Bestiář

Piškudlajzník Hodnocení: Něco to má do sebe

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 15

Skupina: Ostatní

Životaschopnost: 1 život

Útočné číslo: zvláštní, 2 životy za kolo

Obranné číslo: zvláštní

Odolnost: nem

Inteligence: 1

Velikost: A

Zranitelnost: pouze zlato

Pohyblivost: 10

Poklady: žádné

Zkušenost: 1000

Bojovnost: 0

Síla mysli: 0

Popis:

Piškudlajzník, dobrodruhy nazýván též plavajzník, piškuntál i jinak(ostatní výrazy není bohužel možné uvést), je podivný magický tvor, kterého vytvořil temný čaroděj Xar, když potřeboval, aby mu někdo hlídal jeho poklady.

Tento stroj na zabíjení vypadá na první pohled docela komicky - lidská noha, která má na stehně veliké mrkající oko. Brzy vás však vyvede z omylu, když ucítíte bolest hlavy a začnete umírat. Piškudlajzník útočí na vzdálenost pěti sáhů telepaticky a tomuto útoku se nedá bránit. Ubere oběti každé kolo dva životy. Není možné mu utéct, protože se teleportuje až na 200 sáhů za kolo. Obyčejné zbraně se od něj odráží, stříbrné a kouzelné taky. Výbuchy s ním nehnou, voda mu nevadí, snese jakoukoli teplotu, vidí ve tmě magické či nemagické, kouzla i psychické útoky se od něj odráží na sesilatele. Zejména poslední schopností zneškodnil už nejednoho mocného čaroděje nebo mága. Je zkrátka imunní vůči všemu, kromě zlata. Stačí jedna rána zlatou zbraní a je mrtev - jeho "tělo" zmizí. Proto útočí přednostně na hraničáře, které pozná, jelikož cítí jejich auru.

Jinak se chová Piškudlajzník, který je v područí nějakého pána, a jinak ten, kterému pán zemřel.

Tomu prvnímu se nedá dát jiný příkaz, než aby něco hlídal, a on pak útočí na vše, co se k předmětu či místu přiblíží, krom pána a jím určených osob.

Ten druhý přestane hlídat a jen tak si skáče, vyhýbaje se obydleným místům. Nepokusí se zabít nikoho krom druida nebo chodce, které považuje za přirozené nepřátele, což je taky většinou jeho konec, protože druid srpem a chodec svým mečem většinou rychle ukončí jeho život.

Piškudlajzníci nejí ani nespí a nikdy na jednom místě není víc než jeden, protože se navzájem nesnesou a v případě setkání na sebe mentálně zaútočí (proti svému vlastnímu útoku imunní nejsou) a vyhraje ten rychlejší.

Toto monstrum by měl PJ použít pouze v případě, že ho postavy mají šanci zlikvidovat. Jak - na to už musí přijít sami.

O Piškudlajznících se nedá nic dozvědět, protože jsou tvory zcela neznámými a nedočtete se o nich v žádných knihách krom Xarova deníku, který je ovšem jen jeden a navíc ztracený.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 15

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

UG_ : Podivná koule s chapadly a mnoha očima je Beholder ;-)


 Uživatel úrovně 0

Již jsem odeslal druhou verzi ke schválení, doufám, že se dočká většího úspěchu, je obsáhlejší, snad v ní nebudou programové chyby, pár dodatků mě napadlo, ale spíš je potom napíšu do diskuze a když se toho sejde víc - bude verze tři...


 Uživatel úrovně 5

Originalni napad a pekne zpracovani. Ja se ovsem teto priserce zdaleka vyhnu nebot mne na ni irituje prave ten nesmyslny vzhled. :-)
Pokud bych ja vytvarel nestvurku za podobnym ucelem volil bych nejakou jinou telesnou formu. Trebas neco na zpusob podivne koule s chapadly a mnoha ocima "sedici" uprosterd ppokladu na te nejvetsi truhle. :-) Noha s okem je mi bytostne protivna. :-P


 Uživatel úrovně 0

Ano, je tomu tak, až na to, že do pondělka to nebude, protože ač to dnes dopíši, chci tu výrobu ještě prodiskutovat se Zombií...


 Uživatel úrovně 0

Mám takový dojem, že to, Marate, stihneš i drív, podle toho, co jsi mi dnes ukázal a sliboval.

Almade, teď však bude na tobě, abys tuto ^ verzi smazal. Marat sem umístí jinou, lepší. (Alespoň pro vás.....)


 Uživatel úrovně 0

Hm, díkec, pracuji na nové verzi, tahle stará se bude mazat, doufám, že to stihnu za týden, do toho pondělka to asi nezvládám. Piškudlajzník se dostal z 0 na dvě, doufám, že ten další si oproti tomuhle ještě o dvě polepší.


 Uživatel úrovně 0

Gandalv se rozmýšlí dlouho....

Dobrá, možná bude zbytečné připojovat další kritiku (pro ty, kteří nevědí, že kritika může být i kldná, to sem píšu), a proto připojím své osobní zkušenosti s touto nestvůrkou. Ano, já jsem jedním z tvůrců jejích dalších (i nepublikovatelných) jmen.

Koniáš do Plavajzníka nejdřív praštil mečem (tak nějak jsme tušili, že to bude k ničemu....), měl to za dva (je na 7. ú. a má asi 47 životů, což znamená 23 kol přemýslení a pokusů). V dalším kole jsem já použil modrý blesk, hodil samozřejmě šestku a měl jsem těch životů šestnáct (taky na sedmé). Dobrá, Koniášův (43) meč byl magický, zkusili jsme tedy transmutaci na stříbro (jestlipak to neni upír, který má 23 stupňovou kref). Prd. No a po třech znervózňujících kolech bylo po něm, jelikož jsme na to přišli. Prostě.

To, že další přihopkal neviditelný a já rozptyloval a rozptyloval kozla za 15 magů, bylo nepříjemné, ale mnohem horší bylo, že další přiletěl, což jsem také řešil já a né Koniáš (Koniáši, za ten pád ubývaly životy mně....).

Nejhorší bylo to, že jsme u toho řešili po*ranou a z***venou šifru, která nás tam brzdila a my na ni nakonec ani nepřišli (teď jsem to prokec). Následující podzemí bylo také zajímavé. (Minotaurus a čtyřšavlák....monstra magická, zabitá.)

A to jsem se ani nezmínil, že jsme byli tak zoufalí a jednoho dne, než jsme šli ke vchodu do podzemí jsme roztavili hafo zlatých a pozlatili si u kováře šípy. No.

Je to originální, víte?



 Uživatel úrovně 0

Podle mne to rozhodně není pitomost. Už jsem svoje napsal, ale chci dodat, že tohle je příšera pro skutečně schopné PJ, kteří přemýšlí o dobrodružství a vědí, co jejich družinka zvládne. Pokud by na to ta vaše nepřišla, tak jí to nedávejte. My jsme na to přišli a to nepovažuji naši skupinu za nějak extra zkušenou (těch bot už bylo, jéje!;-)). Prostě pokud vám to přijde těžké, ještě to neznamená, že je to špatné (vždy se to dá řešit nápovědou nebo upozorněním od NPC atp. - nejsem PJ a tak thole neřeším, ale jestli chcete, tak si napište a njá něco vymyslím). To jen tak pro přesnost. A proto 4*!!!


 Uživatel úrovně 5

4 Marat: snažím se o konstruktivní práci ;o) A u tebe to chtělo jen lehce doladit :o) Jen k bodu A) stačí nazabití dotyk zlatem, nebo musí dojít k poranění zlatým předmětem ?
Pro všchny: i když vám nějaký nápad vadí, berte to míň ortodoxně: "I pitomost, dobře zpracovaná, může dostat 5*".
(to není na tebe Marate)
J.S.


 Uživatel úrovně 0

V podstatě když už nic jinýho tak originální. Prubnu to se svou družinou a napíšu víc