www.Dracidoupe.cz


Bestiář


Truhli'Tse  
Příprava pro tisk (tisknuto 3233x)
Autor: UnknowN
Přidáno: 16:03:23 24.12.2017
Skupina: Magický tvor
Životaschopnost: 6
Útočné číslo: (+5 + 2/+4) = 7/+4 (tlama) + zvl.
Obranné číslo: (0 + 6) = 6
Odolnost: -
Inteligence: 1
Bojovnost: 12
Velikost: B
Zranitelnost: B 1/2, C, D 1/2, G, H*, I, J, K**, L, N
Pohyblivost: 10/magický tvor
Poklady: viz níže
Zkušenost: 250
Popis: Zranitelnost:

H: Pouze kyselina a lektvary (ne jedy / protijedy)
K: Oheň 3/2, Led 1/2

Popis:

Truhli'Tse jsou samohybné truhly z kovaného dřeva, které byly alchy-magicky uzpůsobené k velkokapacitnímu skladování, přepravě a ochraně nákladu.

Nákladní prostor Truhli'Ts funguje na stejném principu, jako pytel beztíže, přičemž jeho kapacita bývá zhruba 10000 mincí. Truhli'Tse dokáží svojí celkovou kapacitu rozdělit do několika nezávislých prostorů, přičemž z jednoho do druhého se dá dostávat prostým zavřením a otevřením víka a pomyšlením na žádané předměty uvnitř (na celní kontrole lze truhlu otevřít, ukázat složené šaty, a o kus dál lze Truhli'Tsi otevřít znovu, a vytáhnout z ní třeba zbraně).

Pokud se Truhli'Tsi pokusí otevřít někdo nepovolaný, dokáže se bránit - Víko se promění na čelisti, kterými může Truhli'Tse na případné nenechavce zaútočit. "Tlama" každé Truhli'Tse odpovídá přibližně jejímu vzhledu - U zdobených truhel to mohou být naleštěné ostny a čepelky, u hrubě kovaných truhel pak čelisti které si nezadají s pastí na medvědy, u starých truhel pak rezavé hřebíky a truhly vyloženě starobylé, které se dlouhá léta povalovaly ve vlhkém podzemí, mohou mít jen "bezzubé dásně" ze zašlého kování (které nicméně stále dokáží žužlat se značnou drtivou silou).

Truhli'Tse dovede rovněž útočit nárazem s rozeběhem alespoň pěti sáhů (pohybuje se při tom na svých čtyřech kovaných nožičkách). Má pak bonus +1 k ÚČ, při rozeběhu delším než 10 sáhů pak bonus +2. Zasažená bytost si pak navíc hází proti pasti Sil ~ 6 (7 u delšího rozeběhu) ~ nic / sražení (vstávání 1 kolo).

Truhli'Tse bývají často vybavené kovanou nálevkou (zpravidla někde na víku nebo poblíž klíčové dírky), kterou se do nich dají nalévat lektvary (které pak působí přímo na Truhli'Tsi), nebo i zbraňové jedy typu kurare (ty pak účinkují při kousnutí).

Jsou-li tito tvorové dlouhý čas ponecháni bez pána (rok a déle), začnou divočet - chovají se pak jako "mořští ďasové", lákaje nic netušící oběti na uložené cennosti. Jakmile se nějaká oběť nakloní do útrob Truhli'Tse, čelisti sklapnou a začnou oběť zpracovávat. Pravidlově v tuto chvíli Truhli'Tse útočí dvakrát za kolo (z toho jednou do zad) a oběť se může jednou za kolo pokusit o osvobození hodem na past Sil+Obr ~ 8 ~ osvobození / nic.

Oběti, které Truhli'Tse zabije, potom pozře a jejich vybavení přidává do obsahu svého nákladu, přičemž pokud by se jim náhodou do úložného prostoru už nic nevešlo, potom nechtěné věci vyplivují, aby si udělaly místo na věci žádanější (každá divoká Truhli'Tse může mít v tomto odlišný charakter a cíleně si tvořit sbírku určitých předmětů).

Zdivočelé Truhli'Tse (tzn. takové, které byly rok a déle bez pána) je možné si ochočit. Určitá věrnost pánovi však přetrvává - To se projevuje tím, že past na ochočení Truhli'Tse je po prvním roce pro původního pána = 1, pro všechny ostatní je 16. Za každý další rok pro pána roste o 1 a pro ostatní naopak o 1 klesá (tato progrese se zastaví u pasti 8 pro pána, 9 pro ostatní), přičemž původní pán si na opětovné ochočení hází už při prvním opětovném kontaktu s Truhli'Tsí, a teprve až když při tomto prvním kontaktu neuspěje, musí Truhli'Tsi sám klasickým způsobem opět zkrotit a po až po obvyklém týdnu ochočování si může hodit znovu (pochopitelně, pokud mezitím Truhli'Tsi ochočí někdo jiný, potom se on stává jejím novým pánem, a na starého pána Truhli'Tse zapomene).

Teoreticky je možné na ochočené Truhli'Tsi jezdit, není to však moc rychlé ani pohodlné.

Pokud je Truhli'Tse zabita, potom ve smrtelných křečích vykašle svůj obsah, život se z ní vytratí, a stane se z ní jen torzo rozbité truhly se zubatým víkem (pokud by na to přišlo, lze zabitou Truhli'Tsi opravit a používat jako normální truhlu).

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-6 / 6
Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     13:49:53 06.01.2018
Možná by na ten rozeběh byl lepší bonus k útočnosti (přeci jen, setrvačnost něco udělá) :-)

Nálevka z části nahrazuje všelijaké otrávené šipkové pasti, jaké jsou u truhel skoro povinné - Je fakt, že se to trochu vztahuje k hypotetickému vzniku, který jsem se nakonec rozhodl nezmiňovat, protože mě napadala jen taková klišé typu "to takhle jednou jeden alchymista experimentoval..." :-D

Další možnosti by byly třeba "Vzniká samovolně z alchymistických truhel plných magenergie, které zůstaly ležet opuštěné ve starých věžích či hlubokých sklepeních...", určitě by šla třeba i výroba jakékoliv truhly z dřeva myslícího hruškovníku... Možná nějaké selektivní křížení a domestikace mimiků jako takových...

Ikonka uživatele Hamster    [pošta] reputace: 1
UnknowN: +1
NEW     9:47:53 05.01.2018
Pěkná potvůrka :) Ani jsem neobjevil žádnou chybičku.

Přijde mi celkem brutální ten bonus na útok z rozeběhu. Má obr +0, maličkatý nožičky, ale když běží 10 sáhů, tak má bonus +2? uf :D

Nálevka mi přijde až taková naroubovaná. Lze tedy truhlici léčit lektvarem rudého kříže? No, je to magický tvor no... ale intuitivně... ach ti mimici.

Obrané číslo by mohlo mít korekci podle kvality truhly (kování +1, trouchnivění -1 nebo tak něco). Když už je věnován prostor ochočení i popisu čelistí, spatřuji v OČ mírný nedostatek.

Chybí mi jakákoliv zmínka o vzniku. Ani legenda tu není :(

Umim si představit scénku, kdy družina truhlu vydírá a nutí jí vyplivnout určitý předmět :D Svázaný pán sedí vedle a lobbuje, aby jim nic nedávala.. :D

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     14:20:13 25.12.2017
Mimikové (příšery se co tváří jako nábytek) jsou leckde - nejnověji asi v sérii Dark Souls. Je to jedna z potvor typických už pro původní Dungeons and Dragons (hned vedle beholderů a želatinových kostek) :-)

Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     12:52:07 25.12.2017
Zajímavý. Neznáš hru Soul knight? Tam je truhla co tě chce taky zabít a má v sobě vybavení.

Ikonka uživatele Askaar    [pošta] NEW     19:08:41 24.12.2017
Je to pěkné. Taky mám někde rozpracované zavazadlo, ale díky tomuhle se k němu asi nevrátím :) Tuším že hlavní rozdíl bude asi v tom, že moje se vyskytovali ve více velikostech a od toho se odvíjela nosnost a atributy.

Mohl bych hledat hnidopišské chyby, ale jsem sežral jsem čtvrt kachny a zapil to vaječákem, takže už nemám kapacitu :D

Hezké a střízlivé svátky, málo kostí a všecky prsty :)

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     16:03:23 24.12.2017
Taková malá samoschvalka od UnknowNa, aneb co vznikne, když se skříží Mimik a Zavazadlo. Dobrou chuť a veselé vánočky :-)



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
27 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.57723093032837 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách