www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

27 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
 
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Ankety (zvýrazněny ty, kde jste nehlasoval(a))

[ 8 ]   [ 10 ]   [ 11 ]   [ 12 ]   [ 13 ]   [ 14 ]   [ 15 ]   [ 16 ]   [ 17 ]   [ 18 ]   [ 20 ]   [ 21 ]   [ 23 ]   [ 24 ]   [ 25 ]   [ 26 ]   [ 27 ]   [ 29 ]   [ 30 ]   [ 31 ]   [ 33 ]   [ 34 ]   [ 35 ]   [ 36 ]   [ 37 ]   [ 38 ]   [ 39 ]   [ 40 ]   [ 41 ]   [ 42 ]   [ 43 ]   [ 44 ]   [ 45 ]   [ 48 ]   [ 49 ]   [ 50 ]   [ 51 ]   [ 52 ]   [ 53 ]   [ 54 ]   [ 55 ]   [ 56 ]   [ 57 ]   [ 58 ]   [ 59 ]   [ 60 ]   [ 61 ]   [ 62 ]   [ 63 ]   [ 64 ]   [ 65 ]   [ 66 ]   [ 67 ]   [ 68 ]   [ 69 ]   [ 70 ]   [ 71 ]   [ 73 ]   [ 74 ]   [ 75 ]   [ 76 ]   [ 77 ]   [ 78 ]   [ 79 ]   [ 80 ]   [ 82 ]   [ 83 ]   [ 84 ]   [ 85 ]   [ 86 ]   [ 87 ]   [ 88 ]   [ 89 ]   [ 90 ]   [ 91 ]   [ 92 ]   [ 93 ]   [ 94 ]   [ 95 ]   [ 96 ]   [ 97 ]   [ 98 ]   [ 99 ]   [ 100 ]   [ 101 ]   [ 102 ]   [ 103 ]   [ 104 ]   [ 105 ]   [ 106 ]   [ 107 ]   [ 108 ]   [ 109 ]   [ 110 ]   [ 111 ]   [ 113 ]   [ 114 ]   [ 115 ]   [ 116 ]   [ 117 ]   [ 118 ]   [ 119 ]   [ 120 ]   [ 121 ]   [ 122 ]   [ 123 ]   [ 124 ]   [ 125 ]   [ 126 ]   [ 127 ]   [ 128 ]   [ 129 ]   [ 130 ]   [ 131 ]   [ 132 ]   [ 133 ]   [ 134 ]   [ 135 ]   [ 136 ]   [ 137 ]   [ 138 ]   [ 139 ]   [ 140 ]   [ 141 ]   [ 142 ]   [ 143 ]   [ 144 ]   [ 145 ]   [ 146 ]   [ 147 ]   [ 148 ]   [ 149 ]   [ 150 ]   [ 151 ]   [ 152 ]   [ 153 ]   [ 154 ]   [ 213 ]   [ 327 ]   [ 355 ]   [ 363 ]   [ 404 ]   [ 570 ]   [ 581 ]   [ 749 ]   [ 785 ]   [ 852 ]   [ 894 ]   [ 948 ]   [ 952 ]   [ 986 ]   [ 1036 ]   [ 1037 ]   [ 1038 ]   [ 1041 ]   [ 1093 ]   [ 1110 ]   [ 1134 ]   [ 1152 ]   [ 1156 ]   [ 1157 ]   [ 1160 ]   [ 1167 ]   [ 1172 ]   [ 1173 ]   [ 1174 ]   [ 1189 ]   [ 1190 ]   [ 1191 ]   [ 1197 ]   [ 1198 ]   [ 1216 ]   [ 1220 ]   [ 1236 ]   [ 1248 ]   [ 1251 ]   [ 1256 ]   [ 1268 ]   [ 1273 ]   [ 1274 ]   [ 1277 ]   [ 1278 ]   [ 1281 ]  

Myslím si, že toto povolání je při hře nejméně použitelné / Nehraji toto povolání. Uveďte důvod.

Hlasování možné v období: 12.5.2008 - 12.7.2008

V anketě se vyjádřilo 70 uživatelů.

Bojovník [ 4 (5.7%) ]

Šermíř [ 0 (0%) ]

Chodec [ 0 (0%) ]

1. místo Druid [ 23 (32.8%) ]

Pyrofor [ 9 (12.8%) ]

3. místo Theurg [ 13 (18.5%) ]

Mág [ 1 (1.4%) ]

Čaroděj [ 0 (0%) ]

Lupič [ 1 (1.4%) ]

2. místo Sicco [ 19 (27.1%) ]


Komentáře hlasujících

Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Bojovník
Hrubá síla není nic pro mě :o) ->abbé<-


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Bojovník
Dracona - myslím si, že za všechna povolání se dá hrát výborně a dají se vždy využít, záleží na hráči. Bojovník mně osobně přijde možná trochu surový, proto jsem za něj ještě nehrála, to se ale může změnit.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
rozdělené dobrodružství, mimo hvozd k ničemu :)


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
a také sicco: bez hvozdu nebo zlodějské sítě ve městě jsou takřka nepoužitelní... Mornár


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Blade


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Fenqel


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Vázaný na prostředí, kde je strašnej masér, jinde naopak značně omezené využití (platí pro jakékoli prostředí, tzn. třeba i město). V těsném závěsu Theurg, který je podle mě dobrý, ale skutečně jen pro úzkou skupinu hráčů.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Je to typické CP povolání, tvůrci zrovna dvakráte neuvažovali "proč by se měl zapojit do družiny?"


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Proč? no to je na dlouhé povídání...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Možná je nejtěžší mu přizpůsobit hru.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Druid říkám proto že většina her se neodehrává v hvozdu kde se druid po většinu života nachází druidové jen neradi opouštějí své lesy a jdou za dobrodružstvím


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
je hodně slabý mimo les a zdlouhavý...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
V klasickém pojetá příliš svázán s konkrétním prostředím, nemá důvod ho opouštět a měl by k němu mít blíž než k družině; Asterion to trochu vylepšuje, ale pořád to je nejodtažitější povolání


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Druid je velmi slabý mimo hvozd, a chudák PJ nemůže dělat stále dobrodružství ve hvozdech :)


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Ve Hvozdu je jako na koni, mimo něj je ve srovnání s ostatními naprosto nepoužitelný.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Podle mě je příliš vázán ke hvozdu


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Nepřipadá mi to jako příliš dobré povolání. nemluvím teď o zpracování, jako spíš o použitelnosti... Druid je podle mně hrozněpřipoutaný ke svému hvozdu... a omezí se tak výpravy s družinou...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
Dle mého jsou plus mínus netýmová povolání ještě Mág a Sicco


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Druid
kempí


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Pyrofor
Toto povální se mi obecně nezamlouvá, neboť jsem u něj neobjevil tařka žádné zajímavé výhody.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Pyrofor
Jen čýsílka. Bohužel.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Pyrofor
Nehraji toto povolání, krom toho ho pravidla 1.6. učinila ještě nestravitelnějším. H.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Pyrofor
Myslím, že je dobrý, ale až od vyšší úrovně. Navíc - neumím jej.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Pyrofor
PinHead


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Pyrofor
Myslím, že nemá takové využití.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Pyrofor
jeho věcičky jsou možná efektní, ale ve hře si to moc neužijete a ani není tak atraktivní pro roleplaying... :.AmT.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Pyrofor
Důvod, no... nesedí našemu stylu hry, je závislý na materiálu, a tak dále. Obdobně je na tom Theurg.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Pyrofor
Myslím si to protože chci vidět výsledky.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Theurg
Celkově nemám rád alchimisty, ať už jako hráč či PJ.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Theurg
Nehrál jsem ani pyrofora. Neláká mne ani jedno. Sargold


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Theurg
Mám k nim averzi - když má hodně magů, je schopen zničit bombastickou detektivní zápletku, ale vše je otázkou přístupu. Taky sicco je spíš pro fajnšmekry.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Theurg
Jednou jsme měli ve družince Theurga (dračí doupě +) a hra se tím stala tak protáhlá a nehratelná, že nikdy více...


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Theurg
Obrovské potřeby magenergie a surovin s velkou šancí neúspěchu, a to za ne-vždy-úplně-převratný výsledek. Dobré pro CP, ale pro hráče už tolik ne. Ale záleží na koncepci hry.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Mág
tak


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Lupič
Tohle je divná ankteta. Nicméně všechny povolání se dají hrát skvěle, když jsou pro to podmínky. Lupiče jsem dal protože ho vůbec neznám. Shullík


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
je spíš pro npc?


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
Omezuje hru jen na město (tedy pokud chce používat většinu svích zvl. schop.). To samé druid, jehož schopnosti jsou vázané s hvozdem. Hodí se nejvíc na CP. Voči Plejživý


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
Vynikající z dlouhodobého hlediska ve městě, nikoliv pro jednorázové hry


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
Dá se hrát jen jeden na jednoho a jeho pravidlo jsou poněkud zbytečně roztáhlá a zároveň nedodělaná - nedají se hrát s těmi ostatními


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
Není nepoužitelné, ale většinou se hrají družinovky, kde družina chodí z bodu A do bodu B, takže si sicco tolik neškrtne. Leda v roli CP. Paveťousek


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
Je viazaný na mesto a svoje siete snáď ešte viac, než druid na hvozd a zároveň sú jeho schopnosti asi najmenej prínosné mimo jeho prostredie. Čo sa RP týka to až taký problém nie je, ale ostatné povolania majú u mňa prevahu... Ith


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
Zatím jsem za něj nehrál ... ale podle mě záleží hodně na PJ, jaké poskytne siccovi možnosti ... podobně je na tom druid.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
Nemám rád městská dobrodružství. Hamster


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
Nikdy jsem neměl možnost zjistit, kdy se dají jeho schopnosti využít. Navíc mě připadá, že nehrajete vy ale všichni místo vás.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
No aby pořád někde seděla šéfoval, k čemu to? :o)


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
Poznámka: neříkám, že je nepoužitelné úplně, jenom nejmíń :).


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
Siete si buduje v metach, co ked niesme v mestach.. To iste druid a hvozd.


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
+Theurg+Druid, protože jsou připoutání k městu/laboratoři/hvozdu, pokud je v družině druid a sicco, tak jsou buď oba víceméně k ničemu (neutrální prostředí) nebo je k úplně k ničemu jeden z nich (město/hvozd). Tyto povolání by měli být CP. Tony-Z


Autor(ka) následujícího výroku hlasoval(a) pro možnost: Sicco
ještě jsem nazažil hru ve které by byl obzvlášť potřeba. Octopus



Vygenerováno za 0.22683095932007 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách