyslíku se za polovinu kola (1 akce) rozmrazí. Oheň a ohnivá kouzla mu vysuší povrch těla, ale on si ho opět obnoví za polovinu kola (1 akci). Blesky na něj díky speciálním spojům buněk působí jen za 1/4. Psychická kouzla, podrobování, mentální souboj ani Bílá střela mu nic neudělají. Hraničářské údery ho zraňují za jednu polovinu. Kouzla Mágův velký mix a Protoplazma vzhledem ke své podstatě příliš škody nenadělají. Nelze použít ani kouzlo Svaž postavu. Účinná jsou kouzla Zmiz, Temný úder, Dým, Mrak smrti a Zabij. Má také schopnost regenerace a to 1k6 životů za kolo na což nemusí využít žádnou svou akci. Naštěstí tomu jde utéct …
No a když už to zabijete, tak se toho alespoň 5 kol nedotýkejte, než proběhne neutralizace, jinak hrozí poleptání kyselinou či hydroxidem (Odl ~ 12 – počet kol od smrti ÷ 2 ~ 1k3/1k6).

Jak to útočí?
Prostě se vás to pokusí vcucnout! Najednou může vstřebávat maximálně 3 tvory velikost A-C + až 40 tvorů velikosti A0. Nejdříve si tvor hází proti pasti Obr ~ 6 ~ nic/je chycen. Každé kolo pak hází na past Žvt + Odl ~ 7 ~ 1k6/2k6. Na nechráněné ruce postavy, která na ni útočí (pěstmi nebo např. dýkou) vypouští kyselinu (Odl ~ 9 ~ 1k3/1k6). Občas se také rozplácne několik desítek sáhů do okolí na zem a jen co oběti přijdou doprostřed, už je má (mají postih –3 až –6 v hodu na chycení)!

Dodatek pro nechemiky
neutralizace – chemická reakce, při které z kyseliny a zásady (hydroxidu) vzniká sůl a voda
rozmrazení vodíkem a kyslíkem – pomocí jiskry vodík shoří, vznikne voda a uvolní se energie

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 18
Ikonka uživatele Melegant    [pošta] NEW     17:40:22 24.03.2005
Toto není prehistorická nestvůra, dal bych to spíše jako magického tvora.

Ikonka uživatele Tobša    [pošta] NEW     16:13:39 21.10.2004
Tato nestvůra rozhodně použít jde a není tak složitá i když bohužel má své mouchy. Inteligence 0 ? No možný je všechno ale jestli má alespoň zvířecí pudy jako hlad ( jako že má ) , tak by měl mít IQ alespoň 1 ! S tou velikostí bych asi C nedal. Možná kdyby byla ve tvaru 1m krychlový. JInak je to asi hodně relativní.
Co se týče tvého popisu je vcelku dobrý. Není potřeba znát nějakou extrémní zásobu cizích slov. Na druhou stranu mě tahle nestvůra ničím zvláštním nezaujala. Je prostě průměrná. Myslím že tři bude tak akorát na ohodnocení.

Ikonka uživatele Stinny    [pošta] NEW     21:44:23 02.11.2002
Ad mozky: i hlemýžď má mozkovou zauzlinu a určitě byste mu nedali int 1 !!!!!

Ikonka uživatele cranich    [pošta] NEW     21:36:32 02.11.2002
Me se to libi...

Ikonka uživatele Dart    [pošta] NEW     16:04:27 16.10.2002
Tento příspěvek je překrásný tím, že autor vše a dokonale vysvětlil všetečkům a obhájil to velice realisticky. Možná až trochu na škodu. skláním poklonu.

Ikonka uživatele smeety    [pošta] NEW     16:34:02 28.09.2002
k tomu je toho hodně co napsat, ale nechci toho psát víc než autor...

Ikonka uživatele cmech6    [pošta] NEW     14:33:20 26.09.2002
Zajimavy napad, ikdyz trochenc vad na krase, mozna moc "vedecke" a relativne komplikovane, jinak to tu vsichni jiz rekli dole... Ale uznavam, ze si s tim musel nekdo dat poradnou praci, takze mi z toho vychazi 2*...

Ikonka uživatele Gandalv    [pošta] NEW     19:53:23 25.09.2002
Popis-* * * To co je v něm- -* celkem-* *

Ikonka uživatele Gandalv    [pošta] NEW     19:48:20 25.09.2002
Popis je skoro supr, ale to, co je v něm, je...no, šlo by to napsat taky: de to zabít jenom tim a tim, tohle ho zraňuje za tolik a tolik, atd.Bylo by to trochu srozumitelnější.

Ikonka uživatele Stinny    [pošta] NEW     20:43:20 24.09.2002
Popis je detailní z jednoho důvodu - pokud bych jen tak napsal vlastnosti bez vysvětlení, bude se mně každej ptát proč. Důležité pro boj jsou zvláštní útoky, statistiky a zranitelnost, ostatní postavy nepotřebují.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
16 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.74279618263245 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách