Bestiář

Horský Duch Hodnocení: Nic moc

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 32

Skupina: Magický tvor

Životaschopnost: 8

Útočné číslo: 6 + zvl.

Obranné číslo: (7 + 0) = 7

Odolnost: 14

Inteligence: 15

Velikost: D

Zranitelnost: G + K

Pohyblivost: 10 / magický tvor Manévrovací schopnost: 12/ ve vzduchu

Přesvědčení: zmatené zlo

Poklady: nic

Zkušenost: 1000

Popis:

,,Kdysi to bývali duchové...Jen do té doby, než je proklel nekromancer Aldír, kterého pak zabili....Z jeho posledích zápisků je popsal takto:'',,Opravdu jiní duchové, jsou mnohem větší a nebezpečnější.''
Z knihy nekromancerů o zmíňce nekromancera Aldíra

POPIS

Už samotný název napovídá, že tato bytost se vyskytuje nejčastěji v horských oblastech a oblastech stejně výškově položených. Tyto oblasti mu nejvíce vyhovují. Celé jeho tělo je takový velký oblak a je nehmotný. Do obličeje mu není vidět, poněvadž má před obličejem oblak přes který právě není vidět (ale on přes něj vidí). Z tohoto oblačného těla vystupují taktéž oblačné ruce, kterými provádí své útoky. Jeho tělo nemá nohy a tudíž se pohybuje létáním (při rozšířeném soubojovém systému se pohybuje rychlostí 2 sáhy za kolo). Tato bytost nedokáže mluvit, takže diplomacie jde v tomto případě stranou.

ZPŮSOB BOJE A CHOVÁNÍ

Když Horský duch útočí, bojuje pouze rukama, přičemž používá k tomu svoji zvláštní schopnost. Ta se nazývá "Smršť". Tato schopnost funguje tak, že když Horský duch útočí, tak nárazem jeho ruky na cíl útoku vznikne nárazová vlna, která cíl odhodí 10 sáhů nazpět a zraní jej po dopadu za 1k6+2 životů.

Samozřejmě dám příklad:
Válečník Thordul je barbar (10. úroveň a jeho výzbroj je kroužková zbroj + helma, síla 18+3 a obr. 13+1, OČ = 6)a se svojí družinou potká Horského ducha, a rozhodnou se ho zlikvidovat (netuší, že se dá zranit pouze ohněm nebo ohnivými kouzly).Barbar jde ho rozseknout svým bastardem, a jakmile do něj seknul, nic se duchovi nestalo.Diví se, ale než se vzpamatuje, že mu nic neudělal, horský duch ho praští.Horský duch hodil 4 na útok a barbar hodil 3 na obranu.Horský duch útočí na barbara za 10 a barbar se brání za 9.Je za 1 život zraněn a dále je zraněn za 1k6+2 za schopnost ducha Smršť.Barbar je teda odhozen, tak proti němu jde zlodějíček hobit Fergo (10.úroveň a jeho výzbroj je kožená zbroj,síla 3-4 a obr.19+4, OČ =8).Než zaútočil hobit tak ho duch majznul. Duch hodil 2 na útok a hobit 5 na obranu.Hobit se vykryl, ale duch jak máchnul udělal svojí schopnost smršť, čímž zranil Ferga za 1k6+2.

Horský duch bojuje velmi chaoticky, takže když se okolo něj seskupí trochu více bojovníků, jeho chování začne být velmi nekoordinované a povede k chaotickým reakcím. Tato nevýhodná vlastnost je doprovázena další, ne moc dobrou a to tou, že pokud Horský duch bojuje, nikdy se nevzdává a bojuje až do doby kdy nepadne poslední nepřítel nebo on sám. Horský duch si chrání své území a je velmi nerad, když mu do něj někdo vstoupí.Nezaútočí, dokud nezaútočí někdo na něj, ale snaží se nepřítele vyprovokovat k bitvě(pravděpodobnost úspěchu je 50%).Pakliže potká nějakého nepřítele nebo narušitele jeho teritoriálního území, strašlivě řve.Nejedná se o zastrašovací schopnost válečníka.

VÝSKYT A POČET

Horský duch je samotář. Takže není obvyklé potkat na jednom místě dva či více Horských duchů. Co se týká výskytu a oblastí, lze na ně narazit i v jeskyních a podhorských komplexech, kde je zima a led.
Další podstatnou informací je to, že tato bestie se nezjevuje nikdy jindy, než v předzimních a zimních měsících, obvyklé je to od konce října až do konce března.Do té doby je z něj mrak.A až zase v zimě nebo už napodzim, kdy sněží, nebo je mráz, se zase objeví.Může se stát, že se objeví na stejné místě, kde jste ho třeba minulý rok zabili....

JEHO SMRT

Pokud ho úspěšně zničíte, tak si nenechte utíct jeho smrt.Jeho smrt je asi taková(že ho zapálíte nebo ho jinak zlikvidujete), že začne řvát (ale je tu past na odl -1- ohluchnutí na 3 směny / nic),náhle se hodně osvětlí do běla a náhle přichází exploze.Nikoho to nezraní, jenom toho ducha to zabije.
Po explozi se jeho maska, ruce rozplynou do oblak.

Po jeho smrti ...

Jakmile dojde k explozi a náhle duch zemře, na jeho místě zůstane jakákoliv věc (meč, sekera, artefakt, lektvar, zbroj apod..)

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 32

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Je toooo....noooo.....Takové nic moc no,všechno co se dalo vytknout už vytkli kolegové.Ještě jednou si nad tím sednout a dodělat pár věcí a mohloby si to zasloužit leší hodnocení než na která tady koukám...


 Uživatel úrovně 0

Nic proti autorovi ale je to velmi podprůměrná práce.
Baladanovi: máš určitě na víc snaž se do dát trochu do kupy.

Atra esterní ono thelduin


 Uživatel úrovně 0

Bylo to slohove dost kostrbate napr.:Jakmile dojde k explozi a nahle duch zemre atd. Davam 1*


 Uživatel úrovně 0

Je to takové no zmatené. Psané skoro vyhradně holýma větama. Ale jinak dobré. Takže 1*.


 Uživatel úrovně 0

mno mě by zase zajímalo proč všichni dělají příšera za které je 1k-10k zkušeností? přeci DrD není jen o tom zabít co nejsilnější příšeru abych dostal 999k zkušek! mno jinak se mi to docela líbí jen ty zkušky jsou nepřiměřené k atributám! jinak 2*


 Uživatel úrovně 0

ogarx:
To s tou stylistikou snad nemyslíš vážně! A s hrubkami taky ne! Nevím jak tobě, ale mě to teda doslova TRHÁ oči! Cožpak autor nenavštěvoval povinnou školní docházku? A pokud ví, že má s jazykem českým problémy, proč se proboha s někým neporadil! Nápad je dobrý ale zpracování KATASTROFICKÉ!!!
Je mi líto, ale nemám víc, co dodat.


 Uživatel úrovně 0

Fanfrin Vok atd.:
A co hráči-zelenáči? Jim by taková příšerka stačila a ještě by byli rádi, že nepotkali něco horšího.

S pozdravem Azucuache


 Uživatel úrovně 0

Nechápu co proti tomu máte dal jsem tam 2*,
protože je to podprůměrné to ano, ale když si to shrnu tak to je stylisticky hezky napsáno (sice se mu tam něco občas zopakuje vícekrát...), má to bez pravopisných chyb. A hlavně je to použitelné, slouží asi samozřejmě jen k zpestření děje, ale i tak se dá hezky využít. Taky je celkem pěkná věc ta jeho smrt.
Je to bohužel málo rozepsané a je za něj až příliš expů...

Rotrigo: není to nejlepší dílo a dáš 0* NEJlepší by mělo 5*
4*-2* není nejlepší
1* a 0* je naprostý propadák

Tkhle to vidím já... díky ogarx


 Uživatel úrovně 0

Fafrin:

Ptákovinu? Záleží, jestli myslíš naše diskusní příspěvky nebo tuto bestii. Ano, za chvilku je to jak ty říkáš ,,vycucané z prstu" - podstatné je, že se to dá hrát. Vím, že je lepší použít arogantního bojovníka nebo daroshe, taky proto dávám jen 1*. Nula je pro mě nějaká naprostá blbost - toto je tak na hraně, ale na tu 1* to ještě u mě stačí. Taky ti neříkám, že dát 0 je špatně, nepleť se tedy do mého hodnocení.


 Uživatel úrovně 0

Azucuache, John Locke - družina na vyší úrovni zaměřená na boj by zasloužila dostat přes držku od arogantního rytíže, aby věděli, že nejenom bojem živ je člověk. Ještě efektnější by bylo vyklepnout je partou skřetů dobrodruhů cirka na 4. úrovni (klidně s otevřenejma kostkama) ať vidí, jak bojují profíci.
Tokovouhle ptákovinu si vycucám z prstu kdykoliv a tady jen zabírá místo.
(nemělo být ani schváleno, nebo ať se to co nejdřív smaže)