Alchymistické Předměty

Náramky spříznění Hodnocení: Něco to má do sebe

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 10

Skupina: Prsteny

Magenergie: 500

Suroviny: 100

Základ: Hladký zlatý náramek (8 mn) a platina (3 mn)

Trvání: 10 let

Výroba: 2 směny jeden

Magy/den: 50

Popis:

  • Základ: X ryze zlatých náramků(8 mn), X*3 mn mirtilu
  • Suroviny: X*100zl
  • Magenergie: X*500 magů
  • Výroba: X*2 směny doma
  • Vyrábět je může alchymista od 6.úrovně

Výroba

Během 1.fáze alchymista vyryje do náramků Runy, to trvá X*5 kol.

Během 2.fáze alchymista roztaví platinu(X*3 kola) a smíchá s ní magenergii a suroviny(X*3 kola)

Během 3.fáze alchymista vlije mirtil do Run (to trvá X*1 kolo), zbylý mirtil (X mn) je použitelný pouze na nemagické věci .

Vzhled

Jedná se o dva(nebo více) náramky z ryzího zlata, které váží 8mn(pokud by je chtěl někdo rozebírat) a na kterých je rytina, vyplněná mirtilem, který váží 2 mn, s úplně hladkým povrchem.

Kde je lze nalézt

Dají se objednat u alchymisty, tam je cena 2500*počet v sadě, také se dají nalézt na tržišti, u obchodníka…… kde je cena asi 200 jeden, ale tam většinou nebývají kompletní sady.

Runy

Na náramcích jsou vyryty ve dvou řadách runy. Mají pouze magický význam. Runy svítí matným bílím světlem pokaždé když je používána nějaká schopnost.

Schopnosti

Jsou používány automaticky, náramek, který nemá magy je nepoužitelný, až do půlnoci kdy se magy doplní, náramky z jedné každé sady mají mezi sebou Pouto, které jim umožňuje používat mezi sebou schopnosti.

Žádost o pomoc

Tato schopnost slouží pro oznámení zranění velkého alespoň 20% životů Nositele a jeho polohy ostatním pravděpodobnost že se o tom někdo dozví je (100 + úroveň – 1 za každý desátý sáh). Není nutné určovat přesně (Hadid) stačí ne

Toto stojí 10 magů za každého komu je tato informace podávána.

Zjištění zranění

Nositel Náramku, který schopnost použije, zjistí kolik má určitý Nositel životů s pravděpodobností (100 + úroveň – 1 za každý desátý sáh)%. Tato informace je nepřesná, může se dozvědět pouze 0%, 20%, 40%. 60%, 80% nebo 100%.

Cena je 5 magů.

Hledání polohy

Nositel Náramku zjistí kolik sáhů (mílí….) a kterým směrem se hledaný Nositel nachází s pravděpodobností (100 + úroveň – 1 za každý desátý sáh).

Cena je 5 magů.

Odesílání životů

Nositel má možnost odeslat jinému Nositeli životy, jelikož ale nic není zadarmo neodešle životy všechny, ale ztratí se (vzdálenost(v sázích) / 10), není možné aby měl někdo víc životů než je jeho maximum.

Toto stojí tolik magů, kolik je odesíláno životů.

Odesílání magů

Nositel má možnost odeslat určitému Nositeli magy, jelikož ale nic není zadarmo neodešle magy všechny, ale ztratí se(vzdálenost(v sázích) / 10 ) ale minimálně jeden). Je možné odesílat jen kouzelnické magy.

Toto stojí tolik magů, kolik je odesíláno.

Ukládání magů

Kouzelník (a obory) je schopen ukládat do Náramku magenergii, ovšem za dva vydané magy dostane náramek 1mag.

Magy vyprchávají rychlostí 1mag/den. Nedají se vybírat.

Příklad(dost obsáhlý)

Mějme skupinku pěti postav: alchymisty Lehabima, válečníka Keriotha kouzelníků, Massaha, Matreda a hraničáře Hadida, všichni mají Náramky (Lebahimova otce, vévodu, stály 9000 zl).

Kouzelník Matred (2. úroveň, 10 životů) šel do lesa na houby, vtom na něj zaútočil vlk a zranil ho za 3 životy tj. 30% jeho životů, Matred použije žádost o pomoc a rozhodne se že požádá nositele který je nejblíže.

169 sáhů(nejblíže) odtud se toulal hraničář Hadid (3. úroveň) a má pravděpodobnost 86% (100 + 2 – 17 (za vzdálenost)) že vycítí ztrátu Matredových životů, hodí 10, to je totální úspěch, dozví se že Matred ztratil 20% životů a se že je jeho přítel je 169 sáhů tamtím směrem.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 10

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Když to, co vyplodilo mé já, které ještě nemělo ani občanku (a s DrD minimum zkušeností) hledím zpětně, tak se zamýšlím, jestli to nemůže někdo vymazat. Prosím prosím, smutně koukám :-)


 Uživatel úrovně 0

Za všechny hodnocení děkuji, příště se budu snažit žádné chyby neopakovat.


 Uživatel úrovně 2

Nathaka:"Vitální magiotransformace" od unknoWa. zde snad pochopíš co jsem tím vším chtěla říci (rubrika kouzelník)


 Uživatel úrovně 0

Musel bych se opakovat po ostatních, proto jen ohodnotím. Dávám vyšší hodnocení z důvodu velice kvalitního nápadu, ikdyž teda horšího zpracování. Četl jsem kritiku pode mnou a autor by si z toho snad něco odnést mohl :)


 Uživatel úrovně 0

Promiň, já si spojuju zdůvodnění hlasování s kritikou díla, pro ěm je to to samé. Takže chyba nejspíš u mě. ;) Podle mě je každé zdůvodnění (kritika) dobrou zěptnou vazbou pro autora. Napíšu tohle a tohle se mi nelíbí a tím dám autorovi zpětnou vazbu, kapišto? Ok, to sjem si milo u Taranii špatně přečetl a s tím bych úplně tak nesouhlasil.
Celé dva měsíce ti "někdo" "nulákoval" příspěvky a nedostal po tom, po tom co to vysvětlil, ani jendou po repáku? Opravdu to pak bylo nulákování.


 Uživatel úrovně 8

Samson Medák: Zdůvodnil jsem své hlasování málo? Nebo prostě nechápeš, o čem je řeč? Zdůvodnit hlasování je jedna věc (podle mě stojí za houby to tvoje, na tenhle názor mám zase právo já), ale dávat místo každého zdůvodnění ještě přesný návod, jak kterou část příspěvku upravit, to žádné pravidlo není a bylo by to šílené. Kdybych měl u každého díla všechny chyby v diskuzi rovnou opravovat a dopisovat svá čísla (a nejlépe přidat všechny své nápady a pravidlově je zpracovat), tak nedělám celé dny nic jiného. Myslete trochu logicky, proboha. Když si přečtete dílo jednou za měsíc, tak si u něho pište co libo, ale já se snažím sledovat a ohodnotit rozumně každé, je prostě nad moje síly ještě se lopotit s konkrétními radami.

Potíž je někde úplně jinde, a sice ve vaší (tvé a Plžově) nepozornosti. Taranie jen tvrdila, že když už dílo kritizujeme, máme autorovi rovnou poradit a pomoci s konkrétními úpravami. S tím nesouhlasím (1) protože jednou schválené dílo už nejde opravit, od toho prostě JE Moudrá Sova 2) protože na to nikdo nemá čas 3) protože by každý dával úplně jiné individuální úpravy a opravy a autorvi by leda tak pukla hlava a 4) protože vytknout chyby a navrhnout postup pro příště dá autorovi téměř stejnou zpětnou vazbu, jako když mu napíšeš "dobu výroby bych snížila na tři kola" a podobně opravíš a doděláš v díle vše - to má prostý důvod, jeho další dílo bude stejně vypadat jinak, takže žádné konkrétní opravdy odsud nepoužije, bude vycházet jen z názorů, obecných rad a reakcí na dílo).

Zároveň se nenechám v hodnocení děl poučovat od člověka, který mi má vlastní díla celé měsíce nulákoval a když byl požádán o to svoje slavné "slušné zhodnocení a odůvodnění hlasování", tak si prostě vycucal z prstu nesmysly, aby hodnocení zůstalo, což není, to si přiznejme, pro nikoho žádný problém. Později jste se neobtěžovali ani s tím, takže, rozumíme si?

Děkuji za pochopení.


 Uživatel úrovně 0

Když jsem si četl název díla, tak jsem si to přečetl jako "Náramky zprznění", škoda, že nejsou, ale když už jsem kliknul, tak se na to podívám.
Dílko je to pěkné, lehce zmatečně napsané, což je chyba. Na druhou stranu autor je nováček a nejspíš si není úplně jistý na koho se obrátit s pomocí a podobně. Autor by měl spíše zapracovat na psaní takových těch hloupůstek okolo aby to vypadalo "profesionálně".
Jak píšu po několikáté - všichni se tu honí za délkou - totální až detailní propracovaností, kterou hráč drd nevyužije (rozumněj mladý hráči se na něco tak složitýho vykálí, zkušený si to upraví. A jednoduchej příspěvek využijou obě strany - zkušení mají hezkej základ - upraví co potřebujou, a mladí to v téhle podobě krásně využijí). Takže přínos pro hráče DrD je u takovýhle "polotovarů" asi největší. Dám pět hvězdiček, protože autor je nováč a potřebuje povzbudit (jinak by to byly 4*), jeslti se vám to nelíbí tak máte smůlu, mám na své hlasování právo.
Nathako, my hodnotíme a je slušnost dobře to zdůvodnit, když si o to autor přímo požádá tak by to mělo být naší povinností. Což by jsi měl vědět, máš za to level, nebo by jsi alespoň měl mít. MY ukazujeme autorovi už tvrdě a reálně jak dopadne jeho dílko, ne jen na nečisto v MS, z naší kritiky tady se poučí nejvíc.

A zajímalo by mě kterej blbec tě reputačně poslouchá na slovo. A ještě má v sobě tolik intelektu, že strhává za jiný příspěvek... No, ale tohle je věc redakce, minimálně by se na to měla podívat. ;)


 Uživatel úrovně 8

Plž: Mluvíš o voze a já o koze. Nemluvilo se o poměru kritiky a chvály, ale o tom, že když už kritizuješ, tak máš rovnou poradit, jak to zlepšit, jinými slovy přidat náhradní řešení do diskuze. A s tím nesouhlasím.

Za dobrý nápad jsem ho pochválil i já. Takže fakt nevím, s čím máš zase potřebu nesouhlasit.


 Uživatel úrovně 2

Nathaka: Naši diskuzi převádím na poštu, neboť už není tak o díle jako spíše o priuncipu příspěvků.


 Uživatel úrovně 4

Nahaka:
Jako teměř vždy s tebou nesouhlasím. To že je to na servru zvykem ještě neznamená že se musí jen hledat chyby a né alespoň trošku pochválit.

A abych nebyl jen u obecných věcí.

Přesto že sem hodotil velmi nízko tak musím autora pchválit za dobrý nápad. Vůbec mi nevadí použití run místo démona spíše naopak sám démony nemám rád. Dále se mi líbí způsob příparavy dělený na tři fáze i když možná trochu nereálný. Rytí by určitě trvalo déle pokud by nebylo děláno magickou cestou a museo by být dostatečně hluboké aby tam ten mitril nebo platina zůstaly ale přece jen od toho tu máme tu magii aby to tam udržela.

Bohužel všechny tyto klady zadupáva do země především nelogičnost celého díla a vnitřní konzistenci. Vychytat tuhle hlavní chybu a dílo by alespoň ode mne bylo hodnoceno mnohem lépe.