www.Dracidoupe.cz


Bestiář


Otesánek  
Příprava pro tisk (tisknuto 1649x)
Autor: Tuvy
Přidáno: 19:43:18 16.10.2007
Skupina: Magický tvor
Životaschopnost: X (viz dále)
Útočné číslo: jen zvl.
Obranné číslo: 6
Odolnost: 16
Inteligence: 1
Bojovnost: 18
Velikost: dle životaschopnosti
Zranitelnost: B + zvl., C, D, G, H 1/2, J, K, L 1/2
Pohyblivost: 8/magický tvor
Poklady: nic
Zkušenost: dle životaschopnosti
Průměrné hodnocení:4.29
Popis:

Popis:

Otesánek je "v základní podobě" malá dřevěná bestie. Vypadá jako dokonalý samorost, ale přitom je dostatečně podobný novorozenému dítěti (velikost A0, žvt. 1), aby tato podoba každému inteligentnímu (int > 5) návštěvníku lesa došla. Tyto inteligentní bytosti se poté často samovolně rozhodnou vzít si ten pěkný samorost domů.
V pozdějších (větších) podobách si stále udržuje povrch ze dřeva (tvrdého), tvarem se ale podobá spíše podhuštěnému míči s velkou tlamou a dlouhými končetinami (2 dlouhé ruce - dosah 1 sáh za každý stupeň velikostní třídy dělící Otesánka od A0; 2 kratičké nohy - minimální pohyblivost).

Schopnosti:

Ve chvíli, kdy je přinesen do příbytku těchto inteligentních bytostí, musí si 1k6 hodin zvykat. V průběhu této doby se snaží získat si osazenstvo daného příbytku. Narozdíl od mágova ovládnutí neprovádí toto "získání si" vědomě, ani neútočí na int. získávané postavy, ale svým roztomilým vzhledem ji v podstatě mate. Zjednodušeně můžeme toto shrnout v jediné pasti:
Int ~ 8 ~ nezíská/získá náklonnost dané bytosti. Na past se se hází pro každou (dosud nezískanou bytost v příbytku) každou hodinu, kdy si zvyká.
Poté, co si zvykne, ukáže Otesánek svou existenci - začne se pohybovat - zpravidla nahlas křičí, že má hlad.
Všechny postavy, které se Otesánkovi povedlo si získat na tuto situaci reagují naprosto iracionálně, berou ho jako jednoho ze svých (zpravidla potomka) a snaží se jeho hlad utišit. Ostatní postavy se budou chovat standardně.
Tato náklonnost však trvá pouze do chvíle, než Otesánek začne pojídat členy domácnosti (zde myšleny i domácí zvířátka, u těch však jde o to, jak je mají inteligentní bytosti v domácnosti rády).

Pokud je Otesánek krmen, křičí stále stejně a polyká potravu kvantovou rychlostí (jakékoliv kvantum, které mu projde ústy za kolo). S tím, jak žere, roste:
- Ve chvíli, kdy pozře celkově 2 čeny, vzroste jeho žvt. o +1 a jeho velikost vzroste na třídu A. V tuto chvíli je schopen "polknout" (viz dále) živé tvory do velikosti A0. Zkušenost za zabití v této fázi 30.
- Ve chvíli, kdy pozře celkově 20 čenů, vzroste jeho žvt. o +3 a jeho velikost vzroste na třídu B. V tuto chvíli je schopen polknout živé tvory do velikosti A. Zkušenost za zabití v této fázi 130.
- Ve chvíli, kdy pozře celkově 60 čenů, nebo tvory o celkové životaschopnosti 5, vzroste jeho žvt. o +5 a jeho velikost vzroste na třídu C. V tuto chvíli je schopen polknout živé tvory do velikosti B. Zkušenost za zabití v této fázi 560.
- Ve chvíli, kdy pozře celkově 200 čenů, nebo tvory o celkové životaschopnosti 20, vzroste jeho žvt. o +10 a jeho velikost vzroste na třídu D. V tuto chvíli je schopen polknout živé tvory do velikosti C. Zkušenost za zabití v této fázi 2700.
- Ve chvíli, kdy pozře celkově 2000 čenů, nebo tvory o celkové životaschopnosti 50, vzroste jeho žvt. o +15 a jeho velikost vzroste na třídu E. V tuto chvíli je schopen polknout živé tvory do velikosti D. Zkušenost za zabití v této fázi 11 600.

Polknutí:

Ve chvíli, kdy Otesánek dosáhne alespoň velikosti A, je schopný chytit a pozřít menší tvory v jeho dosahu. V první fázi se pokusí oběť, kterou chce pozřít zachytit, což probíhá stejným způsobem, jako započetí Zápasu (PPP str. 88), pouze zranění, které je nutné k odvrácení, je 6 místo 3 stínových životů. Pokud svou oběť úspěšně chytí (přejde k zápasu), uplatní svůj jediný a smrtící útok - polknutí. Oběť si narve do úst a spolkne ji v celku (živou). Pro oběť je odpor pastí na sílu i odolnost:
Sil + Odl ~ Y (Y+5) ~ není polknuta/je polknuta - kde Y = (Rozdíl velikostních tříd x 3); pokud past přehodí o víc jak 5, povede se oběti vysvobodit se z Otesánkova sevření (zachycení).

Polknuté oběti nejsou automaticky mrtvé, ale začnou se dusit. Otesánek docela dost netěsní, takže postavy ztrácí jen 2 životy každé kolo. Polknuté postavy se nemohou pohybovat, veškeré psychické aktivity mají jen 30% standardní šance na úspěch.

Populace a výskyt:

Otesánek žere a žere, dokud ho někdo nezabije. Kromě zranitelnosti uvedené v tabulce má Otesánek zvláštní slabost vůči útokům motykou (Lze brát jako zbraň s parametry 4/+4/+1/1-2/60mn/1zl) - v tomto případě má zranitelnost B 20 (dostává 20ti násobek zranění).
Pokud Otesánek dosáhne alespoň velikosti D, při své smrti "pukne". Ve chvíli, kdy jeho životy klesnou na nulu, místo poklidného skonu exploduje a jeho kusy se rozletí po širém okolí.
Poloměr takto zamořeného okolí = počet celkové pozřené životaschopnosti mil = počet kusů, které se rozletí.
Tyto kusy, pokud dopadnou do lesa, mají asi 10% šanci se zakuklit a vyvinout v malého Otesánka. Mimo les se nedokáží zakuklit a shnijí.
Zakuklené kusy vydrží 20 let, než je někdo najde. Pokud se tak nestane, během následujících 1k6 let také hnijí.
Výsledkem je, že jsou Otesánci velmi vzácní, protože málokdy se některému z nich povede provést celý reprodukční proces, který jsem jim vymyslel.

Historie:

V případě, že by šťouraví theurgové ryli do sfér, aby zjistili, jakže to vůbec všechno začalo, zjistí, že zde opravdu kdysi existoval Otesánek První.
První Otesánek byl trochu nepovedený pokus o homunkula z dílny Zrafdhula. Potom co jeho tvůrce nešťastnou náhodou skonal (blíže viz Euphoria), utekl tento První Otesánek a skryl se v lese. Tam ho našel dřevorubec a odnesl ho domů své ženě, která si ho okamžitě zamilovala. Než se ale stačili rozkoukat, sežral jim všechno jídlo, dobytek, pak sežral i je, jejich sousedy a nezastavoval se.
Sežral všechnu zvěř v blízkém lese i vojenskou posádku z menší pevnosti. Jak se tak koulel světem dál a žral na co přišel, nikdo ho nedokázal zastavit. Dokonce po cestě v džungli sežral i Jedového draka, po kterém mu bylo docela špatně, ale ani ten ho nezastavil. Až jednou... Se přikulil ke stavení, u kterého zem okopávala stará babička. Řekl si, že by sváča bodla a pustil se do ní.
Babča se ale nedala, protože to byla jedna z nejhrdinnějších bojovnic, které kdy po tváři světa chodily - Slavná Wendy Angela Moira Darling, bojovnice na 36. úrovni na odpočinku. V mžiku se jí vrátily do rukou léta učené pohyby a když viděla obludu Otesánka Prvního chytla okamžitě berserkering a milého Otesánka umlátila motykou. Tato chvíle zakořenila slabost vůči motykám do otesánčího rodu a jeho exploze započala řadu katastrof, které jeho potomci způsobili.

Poděkování:

Rád bych poděkoval UnknowNovi, který mi s touhle blbinkou jako jediný pomohl.

T.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 18
Ikonka uživatele tjcombo    [pošta] NEW     15:11:11 13.05.2008
Otesánek moooc pěkný a co takhle kačer Donald nebo Sonik ale aspoň se snažíš jsou tu lidé co nedělají ani to. Mě se to docela líbí :-(

Ikonka uživatele Syrus    [pošta] NEW     22:29:01 23.10.2007
Tak, uličníci. Strávil jsem nějaký čas hledání a jsem přesvědčen, že se plagiát nejedná. Kalasinder byl za svůj výkřik odměněn.

Pokud má někdo, obecně vzato, nějaké podezření na plagiát, nechť mi to hlásí raději do pošty.

Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] NEW     16:27:35 23.10.2007
Pokud vim, v pohádce to byl srpem a critical hit na první ránu.

Kalasinder: A neviděls to náhodou v MS?

Ikonka uživatele Tobša    [pošta] NEW     17:04:06 20.10.2007
Kalasinder:

To je velice vážné obvinění. Pokud můžeš, měl bys to prokázat. Napsat konrétní stránku aj. Pokud ne, tak by ses měl omluvit, jelikož autor, který si dá s dílem práci a je takto očerněn nemůže mít radost, že ostatní mohou využít jeho dílo! Navíc by tě příslušný redaktor mohl ohodnotit zápornou reputací.


Ikonka uživatele Tuvy    [pošta] NEW     16:27:49 20.10.2007
Kalasinder: Co to meleš? Myslíš jako předlohu? Předloha je klasický otesánek - to nijak nepopírám, ale zpracování vč. pravidlového zpracování pro DrD je originální. Pokud nejsi schopen svoje tvrzení jakkoliv prokázat, beru ho jako neopodstatněné.
T.

Ikonka uživatele Kalasinder    [pošta] reputace: -1
Syrus: -1
NEW     15:33:47 20.10.2007
No postava je to pěkná, ale okopírovaná, nevím, kde jsem to četl, ale je to okopírovaný...

Ikonka uživatele Tobša    [pošta] NEW     14:46:42 20.10.2007
Tuvy:
Promiň, že odepisuji až teď, ale jako maturant jsem vytížen více než jsem byl zvyklý...

Myslel jsem past na polknutí oběti.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     15:55:46 19.10.2007
Mno s dílkem jsem měl tu čest už v dílně, tudíž zde nebudu opakovat již řečené... Myslím, že se tahle kreaturka opravdu povedla :-)

Ikonka uživatele Tuvy    [pošta] NEW     11:15:30 19.10.2007
Badalan: Ano může. Ale nemůže se pohybovat, takže sesílá za dvojnásobný počet magů a ještě má jen 30% standardní šance na úspěch.
T.

Ikonka uživatele Badalan    [pošta] NEW     19:34:22 18.10.2007
Jako je to docela povedená kreatura, ale měl bych dotaz.
Když teda družina jde na otesánka a v té družince je např. hobit kouzelník (což by mohlo být) a otesánek jej spolkne, může kouzelník v otesánkovi kouzli např. útočná kouzla nebo hyperprostor? Možná zas budu mít o 1 reputaci méně, ale mě to jen zajímá, ale jinak je to povedené dílo.
To je můj názor. 4*

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
3 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.71003603935242 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách