Alchymistické Předměty

Préfův lektvar úzkosti Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 14

Skupina: Lektvary

Magenergie: 6

Suroviny: 20

Základ: mošt z jablek(či jiného ovoce)

Trvání: 30 kol

Výroba: 1směna

Barva/chuť/zápach: 100/100/50

Popis:

Vznik
Tento lektvar spatřil světlo světa, díky kudůčímu alchymistickému mistru Préfovi. Alchymistu Préfa vždy fascinovala událost, kdy oběť zahnaná do kouta, bez šance na únik, zmůže poslední síly a rozdává nebezpečnější rány než v boji před tím. A tak Préf začal dělat pokusy s krysami, které vždy nějakým způsobem dokázal vystresovat a zahnat do kouta. Pozoroval jejich chování a po jejich zabití, zkoumal jejich mrtvá těla. V tělech vystresovaných mrtvých krys se mu povedlo objevit látku, která v nich byla obsažena mnohem více než je obvyklé. A po několika dalších pokusech si byl jist, že tato látka je původcem nevídané zuřivosti, při bezvýchodných situacích.Préfovi se po několika týdnech povedlo vytvořit látku, která měla obdobné účinky, jako látka v tělech mrtvých krys. A po několika pokusech s bezdomovci, kteří se za jídlo stali dobrovolně pokusnými osobami vznikl tento lektvar:

Popis a účinek
Lektvar má obvykle jasně červenou barvu a jeho hustota je rovna hustotě moštu, který byl použitý jako základ. Daný mošt mu dává i silnou ovocnou chuť a jemnou vůni po ovoci. po vypití tohoto lektvaru dočasně klesne postavě stupeň inteligence o 5, výjimkou jsou krollové, ti jsou téměř imunní a pokles stupně inteligence je maximálně o 1. Postavě navíc dočasně poklesne stupeň obratnosti na polovinu. Ale oproti tomuto se se postavě zvýší stupeň síly o 3, opět jsou výjimkou krollové těm se zvýší stupeň síly o 5, ale vždy maximálně na 21. Postava, která tento lektvar vypila získá pocit bezvýchodné úzkosti, přestane rozumně přemýšlet a je-li v blízkosti nějaké nebezpečí, či nenáviděná osoba, začne do něj mlátit hlava nehlava. Má-li po ruce zbraň tak ji využije, jinak je schopna popadnout židli, kámen aj. a nezřídka se pustí do objektu znějž pociťuje úzkost a strach holýma rukama. Přičemž se téměř nebrání. Stav navozený tímto lektvarem je značně podobný berserkrovi. Chce-li někdo takovou to postavu udolat musí ji zranit minimálně za dvojnásobek počtu životů, které měla postava při vypití lektvaru. Po uplynutí 30kol se postavě vrátí všechny stupně vlastností do normálu, ale ona je zcela vysílená a není schopna chůze po dobu tří směn. Byly-li postavě ubrány životy do mínusu, musí být během dvou kol po skončení působení lektvaru vyléčena tak, aby měla alespoň jeden život. Jinak okamžitě umírá. Do konce dne ve kterém postava vypila Préfův lektvar úzkosti, je postava malátná a nesvá, pořád cítí neklid a návaly úzkosti. Nedokáže se soustředit ani meditovat a v případném boji má postih -2 k ÚČ i OČ. Není schopna kouzlit ani provádět nic složitého. Z této malátnosti ji dostane jedině, je-li na ni sesláno hraničářovo kouzlo "Uzdrav těžká zranění" a nebo plnohodnotný, obvykle osmihodinový spánek, po vyspání je již zcela v pořádku.
POZOR!!!!Varování světového alchymistického cechu.: Lektvar může být uživateli nebezpečný. Postava nesmí jej nesmí požít častěji jak jednou za dva dny, aby si její organismus ulevil dvěma nocemi ozdravného spánku. Jinak se to projeví na její psychice a stupeň inteligence ji trvale klesne o 1. Tudíž devět z deseti alchymistických mistrů tento lektvar doporučuje používat jen v případě krajní nouze. A ještě jednou pozor časté používání škodí zdraví.
Jistá léčba, která navrátí i trvale ztracené stupně inteligence je možná jen s pomocí Prefova očisťovače organismu. Ale otom zas někdy jindy. Pokud by někoho zajímaly ingredience surovin, budu k zastižení u Alchymisteckého stolu v putyce.

Závěrem
Počet magů stanovuje délku působení lektvaru. Tedy 1 mag způsobí trvání 5kol. Varování: při použití více jak osmi magů má jeho požití trvalé následky pro uživatele tohoto lektvaru. Lektvar má tedy několikeré využití, dají se s jeho pomocí například vyřadit z boje kouzelníci, nebo s pomocí dostatečného množství lektvaru nalít bojovou jednotku, která nepřítele roznese na kopytech. Může tedy jak pomáhat tak škodit, je na vás , čemu dáte přednost.
Přeji až vám co nejlépe slouží.
Tuax

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 14

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Mě se to líbí, takové látky existují asi i ve skutečnosti. V těle podobně funguje adrenalin (ale to není úzkost nýbrž euforie) a pokud je ho moc, tak zatemňuje rozum, nikoliv však rychlost reakcí, takže bych zrušil ten postih do obratnosti. To je vyjádřeno tím berserkrem (nebrání se). Ty postihy po skončení lektvaru jsou taky v pohodě. Jen bych do toho zakonponoval ještě navíc úbytek bodů únavy. Použitelný výrobek, něco podobného jsem už v doupěti zkoušel.


 Uživatel úrovně 0

Mě se to docela líbí...


 Uživatel úrovně 5

Archimond: To nedělej! Nestojím o vylepšování průměru.


 Uživatel úrovně 0

Je to dobrá vec,ale podľa toho, čo si nám napísal, tak sa to veľmi neoplatí, lebo máš potom 1 deň postihy a to je teda dosť veľa.


 Uživatel úrovně 0

Elwin: Představ si to :Kroll, s max. Int 7/-2. Což se stane málokdy. -5 = 2/-4. S MAX. Int !!! Většinou by měl inteligenci zvířete.
Tuax: Je to divný. Teď nemluvim o nápadu, ale o provedení. Nevyvážený, nelogický, nedodělaný. U mě 1*


 Uživatel úrovně 0

No moc se mi to nelíbí a proč jsou krollové tak zvýhodněný


 Uživatel úrovně 0

Tuax: Co se týče kritické situace: ano zlepší se o dost lépe soustředění a vnímání - což sice s obratností souvisí jen okrajově, ale je to tak. Panikařit začne jedině lammer. a ten nebude ani silnější.
To co popisuješ - tedy stav kdy někdo zahnán do kouta podává neuvěřitelné výkony nemá s panikou nic společného.


 Uživatel úrovně 0

1 hviezdi4ka je za akotaku historiu... Ale teraz čo ma trápi...spomínaš, že sa zníží stupeň inteligencie, ale krol je na to takmer imúnny-do akej mieri imúnny mohla by tam byť nejaka pasca (na INT), alebo tak nejak...

2.vec- do akej miery nemôže postava po vypití lektvaru nič robiť? -môže sa najesť? môže sa .. ? -rozpisať...

3.vec- hmm ingredinecie...v alch. stole, no dobre no, ale nemyslíš že by si ich mal dať tu tomuto lektvaru??? .o(

4.vec-... jablkový mušt, alebo ina štava ? vyber si jedno alebo druhé...

5.vec- ako môže mať červenú farbu ??? skôr tak už žltú, alebo taku do hneda...

s úctou Cefeus


 Uživatel úrovně 5

Zombie:
a) moc silné, ale velmi vzácné. To je část, která mi z textu jaksi unikla. Tento lektvar je vzácný stejně jako dračí vejce, má to spolu souvislost.
b)to je věc , která mně zrovna nenapdla, máš pravdu
c)viz bod "a"
d) základ je jen nositelem látky, která v těle zvyšuje výrobu Adrenalinu jak postřehl "Kiwara" ja to záměrně nezmínil.

KILLMAN:
a) nevím proč se držet neustále zažitých věcí a pravdou je že nic není převážně dobré s trochou zla, ale i opačně.
b) nevím zdali máš vlastní zkušenost ze stavem kritické situace, ale pokud by se zvýšila obratnost tak postava se začne mnohem lépe soustředit a bude se perfektně ovládat což je v rozporu s panikou.

Kiwara: závislost mi připadala moc silná

deshi: neřekl jsem , že budeš most lít někomu do jídla. Mošt je k pití. Síla je určena vzácností, která mi fatálně vypadala z textu popisu. Mošt je tozcela obyčejný, jen je v něm směs surovin (rozemletý kořen kapradiny vykopaný o úplňku...) Vlastnosti nedávají výrobku základy, ale suroviny, bohužel je téměř nikdo neuvádí.

Každopádně se příště pokusím polepšit
děkuji Tuax


 Uživatel úrovně 0

Ctěný Tuaxi,

co víc ještě říci? Nu snad jen to, že když to má na barvu a zápach 100/100 tak to každý, kdo o tom ví, pozná téměř jistě, o co se jedná, takže jak to potom budu míchat nepřátelům do jídla? :o))

Opravdu, to co jsi stvořil je opravdu moc silné ... přečti si welfovy lektvary a pak to zkus znova.

S úctou deshi