Bestiář

Delorian Hodnocení: Geniální

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 30

Skupina: Cizí Postava

Životaschopnost: 5

Útočné číslo: 1 + (4 / -2) – 1* viz. níže) = 4 / -2

Obranné číslo: 1 + 1 – 2* viz níže) = 0

Odolnost: 13

Inteligence: 18

Velikost: B

Zranitelnost: humanoid

Pohyblivost: 12

Přesvědčení: neutrální

Poklady: viz. níže

Zkušenost: 140

Bojovnost: 0

Síla mysli: 0

Popis:

Další informace:
síla : 13
obratnost: 13
charisma: 16
nosnost: 390 / 780 / 1170 / 1560
postřeh: objekty – 18 , mechanismy – 99

Původ:



Delorian je postava lidské rasy, která snad odjakživa prochází světem od hospody k hospodě a začíná být notoricky známá po celém kontinentu. Ale kde má skutečně kořeny a domov?? Někteří se domnívají, že připutoval až z dalekého východu. Jiní tvrdí, že je doma všude tam, kde teče dobré pivo a zpívají pěkné ženy! Další zase říkají, že pochází z hlavního města sousedního království. Ale který kraj je pro tohoto záhadného kouzelníka, brouzdajícího po všech koutech civilizace, domovinou? To nikdo netuší...


Popis a vzhled:



Kouzelník Delorian měří zhruba 185 coulů, váží 1700 mincí (80 kg) a je stár rovných 21 let. V ruce třímá obyčejnou, trochu nalomenou, hůl, která se mu za léta putování stala jedinou oporou chránící před zcela jistým pádem k zemi. Pod svojí šedivou róbou, která je zdobená četnými ornamenty černé barvy, skrývá překvapivě atletickou postavu – ta jest samý sval a šlacha! Jeho tvář je hladce oholena, hlava jako celek pak nabývá spíše oválného tvaru, s ostrým nosem a úzkými ústy. Vlasy nosí havraní barvy a krátkého sestřihu. Celému obličeji však jasně dominují jeho tmavě hnědé oči, které neustále pozorují okolí a dodávají tváři magika velice okouzlující pohled.


Chování:



Delorian není ani hodným ani zlým člověkem. Ví, že přehnaná poctivost je prvním krokem k tomu, aby ho někdo napálil, ale zároveň je mu jasné, že zákon se porušovat nemá!! Dalo by se tedy říci, že je to občan, který prostě kráčí životem spolu se středním proudem měšťanů. Leč není tomu tak. Zlozvykem, v kterém totiž velice pokulhává jeho morálka, jest vášeň a záliba v alkoholu. A tady už se dostávám k samému jádru věci – ještě nikdy se totiž nikomu nepodařilo přistihnout tohoto kouzelníka ve střízlivém stavu. Naopak. Kohokoli znalého této osoby se zeptáte na jeho jméno, tak vám jako první informaci sdělí, že je to hospodský povaleč a opilec první kategorie!! A tak Delorian celé dny pochoduje od vesnice k vesnici s láhví kořalky a plnou tornou alkoholu. Jen občas se zastaví doplnit zásoby a dá chvilku odpočinout nohám v místním hostinci. Tam ho také mohou postavy potkat a dohodnout se s ním na společném dobrodružství…


Vybavení:


Zde jen velice stručný výpis kouzelníkova majetku (především pro dokreslení vzhledu) :

Oblečení a doplňky:
  • Kouzelnická róba s kápí šedivé barvy zdobená černými ornamenty. (cena: 80 zl.)
  • Vyřezávaná hůl ze dřeva, v jedné třetině mírně naprasklá (cena: neprodejné.)
  • Kožené jezdecké boty, barva hnědá (cena: 2 zl.)
  • Lazurit (viz. PPE průvodce hrou, str. 62), talisman obsahuje 82 magů. (cena: 700 zl.)
  • Zlatý prsten s černou perlou (cena: 60 zl.)
  • Obsah jeho měšce se bude pohybovat v rozmezí 15 – 35 zlatých.
  • Levné jídlo na 1 týden (cena: neprodejné)
  • Křesadlo, rozbité zrcátko, kovová lžíce, kastrůlky - 3 ks. (cena: 3 zl.)


    Alkohol a doplňky:
  • Kožená torna speciálně měkčená pro přenos alkoholu v láhvích (cena: 25 zl.)
  • Červené víno – 10 láhví o objemu 1,5 čtvrtky (cena: 5 zl. za každou láhev)
  • Pálená kořalka všeho druhu – 15 láhví o objemu 1 čtvrtky (cena: 2 zl. za každou láhev)
  • Svěcené pivo – 3 flakónky… Delorian je přesvědčen o jeho bezproblémové účinnosti proti nemrtvím a v případě konfliktu s těmito bestiemi ho bude chtít použít, ale ve skutečnosti je na nic. (cena: neprodejné)
  • Soudek na pivo s vlastním čepovacím mechanismem – obsah 15 čtvrtek (cena: 3 zl.)
  • Vlastnoručně vyráběný tuplák s rozšířeným dnem a opěrkou na palec u ucha (cena: 3 md.)


    Dovednosti:




    Dovednosti Deloriana si může samozřejmě každý upravit, či vytvořit sám – já jen navrhl formu pro ty, kterým se to nechce dělat a nechají to raději na mně.

  • Na sílu: plavání: dobře (50 DB), veslování: průměrně (18 DB), ovládání plachet: špatně (15 DB) …8 bodů zbývá.
  • Na obratnost : řezbářství: průměrně (30 DB), truhlářství, hrnčířství a podobná řemesla: průměrně (30 DB), vaření: průměrně (30 DB) … 1 bod zbývá.
  • Na odolnost : nosič: dobře (30 DB), skauting: průměrně (30 DB), zadržování dechu: špatně (21 DB) … 10 bodů zbývá.
  • Na inteligenci : čtení a psaní: velmi dobře (105 DB), astrologie: špatně (21 DB)… 0 bodů zbývá.
  • Na charisma : hudba, zpěv: průměrně (42 DB), vypravěčství: dobře (30 DB), tanec: průměrně (30 DB) … 10 bodů zbývá.
    *


    Slabiny v boji i mimo něj:



    Boj (a konflikty vůbec) s kouzelníky nebyl nikdy příjemnou záležitostí, ale pro boj s touto cizí postavou můžete využít hned tří fint, které zaručeně zaberou:

    1, Jelikož je Delorian stále pod vlivem takovým způsobem, že nemůže pořádně ani chodit, tak se tou nejlepší strategií pro boj stává podtržení, či přeseknutí jeho hole. Útok na hůl se nám zde projeví jako past na obratnost + sílu - 6 – promáchl, nepodrazil / podtrhl kouzelníkovi hůl. Pokud se komukoliv povede úspěšně čelit této pasti, pak Delorian padá na zem (zranění za 1 – 3 stínových životů) a musí se další 3 kola bez přerušení soustředit na to, aby vstal (přerušení je například na něho mířený útok, či pití z láhve, kterou stále drží v druhé ruce). Pokud se kouzelníkovi úspěšně podaří stoupnout si zpět na nohy, bude se bez své hole pohybovat o polovinu pomaleji a získává postih - 20 % na úspěšné seslání kouzla. Pokud se však takticky rozhodne zůstat ležet a zaříkávat přímo v poloze na zádech, bude postih na seslání - 35 % a navíc ho všechna kouzla budou stát dvojnásobnou magenergii (nemůže gestikulovat).

    2, Kožená torna tohoto zaříkávače je stále přepravním prostorem pro mnoho čtvrtek tvrdého alkoholu. Pokud se tedy někomu podaří zasáhnout Deloriana do zad (do torny) hořícím šípem, zapálenou pochodní nebo třeba zaklínadlem lomený plamen, pak je zde šance 20 % , že se některá z láhví rozbije a způsobí řetězový výbuch veškeré kořalky v torně se silou 12/ 2 / 1 / 1 / 1 (do prostoru se uvolňuje velké množství střepin). Pokud je Delorian v prostoru zasaženém ohnivou hlínou, ohnivým deštěm, rachejtlí, kouzlem typu ohnivá koule apod. je šance výbuchu 50 % .

    3, Poslední Delorianovou slabinou je jeho fóbie, čili panická hrůza, z myší. Stačí pouhá přítomnost tohoto hlodavce v místnosti a náš kouzelník se dá na útěk jak jen to umí… nejčastěji však za pomoci kouzla hyperprostor.


    Kouzelnické schopnosti:



    Delorian je v podstatě obyčejný kouzelní (dle pravidel) na 5. úrovni s inteligencí 18, (který už má dokonce dostatečný počet zkušenostních bodů pro přestup na 6. úroveň. V tomto ohledu má však jistý problém najít mistra, který by ho byl ochoten vycvičit – pokud je družina na vyšších úrovních, může se toho ujmout některý z hráčů.) Jelikož je to ale velký pijan a studium pro něho nikdy moc neznamenalo, nedosáhl Delorian plné síly kouzelníka své úrovně.

    Jeho magické schopnosti tedy nabyli následujících hodnot:

  • znalost jen osmi kouzel
  • šance na úspěšné seslání zaklínadla pouze 70 %
  • hodnota magenergie 33 (28 za 5. úroveň kouzelníka + 5 bonus za lazurit).
  • šance odvrátit neviděného dle tabulky v PPZ, str. 61 , ale pouze jako kouzelník na 3 úrovni.
  • navíc je pro něho většina kouzel náročnější na magenergii – viz. seznam kouzel
  • některá kouzla nedosáhla své plné síly – viz. seznam kouzel


    Tento kouzelník je sice stále opilý, ale to neznamená, že by byl zcela nespolečenský. A tak si za svoji družku zvolil černou kočku (dle pravidlech – str. 60), na kterou nedá dopustit a velice často s ní vede osobní rozhovory o životní filozofii alkoholika. Výběr kouzel a počet životů kočky už ponechávám na vkusu každého Pj.


    Vyvolání kouzla:



    Myslíte si, že pro Deloriana je dostatečným trestem za jeho zlozvyk neúplné vzdělání kouzelníka 5. úrovně?? Možná ano. Ale i tak se zde stala velice zajímavá věc… a to sice, že všechna kouzla, která se Delorian naučil, se mu v hlavě vlivem alkoholu velice pletou. Tudíž, kdykoli bude chtít tento kouzelník seslat zaříkadlo, musí si nejprve hodit na seslání (70 % ve stoje, 50 % ve stoje - bez hole, 35 % v leže) a teprve pokud uspěje, hází si ještě jednou na tzv. „správnost kouzla“ . Pod pojmem správnost kouzla se skrývá schopnost seslat právě to kouzlo, které skutečně chce. Ve hře se to projeví tak, že pokaždé když bude Delorian zaříkávat, musí čelit ještě jednomu hodu na procenta. Ten má hodnotu - obtížnost 65 % , pokud padne na kostkách např. 76 % , tak se náš kouzelník prostě spletl a seslal do prostoru omylem jiné zaklínadlo, než-li zamýšlel. Kouzlo které skutečně sešle, v případě neúspěšného hodu na správnost kouzla, se poté určí hodem na 1k10. V následujícím seznamu kouzel bude vždy u každého zaklínadla navíc kolonka „správnost kouzla s číslem. Číslo v tom to řádku tedy bude napovídat, cože to ten Delorian vlastně zakouzlil v případě neúspěchu druhého hodu na procenta. Pokud se náhodou stane, že chce kouzelník za své poslední magy seslat modrý blesk, ale nepřehodí procenta na správnost kouzla a na zaklínadlo jemu osudem přiřčené nebude mít magy, pak mu zmizí i ty poslední body magenergie a nesešle kouzlo žádné. Např. : padne-li na 1k10 číslo 1, tak seslal hyperprostor (a to i v případě, že ho chtěl seslat původně také).


    Seznam kouzel:



    Možná si říkáte proč bych měl vypisovat znovu celkovou podobu kouzel, když si ji můžete najít v pravidlech. Uvidíte, důvod je to prostý. Jak již jistě víte, má náš Delorian s kouzlením značné problémy, ale aby toho pořád nebylo málo, tak se jeho opilý mozek rozhodl, že každé zaklínadlo které sešle, ať již s úspěchem na správnost kouzla či nikoliv, bude sesláno jakousi formou fatálního neúspěchu… a vlivem toho jsou kouzla trochu pozměněná.

    Hyperprostor * Hye archom *

    Magenergie: 5 nebo 8 magů
    Dosah: 0
    Rozsah: koule o poloměru 40 sáhů
    Vyvolání: 2 kola
    Trvání: ihned
    Správnost kouzla: 1, 9

    Pokud se Delorian rozhodne přemístit své tělo pomocí hyperprostoru musí si správnost svého kouzla ještě ověřit hodem na procenta, padne-li:
    0 – 30 , kouzelník se přesune bez problémů na místo, které určil.
    31 – 60 , kouzelník se přesunul opačným směrem na vzdálenost, kterou určil. (pokud se na daném místě nachází překážka je zraněn za 1k6 životů a zůstává stát).
    61 – 94 , kouzelník zůstává stát na místě – spletl se a na dané místo přesunul pouze svoji černou kočku. (pokud o kočku přišel, pak ho kouzlo jen otočilo čelem vzad).
    95 - 100 , kouzelník zůstává stát na místě a na dané místo přesunul pouze své oblečení.


    Hypnóza * Sómnos *

    Magenergie: životaschopnost x 3
    Past: Int + Roz – 5 – 0
    Dosah: 5 sáhů
    Vyvolání: 2 kola
    Trvání: 1 – 3 směny
    Správnost kouzla: 2

    Pokud se kouzelník rozhodne hypnotizovat nějakou bytost, musí si hodit procenta, zda se mu to podaří tak, jak skutečně zamýšlel, padne-li:
    0 – 30 , kouzelník seslal hypnózu a terči, který nepřehodil past může běžně zadat úkol
    31 – 60 , kouzelník seslal hypnózu, ale jeho podnapilý mozek zavrhl předem zamýšlený úkol a namísto toho poslal zasaženého tvora pro sklenici dorého vína.
    61 – 95 , kouzelník seslal kouzlo a zasažený, který nepřehodil past dostal za úkol jít s Delorianem do hospůdky na pivo.
    96 – 100 , kouzelník osobně musí čelit pasti a v případě neúspěchu sám vyplní zamýšlený úkol.
    Delorian není schopen zadat nikomu žádný posthypnotický příkaz.


    Metamarfóza * Aloiósis *

    Magenergie: 13 magů za směnu
    Dosah: 0
    Rozsah: 1 tvor do vzdálenosti 8 sáhů
    Vyvolání: 2 kola
    Trvání: podle dodané magenergie
    Správnost kouzla: 3

    Pokud se náš kouzelník rozhodne, že se bude proměňovat v jinou bytost, může se mu stát hned několik nemilých věcí. Tzn. že při každém sesílání tohoto zaklínadla si bude po úspěšném seslání ještě házet procenta, padne-li:
    0 – 30 , kouzelník se proměnil v tvora přesně tak, jak zamýšlel.
    31 – 60 , kouzelník se proměnil v tvora, který je u původního tvora nejblíže. Pokud se chce tedy Delorian přeměnit např. v hraničáře se psem a padne mu 55, tak se namísto v hraničáře mění na psa. Pokud je v okruhu pouze jeden tvor, sešle kouzlo bez problémů.
    61 – 80 , kouzelník se změnil jen z půlky – horní polovina těla se změnila dle původního úmyslu, dolní zůstala nezměněna.
    81 – 100 , kouzelník se změnil jen z půlky – horní polovina těla zůstala nezměněna, dolní se změnila dle původního úmyslu.


    Modré blesky * Artak bárak *

    Magenergie: 3 za první blesk, 3 magy za každý blesk navíc
    Dosah: 10 sáhů
    Rozsah: 1 nestvůra
    Vyvolání: 1 kolo
    Trvání: ihned
    Správnost kouzla: 4

    I u tohoto kouzla si bude muset Delorian házet, aby bylo jasné, co že to vlastně kouzlo způsobí, padne-li:
    0 – 30 , kouzelník zasáhl přesně tak jak chtěl a tvor je zraněn za 1k6 životů (za každý blesk).
    31 – 60 , z kouzelníkových očí sice vyšlehly modré blesky, ale zasažený není zraněn za žádný život. Namísto toho mu však zmodrá celá jeho pleť i oblek. Zasažený bude modrý po dobu 1 směny, pak se bez vedlejších následků vrátí jeho oděv i tělo do původního zbarvení.
    61 – 75 , kouzelník minul cíl (ač je to dle pravidel nemožné).
    76 – 95 , kouzelník neseslal žádný blesk, ale namísto toho zmodral i s oblekem na dobu 2 směn.
    96 – 100 , kouzelník zasáhl sám sebe, je zraněn za 1k6 životů (za každý blesk).


    Montyho čardáš * Montymero *

    Magenergie: (životaschopnost + 1) za každé kolo
    Past: Roz – 7 – 0
    Dosah: 10 sáhů
    Rozsah: 1 tvor
    Vyvolání: 2 kola
    Trvání: dle dodané magenergie
    Správnost kouzla: 5

    Po úspěšném hodu na seslání kouzla si bude sesílající opět muset hodit na procenta, podle čehož zjistíš, co bude následovat, padne-li:
    0 – 30 , kouzelník sešle kouzlo a tvor, který nepřehodil past bude zasažen těžkým psychickým šokem, který ho donutí křepčit a tančit.
    31 – 60 , kouzelník sešle kouzlo a tvor, který nepřehodil past sice nebude zasažen psychickým šokem, ale jeho tělo ho do tance přinutí. Rozdíl je v tom, že v tomto případě může zasažený komunikovat, uvědomuje si co dělá, ale neovládá své tělo.
    61 – 95 , kouzelník seslal kouzlo, ale na terč, který nepřehodil past má účinky pouze jako sugesce – má ohromnou chuť tančit a když uslyší hudbu, tak začne, ale vnímá, není postižen šokem a ovládá své tělo.
    96 – 100 , kouzelník seslal kouzlo a sám čelí pasti, pokud ji nepřehodí, má na něho kouzlo plný účinek. V tom případě opilý Delorian hned v prvním kole křepčení upadne na zem (zranění za 1 – 3 stínových životů) a v tanci pokračuje v leže.


    Neviditelnost * Avidius *

    Magenergie: 9 magů
    Dosah: dotyk
    Rozsah: 1 tvor
    Vyvolání: 3 kola
    Trvání: jako v pravidlech
    Správnost kouzla: 6 , 10 (0)

    Po seslání tohoto kouzla bude (skoro)čaroděj čelit procentuelním hodům a to v této podobě a s těmito následky:
    0 – 30 , kouzelník se stal neviditelným a vše se počítá dle normálu.
    31 – 60 , kouzelník uvedl do stavu neviditelnosti pouze své končetiny.
    61 – 90 , kouzelník uvedl do stavu neviditelnosti pouze svoji hlavu.
    91 – 100 , kouzelník uvedl do stavu neviditelnosti pouze své šaty.


    Sugesce * Intrinsico *

    Magenergie: 2 x životaschopnost + 7
    Past: Int – 5 – 0
    Dosah: 10 sáhů
    Rozsah: nejvýše 1 postava
    Vyvolání: 3 kola
    Trvání: 1 směna
    Správnost kouzla: 7

    Po seslání sugesce si musí náš zaříkávač hodit na procenta, aby zjistil následky a působení kouzla, padne-li:
    0 – 30 , kouzelník seslal sugesci úspěšně a zasažený tvor, který nepřehodil past má právě ten pocit, který chtěl kouzelní vsugerovat.
    31 – 60 , kouzelník seslal sugesci, ale při jejím vyvolávání mu alkohol opět popletl mozek… a tak tvor, který nepřehodil past nemá vsugerovaný žádný jiný pocit, než pocit opilosti, žízně a chuti na alkohol.
    61 – 95 , kouzelník předal tvorovi, který nepřehodil past, právě ten pocit, jaký má Delorian z terče. Zpravidla to bude pocit bázně… Terč si tedy bude myslet, že se ho zaříkávající muž bojí.
    96 – 100 , kouzelník vsugeruje do hlavy pocit sám sobě a bude se dle toho chovat.


    Zenerova karta * Zenerchart *

    Magenergie: 10 magů za jeden obláček
    Past: - 4 – 0
    Dosah 10 sáhů
    Rozsah: inteligentní tvorové o celkové životaschopnosti 1 – 3
    Vyvolání: 3 kola
    Trvání: 1 – 3 kol
    Správnost kouzla: 8

    Po seslání zaklínadla „zenerova karta“ si bude Delorian házet na procenta s těmito možnými následky kouzla, padne-li:
    0 - 30 , kouzelník seslal zaklínadlo, objevil se obláček, v něm karty… vše je přesně podle pravidel.
    31 – 60 , kouzelník seslal kouzlo, ale v obláčku se místo karet zjevují tupláky piva a terč který nepřehodí past dostane pocit neutuchající žízně a běží se napít do hospody.
    61 – 95 , kouzelník seslal kouzlo a terč který nepřehodil past se zadívá na karty (zjeví se karty obyčejné ne magické), ve kterých pod symboly krále, kluka a královny (K, J, Q) bude pózovat vždy Delorian s korunkou na hlavě a flaškou v ruce. Postava nebude nijak strnule zírat na obláček, ale nejspíš se docela dobře pobaví neschopností kouzelníka.
    96 – 100 , kouzelník sešle kouzlo, ale bohužel bude on tím jediným, kdo si bude muset házet na past. A to i přes to, že má životaschopnost vyšší než-li 3.


    A co když Delorian vystřízliví??



    Tak k tomu pravděpodobně nikdy nedojde, ale pokud by se stalo, že ho např. zajmou skřeti, či ho sváže družina, tak Delorian vytráví všechen alkohol za 18 hodin a začne mít veliké abstinenční problémy… přijde bolest hlavy, zvracení, bude křičet, mlátit kolem sebe a nebude schopen kouzlit!! Abstinenčních stavů se zbaví vypitím 10 čtvrtek piva nebo 5 čtvrtek vína nebo 2 čtvrtek pálenky.


    * - 2 u obrany a – 1 u útoku …jsou to postihy za věčnou opilost. Kvůli alkoholismu má Delorian dále postih – 2 na všechny hody při použití dovedností a – 3 při překonávání všech ostatních pastí na sílu, obratnost, odolnost, inteligenci a charisma (Postihy se nesčítají!).


  • Poznámka autora: Vím, že je tam hodně hodů na procenta, ale jak jistě všichni pochopili, tak je tato příšera – CP dělaná hlavně pro zábavu a radost z RP. Tím chci říct, že žádnému Pj nic nebrání si hody automatizovat dle toho, jak se mu to zrovna hodí. V naší partičce se také občas stávalo, že si Pj přizval někoho mimo hráčů z družiny, aby zahrál některé z CPček… a k tomu je Delorian myslím naprosto ideální. Ideální když jdete na doupě a někdo má zůstat na ocet…

  • Poznámka autora II: Tento příspěvek není nijak směřován proti redaktorovi rubriky a prosím všechny, aby tuto shodu jmen brali s nadhledem a v diskusi se zdrželi "vtipných" komentářů na redaktorovu osobu. Chtěl jsem si z Deloriana jen tak trochu vystřelit – snad se na mě nezlobí.
  • Přidáno:

    Přečteno: 0

    Hlasovalo: 30

    author_nick:

    Diskuze

     Uživatel úrovně 5

    Byl jsem s Delorianem domluven, věděl o mém úmyslu a předem mi ho schválil - jinak bych si nedovolil to zveřejnit.


     Uživatel úrovně 5

    No podla mna tu pokusov o urobenie priserky z dakeho admina uz bolo dost ale tento sa celkom vydaril. Nemam vsak osobne rad ked niekto robi priserky z dakoho (co ked sa ten clovek urazi :-)) .... celkom podarene

    4*

    Noeh


     Uživatel úrovně 0

    Není mi ten název nějak povědomý???:-)
    Jinak je to opravdu velice dobré!!
    Aplaus...


     Uživatel úrovně 0

    Paráda. Stačí jedna takováto postava a myslím, že bude o komické okamžiky postaráno... jen jí donutit se zvednout od stolu a začít kouzlit. Ty možnosti nepovedených kouzel jsou opravdu dobré a vtipné!
    Také je výhodné, že se vyskytuje v hospodách, kde se také často vyskytují hrdinové kterékoliv družinky.
    Jen mě trošku zaráží, že člověk v podnapilém stavu, bez hole sotva stojící s sebou tahá soudek piva, 10 lahví vína, 15 lahví kořalky (pokud to už někdo zmiňoval,omlouvám se, jsem jedna z línějších uživatelů,co nečtou vše)... Vubec bych u člověka, který je neustále nablízku výčepu nehledala takové zásoby. Maximálně nějakou placatici a sem tam lahvinku na přechod mezi hospodami...
    Celkově je to ale vtipné a pěkné!


     Uživatel úrovně 5

    Všem velice děkuji za hodnocení tohoto příspěvku.

    Vaše kladné kritiky mě velice potěšily a ty záporné snad ještě víc.

    A naposledy upozorňuji ty, kteří se k diskusi dostali až nyní a nehodlají číst připomínky psané níže, že tento příspěvek nemá žádnou konkrétní spojitost s naším váženým redaktorem Delorianem.


     Uživatel úrovně 0

    Opravdu povedené.. no je to pěkná blbost, ale to spracování to uplně přebilo. 4* Opravdu opravdu dobré :-)


     Uživatel úrovně 0

    Velice zajímavý nápad vytvořit takovou CP.Výborné zpracování prostě mě to zaujalo -dávám5*


     Uživatel úrovně 0

    Fakt slušne prepracované a najmä zaujímavé...osobne mi tam nechýba nič! 5*


     Uživatel úrovně 0

    Je to super moc se mi to líbilo


     Uživatel úrovně 0

    Skvělý příspěvek.Super.Hasiel