www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

11 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
 
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Ankety (zvýrazněny ty, kde jste nehlasoval(a))

[ 8 ]   [ 10 ]   [ 11 ]   [ 12 ]   [ 13 ]   [ 14 ]   [ 15 ]   [ 16 ]   [ 17 ]   [ 18 ]   [ 20 ]   [ 21 ]   [ 23 ]   [ 24 ]   [ 25 ]   [ 26 ]   [ 27 ]   [ 29 ]   [ 30 ]   [ 31 ]   [ 33 ]   [ 34 ]   [ 35 ]   [ 36 ]   [ 37 ]   [ 38 ]   [ 39 ]   [ 40 ]   [ 41 ]   [ 42 ]   [ 43 ]   [ 44 ]   [ 45 ]   [ 48 ]   [ 49 ]   [ 50 ]   [ 51 ]   [ 52 ]   [ 53 ]   [ 54 ]   [ 55 ]   [ 56 ]   [ 57 ]   [ 58 ]   [ 59 ]   [ 60 ]   [ 61 ]   [ 62 ]   [ 63 ]   [ 64 ]   [ 65 ]   [ 66 ]   [ 67 ]   [ 68 ]   [ 69 ]   [ 70 ]   [ 71 ]   [ 73 ]   [ 74 ]   [ 75 ]   [ 76 ]   [ 77 ]   [ 78 ]   [ 79 ]   [ 80 ]   [ 82 ]   [ 83 ]   [ 84 ]   [ 85 ]   [ 86 ]   [ 87 ]   [ 88 ]   [ 89 ]   [ 90 ]   [ 91 ]   [ 92 ]   [ 93 ]   [ 94 ]   [ 95 ]   [ 96 ]   [ 97 ]   [ 98 ]   [ 99 ]   [ 100 ]   [ 101 ]   [ 102 ]   [ 103 ]   [ 104 ]   [ 105 ]   [ 106 ]   [ 107 ]   [ 108 ]   [ 109 ]   [ 110 ]   [ 111 ]   [ 113 ]   [ 114 ]   [ 115 ]   [ 116 ]   [ 117 ]   [ 118 ]   [ 119 ]   [ 120 ]   [ 121 ]   [ 122 ]   [ 123 ]   [ 124 ]   [ 125 ]   [ 126 ]   [ 127 ]   [ 128 ]   [ 129 ]   [ 130 ]   [ 131 ]   [ 132 ]   [ 133 ]   [ 134 ]   [ 135 ]   [ 136 ]   [ 137 ]   [ 138 ]   [ 139 ]   [ 140 ]   [ 141 ]   [ 142 ]   [ 143 ]   [ 144 ]   [ 145 ]   [ 146 ]   [ 147 ]   [ 148 ]   [ 149 ]   [ 150 ]   [ 151 ]   [ 152 ]   [ 153 ]   [ 154 ]   [ 213 ]   [ 327 ]   [ 355 ]   [ 363 ]   [ 404 ]   [ 570 ]   [ 581 ]   [ 749 ]   [ 785 ]   [ 852 ]   [ 894 ]   [ 948 ]   [ 952 ]   [ 986 ]   [ 1036 ]   [ 1037 ]   [ 1038 ]   [ 1041 ]   [ 1093 ]   [ 1110 ]   [ 1134 ]   [ 1152 ]   [ 1156 ]   [ 1157 ]   [ 1160 ]   [ 1167 ]   [ 1172 ]   [ 1173 ]   [ 1174 ]   [ 1189 ]   [ 1190 ]   [ 1191 ]   [ 1197 ]   [ 1198 ]   [ 1216 ]   [ 1220 ]   [ 1236 ]   [ 1248 ]   [ 1251 ]   [ 1256 ]   [ 1268 ]   [ 1273 ]   [ 1274 ]   [ 1277 ]   [ 1278 ]   [ 1281 ]  

Jestliže PJujete hru...

Hlasování možné v období: 8.9.2005 - 22.9.2005

V anketě se vyjádřilo 75 uživatelů.

3. místo Předem si pečlivě připravujete scénář i mapy, bez kterých, podle vás, hra není "ono" [ 12 (16%) ]

Předem si pečlivě připravujete scénář, ale mapy si jen načrtnete, případně si uděláte schématický graf. [ 6 (8%) ]

1. místo Scénář si připravujete jen velmi nahrubo, stylem "kdo je ten zlej, proč to dělá a kdo to na něj práskne" [ 22 (29.3%) ]

2. místo Scénář nemáte předem připravený, vymýšlíte jej souběžně s akcemi hráčů/hrdinů. [ 13 (17.3%) ]

Hrajete úplně jiným stylem (popište jakým) [ 5 (6.6%) ]

Nikdy jste nebyl(a) PJ [ 9 (12%) ]

V této anketě nechcete ovlivňovat výsledky, ale chcete je vidět (Velvet) [ 8 (10.6%) ]


Komentáře hlasujících

Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Předem si pečlivě připravujete scénář i mapy, bez kterých, podle vás, hra není "ono"
-- Alcator


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Předem si pečlivě připravujete scénář i mapy, bez kterých, podle vás, hra není "ono"
->LG


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Předem si pečlivě připravujete scénář i mapy, bez kterých, podle vás, hra není "ono"
Ale jak kdy... Fíl špás!


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Předem si pečlivě připravujete scénář i mapy, bez kterých, podle vás, hra není "ono"
Schématický graf? Sákvá Alcatore, tohle není css .))


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Předem si pečlivě připravujete scénář, ale mapy si jen načrtnete, případně si uděláte schématický graf.
---Mavev


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Předem si pečlivě připravujete scénář, ale mapy si jen načrtnete, případně si uděláte schématický graf.
To je otázka... Záleží na časových možnostech - mám-li fůru času a dobré nápady, tak vše propracuju, včetně map. Když je méně času, tak se na mapy většinou vyprdnu. A když je ještě míň času, udělám si jen hrubý scénář a za hry improvizuju...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář si připravujete jen velmi nahrubo, stylem "kdo je ten zlej, proč to dělá a kdo to na něj práskne"
Záleží to na náladě, prostředí a čase, ale alespoň nějakou představu o dobrodružství předem mám. Findred z Celenu


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář si připravujete jen velmi nahrubo, stylem "kdo je ten zlej, proč to dělá a kdo to na něj práskne"
Nechávám prostor pro improvizaci


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář si připravujete jen velmi nahrubo, stylem "kdo je ten zlej, proč to dělá a kdo to na něj práskne"
a..., vymýšlím jej souběžně s akcemi hráčů/hrdinů..


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář si připravujete jen velmi nahrubo, stylem "kdo je ten zlej, proč to dělá a kdo to na něj práskne"
Snažím sa dať hráčom čo možno najviac voľnosti, a tak často improvizujem. Mapy jaskýň však vytváram čo najpresnejšie - avšak mapy krajiny už také presné nie sú.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář si připravujete jen velmi nahrubo, stylem "kdo je ten zlej, proč to dělá a kdo to na něj práskne"
Vím, jak a proč se CP budou chovat, stručná mapa... víc není zapotřebí, to bych se jen rozčilovala, proč hráči "jdou jinudy" :-)


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář si připravujete jen velmi nahrubo, stylem "kdo je ten zlej, proč to dělá a kdo to na něj práskne"
Scénář si připravuju takto, ale tvorbě světa věnuji o dost více...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář si připravujete jen velmi nahrubo, stylem "kdo je ten zlej, proč to dělá a kdo to na něj práskne"
Myslím si, že nemá smysl si připravovat hru do úplných detailů, protože vždy se najde někdo, kdo udělá něco úplně jinak než jste plánovali, a celé dlouhé plánování je v pytli...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář si připravujete jen velmi nahrubo, stylem "kdo je ten zlej, proč to dělá a kdo to na něj práskne"
Je dobré uzpůsobovat hru hráči a ne PJi a jeho představě o dobrodružství...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář si připravujete jen velmi nahrubo, stylem "kdo je ten zlej, proč to dělá a kdo to na něj práskne"
Väčšinou si iba rozpíšem približnú dejovú osnovu, pridám nejaké náhodné veci čo sa môžu alebo nemusia stať (hod kockou) a zvyšok mám v hlave alebo improvizujem. Párkrát som si všetko pekne rozpísal, ale nemám s tým dobré skúsenosti...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář si připravujete jen velmi nahrubo, stylem "kdo je ten zlej, proč to dělá a kdo to na něj práskne"
S naší družinou nešlo nikdy nic jistě plánovat dopředu.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář nemáte předem připravený, vymýšlíte jej souběžně s akcemi hráčů/hrdinů.
Sem lenoch. Alfik


