www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň

Alchymistické předměty

Relativní kov **
Příprava pro tisk (tisknuto 952x)
Přidáno: 2:15:56 28.11.2017
Skupina:Ostatní
Magenergie:0 magů
Suroviny:40 zl.
Základ:kov cca 30mn
Nalezení:xxx
Trvání:xxx
Výroba:2 směny
Nebezpečnost:xxx
Síla:xxx
Barva/chuť/zápach:4/4/4
Magy/den0
Autor: oukej
Průměrné hodnocení:2.13
Popis:Nový kov, ze kterého lze vykovat cokoli co z ostatních kovů. Má nazelenalou barvu a je tvrdý. Jediné čím se odlišuje je jeho váha,jakýkoli kus kovu může dle přání majitele vážit od 20 mincí po 2000 mincí.

VYUŽITÍ: dá se dobře využít při výrobě zbraní, protože třeba když někdo meč z Relativního kovu zapíchl do dveří (nebo čehokoli jiněho) a pak mu přidal váhu na 1000 mincí tak se dveře rozsypou a není třeba kouzel na otevírání apod.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-6 / 6
Ikonka uživatele Dakeyras *   [pošta] nové     8:03:59 27.06.2018
podle mě tohle mnohem lépe ošetří Gravitační démon od UnknowNa. A vzhledem k tomu, že je to dílko druhé od vrchu mi příjde trošku smutné, že neproběhla ani minimální rešerše. Dokonce jsem se znovu musel mrknout, od koho je to dílo, protože na oukeje je to hodně odbyté.

Ikonka uživatele Askaar *   [pošta] reputace: 1
Nathaka: +1
nové     17:30:47 04.12.2017
Hmm... nápad zajímavý, ale nerozvinutý.

To co psali UnknowN a Nathaka jsou velmi pěkné připomínky.

Já bych se na to podíval z jiné strany. Proč by onen kov měl být výrobkem alcháče a ne třeba přírodní materiál, vzácný ovšemže, drahžší, že ano. A dát mu jasné fyzikálně meta magické tentodonc ( doplňte svůj oblíbený žargon :)
Dejme tomu: kov má ve zpracované surové formě vlastnost měnit svou váhu a to 1 minci za každý metrický coul objemu (nebo X metrických coulů), tedy kostka 5x5x5=125 může vážit mezi 1-125 mincemi (podle mě je ideální
poměr 1 mince = 5 metrických coulů, kdy by pak kostka 5x5x5 byla 1-25minci a kostka 10x10x10 by byla 1-200 mincí)

Pravidlo 2: rychlost a mmnožství změněné váhy
Toto by mohlo být nějak úměrné váze, třeba 1/10 okamžítě, popřípadě 1/5 za kolo a u obou by platila podmínka že po dokončení změny nelze 2 kola měnit váhu.

Výroba nemagických předmětů jako jsou zbraně a zbroje by se řídila Pravidlem 2. U magických zbraní s útočným démonem a útočným démonem proti... bych navrhnul že démon upravuje váhu zbraně dle přání uživatele a to k vyššímu UČ (znížení váhy) v hodnotě 1-2 (1=démon musí být o 1 sféru výše, 2 = o dvě sféry) nebo útočnosti (stejně jako u UČ ale v hodnotě 2 a 4). Uživatel by si pro získání těchto bonusů měl na zbraň zvykat minimálně X dní (dejme tomu 5). Uživatel němá možnost manipulovat s váhou jako v Pravidle 2. Může však nařídit démonovi aby to udělal za něj, ale stratí možnost využívat bonusy do odvolání příkazu. (a jo začíná mi to připadat trochu jako Thorovo kladivo :D z vyšších sfér přidáme nějaké levné blesky :D a tradá )

Co se týče zbrojí, momentálně mě napadá jen že démon obrany nebo obrany proti zakletý do kovové zbroje z tohoto materiálu (v drd šupinovka a výš) automaticky upravuje váhu nositeli, tedy vzniknou plátovky nositelné kýmkoliv :D (osobně mám předělané zbroje na třídy, takže tam bych si mohl pohrát)

Je to pořád dost ploché a chtělo by to ještě pár hodin uvažování a nějaké zahrání a testování, ale jako inspirace snad stačí.

Oukej, dám ti 2* za nápad a snad ti t žblebt co jsem nadhodil přivolá nějakou fajn můzu :)


Ikonka uživatele Nathaka *   [pošta] reputace: 1
Dakeyras: +1
nové     0:55:21 01.12.2017
UnknowN to shrnul velmi pěkně. Je to zajímavý a neotřelý nápad, který cením, ale je to hodně nedomyšlené a stručně pojaté, s nedozírnými dopady na hru.
Původně jsem si myslel, že jde o kov, který dokáže nahrazovat jiné kovy, takový měňavec mezi kovy, což by bylo taky zajímavé. Možná je to i jedno z řešení - kov sice extrémně flexibilní, ale jakmile je jednou ukutý, už má vlastnosti, které mu byly při výrobě dány.
Dalším řešením by mohlo být nějak omezit, jak často a jak moc může předmět z relativního kovu měnit svou váhu, ale především, jak dlouho to trvá. (Všechno tyto údaje měly podle mě být v díle načrtnuty od počátku.)

Ikonka uživatele Lady *   [pošta] nové     7:16:03 28.11.2017
Nápad jako takový je super, ale zpracování nedostačující. Když si představím, že někdo používá takýto superkov na otevírání dveří tak je mi nanic.

Ikonka uživatele oukej *   [pošta] nové     7:13:02 28.11.2017
Tak díky za radu

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] reputace: 2
Dakeyras: +2
nové     2:15:56 28.11.2017
Jedná se o zajímavý nápad na kov, který dovede manipulovat se svou tíží v rozsahu -33% až +6566%.

Největším problémem ale není to, že na poměrně hodně silný magický efekt není potřeba žádná magenergie, ale to, že vlastnost "relativního kovu" je paradoxně příliš jednoduše popsaná pro něco tak jednoduchého, jako je nějaká obyčejná věc, ze které by měly jít vyrábět meče a tak podobně (při 40zl surovin a žádné magenergii na 30mn kovu je hodnota jen o málo větší, než hodnota zlaťáku, tedy podstatně menší, než hodnota čistého zlata).

Kdyby se jednalo o vlastnost nějakého unikátního magického předmětu, potom by se nad tím daly přimhouřit oči - je to vzácnost, PJ má pod kontrolou případná zneužití. Jakmile se ale s takovouhle vlastností udělá běžně dostupný materiál, tak je nutností domýšlet celou řadu důsledků, a řekněme si to na rovinu, představovat si, že by zůstalo jen u nějakého ničení dveří zaraženým mečem je VELMI krátkozraké (o tom, že pro celou řadu i takto jednoduchých aplikací chybí pravidla a muselo by se to nějak odhadovat při hře za pochodu, ani nemluvě).

Vsadím krk, že do deseti minut by měl první hráč hrubý návrh hodinového stroje poháněného závažím s variabilní tíží, v zápětí by na to někdo navázal klikovým pokonem katapultů a dříve nebo později by PJovi nezbývalo nic jiného, než taktně hráčům naznačit, že "tohle vlastně ve hře nikdy nebylo".

Takže tak - Vypadá to jednoduše a celkem nevinně, ale jedná se o věc strašlivě snadno zneužitelnou a pravidlově neošetřenou (ne-li neošetřitelnou).



Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
7 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.47262001037598 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR