Alchymistické Předměty

Lektvar dlouhých skoků Hodnocení: Něco to má do sebe

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 13

Skupina: Lektvary

Magenergie: 6

Suroviny: 25

Základ: pálenka

Trvání: 1-2 směny

Výroba: 1 směna

Barva/chuť/zápach: 45/50/70

Popis:

Vzhled:

Lektvar má průhlednou, lehce matnou barvu, připomíná mléko naředěné vodou. Voní silně po křenu, chutná jako velmi silná pálenka. Doporučuje se něčím zapít.

Účinky:

Poté, co postava lektvar vypije,může začít skákat. Musí se ale odrazit oběma nohama. Skoky bez rozběhu mohou mít 10 sáhů na délku a 3 sáhy na výšku. S rozběhem se též musí odrazit oběma nohama, a doskočí max. 15 sáhů na délku,výška zůstává stejná. Na celkové tělesné stavbě nezáleží, každá rasa velikosti A-C doskočí stejně daleko. Rychlost skoku je jeden skok, jedno kolo. Pro větší tvory je lektvar nepoužitelný, ani kdyby se několikrát znásobilo množství. Pokud postava vypije další dávku lektvaru, změní se pouze časové účinky lektvaru, a to, že se prodlouží o 1(!) směnu.

Vedlejší účinky:

Pokud se lektvar při výrobě nepovede, alchymista to nepozná. Pozná to až po tom, co si lektvar někdo aplikuje. Když bude chtít postava vyskočit, vyskočí pouze do výšky jednoho sáhu, a pak to s ní „švihne“ o zem. Takový pád velmi bolí, a postava ztratí 1k6 životů. Pokud postava tento lektvar použije vícekrát než 2x za den, začnou platit stejná pravidla jako u závislosti, a k tomu se přidá to, co jsem popisoval výše.

Závěr:

Chtěl bych poděkovat uživatelům Lord Kenwick, Maris, Hamster, Jaris, Griffyntom, Legar kteří mi snad nejvíce pomohli, ale děkuji i těm ostatním, kteří si to už nějak přeberou.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 13

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 1

K lektvaru jsem už toho hodně řekl v samotné moudré sově, takže jen dopním...

Nápad je dobrý (3)...

Co se délky skoku příde mi to nedopracované, hodila by se spíše tabulka kde by byla velikost a možný skok, také by se hodil nějak "haluzovej" skok...

folcvine to řekl dobře "zbytek výtek padl již přede mnou."


 Uživatel úrovně 5

Nápad to má, to se musí uznat. Ale je hodně nedodělaný, to se taky musí uznat.

Určitě mi chybý nějké docela důležité základní údaje, jako:
- maximální výška výskoku
- rychlost ( pohyblivost ) skákající postavy ( asi bude menší než normálně - odhaduji z rychlosti poskykujících astronautů na Měsíci ); máš sice nepřímo napsanou rychlost 10 sáhů za kolo, ale bodl by i případný bonus za pohyblivost.

zbytek výtek padl již přede mnou.

Jinak chválím za nápad předělat hopsinkovou šťávu do DrD.


 Uživatel úrovně 0

Skřetoštěp:NO,nevím jestli bys chtěl rozpracovávat širokosáhlá pravidla o tom, jak daleko kdo doskočí.Bylo by to zpoustu faktorů, rasa, síla, obratnost, kolik váží, naložení, co má na sobě, terén...Takže zas tak lehký to není.
Jo, a k tomu tvému příkladu: Hobit, v tunice vynikající v gymnastice nemá takovou sílu, a přece jenom skok taky nezáleží jen na obratnosti.


 Uživatel úrovně 0

nazdar, takže 1) je divné, že neohrabaný trpaslík zabalený do plátové zbroje vyskočí stejně vysoko jako hobit který má na sobě lehkou tuniku a vyniká v gymnastice? :-). 2) zpracování 3) Už to tu padlo......RSS...je to nedořešené.


 Uživatel úrovně 0

Uznávám, že lektvar je velmi nedodělaný.
1)lektvar je použitelný pouze pro dvounohé tvory (tudíž žádní koně, psi, kočky...)
2Myslím že co se týče délky skoku, není zas tak krátká.Myslím že 10 sáhů bez rozběhu neskočí nikdo, a 15 sáhů s rozběhem taky ne.

Za gramatiku se omlouvám.Pokud je zde někdo,kdo by byl ochoten mi příště pomoci s gramatikou a slovosledem, ať napíše, nejsem proti:-).

Na závěr bych chtěl dodat, že už při tvorbě v MS se setkávali různé názory lidí.Někomu se líbilo to, někomu tamto...Zkrátka, nemohu vyjít vstříc všem, snažil jsem se to udělat tak jak by to bylo nejlepší...


 Uživatel úrovně 0

Zdravím autora aj ostatných,

nápad je celkom dobrý a aj použiteľný, ale v spracovní vidím nedostatky.

Rovnako ako tý čo hodnotili predo mnou si myslím , že by dĺžka skokou mala záležať od hmotnosti, obratnosti a naloženai postavy.

Ďalej som márne hľadal nejaké vysvetlenia ohľadne pravidiel RSS. Napríklad že koľko kôl trvá rozbehnutie a skok, čo je pri boji dosť dôležité.

Chýbajú tu aj informácie ohľadne cestovania s použitím tohto lektvaru.

Hodnotím teda 2*, pretože nedostatkov je dosť.

S úctou RG /Jan Ukrutný/


 Uživatel úrovně 0

Zdravím.
Začnu tradičně. Nápad je to dobrý a lektvar určitě ocení a upotřebí mnoho družinek. Vypisovat zde chyby vesměs nemá smysl, neboť už většina, přejdu-li ty gramatické, vytknuta byla. Neříkám to proto, že bych nedokázal sepsat konstruktivní kritiku, ale protože se mi nechce sepisovat xtou-verzi všech už sepsaných chyb, které bych ve svém příspěvku jen lehce spřeházel a upravil slovosled. No ale jednu věc bych přece jen rád věděl:
-mohl by tento lektvar mít nějaký vliv na nějaké akrobatické dovednosti, případně daly by se nějaké akrobatické dovednosti použít během skoku?

To by bylo asi tak vše. Pozor na překlepy a gramatické nejasnosti, kupříkladu věta: "změní se pouze časové účinky lektvaru, a to, že se prodlouží o 1(!) směnu" by šla napsat trochu lépe.

Jinak je to docela ucházející. Hodně štěstí do budoucna.

S úctou Alexej


 Uživatel úrovně 0

Pokud jde o nápad, tak ten považuji za výborný. Není to jen obyčejná napodobenina kouzelnického kouzla (levitace), ale dá se s tím užít spousta legrace při dobře zahrané situaci (třeba u někoho kdo neví, co vypil). Osobně mám rád řešení tak trochu nepřímou cestou, takže tohle si mě docela získalo.

Zpracování ovšem nepovažuji za nejlepší (přes tu hromadnou výpomoc). Nedostatky byly zmíněny a v podstatě s nimi souhlasím.


 Uživatel úrovně 0

Nazdárek.....co se mého názoru týče, má to dobrý nápad, je to použitelné(vzpoměl jsem si na kilometrové skoky Hulka). Ten vzhled bych ohodnotil kladně, účinky taky ujdou, ale ty vedlejší účinky. Chápu, že jsi chtěl udělat něco zajímavého, jenže když, tak aby to dávalo smysl, jak podotýkal Elwin.
Já bych však přece ještě podotknul další věci:
-jen něco malinko o postupu výroby by se mi líbilo
-jestly má vliv naložení postavy a jaký?
-již zmiňovaná daná vzdálenost doskoku tam opravdu škodí
-rozdíl mezi skokem z místa a s rozeběhem mi přijde docela malý (když skočíš z místa, tak je to s rozeběhem logicky i prakticky o hodně dál, tady ten rozdíl patrný není)
-proč vlastně musí dotyčný skákat snožmo?
-a doskok je normální nebo má postava šanci, že se svalí nebo tak?
-kdyby bylo napsáno u vedlešího účinku, že se mu udělá nevolno, tak se neudrží a sekne sebou o zem, bral bych to víc + pád z 1 sáhu a házet si na něj 1k6 je fakt divný, co třeba, že vyskočí ještě víc než obvykle třeba na 4 sáhy vysoko
-jinak v.ú., ten nepovedený by třeba mohli někteří také prodávat, jako nějaký dryák, či za stejný lektvar, ale nezmínit se o té chybičce=)
To je konec přátelé.....je to můj názor, možná špatný, ale kdyby si tam něco z tohohle napsal, tak by to bylo i o něco delší.


 Uživatel úrovně 8

Pěkné, stručné přehledné. Konkrétní popis vedlejších účinků je dobrý nápad, mnoho lidí na to zapomíná (i když, většina PJ na nějaké podobné vylepšení snadno přijde). Chápu z popisu dobře, že lektvar funguje jen pro dvounohé tvory, ne třeba pro koně a podobně (tedy žádní skákající hadi)? I tak by ale skutečně byla lepší nějaká hodnota, kterou by se násobila původní délka skoku, jak napsal Zombie.

Zombie: Jojo, alchymie byla ve středověku také vzácná, v čem je problém?

Může se had odrazit oběma nohama?

Od kdy slovo aplikovat znamená výhradně "vstříknout injekční stříkačkou"? Slovník cizích slov uvádí:"upotřebení, použití, uplatnění, v lékařském kontextu použití léku", o injekci ani slovo. Tohle mi připomíná spíš "hledáme chyby za každou cenu", než snahu někomu pomoci.