Alchymistické Předměty

Visor Hodnocení: Kvalita

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 14

Skupina: Ostatní

Magenergie: 50

Suroviny: 30

Základ: Dvě křišťálové koule, o průměru 10, resp. 5 coulů

Nalezení: U pár velice dobrých alchymistů

Trvání: Jeden rok

Výroba: Dva dny

Popis:

Visor je užitečná pomůcka zlodějů, hlavně těch kteří pracují např. pro nějakou výzvědnou síť nebo se jednoduše zabývají činností zvěda či špeha. Visor se skládá nejméně ze dvou křišťálových koulí. Koule musí být z pravého a čistého křišťálu aby bylo zařízení funkční. První z koulí je o průměru deseti coulů, ta druhá menší, měří pět coulů v průměru. Visor přenáší jen obraz. Pro přenos zvuku je potřeba další kouli o průměru pět coulů. Tyto koule jsou velice křehké a pád z výšky větší než půl metru znamená jistou destrukci. Visor má i jistý dosah, který se udává podobně jako u střelných zbraní (i když zde pro jiné účely). Dosah je tedy 50/100/200 (malý/střední/velký)

Toto zařízení funguje na bázi kamery, nebo štěnice. Jakmile postava umístí menší kouli na místo, které chce snímat, může hlasem aktivovat druhou kouli, která zpracovává informace z první koule do podoby obrazu.

Aktivace: Na aktivaci visoru musí alchymista vydat pět magů, neboť slova, která musí vyslovit při aktivaci jsou značně krkolomná (či spíše jazykolamná) přitom si hází proti pasti Obr ~5~ (neaktivuje/aktivuje).

Vysílání: za každou minutu, po kterou je Visor aktivován musí do koule vydat alchymista 3/4/5 magy (různá čísla, pro různé vzdálenosti mezi koulemi).

Nahrávání: postava může, informace, které jí prostřednictvím velké koule, předává malá koule, simultánně nahrávat do paměti Visoru. Pro každou minutu nahrávání však musí vynaložit alchymista 5/6/7 magů (do tohoto je započítaná už i cena vysílání). (Pozn. Po deaktivaci se všechny magy, které byly vydány na vysílání a nahrávání vypaří z Visoru do ovzduší)

Selhání: Visor, jako snad většina zařízení vyrobená alchymisty, není příliš spolehlivý. Proto si každou minutu kdy je aktivován Visor, hráči házejí k% na přerušení spojení. Procento selhání je rovno počtu magů, které byly vynaloženy na obsluhu Visoru. Pokud dojde k přerušení vysílání, je zde ještě možnost, že je to stav jen dočasný. Hráči si po další tři minuty (čili třikrát) mohou házet na opětovné navázání spojení. Pravděpodobnost úspěchu je rovna polovině pravděpodobnosti selhání, při které Visor selhal. Druhou minutu je to jen čtvrtina a třetí jen osmina pravděbodobnosti selhání.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 14

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

1.)Je dobre ze jsi tu napsal ze dokaze prerusit spojeni.Znam veci ktere nemaji chybu!


 Uživatel úrovně 5

tolwyn: napr tak že to nebude môcť používať iba alchymista ale aj iný. Mal si tomu dať vlastnú magenrgiu krorá by sa míňala a alchymista by ju mohol dobíjať.


 Uživatel úrovně 0

Jakže? Většina zařízení vyrobená alchymistou nejsou moc spolehlivé? To snad ne? :o)
Já osobně nemám rád takové ty věci, co se snaží napodobit moderní dobu, ale tohle de.


 Uživatel úrovně 0

Je to dobré, podle mne tak mezi 3* a 4*. K tomu zlodějovi s alchymistou:
Alchymista by například mohl vyrobit pro zloděje ještě automatický dávkovač, který by magy přeléval sám a po nějaké době by se zanesl k alchymistovi nabít.


 Uživatel úrovně 0

Zombie: já zapomněl napsat, že jsou duté.....kdyby to bylo plné tak asi ne, přece jenom myslím, že křemen má trvdost sedm, takže...:-)


 Uživatel úrovně 5

Docela stručné a suché, pád křišťálu (křemenu) na zem, která je většinou měkčí, ho podle mého názoru nezničí :o) J.S.


 Uživatel úrovně 0

No, pro zloděje je to hodně užitečné, ale samozřejmě by musel mít po boku schopného alchymistu :-)


 Uživatel úrovně 0

Zajímalo by mě, jak mohou Visor používat zloději, když veškerá pravidla, která se k němu vztahují platí jen pro alchymistu. Jak by mohl zloděj platit magy? Ale nápad zajímavý.