www.Dracidoupe.cz


Ankety (zvýrazněny ty, kde jste nehlasoval(a))

[ 8 ]   [ 10 ]   [ 11 ]   [ 12 ]   [ 13 ]   [ 14 ]   [ 15 ]   [ 16 ]   [ 17 ]   [ 18 ]   [ 20 ]   [ 21 ]   [ 23 ]   [ 24 ]   [ 25 ]   [ 26 ]   [ 27 ]   [ 29 ]   [ 30 ]   [ 31 ]   [ 33 ]   [ 34 ]   [ 35 ]   [ 36 ]   [ 37 ]   [ 38 ]   [ 39 ]   [ 40 ]   [ 41 ]   [ 42 ]   [ 43 ]   [ 44 ]   [ 45 ]   [ 48 ]   [ 49 ]   [ 50 ]   [ 51 ]   [ 52 ]   [ 53 ]   [ 54 ]   [ 55 ]   [ 56 ]   [ 57 ]   [ 58 ]   [ 59 ]   [ 60 ]   [ 61 ]   [ 62 ]   [ 63 ]   [ 64 ]   [ 65 ]   [ 66 ]   [ 67 ]   [ 68 ]   [ 69 ]   [ 70 ]   [ 71 ]   [ 73 ]   [ 74 ]   [ 75 ]   [ 76 ]   [ 77 ]   [ 78 ]   [ 79 ]   [ 80 ]   [ 82 ]   [ 83 ]   [ 84 ]   [ 85 ]   [ 86 ]   [ 87 ]   [ 88 ]   [ 89 ]   [ 90 ]   [ 91 ]   [ 92 ]   [ 93 ]   [ 94 ]   [ 95 ]   [ 96 ]   [ 97 ]   [ 98 ]   [ 99 ]   [ 100 ]   [ 101 ]   [ 102 ]   [ 103 ]   [ 104 ]   [ 105 ]   [ 106 ]   [ 107 ]   [ 108 ]   [ 109 ]   [ 110 ]   [ 111 ]   [ 113 ]   [ 114 ]   [ 115 ]   [ 116 ]   [ 117 ]   [ 118 ]   [ 119 ]   [ 120 ]   [ 121 ]   [ 122 ]   [ 123 ]   [ 124 ]   [ 125 ]   [ 126 ]   [ 127 ]   [ 128 ]   [ 129 ]   [ 130 ]   [ 131 ]   [ 132 ]   [ 133 ]   [ 134 ]   [ 135 ]   [ 136 ]   [ 137 ]   [ 138 ]   [ 139 ]   [ 140 ]   [ 141 ]   [ 142 ]   [ 143 ]   [ 144 ]   [ 145 ]   [ 146 ]   [ 147 ]   [ 148 ]   [ 149 ]   [ 150 ]   [ 151 ]   [ 152 ]   [ 153 ]   [ 154 ]   [ 213 ]   [ 327 ]   [ 355 ]   [ 363 ]   [ 404 ]   [ 570 ]   [ 581 ]   [ 749 ]   [ 785 ]   [ 852 ]   [ 894 ]   [ 948 ]   [ 952 ]   [ 986 ]   [ 1036 ]   [ 1037 ]   [ 1038 ]   [ 1041 ]   [ 1093 ]   [ 1110 ]   [ 1134 ]   [ 1152 ]   [ 1156 ]   [ 1157 ]   [ 1160 ]   [ 1167 ]   [ 1172 ]   [ 1173 ]   [ 1174 ]   [ 1189 ]   [ 1190 ]   [ 1191 ]   [ 1197 ]   [ 1198 ]   [ 1216 ]   [ 1220 ]   [ 1236 ]   [ 1248 ]   [ 1251 ]   [ 1256 ]   [ 1268 ]   [ 1273 ]   [ 1274 ]   [ 1277 ]   [ 1278 ]  

[RPG] - Myslíte si, že je správné, aby PJ dával postavám na 1. úrovni práce typu vykydej hnůj, oprav schody a další? (Arathorn III)

Hlasování možné v období: 1.2.2006 - 6.2.2006

V anketě se vyjádřilo 60 uživatelů.

3. místo Ano zdá se mi to správné. [ 10 (16.6%) ]

1.-2. místo Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy. [ 21 (35%) ]

1.-2. místo Nevadí mi to. [ 21 (35%) ]

Vadí mi to. [ 3 (5%) ]

Velvet. [ 5 (8.3%) ]


Komentáře hlasujících

Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ano zdá se mi to správné.
je to skvělý pro roleplay...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ano zdá se mi to správné.
Největší sranda je poslíat družinu do kanálů - čistit je. :-) A jak říká Alký - je jim okolo 14 let, tak co čekaj? Alfik.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ano zdá se mi to správné.
Pokud se to nějak pěkně podá, proč ne... CM.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ano zdá se mi to správné.
At si dává co chce, hlavně, když to bude zábava .) Terry


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ano zdá se mi to správné.
Proč ne, postavy na 1. úrovni mají být ještě mladí usmrkanci....tak proč by nemohli kydat hnůj?


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ano zdá se mi to správné.
Jo zdá se mi to jako správný tah jsou to přece skoro děcka a je to pro něco jako brigáda a naučí se manuálně pracovat, což se může pozděj hodit k vydělávání :-) Boolit


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ano zdá se mi to správné.
postavy by se měli do 2-4úr někde ve městě učit povolání


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
Myslím si, že by postavy měli zažívat něco zajímavého, dělat něco zajímavého, hlavně na prvních úrovních, proč by se jinak daly na dráhu dobrodruha?


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
Dodrodruh Desaan :)


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
Pokud to umí PJ udělat zajímavé, tak nemám námitky.Ale jinak si myslím že menší výpravy jsou lepší.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
A taky by měli luštit slabší a menší logické hádanky. Sám jsem PJ a tohle bych svým postavám nikdy neudělal. Pokud by si teda o to sami u někoho neřekli. > hyperhobit


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
Jako PJ takové úkoly nedávám a jako postava je nepřijímám. Víc nemám, co bych dodal. Tony-Z


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
Kydat hnůj je potupný...myslim, že si toho postavy užily dost, než se stali dobrodruhama. Stoupa


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
Tohle nikoho nebaví... Na první úrovni je sice život dobrodruha těžkej, ale právě před tímhle přece utíká. Dilvish


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
--> Salmar


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
Ja si myslim ze je to prace pro delnictvo a sedlaky a ne pro dobrodruhy


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
S výpravami jim potom přibývá zkušeností a hra se může za chvilku dobře rozjet na ty velké výpravy a silné protivníky což je větší zábava než kydat hnůj!


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
Od čeho se to jmenuje hra na hrdiny?! Opravovat schody můžu na chalupě, ale kostlivce si tam asi nezabiju... Deeph


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Ne, myslím, že by postavy měly bojovat se slabšími protivníky a vydávat se na menší výpravy.
Záleží na hráčích, pokud je to baví, proč ne. Mě (a nikoho v mé družince) by to asi nebavilo. Corwin45a


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
I v hniji se dá leccos najít, ale rozhodně by to neměl být hlavní úkol dobrodružství, spíš odrazový můstek pro něco většího, co bude ale dostatečně malé. Korhul


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
Záleží na tom jaký je to PJ a jak to podá, přecejenom dobrodruh se dobrodruhem nerodí a pod rozbitými schody vždycky může být jeskyně plná překvapení 9). S.K.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
Všeobecne by pj nemal dávať postavám na prvej úrovni úlohy typu kill tamtoho upíra, nájdi onen artefakt atď.. Hnoj a schody môžu dobre poslúžiť nejakej primeranej zépletke, no nesmú sa stať hlavnou náplňou hry. =.)


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
PJ jako hlavní questy by to neměl užívat, nicméně, pokud jsou to možnosti, jak si přivydělat od různých CP, nebo záminky dostat se mezi obyvatele a zjistit informace, je to oki. Záleží na kontextu. Maris.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
...když se to nepřehání, přece jenom, je to hra na hrdiny a ne kydače hnoje.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
...ale pokud by mělo byt celé dbrodružství o kydání hnoje... je v pořádku, když si postavy musí přivydělat. Konec konců, na máokteré dědině se za městem v jeskyni povalují pytle zlata.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
-> Keydža


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
Nemám nic proti, ale pokud se jedná o nováčky, tak tenhle způsob bych k jejich přitáhnutí ke hře nepoužil. Findred z Celenu


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
Je to na pojetí hry každé družiny. Dnes už ani renomovaní pisatelé do Dechu Draka netvrdí, že RP je to jediné pravé...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
Ovšem jen v případě, že to umí PJ podat tak, aby se u toho všichni dobře bavili a bylo to zajímavé. Pokud to je "Kydáte hnůj, hoďte si, jak dlouho to bude trvat." tak to nemá cenu. -lord Odol-


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
Někdy je potřeba postavy prohnat nějakou manuální prací.:-)


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
.. záleží na vzájemné dohodě mezi hráči a PJ co je bude bavit... o tom DrD přeci je. --> LG


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
Nevadí mi to, ale nic se nemá přehánět. Kdo by chtěl ve své fantasii, do které skrz DrD uniká, jenom kydat hnůj, nebo zametat na dvorku? (lehčí úkoly typu najdi a přines se mi zdají vhodné).Záleží také na zkušenostech hráčů a schopnostech PJ... Lorri


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
Ghostr


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
sice mi to PJ zadal, ale bylo to spíš skupinový kácení lesa :)


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
Hlavní je příběh, vše ostatní jsou jenom kulisy... L.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nevadí mi to.
Aspon maji motivaci aby se z nich stali dobrodruhove. Kdyz zobak shani praci v hospode, asi nemuze realisticky ocekavat nic lepsiho.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Vadí mi to.
štve mě to a mám tendence udělat PJ něco moc ošklivýho.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Vadí mi to.
To je náramná zábava, kydat hnůj... Cílem her je se odreagovat a BAVIT se!!! Jestli tohle nějaký PJ dělá, tak je to arogantní blb a mělo by se mu nařezat.


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.0029590129852295 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách