Alchymistické Předměty

Defendentum Didonis Hodnocení: Kvalita

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 22

Skupina: Ostatní

Magenergie: 650

Suroviny: 50

Základ: 2 mince zlata

Trvání: 3 roky

Výroba: 3 dny

Magy/den: 20

Popis:

Defendentum Didonis

Popis (stručný)
Je to malá zlatá kulička s průměrem asi 1 palec a váhou 2 mince. Po bližším prozkoumaní se namodrale leskne. Obíhá okolo člověka v různých trasách, které se neustále mění. Normální člověk nic nepozná, ale alchymisté v ní vždy vidí něco divného.

Historie …
Chudák Dido zažil mnoho pádů, mnoho lidí na něj útočilo ať už z důvodů rasistických, nebo, že neměli rádi zvířata. Dost ho to štvalo a tak se jednoho slunného dne rozhodl konečně po dlouhé době něco stvořit. Něco co by tomu všemu zabránilo, něco co by ho chránilo. Inu napadali ho různé věci od zbytků od oběda až po roztodivné štíty a zbroje. Nechtěl však nosit těžké zbroje a ani nechtěl před sebou nosit talíř s tajuplným obsahem, který měl dříve účel oběda. Nakonec, jak jinak, ho napadlo něco geniálního… kulička. Samozřejmě měl vše dokonale promyšlené a skvěle naplánované. Neměl však, také samozřejmě, nic co potřeboval ke tvorbě tohoto předmětu. Kovovou zlatou kuličku, hodně magenergie a plno surovin. Jak všechno sehnal se nepodařilo zjistit, tedy je pravda, že zlatnictví bylo vykradeno, květinářství zničeno neznámým vandalem a koně byli značně dehydrováni, ale to jistě neměl na svědomí Dido. Ovšem zachoval se podrobný popis výroby tohoto kouzelného předmětu …

Popis velmi složité výroby :o)
Vezmeme hrnec konské moči, přidáme kapradí natrhané za svatojánské noci a přidáme žluč psa, nebo celého psa podle toho jestli chceme aby se Defendentum ochlupatilo. Po té necháme vařit na 6 směn. Po té přidáme asi 10 mincí zlata a začneme míchat. Do extraktu přelijeme 30 magů a znovu zamícháme. Po té zlato vyndáme a roztavíme, nalijeme do formy a vzniklou kuličku opatrně zabalíme do netopýřích křídel. Pomalu přidáme 20 magů. Vyčkáme na úplněk a začneme prosit astrální sféru Nahaiah. „Žádám tě o vložení moci tvé do tohoto předmětu, moc chránit, moc léčit!“Kulička se musí držet celou dobu před astronem. Pokud Nahaiah prosbu vyslyší démon se vtělí do kuličky a ta začne levitovat asi 10 palců nad zemí. Výroba je dokonána.

Použití Defendenta Didonise
Nejdříve k tomu aby předmět patřil nám. Přebírá se tak, že se 1 minutu drží ve dlaních aby nemohla vyletět zpět ke svému původnímu majiteli je to past na obratnost obr-5-podařilo/nepodařilo chytit. Po této minutě kulička začne mírně levitovat si 10 palců nad zemí. Dále na ní musíme kápnout naší krev aby začala okolo nás obíhat a začala nás chránit (resp. poznala nás). Pokud je majitel kuličky zabit, kulička u něj zůstane do té doby než z něj nevyprchá poslední kapka krve.

.…Historie
Didovi se tento předmět povedl stvořit až po čtvrté, Nahaiah s ním odmítala komunikovat, on nevěděl proč, ale nakonec se to podařilo. Kulička začala okolo něho obíhat a Dido se jí snažil chytit. Jeho původní plán spočíval v tom, že jí na nepřátele bude vrhat, to se nepodařilo. Kuličku nechytil nikdy ovšem prožil s ní mnoho dobrodružství a po té co mu jí ukradl jeden sprostý skřet se rozhodl stvořit Atacketom Didonis ( o tom později). A krutě se mu pomstil. Kuličku si velmi oblíbil, ale při jednom ze soubojů se zákeřnou myší v jeho sklepě jí ztratil. Byl těžce raněn, když mu agresivní myš prokousla tepnu, a tak se svým výtvorem rozloučil. Kulička byla ztracena, ale zanechal podrobný popis výroby, který pečlivě ukryl na půdě pod uvolněným prknem…

Jméno Defendentum Didonis
Dido sám si takto pojmenoval tento předmět, a potom i Atacketom. Defendentum znamená jednoznačně to, že chrání, ale je tum, což znamená kulička. Didonis je podpis sama génia Dida. Nis znamená, že to vymyslel on, je to jeho vynález :o)

Schopnosti
Defendentum Didonis má mnoho schopnosti, ale jestli se objeví nové, to mohou zjistit pouze hráči a vymyslet je může pouze PJ (no po dohodě i hráči :o)

Obrana
kulička lítá okolo majitele ohromnou rychlostí a tak může nepřítele zmást a částečně pokazit jeho útok. Proto si útočník odečítá –2 k Uč.

Odražení
Kulička má na den 20 magů, které se dobíjejí o půlnoci. Může je použít na několik. svých schopností, jedno z nich je odražení. Majitel musí zařvat „Aj!“. Po té se kulička pokusí odrazit první útok vedený tváří v tvář postavami velikosti největší C. Pravděpodobnost je 80- celkové útočné číslo útočníka bez útočnosti. Majitel musí tyto procenta podhodit. Toto kouzlo stojí 5 magů.

Otravování
Majitel zařve „Grrr!“ a kulička se vrhne na nejbližšího útočníka a začne ho otravovat. Napadená postava si odečítá 2 od Uč i Oč a nemůže kouzlit(nemůže se soustředit). Takto lítá kulička podle toho kolik jsme do ní vložili magenergie 1 kolo …4 magy.

Léčení
Kulička se přesune k ráně na kterou ukážete a řeknete „au!“. Začne modře světélkovat a vaše rána se začne zacelovat. 1 mag = 2 životy(10 životů za 5 kol) Toto kouzlo se dá použít pouze když se nebojuje a jste v klidu.

Regenerace
Po tom co řeknete „auvajs!“ začne kulička slabě modře světélkovat a vaše rány se budou pomalu regenerovat. 1mag = 1život (1 život za 1kolo). Tato schopnost kuličky se dá používat neustále a kdekoliv (ne voda) do vyčerpání magenergie.

Puntičkáři a jiní otravní nevychovanci :o)
Kulička se nadá utopit, vznáší se 10 palců nad vodou, nad svým majitelem, ovšem dá se pod vodu stáhnout, tudíž ve vodě nefunguje. Chycení kuličky v letu je velice obtížné…past obr-12-podaří/nepodaří chytit. Pokud je majitel zabit, kulička se vznáší nad ním a je téměř nehybná. Pokud postava leží obíhá tělo podél. Pokud přidáme celého psa kulička bude mít opravdu prořidlé chloupky :o). Tento předmět dokáže vyrobit pouze theurg (12. sféra). Levitaci způsobuje zbytek nevyužitých magů :o)

Závěr…autorův
No toto je můj první příspěvek do alchymistických předmětů, ale mám zkušenosti z předmětů normálních, takže doufám, že jsem se někde hrubě nesekl. Přeji hezké prožitky s Defendentem a předem děkuji za hodnocení a diskusi, které se možná, i když o tom pochybuji, strhne :o)).

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 22

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Zvláště dobré, je-li to tvůj 1. alchymisystický předmět.


 Uživatel úrovně 0

super, konečně normální magický předmět


 Uživatel úrovně 0

gipman: Děkuji ti moc za to hezké hodnocení a jesli chceš, koukni se do čekárny, schválně co je na prvním místě :o).


 Uživatel úrovně 0

Úžasný nápad, Dido je prostě chytrák. Možná by neuškodilo uveřejnit i dovednosti atackenta didonis.


 Uživatel úrovně 8

Zdá se mi, že výhody tohoto předmětu jsou příliš velké, třeba to, že se kulička sama pohybuje ve vzduchu - při útoku Grr! dokonce nezávisle na alchymistovi a dál má spoustu dalších vlastností... Jako artefakt to beru, ale jako sériově vyráběný předmět mi to připadá trochu nereálné. Taky jsem nepochopil (ne voda).


 Uživatel úrovně 0

Nejsem puntíčkář a nebudu tu rozepoisovat romány o tom jak se mi to líbilo.5*


 Uživatel úrovně 0

Vážení pánové
Jsem vám z prvu neskonale vděčen za obsáhluo kritiku a vcelku slušné odnocení :o))). Začnu dejme tomu panem Zombím, nebot psal první a tu nejzávažnější kritiku :o).
adA) Tohle trochu nechápu, je pravda, že by tam mohla být past, ale bylo by to v celku přepastované :o)
adB)Hm tak tady máš nejspíš pravdu s tím rozdílem by to bylo nejlepší, jo jo :o))
adC)No jka splívají, to odražení je spíše kouzlo než vlastnost ne?
adD)Jo tak to by šlo, ikdyž nechápu ten význam
adE)No tady ti spíš já napíšu "Nemyslíš"..teda spíš nečteš :o)...1. případ je to, že jí držíš v dlaních at ti neuletí zpět k majiteli a to 2. je chycení za letu :o))
adF)To jsem si uvědomil až pozdě a proto VŠICHNI počítejte to co je nahoře v té tabulce základ :o)))
adG) Co k tomu říct, už se to parkrát stalo ...UPSS budu na to myslet 8--)

Takže ted pán drakomor
ad1)Myslím si, že je to tam napsané, nebo naznačené v popisu použítí, ale musí vykonat stejný obřad. Jinka je to samozřejmě tvoje věc :o)
ad2)To jsem nenapsal a je to velmi dobrý dotaz, dejme tomu cca 1 :o) byl by potom moc silný
ad3)Ehm, začne okolo tebe obíhat v různých směrech, to neznamené, že nejdříve po směru hodinových ručiček a potom proti :o))
ad4)Další skvělý dotaz a moje nedomyšlenost..safra, no dejme tomu ,že se dokáže vytratit a vnejhorším do 2 kol vrátit, řekneš jí" TED ZMIz" a je to :o)

a ted pán terátor :o)
No nevadí ty si jí vlastně ani nevšímáš :o)).
ano je to kouzlo tak možná asi jo :o))...díky za podporu .o)Ano puntičkáři budou již v každém mém příspěvku :o)).
No hele samozřejmě se předmětům a věcem vyhýbá poze mate a má kouzla jinak by to byl pěknej ničitel.

Ještě jednou děkuju, i těm co napíší kritiku potom budu jistě rád :o)
Koulle


 Uživatel úrovně 0

Drahý Schulline Koulle,

tak sem náhodou mrknul sem, jelikož předměty obyčejné za moc nestojí a zase tu svítí nějaký příspěvek, jak jinak než od Tebe.

Opravdu sem se moc nasmál - Tvé historie patří k těm nejlepším tady na serveru. Ale ten předmět...

Ohledně pastí to už řekl Zombie - ikdyž sem zase plete charismu - to je spíš síla osobnosti, vystupování atd.

Ohledně kroužení kuličky okolo majitele - to mu ale musí také vadit, když si bude chtít zaútočit, ne ?

Odražení - no, proč ne, ale asi těžko bude odrážet kyj - Na druhou stranu je to kouzlo - tak asi jo.

Otravování - dobré, vážně dobré. Q-)

To Zombie - s tím lečením máš pravdu, ale asi si chtěl říci " Au ! "

Puntičkáři - to budeš asi myslet i mě, poznal sem to Q-) Takže -

nejvíc bije do očí to léčení, ale beru to jako překlik. Co když stojím u zdi, nebo se snažím nenápadně proplížit okolo nekolika skleněných baněk ? Defendentum Didonis to zlikviduje, jestli ano, asi mi to jako alchymistovi bude k ničemu.

Opravdu nejlepší práce, co sem v podslední době četl.

S pozdravem S.A.Terátor



 Uživatel úrovně 0

Nejak si tohle nedovedu predstavit v praxi.Mam par otazek.
1)Po vyrobe ta kulicka automaticky chrani toho kdo ji stvoril,nebo si ji musi alchymista nejprve chytit?a vubec-co kdyz ji chce nekomu darovat(prodat)-nestacil by proste prikaz majitele kulicce aby zmenila majitele?
2)Kolik kulicek muze jedna bytost vlastnit?
3)To furt levituje nejakych 10 coulu nad zemi?Nedovedu si predstavit,jak by v takove vysce(spiz nizce:-) )mohla pomoct v souboji.
4)Je nejaka moznost jak kulicku na cas ulozit nekam do batohu nebo tak?-je to dost napadna vec a nekdy vyslovene prekazi(milostne kontakty napr.:-), ale i treba jen jizda na koni,ktery se urcite bude plasit a svisteni kulicky, ktera "lita okolo majitele ohromnou rychlosti" urcite nepreslechnou zadne straze nebo nestvury.)
Ostatni veci uz rekl Zombie.
Ocenuji napad a sloh.Uplatneni najde asi spise v humorneji pojatych svetech,odkud zrejme pochazi i Dido(nerikali mu pak Dido letajici koule?:-)))
Davam tri hvezdicky.


 Uživatel úrovně 5

A) Obrana alias Zmatení - jasná past na charismu (sílu vůle), třebas N6, char, -/zmatení a postih na útok ve výši neúspěchu proti pasti.
B) pokus o odražení útoku by měla být spíše past (ať má útočník také šanci). Například N5, Roz + Síla útok/odražený útok. Roz je rozdíl úrovní démona kuličky a útočníka.
C) Obrana a Odražení docela splývají, tuto vlastnost bych spíše popsal jako bonus ke kvalitě zbroje napadného.
D) léčení: přesnější by bylo uvést toto: "kulička při vyřknutí „auvajs!“ počne léčit tempem 2 životy / 1 kolo. Vyléčení dvou životů (i načatých) stojí 1 mag." Obdoba regenerace.
E) zachycení kuličky:
V "POUŽITÍ" uvádíš toto: "je to past na obratnost obr-5-podařilo/nepodařilo chytit"
A na konci textu zas: "Chycení kuličky v letu je velice obtížné…past obr-12-podaří/nepodaří chytit" Docela ROZPOR, nemyslíš ?
F) jako rýpal: co se stane ze zbytkem zlata ? Kulička váží 2 mince, zlata potřebujemo dokonce 10 mincí, kde je zbylých 8 mincí zlata (400 gramů) ???
G) magenergie docela odpovídá, démon z 12 sféry by mohl mít až 24 magů/den, při těchto zvláštních schopnostech spíše polovinu či méně - tj 12. Také se mi nelíbí, že démon - astrální bytost, která ovládá POUZE kouzelnická kouzla, dokáže magií léčit - toto je doména magie HRANIČÁŘSKÉ !!!
J.S.