www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň

Bestiář

Šílená kráva  ****
Příprava pro tisk (tisknuto 2156x)
Autor: Nathaka
Přidáno: 11:28:54 26.03.2008
Skupina: Magický tvor
Životaschopnost: 4 + 6
Útočné číslo: (3 + 2 /+0) = 5 /+0 (pěst); (3 + SZ) (boj se zbraní)
Obranné číslo: (0 + 1) = 1
Odolnost: 14
Inteligence: 3
Bojovnost: 11
Velikost: C
Zranitelnost: A/2, B, C, D, G, H, I, J, K, L
Pohyblivost: 13/Zvíře
Přesvědčení: zmatené zlo
Poklady: Nic
Zkušenost: 300
Průměrné hodnocení:4.09
Popis:

Šílená kráva

Za inspiraci vděčím Diablu II. Fenk jů, Blizzarde.

Jako blesk z čistého nebe ...

udeřil blesk nacuclý magenergií do jedné dobytkářské farmy, přesněji do jejího středu. Tam stál mohutný starý dub, a ten, aniž by to majitel věděl, byl jedním z nenápadně vyhlížejících dubů posvátných. To mimojiné mělo za následek, že magenergie z blesku a magenergie z žaludů se spojila a rozlila se rovnoměrně po celé farmě do vzdálenosti sta sáhů. Všechny krávy (i býci a volové, telátka a jalovice, selata... né, selata né) v tomto prostoru se najednou nějak změnily. Postavily se na zadní nohy, v očích jim začal žhnout oheň poznání a vzteku. "Co my se tady budeme pást a dávat mléko a maso?" zamučel jeden statný býk zuřivě. Pozornost ostatních krav se obrátila k němu. "Bratři a sestry, poslouchejte mě. Dnes jsme procitli! Už žádné mléko, už žádné maso z našich nebohých příbuzných! Osvoboďme se, zničme ty proradné otrokáře a farmáře!" A krávy ho následovaly. Popadly vidle, lopaty, motyky i hole a vtrhli do domu farmáře. Ten pochopitelně celkem čuměl - aby také ne, když mu do ložnice vtrhla banda po zuby ozbrojených slintajících zabijáckých krav! Farmáře, jeho ženu, jeho děti a jeho selátka našli ráno rozsekané a roztrhané. A jeho stádo krav bylo pryč...

Poslání kraviček

Bouře metající mago-blesky odtáhla přes hřebeny hor jinam, zatímco stádo krav postupovalo krajem. Napadalo vesnice, pevnosti i samoty. A především farmy. Vojákům sebraly zbraně (nejvíce si oblíbily halapartny) a vesničanům krávy. Ano, opravdu, jak táhly krajem, vedly s sebou stále větší stádo krav. Zkrátka osvobozovaly každou krávu, kterou našli "v zajetí". Malá kraví armáda tak pod vedením statného býka, kterému se začalo říkat Spartamoos, shromaždila obrovské stádo krav a stále postupovala dál. Cílem krav tedy je osvobozovat své druhy a družky ze spárů zákeřných farmářů.

Vzhled kraviček

Kdo čekal, že Nathaka zase přihodí obrázek, nebude zklamán. Za ilustraci tedy děkuji sekci FanArt ze stránek www.blizzard.com, odkud je TENTO obrázek použit. Myslím, že k tomu netřeba cokoliv dodávat.

Vlastnosti kraviček

Krávy neumějí mluvit. Samy mezi sebou tedy ano, ovšem pro ostatní to bude znít jako mučení. Krávy jsou zdatnými sprintery a pohybují se nečekaně obratně. Jsou také poměrně dost silné. Na druhou stranu jsou velice nevzhledné, slintají, šilhají, navíc neoplývají žádnou velkou inteligencí, dokonce jsou celkem tupé. V podstatě jsou to stále zvířata, i když ovlivněná magií. Mezi zvířata by také pravděpodobně biologicky spadaly díky svým zvykům a obživě. Ty se totiž nemění, takže pokud zrovna nevraždí sedláky, pasou se a pijí vodu. Metabolismus jim též funguje stejně jako kdysi dávno ještě jako běžným kravkám. Jediné, co se změnilo,ještě je možnost rozmnožovat se. Tu totiž šílené krávy nemají.

Chování kraviček

Krávy jsou opravdu šílené, fanatické, naštvané, zuřivé. Následují svého vůdce a zběsile vraždí vše živé, co se jim postaví. V žádném případě nebudou vyjednávat. Jsou ovšem také zvídavé, takže když něco upoutá jejich pozornost, zastaví se a budou na to tupě zírat třeba pět minut. Nejčastěji je zaujmou jakékoliv blýskavé a barevné předměty. Občas se zahledí na oblohu a čumí na západ slunce. To je také nejpříhodnější doba mezi nimi lítat s kosou a zbavovat některé jedince života, dokud jsou mimo. V tomto ohledu mohou připomínat zombies z béčkových hororů, kteří taky vypatlaně čumí a nereagují na ránu lopatou. Určitě by se dala použít taktika alá Úsvit mrtvých, a to sice střílení ohňostroje, takže pak všechny krávy stojí s pohledy upřenými nahoru. Pochopitelně, po pár padlých krávách se na vás zbytek stáda začne otáčet a z apatie bude vytrhnut. Krom toho se krávy vyžívají v pěstních soubojích, které si trénují mezi sebou.

Kraví vyvolávači a nové šílené krávy

Šílené krávy se nemnoží a tudíž by pravděpodobně i rychle umřely. Jenomže na každou dvacítku šílených krav ve stádu při vzniku připadl jeden kraví vyvolávač. Ten se od běžné šílené krávy nijak neliší, pouze má vyšší inteligenci (8) (a tedy již nemá bojovnost) a především schopnost učinit z krávy obyčejné krávu šílenou. Tuto schopnost může uplatnit jednou denně a vlastně na tom není nic zvláštního, vypadá to jako seslání kouzla a kráva, na kterou byla použita, se postaví se stejným ohněm v očích, jaký tam plane ostatním šíleným kravkám. Navíc je tu šance 5%, že nově stvořená šílená kráva bude také vyvolávačem. Kraví vyvolávači se většinou pohybují okolo vůdce a fungují jako jeho poradci. Označují se čelenkami s peřím, které si vyrábí z pro tento účel ulovených slepic. Kraví vyvolávači jsou navíc (stejně jako vůdce) trochu odolnější proti "oblbnutí ohňostrojem", zkrátka je obtížné je zaujmout, už nebudou tak apatičtí.

Vůdce krav - Spartamoos (řečený Cowking)

Vůdce má oproti kravám trochu odlišné parametry. Ty jsou zde:

  • Skupina: Magický tvor
  • Životaschopnost: 4 + 10
  • Útočné číslo: (4 + 3 /+1) = 7 /+1 (pěst); (4 + SZ) (boj se zbraní)
  • Obranné číslo: (0 + 1) = 1
  • Odolnost: 16
  • Inteligence: 7
  • Přesvědčení: ZkZ
  • Velikost: C
  • Zranitelnost: A/2, B, C, D, G, H, I, J, K, L
  • Pohyblivost: 14/Zvíře
  • Poklady: Nic
  • Zkušenost: 500

Krom toho, že je ze všech krav nejsilnější, je také znatelně chytřejší, i když jeho vyvolávači jsou ještě o něco inteligentnější (proto fungují jako jeho poradci). Plánuje relativně obstojné taktiky a nebude zběsile útočit na vše na co narazí, ale rozmyslí si jak, odkud a kdy na cíl své kraví vojsko navede. V pěstním souboji je mezi krávami neporazitelný, proto ho možná zaujme výzva na pěstní souboj od vašeho válečníka (měli byste mu to ale zatrhnout, boxovat s krávou není taková prča). Navíc je to také on, kdo dal krávám záminku pro jejich poslání, kterým de facto stádo ovládl; kraví náboženství.

Kraví náboženství

Kraví náboženství bylo Spartamoosem vymyšleno, aby ještě utužilo touhu krav po pomstě. Za tímto účelem chytře zařídil, aby krávy uvěřily, že jejich vznik má na svědomí Bůůůh. Těžké to nebylo, jsou přecijenom vcelku vylízané. Náboženství není nijak promyšlené, ale na kravím devateru si Spartamoos dal záležet. Mezi hlavní body devatera patří především sdělení, že Spartamoosovými ústy promlouvá Bůůůh a že Bůůůh má vždy pravdu, ergo Spartamoos má vždy pravdu. Krávy vyznávají náboženství tím, že pro Bůůůha obětují veškeré své mléko (prostě ho vycmrndají na zem). K čemu by jim také bylo, když nemají telata (pokud tedy neměly mladá telata, která je třeba živit mlékem, ještě v době, kdy byly přeměněny na šílené krávy). Kraví náboženství navíc slibuje, že až osvobodí Spartamoos se svými kravkami všechny zajaté krávy, dojdou šílené krávy i se stádem do země zaslíbené, kde se usídlí a budou žít štastně a spokojeně až do smrti.

Souboj

V souboji budou kravky tuhými soupeři, především kvůli počtu. Na druhou stranu nepoužívají příliš valné taktiky. Zbraně volí především dlouhé, dvouručné, jelikož se ani nekryjí štíty, ani nenosí zbroje (pravidlově je mít nesmějí). Pak mají také svůj speciální útok, kterým je Útok rohy. Aby mohla kravka zaútočit rohy, musí být na všech čtyřech a tedy u sebe nesmí míti zbraň. Útok rohy se počítá jako běžný útok se SZ 4 /+3, ale má možnost odhodit cíl na zem, takže se poté musí (cíl) jedno kolo zvedat s adekvátními postihy. Past pro odhození na zem je 2 krát Síla (krávy) - 2 krát Síla (cíle) ~ 10 ~ úspěšné odhození/běžný útok.

Dodatky

Je to sice mírně humorné, ale dá se to použít i zcela vážně. Chcete-li, aby váš válečník dostal do držky od krávy, nebo chcete-li, aby farmáře v nějaké zemi postihla zase nějaká originálnější pohroma než neúroda, pak bude armáda šílených krav pro vás jistě to pravé. Navíc se z jednoho litru mléka šílené krávy (když ho vydojíte předtím než ho vycmrndá) dá vydestilovat jeden mag.

Navíc přidávám remake Skewerova návrhu v MS, je to de facto reakce na hlášení.
"Cože? Ustupovat před mlékomilnými joudy, kteří se bez mapy a orientačních cedulí ztratí na holé louce?"
A to byla poslední věta sira Geoffreye, vůdce jednotky založené s cílem zničit kraví armádu. Nepodceňujte krávy!


Poděkování za pomoc a rady patří těmto lidem: Hamster, PinHead, Skewer, UnknowN, Falhir. Díky, hoškové :).


Bonus

Kráva Milka lze zasadit do hry jako speciální NPC-bestie. Jediná část díla, která nelze konvertovat do běžné hry a může být použita jen jako vtip. I když si dovedu představit, že šikovný vypravěč podá i tuto bestii relativně seriózně. Kráva Milka se vyznačuje tím, že je fialová, což všichni vědí. Krom toho ovšem dojí místo mléka tu nejlepší mléčnou čokoládu. Na krku má zlatý zvoneček a především je daleko mírumilovnější než její družky. Většinou se potáhne za stádem a bude nahánět zpět zatoulané krávy. Na postavy pravděpodobně útočit nebude, pokud nebudou ohrožovat její svěřenkyně, raději se bude jen poklidně pást jako ostatní běžné krávy. Krom toho většinou bojuje neozbrojena, pokud jí nehrozí opravdu velké nebezpečí, takže se pohybuje raději po čtyřech než po dvou.

  • Skupina: Magický tvor
  • Životaschopnost: 5 + 10
  • Útočné číslo: (3 + 2 /+0) = 5 /+0 (pěst); (3 + SZ) (boj se zbraní)
  • Obranné číslo: (1 + 1) = 2
  • Odolnost: 13
  • Inteligence: 3
  • Bojovnost: 2
  • Přesvědčení: ZmD
  • Velikost: C
  • Zranitelnost: A/2, B, C, D, G, H, I, J, K, L
  • Pohyblivost: 14/Zvíře
  • Poklady: Zlatý zvoneček (1 zl.)
  • Zkušenost: 400

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 34
Ikonka uživatele Fafnyr *   [pošta] nové     3:13:58 31.08.2008
No musím uznat, že si stím někdo dal dost práce, a jak již bylo zmíněno je to obrá zápletka do tažení ;)
PS: Tady někdo hrál D2 "Moo Moo Farm" :D

Ikonka uživatele Denton *   [pošta] nové     10:46:40 28.05.2008
Tak tohle je skvělé, takhle dobře jsem se nezasmál už týdny:-).

Jako zápletku to určitě použiju (jedna kráva byla chycena a uvrhnuta do arény), jen bych se chtěl vyjádřit k diskuzi, že blesk je moc otřelé a nepravděpodobné řešení, ˇprotože se nějaký pokus nepovedl nějakému čaroději (extrémně fatální neůspěch), vznikla tahle magická bouře a přiletěla až na farmu.
Jinak se ke slohové stránce moc vytknout nedá, koneckonců, je to dílko for fun.

5*, 5*, 5*!!!

Ikonka uživatele Hrabě Dracula *   [pošta] nové     18:57:28 20.05.2008
Toto je opravdu šílené, ale spíše v tom dobrém slova smyslu. Nápad to má, samozřejmě to lze pro humornou zápletku použít, ale s tou Milkou... nevím, nevím, jestli i to už není moc :-)

Ikonka uživatele Nathaka Warrior *   [pošta] nové     23:28:13 16.04.2008
Bych si dovolil tady přihodit něco navíc. :-))
http://www.youtube.com/watch?v=TMMwzNnktmU&f eature=related

Ikonka uživatele Fafrin *   [pošta] nové     13:47:02 31.03.2008
Nathaka - Co se týče pasti, ano odehrát by to šlo (i když zcela neodpovídá běžnému mustru v pravidlech - používá dvojnásobek bonusu, čímž je v tomto případě pouze snížena role náhody (nechápu proč)), ale každý PJ ti určitě řekne, že je lepší když osud ve svých rukou drží (a kostkami házejí hráči).

Kdyby tvůj příspěvek, kromě mnou (i jinými) řečených chyb (používání IMHO nevhodných výrazů (což bych možná byl schopen odpustit), pěsti místo kopit, zk., a špatné umístění a zpracování jednoho útoku) ještě doplněnou aplikaci na povolání (jak je to s případným Bojem proti zvířetům, šermem (přece jen mají humanoidí postavu), vymítání) pak by u mne mněl šanci na 5*

Ikonka uživatele Nathaka Warrior *   [pošta] nové     22:34:17 30.03.2008
Za tu past se omlouvám, víte že pravidla mi nešmakujou. Už je mi jasný, že jsem měl dát tu sílu jinam... ale upřímně, kdo z vás by to podle téhle pasti nedokázal odehrát?

Ikonka uživatele Tobša *   [pošta] nové     12:33:43 30.03.2008
Naty, vlci se řídí pudy, ale tak snad jak žijí zvířata víš, ne? ... trochu si myslím, že zabředáváš do OT. Můžeme to řešit poštou nebo na icq, ale tyto diskuzní příspěvky už nejsou ničím přínosné,

s úctou,

Tobša

Ikonka uživatele Nathaka Warrior *   [pošta] nové     12:02:23 30.03.2008
Tobša: Ale nekecej, takže za každým kostlivcem, kterého v kobce zabiješ, musíš hledat nekromanta? Dobře, tak když nemrtví mají poslání, tak jaké poslání mají třeba vlci? Sloužit přírodě? Oproti tomuhle mi pořád přijde ono poslání krav pořád víc než málo, jak tvrdíš ty.

Jo, děkuj Falhirovi, že jsi od něj konečně pochopil to, co je jednak v díle a jednak tady v diskuzi už ode mě. :-P

Ikonka uživatele Tobša *   [pošta] nové     10:22:57 30.03.2008
Falhir: Díky, mít tu možnost, dám ti repku.

NW: Nemrtví, můj milý Nathako, že by sloužit nekromantovi?

Ikonka uživatele Nathaka Warrior *   [pošta] nové     19:46:29 29.03.2008
Tobša: Falhir to řekl fajn, poslání osvbozovat další krávy a nakonec je odvést do ráje mi tedy připadá víc než málo.
Navíc - jaké poslání mají třeba nemrtví?

  »»»


Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
20 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.055819034576416 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR