|
Bestiář
Rychlík   |
Příprava pro tisk (tisknuto 1356x) |
Autor: | UnknowN |
Přidáno: |
17:43:26 24.06.2002 |
Skupina: | Prehistorické nestvůry |
Životaschopnost: | 2 |
Útočné číslo: | 3+2/4+4(1 za 2 kola) |
Obranné číslo: | 4 |
Odolnost: | 9 |
Inteligence: | 1 |
Bojovnost: | 11 |
Velikost: | B |
Zranitelnost: | humanoid |
Pohyblivost: | 25 + 7 |
Poklady: | nic |
Zkušenost: | 200 |
Průměrné hodnocení: | 1.67 |
|
Popis: | Rychlík je bytost která seřadí mezi prehistorické jen proto že je tu od té doby.Jeho skutečnou předlohou je Alien čili Vetřelec čili Xenomorph.Ještě ale není dostatečně vivinut.Pro neznalce: Je to zvíře které má přibližně kumanoidní rysy,až na silný ocas, fazolovitou hlavu a nitrolebeční čelist.Je černé barvy a pohybuje se velmi rychle.Dokáže šplhat po stěnách.Má infravidění do 20 sáhů,ale v každé přirozené tmě uvidí feromonovou auru své oběti(Int min.1)
Zvláštní útok: Vykousnutí. Rychlík má 40% možnost že se mu podaří při boji vykousnout obsah hlavy své oběti a uzdravit se tak o tolik ž,kolik byla původní životaschopnost té oběti(na první ůrovni) toto může použít jen na bytosti maximálně o 1 třídu velikosti odlišné. |
|
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-7 / 7 |
 |
Deeph [pošta]
|
| NEW 12:53:23 04.02.2006 |
Feromonová aura je výmysl. Neexistuje. Feromony jsou pachové látky, kterými zvířata (a lidé) buď vědomě, nebo nevědomky značkují svá teritoria. Mimo jiné slouží i jako sygnál pro druhé pohlaví, že jedinec je připraven k páření. Ale pouze na stupni jednoho druhu! Jezevec neucítí feromony bizona, takže aniá alien neucítí člověka. |
 |
Waterdeath [pošta]
|
| NEW 9:30:57 27.06.2002 |
ja ho klidne vytvorim, jenze by nikdo nesmel pocitat s faktem, ze by setkani s nim prezil (mozna na 20 urovni s haldou magickych ochran a kouzelnikem ktery by seslal blesky, jenze blesky mu moc neublizi, neb alien je z casti nabit elektrinou..) |
 |
Waterdeath [pošta]
|
| NEW 9:30:57 27.06.2002 |
ja ho klidne vytvorim, jenze by nikdo nesmel pocitat s faktem, ze by setkani s nim prezil (mozna na 20 urovni s haldou magickych ochran a kouzelnikem ktery by seslal blesky, jenze blesky mu moc neublizi, neb alien je z casti nabit elektrinou..) |
 |
Waterdeath [pošta]
|
| NEW 9:27:27 27.06.2002 |
jop,... ja jiz chapu, mas pravdu, prece jenom to tam pises, ale stejne se jedna o aliena, a vsichni dobre vime... ale co, pustim to z hlavy, kdybys tam dal zkutečneho, jiz vivinuteho, tak by to druzina 100procentne neprezila... |
 |
UnknowN [pošta]
|
| NEW 20:59:14 26.06.2002 |
Můžeš stvořit vyvinutějšího!(v dobrém smyslu myšleno) |
 |
UnknowN [pošta]
|
| NEW 20:57:41 26.06.2002 |
že by pan Alien ještě nebyl dostatečně vyvinut do podoby AvP? |
 |
Waterdeath [pošta]
|
| NEW 20:06:50 25.06.2002 |
..sic sem tohle chtel taky napsat, ale uz sem hodne rozpracoval predatora, a ten mude dost gut. Rozhodne bych ho ale lépe popsal, (není to náhodou runner, a nehraješ náhodou AvP2?
Má taky hodně malou útočnost > diť jeho ruce.. tam bych asi víc přidal. Dál bych mu dal bojovnost 12, neb on vždycky zaútočí... No co ještě, takys mohl napsat, že pokud se pohybuje (v RSS) dopredu, tak se muze pohnout o 4 hexy, místo 2. Dal si vubec nenapsal popis jeho historie, z jake planety se vyvinul, a mimochodem kdyby zil uz v prehistorii, tak by zil JEN ON. dale si mel popsat krevni skupinu, to ze kdyz ho zasahnou, tak past na to, ze je popali kyselina.
No to jsou vsechny pripominky. 3* za stejny naklon k temto tvorum (ale prakticky je dost tezke s alienem bojovat) |
|
|
Vygenerováno za
0.59960603713989 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a
James Timqui,
design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1. Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách
|