www.Dracidoupe.cz


Bestiář


Mrazivec Zaleznehtový  
Příprava pro tisk (tisknuto 2576x)
Autor: Morter
Přidáno: 13:52:56 13.02.2005
Skupina: Magický tvor
Životaschopnost: 2
Útočné číslo: jen zvl.
Obranné číslo: (6 + 1) = 7
Odolnost: 21
Inteligence: 11
Bojovnost: 9
Velikost: A
Zranitelnost: C, I, G*, K*, N
Pohyblivost: 25/ okřídlenec
Přesvědčení: neutrální
Poklady: nic
Zkušenost: 290
Průměrné hodnocení:4.83
Popis:

Manévrovací schopnost: 21

( tato bajka slouží jen jako ilustrace a není nutné ji číst )

Žil na světě starý šedivý Mráz, a jak vidíme, žije na něm dodnes. A ten Mráz měl syna, mladého Mrazivce. Starý Mráz chodil po polích a po lesích a spravoval své hospodářství. Kde bylo potřeba, přisypal sněhu, kde se mu zlíbilo, spustil metelici. Ale synek Mrazivec si otcovy práce nic neváží a jen se posmívá: „Jsi už zkrátka v letech, táto! A slabý jako moucha. Kdyby na mě bylo, já bych spustil takovou vánici, až by se stromy ohýbaly ! A nametl bych takového sněhu, že by zvíře neprošlo a člověk neprojel.“ Jednou si vyšel mladý Mrazivec na procházku. A tu vidí, jak jede v saních pán, kulatý jak bečka. Medvědí kožich, na hlavě čepice z lišky, na nohou plstěné boty, na rukou rukavice z té nejhustší a nejměkčí kožešinky, jaká se dá sehnat. „ Podívejme se, jak se zachumlal!“ hvízdl Mrazivec. „Tatík by ho neprofoukl ani za nic. Ale mně, holečku, neutečeš!“

A Mrazivec se rozletěl za saněmi. Dohnal pána a pustil se ze vší síly do díla. Pán se všecek schoulil, čepici narazil až na nos a zakutal se do kožichu. Ale nebylo to nic platné, Mrazivec se nepustil, vlezl do všech skulinek, fičel ze všech stran. Pán ztuhl na kost. Domů už živ nedojel, zmrzl po cestě. No, to se Mrazivec radoval! Hned běžel k otci a chlubil se: „Podívej, staroušku, jakého tlustého nádivu v kožichu jsem zmrazil k smrti!“

„Opravdu! Jsi chlapík, synku,“ řekl starý Mráz. „S tlustým nádivou ses vypořádal jen což, ale teď zkus profouknout támhletoho sedláčka. Vidíš, jak si vykračuje po cestě?“

Mrazivec se podíval, po cestě jde taková sušinka kmotříček. Kožíšek mu sotva drží na ramennou, těžkou hádat, čeho je na něm víc, jestli záplat, nebo děr. „S tím se vypořádám jedna dvě!“ zasmál se Mrazivec. „Fouknu a zmizí jako pára nad hrncem!“ Sedláček právě došel na svůj díl, vzal do rukou sekeru a začal rubat smrky a borovice. A tu se na něho Mrazivec vrhl. Zafičel z jedné strany, přiletěl z druhé. Ale sedláček se ani nohlédl, pořád jenom sekal a sekal jako divý. Rozhřál se, až z něho jen lilo. Mrazivec mrazivě běsnil a zuřil, ale kampak na sedláčka! Ten si zatím rozepjal kožíšek a nakonec odhodil i rukavice. Mrazivec se rozlítil. „Počkej tohle ti nedaruju. Jen se netěš, já tě přece dostanu!“ A zalezl sedláčkovi do rukavic. Až půjde sedláček domů začne si navlékat rukavice, lapnu ho za prsty, řekl si. A zmáčknu, že mu ruce upadnou! No dobrá. Sedláček sekal, sekal, narubal hromadu dříví, až ho to nakonec zmohlo. Chtěl si natáhnout rukavice, ale milé rukavice byly ztuhlé na kost, jak skrznaskrz promrzly. Sedláček se dlouho nerozmýšlel. Vzal sekeru a buch, buch topůrkem do rukavic. Mrazivec dostal nepočítaných, taktak že vyvázl životem. Jakžtakž se dovlekl domů. Starý mráz div neroztál smíchy: „Tak co, dostals? Na vychloubání máš ještě moc času, synáčku! Až budeš na světě tak dlouho jako já, poznáš, kdo je slabý a kdo ne. Někdo je na pohled chudinka, ale zkus si s ním něco začít!“

Skazki narodov Pribaltiki


Vzhled

Mráčky se prohánějí na obloze odedávna. Některé si jen tak povlávají ve vzduchu, jiné nasávají, aby dali vzniku bouři. Ale jsou i obláčky daleko menší, přesto velmi nebezpečné. Od těch ostatních se ovšem hned na první pohled liší a to i svým neobvyklým vzhledem. Jedná se o obláček vírovitého tvaru, se zúženým koncem dole a na rozšířeném konci je hlava. Má dvě mohutné mlhovité ruce, jež může natahovat a zkracovat jak se mu zlíbí. Také si s nimi mačká kulatý břich, když vydechuje ledový mráz. Hlava je bez krku, kulatých a oblých tvarů. Dominuje jí ohromná papula se širokými škraněmi a silným dechem. Uprostřed hlavy je velký baculatý nos a vedle něj sněhobílé oči. Ačkoli by se mohlo zdát že kulaťoučké tělo a hlava jsou znaky dobráka, u Mrazivce to rozhodně neplatí. Místo pačesů mu potom vlají jakési mlhavé cáry, jimiž ovívá stromy při přelétávání nad hvozdem.

*Mrazivec je normálně hmotný, ale nepůsobí na něj gravitace, proto může létat.

Výskyt

Vyskytuje se téměř všude okolo nás. Nenápadně se prohání krajem a přemýšlí, komu by zase vlezl do kožichu. Slétne, když vidí hezkého sedláčka po uši zabaleného v kožichu, a tak zamrazí,až se chudák sedlák pomočí tím chladem. Nebo se prožene řídkým lesem a zaleze dřevorubci do rukavic. To je pak velmi nepříjemné. Nejraději ovšem vysedává na hřebenech kopců či obletuje vrcholky vysokých hornatých velikánů. Pouze do města se skoro neodváží, to už raději zavítá do vesnice. Stačí nechat pootevřenou okenici, nemít práh pode dveřmi či zrovna nečudit komínem a máte ho v chalupě. Pokud nocujete pod širým nebem, pak jediným zaručeným receptem, jak se před ním ochránit je nechat i přes noc zapálený ohniště.

Co se týče podnebných pásů a globality, pak se vyskytuje v páse mírném a páse arktickém ( pokud máte ve světě podobné rozdělení )

Vznik

Kolem jejich vzniku se toho hodně napovídalo a jistě ještě napovídá. I dnes si někteří lidé na vesnicích myslí, že jsou Mrazivci dílem Boha větru, který je seslal na zem, jako vyjádření svého hněvu. Kdoví co je na tom pravdy. Jisté však je, že Mrazivci slétnou z mraků přesně v ten den, kdy přijde první mráz a odcházejí s prvním jarním dnem. Nikdo neví, jestli žijí pouze jednu zimu a pak se ztratí neznámo kam, nebo jestli jsou to stále ti samí a prvním jarním dnem odletí do oblak, kde sedí a čekají na další zimu. ( ve skutečnosti vznikají prvním mrazem a rozplývají se s prvním jarním dnem ). Jedna se o velmi podivné tvory. Zřejmě díky neznámé magické síle jsou schopni odolat i teplému počasí. Což znamená, že pokud se i po prvních mrazících později oteplí, stále zde budou a nerozplynou se. (neztrácejí za takového počasí žádné životy)

  • Při boji za teplejšího a suššího počasí mají Mrazivci postih -2 do OČ a mohou své zvláštní útoky používat pouze jednou za dvě kola. Teplejší a sušší počasí bych viděl zhruba více jak 8 stupňů celsia. ( ale nechal bych to spíše na pánovi jeskyně, přeci jen bude zde hrát roli vítr, oblast apod. )

  • Chování

    Ačkoli by se mohlo na první pohled zdát, že takový vírek mlhy, jakým je Mrazivec, chytrosti mnoho nepobral, opak je pravdou. Mrazivec je poměrně inteligentní (asi jako průměrný člověk) a hlavně vychytralý. Pokud Mrazivec zaútočí obvykle nemá v plánu svou oběť zabít, ale pouze nachladit, způsobit omrzliny, prostě a jednoduše, dát ji za vyučenou.

    Mezi jeho charakteristické povahové rysy patří zejména škodolibost, vypočítavost, nebojácnost ale také smysl pro humor a zčásti i smysl pro spravedlnost, pokud se to tak dá nazvat. Za oběti svých nekalých žertíků si totiž vybírá hamouny, nafoukance a podobné osoby. Nikdy by neublížil poctivému a hodnému člověku. Řekněme, že má jakýsi šestý smysl, podle kterého pozná, o jakého člověka se jedná. Své „oběti“ většinou dlouze obhlíží a obletuje, aby si vybral tu správnou chvilku na lumpárnu. Vzájemně si sebe Mrazivci téměř nevšímají, ale párkrát se už také stalo, že spojili své síly, aby někoho pořádně prohnali. Jejich svištění vzduchem je doprovázeno tím důvěrně známým kvílením meluzín.

  • Mrazivci spolu komunikují pomocí kvílení, které nejde žádným kouzlem rozluštit ( nerozluštitelnost se ovšem pochopitelně nevztahuje na theurgovy astrální sféry ). Ke kvílení sice nemají žádné hlasivkám podobné ústrojí, ale komunikují magicky. Mrazivec také není nijak úplatný ( peníze jsou mu na nic ).

  • Boj

    Přejedu po zádech
    Popis útoku:
    Mrazivec přejíždí po zádech s velikou oblibou. Začátek útoku probíhá tak, že se jeho tělo promění v úzký proužek mrazivé mlhy, trochu podobný dýmu z fajky. V této podobě se snaží zalézt za oblečení a přejíždět po zádech. Po skončení útoku se Mrazivec ještě v témže kole promění zpět, do své obvyklé podoby.

    Aplikace útoku:
    Přejíždět po zádech může Mrazivec pouze tehdy, má-li více než polovinu životů, respektive, pokud na to má ještě sílu. Celý útok trvá jedno běžné kolo. Mrazivec je schopen zalézt pod jakoukoli zbroj a pod jakýkoliv oděv. Do OČ oběti se nepočítá KZ, pouze +1 až +2 za vycpávanou, koženou zbroj nebo teplý kabát, kožešiny apod. Síla útoku je 10. Je-li útok úspěšný hodí si oběť ještě proti pasti Odl ~ 4 ~ nic / ztuhnutí mrazem na jedno kolo. ( postava má postih -3 do Oč na jedno kolo a v tom následujícím nemůže útočit ). Ale pozor! Postava může během boje ztuhnout pouze jedenkrát, poté už bude na ledový šok připravena.


    Zalezu za nehty
    Popis útoku:
    Mrazivec se podobně jako u útoku přejedu po zádech promění v malý proužek mrazivé mlhy, která může vlétnout i do malinké skulinky. Tento útok může Mrazivec použít i na postavu, která má v okamžiku útoku na ruce rukavice. ( jakékoliv kvality, i rytířské, ). V takovém případě by měl o PJ o jedna zmenšit past. To Vás potom zazebou ruce natolik, že Vám mnohdy vypadne meč z rukou. Po skončení útoku se Mrazivec ještě v témže kole promění zpět, do své obvyklé podoby.

    Aplikace útoku:
    Zalézt za nehty může Mrazivec během boje, pouze při svém prvním útoku. Celý útok je proveden bleskově a trvá jen jednu akci. Nepřítel si hází nejprve na past Odl ~ 6 ~ 1život / 2-3životy. Je zde ale také možnost upuštění zbraně, při strašném mrazu. Oběť si tak musí hodit ještě jednou Sil+Odl ~ 8 ~ nic / upuštění zbraně. Pokud postava neuspěla proti druhé pasti , nemůže po dobu 5 kol držet v ruce zbraň, v důsledku slabých „omrzlin“ ( po stejnou dobu nemůže útočit ani holýma rukama ).


    Zazebu
    Popis útoku:
    Časem se snad přestane říkat: ,Jako by na mne šáhla smrt“ a začne se užívat rčení: „Jako by na mne šáhl Mrazivec.“ Je to vskutku velmi nepříjemné. Jedná se o útok dotykem. Mrazivcovy ruce se najednou prodlouží a přejede s nimi po těle oběti. Nejčastěji svýma rukama sjíždí na krk nebo na obličej.

    Aplikace útoku:
    Jedná se o zvláštní útok který Mrazivec používá v případě, že není postava velmi dobře oblečena a vyzbrojena. Při útoku si oběť nepočítá do OČ KZ. Útočné číslo je 12. Jestliže je protivník spoře oděn, dá Mrazivec přednost útoku Zazebu před ofouknutím.


    Ofouknu
    Popis útoku:
    Nejprve se Mrazivec zhluboka „nadechne“, natáhne svůj vlastní ledový vzduch do pusy a poté jej s ohromnou silou a rychlostí vydechne na nebožáka, jenž se stal jeho cílem. Dech je velmi silný, Mrazivec může na jedno nadechnutí vyfouknout obrovské množstí ledového vzduchu. ( Útok se ve své podstatě podobá útoku člověka, který odfukuje mouchy, pouze s tím rozdílem že Mrazivec při útoku nikdy nezrudne ve tváři )

    Aplikace útoku:
    Jedná se o zvl. Útok, který může Mrazivec použít kdykoliv. Tato akce zabírá jedno běžné kolo. Oběť útoku si hází proti pasti: Odl ~ 8 ~ 3-8 životů / 4-24 životů. Tento útok používá Mrazivec nejčastěji.

    Zvláštní schopnosti

    Prolétávání

    Prolétávání je jakousi obdobou lektvaru mlhovina. Při použití této zvláštní schopnosti může Mrazivec „protékat“ skrze tenké otvory, pukliny, klíčové dírky a podobně, a to rychlostí 5 sáhů za kolo. Nejčastěji prolétává pod prahem, škvírou v okně nebo dokonce i komínem ( pokud se v něm zrovna netopí. ). Přeměna do podoby, v které může protékat trvá Mrazivci jedno kolo. Používání protékání je neomezené četností, trváním ani ničím podobným. Tato schopnost ho také pochopitelně nic nestojí. V „prolétávací“ podobě taktéže Mrazivec používá výše zmíněné přejetí po zádech a zalézání za nehty ( viz. výše ). Naopak v ní nelze použít ofouknutí a zebání. Rovněž je v této podobě zranitelný pouze ohněm a ohnivými kouzly.

    Regenerace

    Jelikož se Mrazivec téměř neustále pohybuje „ve svém živlu“, je schopen regenerace. Jedná se o regeneraci kompletní, tudíž že mu dorostou i odťaté končetiny, kousky těla apod. Ta část těla, která je mu useknuta se ihned rozplyne do okolí. Regenerace je velmi rychlá – 2životy za jednu směnu. Zpravidla bývá do hodiny zcela vyléčen.

    *: Rychlost regenerace by měla být taktéž závislou na počasí. Pokud bude teplo a sucho, a přitom nebude foukat ani vítr, pak si nezregeneruje žádný život. Jestliže bude naopak zuřit ledová bouře mohou mu životy přibývat i rychlostí dvojnásobnou.

    Nachlazení

    V Mrazivcově přítomnosti je daleko větší pravděpodobnost nachlazení. Tato schopnost je vlastně modifikací nachlazení popsaného v PPP-příručka pána jeskyně, pouze pravidla jsou o něco složitější. Při prvním kroku je nutné, aby PJ nejprve určil, jak daleko je Mrazivec od dobrodruhů. Pokud je vzdálen více než 50sáhů, jsou postavy prozatím v bezpečí. Ovšem jakmile překročí hranici a přiblíží se do vzdálenosti pod padesát sáhů, ohrozí Mrazivec postavy svou zvláštní schopností. Ta je poněkud komplikovanější a je závisí hned na několika okolnostech, totiž vzdálenosti, čase a okolních vlivech. Základní past na nachlazení je Odl ~ 1 ~ nic / nachlazení. Tato past se dále upravuje právě okolnostmi.