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář nemáte předem připravený, vymýšlíte jej souběžně s akcemi hráčů/hrdinů.
V partách ve kterých jsem dosud hrál se mi nevyplácí chystat si scénář dopředu- hráči se chovají nevypočitatelně a je potřeba rychle se přizpůsobovat, vymýšlím jen hrubí narys prostředí. Tony-Z


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář nemáte předem připravený, vymýšlíte jej souběžně s akcemi hráčů/hrdinů.
Mám rád když rozhodnutí hráčů utváří hru.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář nemáte předem připravený, vymýšlíte jej souběžně s akcemi hráčů/hrdinů.
Jako dobrodružství, mapku, místa mám, ale dění, mluvewní krále, alé zápletky a podobně podle toho jak hrají hráči - když to máš přesně vymyšlené a hráči udělají co nečekáš tak máš průšvih... hyperhobit


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář nemáte předem připravený, vymýšlíte jej souběžně s akcemi hráčů/hrdinů.
Improvizuju, ale občas si hrubej nárys v hlavě udělám... Dilvish


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář nemáte předem připravený, vymýšlíte jej souběžně s akcemi hráčů/hrdinů.
Ale není špatné hru zasadit do již vytvořeného a alespoň trochu známého světa, povědomých postupů a smysluplného jednání.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Scénář nemáte předem připravený, vymýšlíte jej souběžně s akcemi hráčů/hrdinů.
Mám jen malou přectavu o čem to bude, a jak by vipadala výhra a jak prohra.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Hrajete úplně jiným stylem (popište jakým)
Mám připravenou relativně podrobnou osnovu a popisy scén. (kde všichni jsou, jak to tam vypadá, co se tam stane a kdo přitom zařve). Taky mám stranou vypsané krátké cca deseti-minutové scénky, které používám když hra ztrácí šmrnc. - Lischai.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Hrajete úplně jiným stylem (popište jakým)
Já mám připravenou pouze mapu + popisy,zájmy,charaktery a životopisy NPC. Když se začnou hráči o něco zajímat nebo se v něčem hrabou NPC reagují po svém a tak vznikají zápletky... Cpt.Bilsn


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Hrajete úplně jiným stylem (popište jakým)
Připravuji se TROCHU jiným stylem, scénář mám převážně v hlavě, více a pečlivěji si připravuji mapy a tak


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Hrajete úplně jiným stylem (popište jakým)
Většinou si pečlivě tvořím mapy a tam "načtrnu" zápletku vhozením pár zajímavých objektů, děj vymýšlím za běhu, takže přesně naopak než je v druhém bodě.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Hrajete úplně jiným stylem (popište jakým)
Já připravuji jen pravděpodobný scénář. Soustředím se hlavně na prostrědí, snažím se co nejlépe navozovat atmosféru daných míst- např. život ve vesnici atd. +CP To mi zabere nejvíce času. Mapy kreslím často aby měly hráči jasnou přžedstavu...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nikdy jste nebyl(a) PJ
Stoupa


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Nikdy jste nebyl(a) PJ
Ak by som bol PJ urcite by som zvolil 1(pripravit aj scenar aj mapy). Ale hral som aj drd kde PJ vymyslal dej subezne s hranim, a nebolo to zle. Ale ak nieje genius, nejaku hlbsiu zapletku (premyslenu a sediacu do detailu) v nom nenajdete. skoda :(


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: V této anketě nechcete ovlivňovat výsledky, ale chcete je vidět (Velvet)
Vel-vet :-)


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: V této anketě nechcete ovlivňovat výsledky, ale chcete je vidět (Velvet)
To mě fakt zajímá. Korhul



Vygenerováno za 0.26524186134338 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách