Bestiář

Plavovlasá kráska Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 47

Skupina: Cizí Postava

Životaschopnost: 4

Útočné číslo: -2 + síla zbraně

Obranné číslo: 1

Odolnost: 8

Inteligence: 21

Velikost: B

Zranitelnost: humanoid

Pohyblivost: 12/humanoid

Přesvědčení: zákonné zlo

Poklady: 10

Zkušenost: 400

Bojovnost: 0

Síla mysli: 0

Popis:

Vzhled:

..........kdo ji viděl, okamžitě se zamiloval.............

Vypadá jako obyčejná, štíhlá, asi dvacetiletá dívka, ovšem její kráse se žádná jiná nevyrovná. Vysoká je něco mezi 160 a 170 couly a nosí jen strohé oblečení, což ještě přidává na její kráse.
Má krásné modré oči, roztomilý nosík a plné, rudé rty. Její kůže je bělejší než se může zdát normální, to však nic nemění na jejím, kouzlu, kterému mohou podlehnout i ti nejmocnější.

Původ:

Tahle postava nemá jistý původ a nikdo si není jistý tím, co je vlastně zač. Traduje se, že bude žít tak dlouho, dokud bude na světě jakákoli magická postava. Ani není jisté, jestli je jen jedna nebo jestli je jich víc.

Přesvědčení a cíle na tomto světě :

Ač se to nezdá, její přesvědčení je vždy zákonně zlé a hned pochopíte proč.
Jejím hlavním cílem je postupně likvidovat veškeré magické bytosti přesvědčení jiného než ZkZ nebo ZmZ. Zkrátka bytostně nesnáší zákonně dobré, zmateně dobré a neutrální postavy a také podle toho činí.
Její práce na tomto světě skončí ve chvíli, kdy zabije poslední dobrou, či neutrální bytost s magickým nadáním. Pak odejde tam odkud přišla...

Boj a zbraně:

Používá pouze dýku nebo tesák. Jiné zbraně používat nemůže. Proto se bude boji vyhýbat, jak jen to půjde. A když se dostane do nesnází, tak raději než by bojovala zbraní, uteče. Koneckonců, její síla není v boji.

Zvláštní schopnosti a kouzla:

Plavovlasá kráska má hned několik zvláštních schopností:

  1. Vysávání magenergie: Políbí-li kohokoli, kdo má jakékoli množství magenergie, během polibku mu bude ubírat za každé kolo líbání tolik magů, kolik je desetinásobek její životaschopnosti. Veškeré ubrané magy se jí přičítají. Během polibku oběť nemůže poznat, že jí magy ubývají. Osoba to je schopna poznat až po 5 kolech po polibku. Postavy s inteligencí nižší než 15 si úbytek magů nebudou umět vysvětlit. Postavy s inteligencí 15 až 19 si budou házet past na inteligenci s nebezpečností 9 ~ pochopí/nepochopí. Postavy inteligentnější než 19 si hodí past na inteligenci s nebezpečností 8 ~ pochopí/nepochopí.
    Pokud postava jednou pochopí, co je dívka zač, tak se už nenechá vysávat a zamilovanost tímto okamžikem automaticky končí!

  2. Vysávání životů: Stejným způsobem jako Vysávání magenergie probíhá i Vysávání životů, ovšem s tím rozdílem, že namísto magů jsou ubírány životy. V tomto případě se ale životy nepřenášejí, ale skutečně mizí. Tato činnost je ale složitější než Ubírání magenergie, protože kráska k ní potřebuje magy, které nejdříve musí někomu ubrat. Když má dostatečné množství magů, začne ve vhodnou příležitost líbat oběť. V tuto chvíli si hází líbaná postava past na inteligenci s nebezpečností 8 ~ podlehne/nepodlehne. Pokud postava podlehne, tak jí budou ubírány životy tak dlouho, dokud bude trvat polibek. "Cena", kterou musí kráska zaplatit za každý ubraný život jsou 3 magy. Životy ubírá rychlostí 5 životů za kolo. Úbytek životů postava objeví ihned po polibku. Též pasti jsou stejné jako v předchozím případě.

  3. Okouzlení: Její schopností, nezbytnou, nutnou a potřebnou pro dvě předchozí je Okouzlení. Nalezne-li vhodnou magickou bytost, nejdříve se ji pokusí okouzlit. Jestli bude postava okouzlena, zamiluje se do Plavovlasé dívky, pokud okouzlena nebude, nic se nestane. Okouzlení může kráska použít jen jednou denně, ale když se povede, je to nevratný proces. Postava se do dívky zamiluje a dokud ji nezradí, nezemře nebo neobjeví co je kráska zač, tak láska nepoleví. Jakmile je osoba okouzlena, má Plavovlasá kráska volnou cestu a může vesele vysávat magy a později i životy. Postava si při okouzlování hází past na inteligenci s nebezpečností 5 ~ neokouzlí/okouzlí.

    !Pozor!: Tato past je dělaná opačně, než jste zvyklí, protože, pokud má postava ve výsledném součtu má 5 a více, tak okouzlena byla, když méně, tak se okouzlení nepodařilo. Z toho vyplývá, že vysoká inteligence je nevýhodou! Je to z toho důvodu, že hodně inteligentní postava se spíše zamiluje než např. málo inteligentní kroll, kterému láska mnoho neříká.

  4. Změna vzhledu: Dokáže se během 5 kol změnit na jakoukoliv rasu, ovšem ženského pohlaví.

  5. Kouzlení: Poslední zvláštní schopností je kouzlení. Plavovlasá kráska se dokáže naučit 5 jakýchkoli kouzelnických kouzel (dle výběru PJ) a může je normálně používat.


  6. pozn.: Plavovlasá kráska může mít maximálně 100 magů. Více není schopna udržet! Její procentuální šance, že se kouzlo povede je 80% venku a v uzavřených prostorách 60%.

Odhalení a smrt:

Největší slabinou Plavovlasé dívky je její neschopnost boje. Jakmile je jednou odhalena, tak už nemá šanci na úspěch, pokusí se uprchnout a v nouzi bude i kouzlit.
Pokud je odhalena tak ten, koho neokouzlila nebo ten, co ji odhalil nebudou váhat s jejím zabití, ale pokud v družince zbyl někdo, kdo je stále okouzlen, musí si hodit past na inteligenci s nebezpečností 4 ~ pochopí/nepochopí. Pokud neuspěje, bude se jí zastávat a bude se snažit zabránit její smrti.

Závěr:

Upozorňuji, že tahle postava je velice silná a podle mého názoru by se s ní postavy měly potkat nejdříve na 6. úrovni!

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 47

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Můj pocit z tohoto příspěvku je mírně rozpačitý. Na jednu stranu jsi mě opravdu pobavil, i přesto že se tu nejedná o žádnou zvlášť originální myšlenku. Ovšem, i přes tvé upozornění, že se jedná o velmi silnou " příšerku". Hlavně nechápu, proč jsi ji vybavil TAK vysokou inteligencí. Přeci jenom, je to přece krásná blondýna!!! Takovéhle číslo je k ní, alespoň podle mě, příliš velkorysé.=)


 Uživatel úrovně 0

Roztomilé, jen nechápu jestli se do ní dokážou zabouchnout i zadaní chlapi. A jak je to třeba se skřety (a jinými podobnými rasami), nebo případně s homo-sexuály?? Jinak ale hezké, dávám 4*.


 Uživatel úrovně 0

zdá se m ito jako docela povedenné dílo. jen tam děláš dle mého názoru zbytečné chyby. Nejasnosti ve výrazech. ještě jsem nepochopil koho si myslel těma magickýma bytostma? To se do ni jako zamiluje gryf? ;-) nejspíš si myslel bytosti, obsahující ve svém těle aktivní magenergii, tedy např. kouzelníky. Proč je v uzavřených prostorách menší šance na kouzlení? Možná bych jí dal větší OČ, ale na tom nezáleží.

Škoda, že nemohu dát třeba více, ale 4* se mi zdají akorát (Zvlášť je to děsně nefér vůči chlapům, takhle toho zneužívat ;-) ). Porovnám-li to například s tou jakousi ještěrkou, tvé dílo má hlubší podstatu a věřím, že i tvé následující příspěvky budou přinejhoršim takové.

S úctou Snorč


 Uživatel úrovně 0

Opravdu "kráska"
Ne žebz bzla 6. úroveň nějak daleko ale přecejen se mi to zdá pozdě dal bych jí tak na 4. ale ty si tvůrce tak to víš nejlépe


 Uživatel úrovně 0

To je velmi dobrý nápad, dá se používat na královské, knížecí dvory, apod., jako družky Králů. Ale co by se stalo kdyby si ji někdo naverboval do armády? To by byla sranda se dívat jak se protivníkovi vojáci táhnou za plavovláskou:-)
Má to dobré zpracování, takže i za dobrý nápad dám velmi dobré za 4*.


 Uživatel úrovně 0

Velmi užitečná ,,příšera". Dobře zpracovaná. Velmi by ti pomohlo napsat krátký příběh ( ten tvůj je až příliš krátký ), ale není nejnutnější. Zajímalo by mně kolik postav může tahle dívenka mít okouzlených v jednom okamžiku. Bylo by též dobré přidat pár omezení, např. by nebylo marné přidat dodatek že smí okouzlit jen tvory podobné rase kterou dívku v tom určitém okamžiku "obléká".
Ale jinak je to fajn. Jen tak dál.


 Uživatel úrovně 5

- vše má nějaký původ ( postavy jej znát nemusí, ale PJ by měl vždy vědět původ pohnutky založené na původu )
- zajímavá verze sukuby, mohla by být trochu více propracovaná ( když nic tak třeba příklad zápletky )
- past okouzlení by měla být možná spíš na charismě ( to je ale detail )

suma sumárum - dobrá idea, ale nevalné zpracování shazuje hodnocení na šedý průůměr


 Uživatel úrovně 0

Musím říct, že se mi tento nápad velmi líbí... Je to však poměrně málo propracované, a myslím že máš na víc. Sice jsi dodal text, který měl příspěvek doplňovat, ale asi by se toho dalo říct víc. Rozhodoval jsem se mezi 3 a 4*. nakonec jsem dal 3.


 Uživatel úrovně 0

Oh! Tak tohle je docela dobrej nápad!


 Uživatel úrovně 0

Adso: Tvůj text vypadá poměrně logicky, ale musíš si uvědomit jednu věc. Aby se v nějakou rasu přeměnila, tak pro to musí mít důvod (většinou je příslušníkem té rasy osoba, kterou se chystá vysát). Ona vysává magenergii z magických postav a mezi námi, kolikrát za život se asi promění v krollici, aby vysála krollího mága? To s tím obuškem je podle mě i jeden z problémů DrD. V pravidlech je například, že kouzelník nemůže nosit zbroj. Můžeš ale jako PJ nějak zabránit hráči, aby si zbroj oblékl? Nemůžeš! A to je stejné u toho obušku. Ve tvém podání si obušek vzít může, ale nemá k tomu žádný důvod a budeš muset počítat s postihy. Navíc nebojuje, o čemž je bytostně přesvědčená, tak na co by jí byly těžší zbraně?

Mimochodem, ta slabost v boji je skutečně způsobena tělesnými proporcemi. Její tělo prostě není stavěné na boj. I když bude mít velikost C, stejně bude slabá a hubená...

S pozdravem Draco