www.Dracidoupe.cz


Alchymistické předměty


Výtažek z nezmarů 
Příprava pro tisk (tisknuto 632x)
Přidáno: 4:26:29 10.02.2008
Skupina:Lektvary
Magenergie:0 magů
Suroviny:0 zl.
Základ:1 mince sušených nezmarů
Nalezení:-
Trvání:-
Výroba:2 směny
Nebezpečnost:-
Síla:-
Barva/chuť/zápach:100/100/0
Magy/den0
Autor: UnknowN
Průměrné hodnocení:2.7
Popis:- popis: tento lektvar má v závislosti na použitých nezmarech (takových těch mrňavých polypech) barvu zelenou či hnědou, případně některý z odstínů vzniklých smísením těchto dvou barev. Konzistence je sirupovitá, chuť je palčivá a to do té míry, 1-10 kol po požití má postava znecitlivěný jazyk, což veškerou verbální komunikaci omezuje na pouhé huhlání. Lektvar má silnou a štiplavou lihově-kafrovou vůni.

- účinky: Lektvar regenerace se dá použít jako běžný léčivý lektvar, má však oproti ostatním jednu výhodu: pokud postavě nechybí žádné životy, zůstává ještě nějakou dobu aktivní, a pokud je postava během této doby zraněna, lektvar ztracené životy okamžitě vyléčí. Množství vyléčených životů závisí na množství použité magenergie, trvání lektvaru závisí na množství použitých surovin:

3 magy - 1k6 životů
10 zl surovin - jedno kolo trvání
- toto jsou základní stupně dávkování - množství použité magenergie a surovin proto musí být jejich celočíselným násobkem.

Lektvar přestává působit v okamžiku, kdy vyléčí všechny životy, které je schopen vyléčit, nebo ve chvíli, kdy uplyne doba jeho trvání.

Při výrobě lektvaru je třeba dbát na jednu důležitou věc: Čím více magenergie je na přípravu lektvaru použito, tím větší je šance, že se lektvar nezdaří. U základní dávky 3 magy je tato šance nulová, od tří magů výš roste tempem 2% za každé další tři magy. Nepodařený lektvar nemá léčivé účinky a znecitlivění jazyka trvá 5-10 hodin.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 12
Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] reputace: 1
Morter: +1
NEW     15:29:47 24.03.2008
Zombie: Obávám se, že jsi nepochopil princip působení lektvaru. Léčivé účinky se nenásobí trváním - tzn. při použití 3 magů nejde o léčení 1k6 životů každé kolo. Vložená magenergie představuje celkovou léčivou schopnost lektvaru, takže pokud jsou všechny životy vypotřebovány v prvním kole, lektvar přestává účinkovat.

Tebou uváděné ilustrující příklady jsou tedy tímto mylným pochopením ovlivněné a jsou tudíž chybné.

Abych to uvedl na pravou míru:

Vypije se lektvar a podle magenergie použité při výrobě se hází kostkou, kolik životů bude lektvar celkově schopen vyléčit.

Nejprve lektvar vyléčí životy, které postavě chybí v okamžiku požití. Pokud není léčivá schopnost lektvaru vyčerpána, zůstává ještě nějakou dobu aktivní. Pokud je postava během této doby zraněna, je zbylá léčivá schopnost lektvaru na vyléčení tohoto zranění použita.

Příklad:

Lektvar za 12 magů a 50 zl
- 4k6 životů
- trvání pět kol

První kolo:
Postava má maximálně 40 životů, v současné chvíli má pouze 35. Vypije lektvar...

4k6 = 2+1+6+4 = 13

Lektvar tedy v prvním kole vyléčí 5 chybějících životů, postava je na maximu (40 životů). Zbývající léčivá síla lektvaru je 8 životů, lektvar bude účinkovat ještě čtyři kola.

Druhé kolo:
Nic se neděje... Lektvar bude účinkovat ještě tři kola.

Třetí kolo:
Postava je zraněna za 6 životů. Lektvar, který je stále ještě aktivní, tuto ztrátu okamžitě nahradí. Zbývající léčivá síla lektvaru jsou 2 životy, bude účinkovat ještě dvě kola.

Možnost A)
Ve čtvrtém a pátém kole se nic nestane. Lektvar ztrácí své účinky.

Možnost B)
Ve čtvrtém kole je postava zraněna za 4 životy. Zbývající léčivá síla lektvaru jsou však pouze 2 životy, takže nestačí na úplné potlačení zranění. Lektvar vyléčí poslední dva životy které ještě může a přestává účinkovat. Postava má nyní 38 životů.

Ikonka uživatele Zombie    [pošta] NEW     14:57:34 19.03.2008
V předchozích je uvedeno, že autor neodhadl sílu lektvaru.

Dovolím si dodat ilustrující příklady:
30 magů (10k6 životů za kolo) a 600 zlatých (60 kol trvání, tj. jedna směna): Dojde k vyléčení v průměru 35 životů každé kolo, celkem až 2100 (asi 0,4 zlatého nákladů na 1 život).

15 magů (5k6 životů za kolo) a 300 zlatých (30 kol trvání, tj. půl směny): Dojde k vyléčení v průměru 17,5 životů každé kolo, celkem až 525 (asi 0,8 zlatého nákladů na 1 život).
Komentář: válečníci, zejména bojovníci s bersekem právě zjistili, že vlastně vůbec nepotřebují zbroje. Tedy pokud jim nevadí bolest, na kterou se stejně nehraje.

6 magů (2k6 životů za kolo) a 10 zlatých (1 kolo trvání): Dojde k vyléčení v průměru 7 životů (asi 8,3 zlatého nákladů na 1 život). Levnější a rychlejší než Rudý kříž, se stejnou dobou výroby.
Komentář: Rudý kříž má náklady asi 9 zlatých na 1 život, ostatní léčivé lektvary z pravidel 10. Zavedení tohoto lektvaru udělá zbylé lektvary zbytečné nejen kvůli levnosti léčby, ale i po jejich vysokou četnost.

Postrádám past na ochrnutí jazyka.
Hodilo by se napsat místo a pravděpodobnost nalezení základu (např 1x20%, tekoucí voda)

Další vypitý lektvar prodlužuje trvání účinku, nebo zesiluje účinek, tj. projeví se souběžně ?

Na to, jak je dílo jednoduché, autor trestuhodně zanedbal odladění poměru náklady/užitek + dodatečně opravoval základní atributy lektvaru.

Náklady: cena surovin + osminásobek magenergie (přepočítávací poměr z pravidel)-

Ikonka uživatele Beldin    [pošta] NEW     21:19:42 12.02.2008
Líbí se mi ten nápad, takže i přes nedostatky, které už zmiňovali ostatní (a se kterými souhlasím) dávám 4* (ale slabou :-))

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     12:37:04 11.02.2008
Jedna zásadní nevyváženost tohoto lektvaru oproti ostatním, běžným léčivým lektvarům spočívá v jeho možnosti kumulativnosti, tzn. v díle není žešena četnost. Kromě toho se s vyšší magenergií stává lektvar výhodnější jak po stránce magové tak surovinové, což vzhledem k tomu, že je schopnější (léčí budoucí zranění) není vyvážené.

Výtažek z nezmarů za 15mg a 10zl surovin.
5 - 30 (průměr: 17,5) - porovnej s Modrou hvězdou.
Jinak velmi dobrej nápad, opět.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     17:42:05 10.02.2008
Tuvy: Zde pochopitelně myslím nezmary zelené či hnědé - v réálu existující jednoduchoučké polypy, známé tím, že když je rozřežež třeba na sto kousků, tak z každého může dorůst nový jedinec...

Ikonka uživatele PinHead    [pošta] NEW     16:06:01 10.02.2008
4*
Dobré, stručné, co víc psát?

Ikonka uživatele Tuvy    [pošta] NEW     15:19:15 10.02.2008
Myslím, že pěkné dobré dílo. Škoda jen, že Nezmar je potvora z bestiáře a její lov není vůbec lehká záležitost.
T.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     10:48:50 10.02.2008
BTW: Myslím, že jsem se uklepnul: Pachová nápadnost má být také 100...

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     10:26:32 10.02.2008
Hmm - pravda - ačkoliv magenergetická náročnost přibližně odpovídá, cena surovin j eve větších množstvích u "Výtažku z nezmarů" nižší... Pokud by vám tedy levnost lektvaru vadila, dalo by se to ošetřit například nutností přidat k ceně kouzla 10 zlatých nejen za každé kolo trvání, ale i za každé 3 magy navíc...

Ikonka uživatele oči plíživé    [pošta] NEW     10:03:15 10.02.2008
Ad lektvary:
lektvar Bílé hvězdy
10 mágů, 20zl, 5 - 15 (průměr: 10)

lektvar Modré hvězdy
14 m., 30zl, 7 - 22 (14,5)

lektvar Horské rosy
19 m., 40zl, 9 - 29 (19)

lektvar Chodce Jana
23 m., 50zl, 11 - 36 (23,5)

Z mého pohledu napsal UnknowN pěkné, jednoduché a stručné dílo, jenž se dá hned použít ve hře.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
27 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.8118999004364 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách