www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
 
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Alchymistické předměty

Burnsova povedená louč *****
Příprava pro tisk (tisknuto 359x)
Přidáno: 10:15:01 02.08.2010
Skupina:Ostatní
Magenergie:60 magů
Suroviny:30 zl.
Základ:větev *Světloklestu* (15 mn, 1mn /2 zl)
Trvání:2 roky
Výroba:2 dny (doma)
Magy/den4
Autor: Danixxx
Průměrné hodnocení:4.62
Popis:

Sféra: 2

Popis:

Burnsova povedená louč se v mnohém podobá louči obyčejné, až na to, že dřevo, z nějž je zhotovena, je odňato ze Světloklestu, žlutozeleného stromu popsaného níže. Tato louč oproti obyčejným pochodním nikdy neshoří a aktivuje se na speciální slovo, které si alchymista vymyslí při výrobě. Navíc k tomu dosvítí oproti obyčejným sedmi sáhům až do vzdálenosti 15. sáhů! Na jeden den má Burnsova povedená louč k dispozici 4 magy, které může vložit do kouzel Oheň, Dým nebo *Záblesk*. Magenergie se dobíjí přesně za úsvitu (i když jste v jeskyni, kde je tma).

!Burnsova povedená louč se dá použít i jako zbraň s parametry SZ/útoč./OZ = 4/-4/-1. Při obraně se však nezničí, jak tomu bývá u obyčejncýh loučí!

*Záblesk*

magenergie 4 magy
dosah 50 sáhů
rozsah viz. níže
vyvolání 1 kolo
trvání 1 kolo

Záblesk je speciální kouzlo Burnsovy povedené louče, jenž v určitém momentu uvolní obrovské množství světla, které se ve vlně nese všemi směry až do vzdálenosti 50 sáhů, kde se vytratí. Tento jev neprovází žádný zvukový efekt. Slouží tak především k prohlédnutí prostoru před družinou, například vejde-li do obrovského dolu, nebo podzemní pevnosti a potřebuje zjistit, kde se to vlastně octla. (Pro srovnání Gandalfovo kouzlo v Morii v trpasličím městě Trpasluj – Společenstvo Prstenů)

Tomuto kouzlu se může naučit i kouzelník, avšak v jeho podání bude dosah kouzla jen 25 sáhů za stejnou cenu. Vlna světla vyšlehne z koule, která se při kouzelníkově zaříkávání zformuje nad jeho hlavou.

Popis Plamene:

Plamen Burnsovy povedené louče pracuje na úplně jiných zákonech, než plamen, tak jak jsme na něj zvyklí. Můžete tedy rovnou zapomenout, na uvolňování energie pomocí spáleného materiálu (dřevo, látka, smůla, vosk…). Plamen této louče totiž pochází z přírodního vyzařování Světloklestu, jenž je uvolňováno a usměrňováno démonem. Proto má plamen také odlišnou barvu – hoří žlutě. Navíc má i o třetinu menší teplotu, než plamen obyčejný. (herně: všechny čísla uvedené v tabulce zápalnosti se smrsknout na třetinu).

*Světloklest*

Světloklest je mohutný strom se žlutozelenou kůrou a s hustou korunou posetou zlato-stříbrnými listy a nepříjemně ostrými trny. Roste na kopcích a v prosvětlených hvozdech, kde jej nejčastěji vyhledávají druidi, pro sběr jeho listů, které rozhazují po zemi, aby tak dobarvili atmosféru různých obřadů. (Listy neobsahují žádné množství zlata ani stříbra, mají jenom stejnou barvu). Navíc strom nikdy nepodlehne žádnému požáru, jelikož je jeho kůra prorostlá speciální tkání, která všechen žár vstřebá a přemění na světlo, což má za následek, že stromy po požáru po několik dnů žlutě září. Jeho nalezení ve volné přírodě je 5%. Ve hvozdech a vrchovinách pak 20%.

Z 10 mincí (0,5 kg) Světloklestových listů je možno vyluhovat 1-3 magy, ale zkuste si to, krást Druidům sklizeň. Nejlepší období pro jejich sběr je tradováno na červnový slunovrat a to v dobu, kdy je slunce nejseverněji na obloze.


Danke schön patří všem z Moudré Sovy a převážně pak Fafrinovi, který mi pomohl doladit většinu detailů.

S úctou, Danixxx

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 12
Ikonka uživatele Andokajn *   [pošta] nové     0:33:01 14.07.2013
podle 60 magů, by to spíš odpovídalo na 1. sféru Fafrine...

ale jinak se mi dílko líbí... je to docela užitečný předmět :-) a již konečně odpodstatněné proč nehlídat směny u loučí :-)

Ikonka uživatele Galkor *   [pošta] nové     8:40:25 11.03.2012
Viz níže. (kdo pozdě chodí... :-))

Ikonka uživatele darkkkn *   [pošta] nové     12:51:43 23.08.2010
No, nemám rád sféry, takže pro mě je důležitý nápad, a zpracování. Toto dílo obsahuje oboje... Navíc přidám kousek hvězdy za to že je to krátké, a kvalitní dílo... No součet dá 5 hvězd... :)

Ikonka uživatele Danixxx *   [pošta] nové     17:31:26 07.08.2010
Všem díky! Přece jenom je to moje první dílo, oceněné 5*. Co se týče počtu kouzel na sféru tak třeba Ohnivý meč z PPZ je taky druhé sféry a má 2 kouzla. Burnosva louč má tři, takže takový rozdíl si myslím, že až není.

Ikonka uživatele minister *   [pošta] nové     10:44:48 07.08.2010
Zdravím,
už po přečtení v moudré sově se mi dílko moc líbilo, konečně zase něco praktického, použitelného a nepřesíleného.Navíc tím odpadá škrtání času v jeskyni(juchůůů!) a nutnost kupovat pořád nové pochodně/
náplně do luceren,nebo spotřeba magů na kouzlo "Světlo".Kolikrát se mi už stalo, že někdo z družinky povídá:
"Rozžehnu pochodeň" a já na to:"A kupovali jste ji snad minule ve vesnici?" načež on zase na to:"Tak jakože jsme ji vzali, odečti mi to z peněz" (já zuřím, protože přesně tohle nemám rád)
Takže díky, nemám co bych vytknul.
minister

Ikonka uživatele Fafrin *   [pošta] nové     0:00:31 03.08.2010
Tak, po přidání sféry a zamyšlení jsem se rozhodl hodnocení trošku opravit. Už předtím jsem mezi těmito dvěma hodnotami váhal.
Je to však stále velmi špatné 4*. Nejen kvůli oněm chybkám,ale také kvůli tomu, že tyto chybky posouvají trochu sílu předmětu nahoru, téměř až k nevyváženosti.
Na druhou stranu dílo přináší dostatek vedlejších, ale podstatných a užitečných informací.

V rámci diskuze bych rád podotkl, že i začátečnické trvalé předměty mají sféru. Veškeré trvalé (nikoliv nabíjecí či na jedno použití) předměty by měli mít sféru, protože fungují na démonech. (Jinak to prostě nejde - resp. klidně si démony nahraďte přímo dušemi zemřelých nebo runami, ale zachovejte vnitřní systém - návaznost na cizí schopnosti apod.)

Také bych řekl, že takováto kolonka sféra tedy rubrice chybí (byť není pro všechny předměty). Redaktor, wish.

Ikonka uživatele Corwin45A *   [pošta] nové     22:24:18 02.08.2010
Omlouvám se, sféra mi vypadla. Problém byl v tom, že dílo původně nemělo vůbec vyplněnou tabulku a když mi Danixx zaslal potřebné údaje, jen jsem je do ní přepsal. Na sféru není kolonka, takže jsem ji vynechal, omlouvám se. Už by tam měla být normálně vidět.

Ikonka uživatele Danixxx *   [pošta] nové     20:11:49 02.08.2010
Re Fafrin: och ano.. sféra byla jednoznačně zapsána v dílu a tabulka byla přidána do samotného těla. Ovšem s tabulkou byly nějaké problémy a Corwin mě požádal, abych mu soubor přeposlal. Tabulku doplnil ale na sféru jaksi pozapoměl. Bude to taky tím, že v alch. předmětech z nějakého nepochopitelného důvodu kolonka pro sféru chybí. Je pěkné, že tvá kritika nic zlého neskýtá, přesto hodnocení 3*, mě trochu zaráží. tvé hodnocení, takže co já mám do toho co mluvit :)

Dakeyras: No to by se dalo, ovšem dřevo jako takové by ti vyzařovalo dobu nepřetržitě a jen po nějakou dobu. Jestli ti to stojí za to, lámat větev světloklestu pro zářící klacek, který spíše než září fosforeskuje (což je veliký rozdíl), tak do toho, ovšem to už se vyplatí koupit si louč obyčejnou, nebo Burnsovu ;-)

Ikonka uživatele Dakeyras *   [pošta] nové     18:53:56 02.08.2010
Tomuto dílu není takřka co vytknout. Chybějící sféra by se dala vysvětlit tím, že jde o předmět patřící mezi ty v pravidlech pro začátečníky, kde se na sféry nehraje, protože jak by k takovým předmětům vlastně přišla postava co se pak rozhodne pro pyrofora?

Spíš by mě zajímalo jak velký podíl na tom má magie a jaký přirozené vlastnosti světloklestu? Co kdybych si udělal obyčejnou louč ze světloklestu a ta by po dohoření smole a čehokoliv dalšího hořícího svítila dál sama?

Ikonka uživatele Fafrin *   [pošta] nové     17:43:58 02.08.2010
Přemýšlím, kam se ztratila sféra, zjevně by se mělo jednat o 2. (podle počtu magů)
Veškerá pravidla se zdají v pořádku, použitelnost je vysoká, z ničím to nekoliduje.
Vyšší či nižší cena je na dlouhé diskuze a zálkadně to sedí.
Trvání záblesku je spíše ihned, ale co už. Vzhledem k pravděpodobné sféře má předmět příliš kouzel (počet kouzel = bonus(Inteligence = sféra) + 5).
Jsou oblasti, kde to "konvenční" světlo stále nepřekoná (zapalování, házení, rozdělení družiny...) a magická světla jsou snad také výhodnější (světlonoš, čarodějná hůl). To je dobře.
Veškeré výtky, co jsem uvedl, jsou pouze drobné.

  »»»



Vygenerováno za 0.083109855651855 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách