www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

27 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
 
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Ankety (zvýrazněny ty, kde jste nehlasoval(a))

[ 8 ]   [ 10 ]   [ 11 ]   [ 12 ]   [ 13 ]   [ 14 ]   [ 15 ]   [ 16 ]   [ 17 ]   [ 18 ]   [ 20 ]   [ 21 ]   [ 23 ]   [ 24 ]   [ 25 ]   [ 26 ]   [ 27 ]   [ 29 ]   [ 30 ]   [ 31 ]   [ 33 ]   [ 34 ]   [ 35 ]   [ 36 ]   [ 37 ]   [ 38 ]   [ 39 ]   [ 40 ]   [ 41 ]   [ 42 ]   [ 43 ]   [ 44 ]   [ 45 ]   [ 48 ]   [ 49 ]   [ 50 ]   [ 51 ]   [ 52 ]   [ 53 ]   [ 54 ]   [ 55 ]   [ 56 ]   [ 57 ]   [ 58 ]   [ 59 ]   [ 60 ]   [ 61 ]   [ 62 ]   [ 63 ]   [ 64 ]   [ 65 ]   [ 66 ]   [ 67 ]   [ 68 ]   [ 69 ]   [ 70 ]   [ 71 ]   [ 73 ]   [ 74 ]   [ 75 ]   [ 76 ]   [ 77 ]   [ 78 ]   [ 79 ]   [ 80 ]   [ 82 ]   [ 83 ]   [ 84 ]   [ 85 ]   [ 86 ]   [ 87 ]   [ 88 ]   [ 89 ]   [ 90 ]   [ 91 ]   [ 92 ]   [ 93 ]   [ 94 ]   [ 95 ]   [ 96 ]   [ 97 ]   [ 98 ]   [ 99 ]   [ 100 ]   [ 101 ]   [ 102 ]   [ 103 ]   [ 104 ]   [ 105 ]   [ 106 ]   [ 107 ]   [ 108 ]   [ 109 ]   [ 110 ]   [ 111 ]   [ 113 ]   [ 114 ]   [ 115 ]   [ 116 ]   [ 117 ]   [ 118 ]   [ 119 ]   [ 120 ]   [ 121 ]   [ 122 ]   [ 123 ]   [ 124 ]   [ 125 ]   [ 126 ]   [ 127 ]   [ 128 ]   [ 129 ]   [ 130 ]   [ 131 ]   [ 132 ]   [ 133 ]   [ 134 ]   [ 135 ]   [ 136 ]   [ 137 ]   [ 138 ]   [ 139 ]   [ 140 ]   [ 141 ]   [ 142 ]   [ 143 ]   [ 144 ]   [ 145 ]   [ 146 ]   [ 147 ]   [ 148 ]   [ 149 ]   [ 150 ]   [ 151 ]   [ 152 ]   [ 153 ]   [ 154 ]   [ 213 ]   [ 327 ]   [ 355 ]   [ 363 ]   [ 404 ]   [ 570 ]   [ 581 ]   [ 749 ]   [ 785 ]   [ 852 ]   [ 894 ]   [ 948 ]   [ 952 ]   [ 986 ]   [ 1036 ]   [ 1037 ]   [ 1038 ]   [ 1041 ]   [ 1093 ]   [ 1110 ]   [ 1134 ]   [ 1152 ]   [ 1156 ]   [ 1157 ]   [ 1160 ]   [ 1167 ]   [ 1172 ]   [ 1173 ]   [ 1174 ]   [ 1189 ]   [ 1190 ]   [ 1191 ]   [ 1197 ]   [ 1198 ]   [ 1216 ]   [ 1220 ]   [ 1236 ]   [ 1248 ]   [ 1251 ]   [ 1256 ]   [ 1268 ]   [ 1273 ]   [ 1274 ]   [ 1277 ]   [ 1278 ]   [ 1281 ]  

Jaká forma příspěvků vám (jako PJ a hráčům) v pravidlových rubrikách vyhovuje (mimo literární rubriky ČaE a Hřbitov)? by Zdenál

Hlasování možné v období: 20.6.2006 - 20.7.2006

V anketě se vyjádřilo 85 uživatelů.

3. místo Stručně, jasně, věcně, bez příběhu ( i stroze se změťí čísel a vzorečků). [ 16 (18.8%) ]

1.-2. místo Dlouze, rozvláčně, čtivě s dlouhým příběhem a až téměř uměleckým dojmem v ideálním případě(ovšem s nutným vlivem na délku a horší orientaci) [ 23 (27%) ]

Případ od případu ale preferuji formu jaká je použita například v díle... (doplňte přesný název díla v uvozovkách a rubriku nebo autora) [ 10 (11.7%) ]

Jsem profesionální kritik a nehraju (takže můj názor není důležitý, ale promítá se do počtu hvězdiček) [ 2 (2.3%) ]

1.-2. místo Něco jiného (vysvětlím komentářem) [ 23 (27%) ]

Velvet [ 11 (12.9%) ]


Komentáře hlasujících

Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Stručně, jasně, věcně, bez příběhu ( i stroze se změťí čísel a vzorečků).
a nebo alespoň s troškem málem příběhu


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Stručně, jasně, věcně, bez příběhu ( i stroze se změťí čísel a vzorečků).
az tak strucne zasa nie.. ale nemam rad, ked je to prilis rozvlacne. Priklady na pouzitie nesmu chybat a historia taktiez, ale nie v nejakom velkom rozsahu


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Stručně, jasně, věcně, bez příběhu ( i stroze se změťí čísel a vzorečků).
--Mavev


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Stručně, jasně, věcně, bez příběhu ( i stroze se změťí čísel a vzorečků).
Ani proti delším příběhům nic nemám, ale měly by být k věci a nějak demonstrovat využitelnost příspěvku. Dávám přednost podrobnějším popisům.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Stručně, jasně, věcně, bez příběhu ( i stroze se změťí čísel a vzorečků).
Příběhy jsou sice krásná věc, ale od toho je tu ČaE a u ostatních děl je to na nic. Taky si myslím, že velmi dlouhé popisy spíš nudí, než aby PJ pomohly.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Stručně, jasně, věcně, bez příběhu ( i stroze se změťí čísel a vzorečků).
Ale spíš s příběhem, nastiňuje podstatu děje ;-) abbé Faria


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Stručně, jasně, věcně, bez příběhu ( i stroze se změťí čísel a vzorečků).
Až na tu změť, tedy PŘEHLEDNĚ. Zombie


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Dlouze, rozvláčně, čtivě s dlouhým příběhem a až téměř uměleckým dojmem v ideálním případě(ovšem s nutným vlivem na délku a horší orientaci)
Karel Doleček


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Dlouze, rozvláčně, čtivě s dlouhým příběhem a až téměř uměleckým dojmem v ideálním případě(ovšem s nutným vlivem na délku a horší orientaci)
Ale už jsem dlouho nic nečetl a nehrál... třeba se to zase někdy změní... Marcus


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Dlouze, rozvláčně, čtivě s dlouhým příběhem a až téměř uměleckým dojmem v ideálním případě(ovšem s nutným vlivem na délku a horší orientaci)
Velice rád si něco počtu a navíc příběh podporuje představivost a ukazuje využitelnost dané věci ve hře (kouzla, bestie, předměty....) <-- Gurni


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Dlouze, rozvláčně, čtivě s dlouhým příběhem a až téměř uměleckým dojmem v ideálním případě(ovšem s nutným vlivem na délku a horší orientaci)
Nemohu si pomoci,nemám rád díla bez ničeho.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Dlouze, rozvláčně, čtivě s dlouhým příběhem a až téměř uměleckým dojmem v ideálním případě(ovšem s nutným vlivem na délku a horší orientaci)
Jo, asi nějak takhle. Hrdlořez Nesro


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Dlouze, rozvláčně, čtivě s dlouhým příběhem a až téměř uměleckým dojmem v ideálním případě(ovšem s nutným vlivem na délku a horší orientaci)
Ta horší orientace je asi tak jediný, co mi vadí. Jinak samozřejmě příběh na tom bývá to nejlepší. Ale nejlepší jsou Taková ta flexibilní, která lze i s příběhem aplikovat kamkoli.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Dlouze, rozvláčně, čtivě s dlouhým příběhem a až téměř uměleckým dojmem v ideálním případě(ovšem s nutným vlivem na délku a horší orientaci)
Když je tam hezký příběh a je to napsané čtivě, tak to občas pochopí i moji hráči :-)


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Případ od případu ale preferuji formu jaká je použita například v díle... (doplňte přesný název díla v uvozovkách a rubriku nebo autora)
Tiché botičky (Zloděj, autor Alcator) nebo Jazyk tajných značek (Hraničář, autor Alcator) :-)


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Případ od případu ale preferuji formu jaká je použita například v díle... (doplňte přesný název díla v uvozovkách a rubriku nebo autora)
Bude to znít asi trapně, ale mě nejvíc vyhovuje styl, kterými píši svá díla. --> LG


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Případ od případu ale preferuji formu jaká je použita například v díle... (doplňte přesný název díla v uvozovkách a rubriku nebo autora)
"Dryády" od Syruse


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Případ od případu ale preferuji formu jaká je použita například v díle... (doplňte přesný název díla v uvozovkách a rubriku nebo autora)
"Matok", v rubrice Bestiář, autor Deeph.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Případ od případu ale preferuji formu jaká je použita například v díle... (doplňte přesný název díla v uvozovkách a rubriku nebo autora)
Nerad vidím zbytečné, dlouhosáhlé příběhy. Chtěl bych pochválit Sukovo Wouly, což je velmi dobré dílo a autor se obešel i bez příběhu. Stejně tak většinou nerad vidím příběhy v rubrice předměty. Ocenil bych zerafelovo příběh u skřítčí magie. "Snorč"


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Případ od případu ale preferuji formu jaká je použita například v díle... (doplňte přesný název díla v uvozovkách a rubriku nebo autora)
Sakra Těžký Kyj - příběh nepříliš dlouhý, ale vtipný (má cenu ho číst) a ilustrující, rozmístěný po celé délce příběhu.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Případ od případu ale preferuji formu jaká je použita například v díle... (doplňte přesný název díla v uvozovkách a rubriku nebo autora)
Jako v díle Naruby, nebo Dlouhý den. A abych neudával jenom svoje díla, tak i v díle Elementální přeměny od Suka a Neporušitelný slib od Keydži. --> Salmar


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Případ od případu ale preferuji formu jaká je použita například v díle... (doplňte přesný název díla v uvozovkách a rubriku nebo autora)
U ras preferuji krátké příběhy, citace, ukázky umění - příklad: Skřeťáci. Naproti tomu v dovednostech a pod. příběh nechybí - měli by být hratelné i bez něj. pokud tam je, pak jako námět na dobrodružství. Jo, v příběhu záleží na gramatice! Maris.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Jsem profesionální kritik a nehraju (takže můj názor není důležitý, ale promítá se do počtu hvězdiček)
Že nehraju není tak úplně pravda. Ale více méně ano. Tony-Z


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Je dobré, když má lektvar zajímavý příběh, je dobré, když není ani moc stručný, ale nesmí zde být moc vaty. Méně důležité je gramatické a stylistické hledisko, ale pokud se nerozhodnu, tak se může promítnout do hlasování, autor to mohl dát do MS - Z.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
To se nedá jednoznačně říct.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Pro mě je ideál někde na pomezí možností jedna a dvě.Hlavní část by měla být jasná a srozumitelná, ale doplněná o rozumné množství doprovodného textu..Cpt.Bilsn


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Pri prvom prečítaní diela oceňujem skôr možnosť druhú (Dlouze, rozvláčně, čtivě s dlouhým příběhem), no pri hre kvôli potrebnému rýchlemu vyhľadaniu informácií skôr možnosť prvú (Stručně, jasně, věcně, bez příběhu)...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Záleží na tom, jaké je to dílo. Protože u nějakých příspěvků absolutně není nutný příběh, ale některá dílka ho přímo vyžadují pro lepší orientaci v díle samotném. Saragon


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Mno, jeden by předpokládal, že příšeru z douhého čtivého příběhu nepůjde bez dobrého pravidlového zpracování použít ve hře; takže já bych hlasovala pro krátkou, výstižnou úvodní povídku a podrobná pravidla,zabývající se i těmi nejjemnějšimi nuancemi.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
No, byl bych pro první variantu, až na ten příběh. Alfik


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Stručně, jasně, věcne, s příběhem (popř. příkladem, ukázkou nebo jak to nazvat) Fin z Celenu


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Ja by som snad ocenil obcas oddelenie pravidlovej casti a "umeleckej" opisnej, tak by sa dali aj vecne informacie hladat a kto chce, rozsiahle opisy si precita.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Dačo medzi prvými dvoma možnosťami. Príspevok má byť vecný a faktický všetky literárne vsuvky sú pre mňa len naviac. Vyžadujem aby príspevok dával odpoveď na rôzne herné situácie. Delorian


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Záleží dílo od díla. Někdy je fajn tohle, jindy ono, někdy kompromis. Hodně záleží na druhu díla, třeba artefakty a rasy jsou vhodné rozepsané. Předměty stručnější, ale kvalita by měla být všude.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Příběh může bejt, je to jen v pořádku, ale nesmí být delší než samotnej příspěvek.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Pútavo, zrozumiteľne, čísla pokiaľ možno v tabuľkách. Príbeh je výhoda, ale radšej kratší a len na dofarbenie, nie ako hlavná opisná časť. Dlhé opisné príbehy mi moc nevyhovujú, často pozerám príspevky najprv zbežne, či sa to oplatí čítať celé... Ith


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Aby to bolo aj prehladne a strucne ale i nejaky pribeh a zaujimavost aby tam bola! Akamatsu


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Nejblíže mám k variantě 2. (Dlouze, rozvláčně, čtivě...) Co mi na tom ovšem nesedne, to jsou dlouhé příběhy, které bych klidně vynechal. Příspěvek bych rád viděl co nejvíce rozepsaný do detailu. Proč? Seškrtat detaily není problém. Domyslet ano. Suk.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Každý příspěvek vyžaduje vlastní přístup. Někdy je nutné přistoupit ke strohému postupu, jindy vyžaduje každá věc vysvětlení.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Stručně a jasně, ale zárove%N zmateně to prostě nejde. Ale zase přespříliš rozepisovat je také někdy špatně čťivé. Takže si nemohu zvolit. Moje volba je něco mezi tím. Ani ne moc stručné, ani ne moc rozepsané.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Preferoval bych v úvodu stručnost a přehlednost a po několika odstavcích s tím nejdůležitějším nějakou omáčku, speciální případy, probírání záležitostí okolo a tak podobně. Ale je to jen teorie, příspěvky odsud již moc nevyužívám. -lord Odol-


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Stručné výstižné, nápadité s příběhem a nějakým tím osobním kouzlem ;)...S.K.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Nejdříve popsat stručně a jasně a nakonec omáčku, která může PJ inspirovat - jde o to oddělit to. Flavius


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Nezototžňuji se s názorem, že vše musí být do detailu popsáno, neztotožňuji se s názorem, že příspěvek má být strohý, neztotožňuji se s názorem, že příspěvek má mít sáhodlouhou historii... Každý jednotlivý by měl být nejlépe něčím originální. F.š.H.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
To záleží na díle. Desaan


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Něco jiného (vysvětlím komentářem)
Čtu už jen ČaE a Hřbitov... Jinak ale preferuju příspěvek radši delší a zajímavější než pár suchých vzorečků, nikoliv ale nečtivý suchopárný... Třeba Lykany od Artefandixe bych nikdy nepoužil, ale Nekromanta od Jimmiho jo. Je to individuální. Dilvish


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Velvet
moc tomu nerozumím, tak radši nic neprosazuju. Pajda



Vygenerováno za 0.2824718952179 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách