Bestiář

Graveir Hodnocení: Kvalita

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 13

Skupina: Nemrtvý

Životaschopnost: 5 + 3

Útočné číslo: (+2+3/+1)=5/+1 + zvl.

Obranné číslo: (+1+3)=4

Odolnost: 19/

Inteligence: 3

Velikost: C

Zranitelnost: A1/2,B,C,D2,E,G2,I,J,K2,L,N

Pohyblivost: 10/Humanoid, ale neunavuje se

Přesvědčení: zákonné zlo

Poklady: nic

Zkušenost: 150

Bojovnost: 11

Síla mysli: 0

Popis:

Graveir je speciální forma nemrtvého nejvíce příbuzná nejspíše s Ghúlem. Narozdíl od něj však nemůže být stvořen uměle a nenašel se zatím ani jeden čaroděj, či nekromant, kterému by se podařilo Graveira ovládnout. Vzniká hlavně v místech obrovských bitev, vzácně i na místech, kde se koncentruje velké množství magenergie. Může však vznknout jen z mrtvoly, která není déle než týden stará. Na pohled vypadá jako asi tři sáhy vysoký tvor libovolného pohlaví absolutně postrádající tělesné ochlupení. Jeho kůže je matně šedá, tvrdší než lidská a proto jsou proti němu útoky beze zbraně málo účinné. Na hlavě tato "kůže" přechází v jakýsi ztvrdlý rohovinový hřeben, který mu dodává ještě zlověstnějšího vzezření. Ruce má přeměněny v obrovské pařáty a jeho zuby jsou určeny k drcení kostí a také podle toho vypadají. Přetože by jako nemrtví neměli mít žádné potřeby, projevuje se u nich nenávist k lidským bytostem tím, že požírají mrtvoly téměř v jakémkoliv stádiu rozkladu.Nejdříve ožírají maso, poté zuby drtí kosti a vysávají z nich morek. Na jednom místě se zdržují pouze pokud mají dostatek mrtvol. Taktéž pokud mají dostatek "neživé potravy" nejsou agresivní vůči živým bytostem. Pokud jim však potrava dojde, stávají se velice agresivní a v zoufalé touze po masu se mohou rozhodnout napadnout třeba i vesnici. Graveirové se nesnesou mezi sebou a ani s jakýmkoliv jiným druhem nemrtvého a vzájemně se likvidují. Boj s nimi není jednoduchý, jsou však citliví na stříbro a oheň.

Zvl.: Mrtvolný jed - pokud je postava zasažena Graveirem alespoň za jeden život, hodí si na past Odl~7~nic/nakažení. V případě nakažení se na zasaženém místě do dvou dnů objeví podivná plíseň, která se bude dál šířit. V průběhu třetího dne je končetina ochromena a nedají se s ní provádět žádné činnosti. Pokud je ještě během třetího dne končetina useknuta, postava přichází o 1/4 maximálního počtu životů(pokud amputaci neprovádí hraničář, či léčitel, může to dopadnout mnohem hůře), ale onemocnění se už nebude dále šířit, životy se postavě doléčí bežnými způsoby. Pokud však onemocnění není zastaveno, či pokud byl zasaženou částí trup, postava má přibližně týden života. Infekce totiž prorůstá k důležitým orgánům a postupně postavu zabíjí. Po prvních dvou dnech z tohoto týdnu už se postava nemůže pohybovat a musí mít klid na lůžku. Existuje ještě jedna možnost spontánního vyléčení, které je však velmi vzácné. Třetí den si postava hází proti pasti Odl~11~vyléčení/nemoc přetrvává. Čtvrtý den je postava zraněna za 1k6 životů a upadá do stavů mezi spánkem a bezvědomím. Pátý den je postava zraněna za 2k6 životů a spí a blouzní už téměř pořád. 3estý den se toto zranění zvyšuje na 5k6, postava je už téměř celá porostlá plísní a je trvale v bezvědomí. Sedmý den si hází postava proti pasti Odl~7~5k6/smrt(10-100). Pokud postava zemře, její tělo se vlivem plísně rozloží až na kostru během dalších pěti dnů. Většina hraničářů je však schopna tuto nemoc léčit s vysokou úspěšností. Od prvního dne, kdy se na postavě objeví příznaky, stačí na ni po dobu jednoho týdne sesílat každý den kouzlo uzdrav nemocného. Během tohoto týdne nemoc ustoupí a už se neobjeví. Bohužel však existují vzácné případy návratu této choroby - každý měsíc od vyléčení má postava 1% šanci, že se nemoc objeví znovu a je potřeba ji léčit.(procenta se nijak nekumulují) Existuje však ještě jedna možnost, jak tuto nemoc vyléčit a to je tzv. Veverčí lektvar.

Veverčí lektvar

Magenergie: 3 magy
Suroviny: 3 zl
Základ: Veverčí sádlo
Trvání: Stále
Výroba: 1 hodina, v klidu
Barva/chuť/zápach: 50/120/30

Tento lektvar vytvořili kdysi dávno alchymisté, když se poprvé s Graveirem setkali. Vypadá jako nažloutlá hustá kapalina se slabým zápachem. Při její výrobě se veverčí sádlo pomocí tajemných surovin zkapalňuje a lektvar získává svou pravou podstatu. Dokáže vyléčit Mrtvolný jed v jakémkoliv stádiu, postavě přestanou ubývat životy a projde postupnou zpětnou proměnou, která trvá tolik dnů, kolik už trvá otrava. V tomto případě se již otrava nemůže vrátit a postava získává imunitu proti dalšímu nakažení.


Graveir není příliš silný nemrtvý, ale zasvěcení vědí, že díky své zvláštní schopnosti může být smrtelně nebezpečný. Pokud je nějaká z postav nakažena Mrtvolným jedem, měly by ostatní postavy co nejdříve vyhledat nějakého schopného hraničáře, popřípadě vzdělaného alchymistu, který by mohl znát nějaký způsob léčby.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 13

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Ať žije nekromancie! Fakt nádhernej jed.



 Uživatel úrovně 0

Jo hezké a dlouhé. Kde jsem to už viděl? No už konečně je na světě nemrtvý, který zatočí s družinou i bez vélkého masakru. No a zápletka je na světě co REGI??


 Uživatel úrovně 0

Dobrý nápad kostěji. To s tou manipulací s mrtvým Graveirem jsem měl v plánu taky popsat, ale nějak jsem na to pozapomněl. Ale na druhou stranu, pokud se Pj rozhodne postavu otrávit, není nic jednoduššího, než udělat trochu zmutovanou verzi Graveira, která poněkud povyrostla:O) Jinak děkuji za připomínky.


 Uživatel úrovně 5

Ta vec s Mrtvolnym jedem mi prijde jako super zapletka na dobrodruzstvi, je ale potreba, aby se nemoci nekdo nakazil. Abych tedy PJ usnadnil praci s falsovanim hodu na utok, doporucil bych i dalsi zpusoby nakazeni. Napr. jeste jeden utok tlamou, ktery by postavy jen s jednou obranou zbrani za kolo tezko kryly, pravdepodobnost, ze se postavy nakazi, pokud se budou dotykat pozustatku zabiteho graveira nebo treba schopnost graveira utocit s prekvapenim ze stinu nebo z ukrytu. Pak se bude dobrodruzstvi odehravatpodle priblizne osnovy - vyprava na hrbitov, nahly utok graveira, rychla likvidace graveira, vyloupeni hrobky, podivne svedeni, amputace...


 Uživatel úrovně 5

Regsisu v tobě se nekromanská úchylka nezapře, jen tak dále náš družinový nekromante.


 Uživatel úrovně 0

Nekromanti pobýhající po bojištích aby doplnily stavy mají teď odůvod víc jít do důchodu. :o) Živě se mi na chíli vybavil na nebi pokratém blesky jak papá své bývalé spolubojovníky. Dávám pět!


 Uživatel úrovně 5

No, chut k jidlu mi to nepridalo ;-) Ale jinak dobre propracovana potvora, sila je vyvazena vzacnosti a moznym lekem. Tezko tomu neco vytknout.


 Uživatel úrovně 5

Regis podla mňa je to super .... tiež teraz navrhujem jedného nemŕtveho ale narozdiel od teba si dávam tú pracu aby ho čarodej mohol stvoriť aj umelo ... ude to taký mix medzi kostlivcom zombie a obyčajným človekom ... :-))) ten zvrat LIBOVOLNÉ POHLAVÍ je dobrý .... to znemená že sa môžeme rozhodnúť .... u mňa je Libovolné pohlaví väčšinou Ženské :-))) Je dobré vydieť že sa netreba držať stereotypu že sa nemôžu ničiť navzájom .... odceňujem odvahu vylúčiť Graviera z masy nemŕtvych :-)))) podla mňa 5*


 Uživatel úrovně 0

Libovolné pohlaví, máš pravdu, špatný obrat:O) Mělo to znamenat, že Graveirové mohou vznikat i z mužských schránek, i z ženských a dle toho vypadají. Že se likvidují mezi sebou, vyplývá z toho, že mezi nimi probíhá boj o "potravu."