  • vzdálenost

  • - čím blíže je Mrazivec postavám, tím je větší pravděpodobnost jejich nachlazení
    50 – 40 sáhů – past se nemění
    40 – 20 sáhů - +1 k nebezpečnosti pasti
    20 – 10 sáhů - +2 k nebezpečnosti pasti
    10 – 0 sáhů - +3 k nebezpečnosti pasti
  • čas

  • -čím déle je Mrazivec v okolí postav, tím je větší pravděpodobnost jejich nachlazení
    0 – 12 kol – past se nemění
    12 kol – půl směny - +1 k nebezpečnosti pasti
    půl směny – jedna směna - +2 k nebezpečnosti pasti
    déle jak jednu směnu - +3 k nebezpečnosti pasti
  • okolní vlivy

  • Past může PJ ovlivnit i v závislosti na okolním počasí…pokud bude například sněhová bouře může zvýšit nebezpečnost o +1. Jestliže naopak bude hezky, může ji snížit o -1. Ale pozor! Jakmile je moc hezky a Mrazivec má -2 do oč a úč, nemůže nikdy nikoho nachladit. Hod na past se provádí jednou za 12 kol a může se klidně stát, že si bude postava házet i během boje.

    Pokud použije Mrazivec zvláštní útok a ten se mu podaří, postava si hází proti nachlazení okamžitě po něm, ovšem základní nebezpečnost je 2. Pokud postava uspěje proti prvnímu hodu na nachlazení, jež byl vynucen zvláštním útokem, již si při dalším útoku na nachlazení nehází. ( Avšak musí si stále házet po dvanácti kolech ). Nachlazení nastane až po příchodu člověka do tepla, nikoliv už při boji. Zřejmě se zdá, že je nechlazení hodně silné, ale je to tak. Nachladit se není nejmenší problém, pak už záleží jen na tom jestli Vás sklátí či nesklátí zápal plic a podobné nemoci. To už ale Mrazivec nijak neovlivní.

    Příklad(1):
    Barbar válečník Drgoř, odolnost 17, běží hvozdem a je pronásledován Mrazivcem. Ten ho dohnal a je od něj 47 sáhů. Drgoř si musí hodit proti nachlazení. Past činí 1( základ ), + 0 ( vzdálenost ), + 0 ( čas ), + 0 ( okolní vlivy, je obyčejné deštivé počasí ). Drgoř si ani házet nemusí, je jasné že se zatím nemůže nachladit.

    Příklad(2):
    Mrazivec Drgoře již dalších 12kol pronásleduje a je nyní už 16 sáhů od něj. Drgoř si tedy musí hodit znovu. Past činí 1 ( základ ), + 2 ( 16 sáhů od něj ), + 1 ( Drgoř je v jeho blízkosti už 16 kol ). Namísto toho co byla předtím past 1, nyní je už past 4, Drgoř ale past i tentokrát překonal.

    Příklad(3):
    Hobitu Vinomilovi vlétl Mrazivec do komína, stačil jen sprásknout rukama, když v tom ho Mrazivec Ofouknul. Starý hobit neuspěl proti útoku a je dosti omrzlý. Ale to není všechno…chudák si musí hodit znovu, ještě proti nachlazení. Past činí 2 ( základ ), + 3 ( bezprostřední blízkost ), + 0 ( čas ), + 0 ( okolní vlivy ) = 5. Hobit Vinomil má odolnost -1, na kostce hodil 4, tudíž je nachlazen a ještě ke všemu má omrzliny z předchozího útoku.

    Závěr

    Pár dodatků závěrem:
    Mrazivec nemusí vždy hned útočit, a přesto Vám může dát dostatečně najevo svou přítomnost. A to na vlastní kůži. Pokud se PJ rozhodne umístit Mrazivce do blízkého okolí družiny, tj. 50 sáhů, které jsou hranicí pro nachlazení, měl by také kvůli tomu upravit i náročnost cesty. A to stejným způsobem, jako při dešti nebo při sněhu, čili 1,5x. Také by měl opět přihlédnout k jejich vzájemné vzdálenosti. V bezprostřední blízkosti, do 10 sáhů od postav, bych se nebál i 2x – 2,5x. Při mořeplavbách nemá Mrazivec žádný vliv na rychlost ani směr plavby.

    Zranitelnost
    G*, K*: *znamená že Mrazivci nezpůsobují zranění mráz ani mrazivá kouzla a naopak je běžně zranitelný ohněm a ohnivými kouzly. Tyto zranění jsou dokonce dvojnásobná.

    Mrazivec je tvorem hlavně na rozptýlení a zdržování družiny. Je jen na rychlosti a inteligenci postav, jak se s ním dokáží vypořádat. Při tvorbě příspěvku jsem se nechal lehce inspirovat starými baltskými bajkami. Snad se Vám bude Mrazivec líbit a přečkáte s ním nejednu zimu.

    Hlasování

    Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

    Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

    Diskuze

    Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

    příspěvků. Řadit podle .
      [Předchozí]
    Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 30
    Ikonka uživatele Gurni    [pošta] NEW     9:15:50 09.06.2006
    Tvoje díla mě vážně dostávají. Není co kritizovat, jenom samá chvála...prostě jednoduše geniální.


    Ikonka uživatele Skorpion    [pošta] NEW     11:10:01 06.03.2005
    Výtvor je opravdu skvělý, originální, takže o němám co dodat. Snad jen dvě maličkosti:

    Kdoví co je na tom pravdy Tak bych řekl, že tu sou dokonce dvě chyby!

    ...vypočítavost, nebojácnost ale také smysl pro humor... Nevim jak ty, ale já bych před to "ale" dal čárku, i když je to asi blbě.

    Doufám, že se dočkáme dalších příspěvků, u kterých mě tak příjěmně zamrazí.


    Skorpion

    Ikonka uživatele Demon Anubis    [pošta] NEW     20:31:34 26.02.2005
    Oh! Mega GOOD!!!

    Ikonka uživatele CrazyMys    [pošta] NEW     19:30:15 19.02.2005
    Jako každy tvůj příspěvek, i tento je velice povedený... Prakticky nemám nic, co bych tomu vytknul. Je to na jasných 5*

    CM.

    Ikonka uživatele Saragon    [pošta] NEW     18:27:33 18.02.2005
    Sakra chlape, vždycky když Ty něco děláš, tak to fakt stojí za to..... 5*

    Ikonka uživatele Hasiel    [pošta] NEW     14:23:30 18.02.2005
    Hodně se mi to líbilo!5 hvězdiček si to právoplatně zaslouží.

    Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     19:00:31 17.02.2005
    Cour - pokud se nepletu, tak Bojovnost se určuje u nestvúr (tzn všech tvorů v bestiáři do int 8) v případě, že nezaútočí od pohledu kvúli bojovnosti, je jejich další jednání na nich samotných --- U této nestvůry už nemá co dělat.
    Maris - Diskuzi čtu před svým hodnocením proto, abzch se dozvěděl rychle i o chzbách, kterých jsem si sám okamžitě nevšiml a mohl je po vlastním zvážení jejich závažnosti zhrnout do svého hodnocení...
    Morter - s tím počasím by mně to taky dost zajímalo....
    A navíc - nestvůra působí dojmem "mutuvaného" elementála - fungují na ni věcičky jako např. zastav elementály - druidské lesni kouzlo (nebo tak nějak)
    šel bz vidět alchimistou, jako oblak magenergir?
    Dé se destilovat?:-) (asi ne, co?)

    Ikonka uživatele Barbarka Conina    [pošta] NEW     22:29:16 16.02.2005
    no velice kvalitní příspěvek, a žádná chybička. Tomu se nedá dát nic jiného než 5*

    Ikonka uživatele grimsladea    [pošta] NEW     23:58:10 15.02.2005
    Morterovi příspěvky se pro mě, v pozici kritika, vyznačují jednou obrovskou chybou....nedá se jim skoro nic vytknout. Ještě že to nemám jako povolání, asi bych umřel hlady :-) *5*

    Ikonka uživatele Morter    [pošta] NEW     17:17:58 15.02.2005
    No tohle není vhodná nestvůra do jeskyně...Navíc by se tam s 98% pravděpodobností nevyskytovala...ale díky.

      [Předchozí]


    Soutěže
    O Hlavu Zlatého Draka


    Novinky
    Aktuality
    Novinky
    Bugfix


    Vzhled
    Family Silver
    Historic
    Simple Ancient Dark
    Simple Ancient Light
    Simple Evolved Dark
    Simple Evolved Light
    Timmothy Gold


    Komunikace
    4 přihlášených uživatelů
     
    Chat (0 online)
    Moudrá Sova
    Fórum
    Ankety


    Control
    Registrace
    Nick:
    Heslo:
    Limit (minut):
    15 | 45
     
    Zapomněl jsem heslo


    Doupě jinde
    Na PragoConu
    last.fm
    Facebook

    Vygenerováno za 0.742182970047 sekund.
    © 2002 - 2005 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2005 by Almad.
    DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
    Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
    publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.