www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň

Alchymistické předměty

Randalfovo víno ***
Příprava pro tisk (tisknuto 367x)
Přidáno: 20:49:39 10.09.2012
Skupina:Lektvary
Magenergie:25 magů
Suroviny:50 zl.
Základ:Víno
Trvání:ihned
Výroba:1 hodina
Nebezpečnost:odl - 12 - nic/účinky vína
Barva/chuť/zápach:5 / 5 / 5
Magy/den0
Autor: Dakeyras
Průměrné hodnocení:2.89
Popis:

Říká se že na dně sklenic vína můžete postupně najít:

1 - přátelství - Postava je přátelská k tomu, kdo ji podal víno, ke kterému měla alespoň neutrální vztah a k těm které nenávidí, se vztah posouvá k lepšímu - nemá třeba chuť od pohledu jej zabít

2 - dobrou náladu - Podobné účinky jako přátelství, ale na všechny v blízkém okolí, ráda pozve všechny na jedno a podobně.

3 - pravdu - postava častěji začíná říkat pravdu ale, pokud ji říct nechce, nemusí. Ale řekne to takovým tónem a gesty, které naznačí, že lže. (Int - int opitého - pozná/nepozná)

4 - mudrctví - postavě se najednou dostává znalostí jaké ani netušila (na hádanky a spol bonus +2 k inteligenci) případně ji vyvstanou v hlavě vzpomínky na něco co by si obyčejně nevzpomněla - rozhovor, který ji připadal předtím huhlavý, vzpomene si na rozhovor, který viděla a najednou si jej umí přehrát s odezíráním ze rtů, nebo věci viděné okrajově, či si pospojuje věci, které k sobě zprvu nesouvisely, nebo prostě jen má velmi dobrý názor a radu na vše co se u stolu probírá.

5 - krásu - Postava všem připadá jako by měla charisma vyšší o 2 (neplatí pro žádné mentální útoky a pod)

6 - lásku - Postava se zamiluje do první osoby toho pohlaví, které preferuje, kterou jako první uvidí.

7 - melancholii - postava je smutná a pokud už byla, budou to vyloženě hluboké deprese.

8 - rozhořčení Postava se začíná hádat, začne být agresivnější, nadává hlasitě

9 - bláznovství Postava se dočasně mění na blázna s postihem na inteligencí o 3, má slyšiny, vidiny.

10 - bezvědomí

Ale bohužel u tohoto vína to není tak jednoduché, protože zde se k dosažení požadovaného stavu nelze dostat postupným pitím a tak jej i kontrolovat, ale postava si po každé sklenici hází znova (k10) s tím, že se nikdy nemůže opakovat stav, který už jednou byl. Délka každého stavu je 10 kol v plném stavu a pak dalších 10 kol postupně odeznívá. Postava si pamatuje co se dělo během těchto okamžiků a u omdlení si pamatuje, že upadla do bezvědomí a že se z něj probírá (tedy pokud následně nebude pít tak, že se jí zážitky z předešlých činů z hlavy skutečně nevypaří).

Postava se může dostat z vlivu Randalfova vína pomocí jakéhokoliv kouzla, které je určeno k rušení magie i v nejnižší náročnosti, jako by postava byla pod vlivem kouzla v síle 1mg.

PS: Sice se jedná o lektvar, který by měl možnost vyrobit i obyčejný alchymista, dovolil bych si říct, že je určen až pro pyrofory.

PPS: Lektvar je určen spíš pro zkušenější hráče, které baví roleplaying, protože bez něj by jeho požití nebyla taková zábava.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-8 / 8
Ikonka uživatele Dakeyras *   [pošta] nové     15:05:21 16.09.2012
Hamsteer:

opravdu to není nic světobornýho a jediný co to má přinést, tak zábavu do hry případně možnost, pokusit se řešit něco jinak. (to "něco" je v podstatě jediná možnost a to jednání s NPC ve městě)
A cena je od oka. bral jsem v potaz, že past na účinek je 12 což je poměrně silná past, pro většinu povolání nepřehoditelná a tedy vystavená účinkům vína

smycma:
o to mi právě šlo :)

Ikonka uživatele smycma *   [pošta] nové     13:36:56 16.09.2012
Lidé přísedící by si asi mohli myslet že je postava opakovaně požívající toto víno trochu duševně narušená což vypadá jako celkem zábavná situace, podle mě stojí za vyzkoušení.

Série při které si postava hodí 2 a bude se chtít s každym kámošit a v zpětí po hození 8 bude chtít v extrému někoho zabít a následně upadne do bězvědomí nebo se zamiluje mi přijde skutečně úsměvná.

Ikonka uživatele Hamster *   [pošta] nové     13:03:36 16.09.2012
Cena mi přijde taky přemrštěná. ajímalo by mne, podle čeho si ji stanovoval, porovnával..? Jeden z důvodů, proč lektvar zdražovat, by mohly být veskrze pozitivní účinky.

Past není v pravidlech nijak specifikovaná, zda je to nápadnost v jiném lektvaru či co že to je, takže osvětlení v diskusi ty tři pětky vysvětluje dostatečně.

Šlo by vymýšlet různé nadstavby a konflikty s lektvatry, démony a kdovíjakými čerty, ale takhle prosté dílo asi bohatě stačí. Sice jen 3*, ale světoborný cíl jsem z díla nevyčichal : )

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     23:07:48 11.09.2012
Jajx, hned to napravím ;-)

Ikonka uživatele Nathaka *   [pošta] nové     22:23:59 10.09.2012
Dakeyras: Ok, to beru, opravím hodnocení na 3*.

Ikonka uživatele Dakeyras *   [pošta] nové     21:50:14 10.09.2012
UnknowNe, daly by se dát jednotlivé položky na vlastní řádek? Doufal jsem že to stačí odentrovat, ale asi nestačí.


Nathako
- já osobně to beru jako past k rozeznání od vína. samozřejmě to nepodám někomu s tím, že mu budu tvrdit (nebo on si bude myslet), že je to pivo. Takže to má všechny vlastnosti velice podobné obyčejnému vínu a tedy je těžké jej od něj poznat - nepřehodí-li past, myslí si, že pije obyčejné víno.
- taky ta zamilovanost je jen po dobu oněch 10 kol, jedná se spíš o přehnané účinky alkoholu, kdy si člověk po pár skleničkách řekne, že ta servírka, s obličejem jak leklá ryba je vlastně pěkná ženská se kterou se pokusí flirtovat.
- tak nad tabulkou jsem uvažoval, ale pak jsme si říkal, že stačí každý účinek na jeden řádek, jenže se to tu jaksi slilo v jeden odstavec, ale přísahám, že původně byl každý účinek na svém vlastním řádku
- je to láhev, tedy 10 flakónků, ale asi litr. Tedy přibližně 5 možných pokusů.


Ikonka uživatele Nathaka *   [pošta] nové     21:18:32 10.09.2012
- Proč barva, chuť a zápach jen 5 / 5 / 5? Víno je určitě mnohem výraznější ve všech těchto kritériích.
- Nápoj lásky bych z toho vyřadil, ten obvykle funguje mnohem komplikovaněji, než aby se nacházel jako "jeden z deseti možných účinků" u "jakéhosi vína".
- Na RP je to docela dobré, ale mechanismy jsou trochu ulítlé a cena příliš vysoká.
- Mohlo to být napsané daleko přehledněji než v jednom slitém odstavci. Tohle je typický příklad textu, kde se hodí použít seznam nebo tabulku.
- Zajímalo by mě, kolik toho vína vlastně ve výsledku je... u lektvarů to myslím není pevně dáno, může to být malinká lahvička na jeden lok (to je rozumnější než tahat s sebou kilové baňky), stejně jako litr.
- Je trochu sporné, kdy se teda hází znova, právě kvůli tomu nejistému množství. Já bych dal "po každém loku", to je takové jednoznačné.

Suma sumárům žádná super originalita, celkem nepřehledné čtení, ne úplně perfektní pravidla, ale dobré posilnění roleplaye. Nenadchlo, nezklamalo, pro mě 2*.

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     20:49:39 10.09.2012
Asi bych trochu srazil cenu, ale jinak je Randalfovo víno pěkná RP věcička. Vzato kolem a kolem, 3*.



Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.066051959991455 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR