www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň

Alchymistické předměty

Kouzelný nátěr ****
Příprava pro tisk (tisknuto 367x)
Přidáno: 0:08:04 07.09.2012
Skupina:Lektvary
Magenergie:14 magů
Suroviny:6 zl.
Základ:Stříbrný prach
Trvání:6 útočných akcí
Výroba:3 kola
Barva/chuť/zápach:50/60/0
Magy/den0
Autor: Nathaka
Průměrné hodnocení:3.62
Popis:

Účinek: Zbraně potřené tímto lektvarem působí zranění typu C, slabě světélkují (asi jako dohořívající svíčka) a mají bonus k Útočnosti: +1. Tyto účinky vymizí po šesti provedených útocích (včetně neúspěšných), anebo nejdéle týden od použití.

Popis: Nátěr má stříbřitou barvu a hustou, rtuťovitou konzistenci. Má velmi hořkou chuť, ale není určen k pití - i v malých dávkách působí jako dávidlo a způsobuje krátkodobou nevolnost. Není hořlavý, tuhne při -17 °C.

Výroba: Kouzelný nátěr je dosti jednoduchý lektvar, který byl speciálně vymyšlen tak, aby se dal namíchat i v polních podmínkách - stačí mít dvě nádoby, stříbrný prach (základ), vodu, pár kapek rtuti, nějaké ty katalyzátory (suroviny) a dostatek magenergie, načež se všechny věci důkladně protřepou. Stačí nechat jedno kolo odstát (započteno v době výroby) a nátěr je připravený k použití.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-9 / 9
Ikonka uživatele Galkor *   [pošta] nové     22:06:10 03.10.2012
Žádné sra*í s mladou paní koukám. Je to opravdu stručné ale opravdu tam není třeba jiných keců okolo. Takhle to stačí a dá se to použít. Paráda N. jen tak dál :-D

(hlavně chválím... Člověk má jen chvilku na netu chce si něco z kouknout ale většinou to nestíhá a nemůže ohodnotit ale tady to nehrozí :-D)


Ikonka uživatele Nathaka *   [pošta] nové     14:18:48 17.09.2012
Ascella: Když jsi překvapena něčím, co normálními zbraněmi nezabijete, tak to jedno kolo aplikace je jen malá cena za to, že ho budeš mít čím seknout. :)
Lusk tady určitě není, to se shodneme. Díky za hodnocení. ;)

Ikonka uživatele Ascella *   [pošta] nové     16:19:22 16.09.2012
Právě tyto prosté a jednoduché vychytávky pomáhají hratelnosti nejvíce. Zvlášť družiny nízkých úrovní ocení, démoni jsou drazí, velká část jejich pobytu v hmotném světě přijde vniveč přestupama, cestováním. Kdežto nátěr mám kdy ho potřebuju. Drobnou nevýhodou je nutnost aplikace - když jsem překvapena, není čas na patlání nátěru. Počet útoků s nátěrem mi přijde jako lepší řešení než x kol - každý má kollo jinak dlouhé.
Vlastně nemám co vytknout, přesto se necítím na to abych dílu dala pět hvězd, chybí mi ten UnknowNův *lusk*. (A to jsem váhala několik dní...) Prostě pěkné, užitečné, fajn.

Ikonka uživatele Tony-Z *   [pošta] nové     0:32:20 10.09.2012
Jednoduché, použitelné, vyvážené, odstraňující mnoho problémů se zranitelností a výrazně zvyšující bojové použití alchymisty.
Má to mouchy, ale ty už byly zmíněny přede mnou (stříbro má vlastí zranitelnost a "útočné akce" bych nahradil "úspěšnými zásahy", tedy alespoň jeden žvt. cíle dolů).

Ikonka uživatele Nathaka *   [pošta] nové     22:56:33 07.09.2012
Dakeyras, UnknowN: Jo, zranění stříbrem by to určitě sneslo, ale je to tak jednoduchý příspěvek, že mě ani nenapadlo nad tím složitě přemýšlet. UnknowN to tam klidně může doplnit, ať to případní čtenáři mají před očima a nemusí to hledat v diskuzi.

Fafrin: Promiň, pravda - stříbrný prach v hodnotě jednoho stříbrného (nebo 1 mn). I to by mohl UnknowN doplnit, ale tohle asi až trochu později, aby to někoho neovlivnilo při hodnocení.

Fafrin: Ve většině případů to vyjde na stejno. Úplně přesně by asi mělo být "na šest kontaktů zbraně s cílem nebo jeho zbrojí". Já myslím, že to každý pochopí. :-)

Ikonka uživatele Dakeyras *   [pošta] nové     18:10:19 07.09.2012
velice, velice šikovná věcička o které jsem taky uvažoval. Jak Unknown poznamenal o zranění stříbrem které je zcela jasné )ale mě taky hned nenapadlo)

Ikonka uživatele Fafrin *   [pošta] nové     16:40:19 07.09.2012
Krátké, stručné, použitelné, dobře zpracované dílko s nápadem.
Pro větší použitelnost by se hodilo do závorky napsat co je to zranitelnost C (aby to člověk nemusel lovit z hlavy), popřípadě se zamyslet nad variantami pro jiné kovy, nebo třeba i kouzelnost zbraní.
Chybá cena a váha základu. (Povinný údaj!)
Trvání 6 útočných akcí je divné - co 6 útoků? (některé útoky - otočka - mohou zabírat více útočných akcí.)

Ikonka uživatele Kibe *   [pošta] nové     11:25:36 07.09.2012
Sice jednoduché a krátké, ale bez chyby a velice použitelné. Navíc super nápad.;-)

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] reputace: 1
Dakeyras: +1
nové     0:08:04 07.09.2012

Jednoduchá a funkční nátěrovitá věcička. Díky použitému stříbru bych já osobně uvažoval i o Déčkové zranitelnosti, ale to je pouze detail.

Rychle, stručně a výstižně - tři slova, a tři hvězdičky.




Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.0051569938659668 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR