Alchymistické Předměty

Lektvar kentauří krve Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 11

Skupina: Lektvary

Základ: kentauří krev, kentauří tuk, šíp

Trvání: 5 kol

Výroba: 5 směn + součet bonusů daných

Barva/chuť/zápach: ano/ano/ne

Popis:

Pyrofor si napřed musí vyrobit svíci z kentauřího tuku. Potom vezme skleněnou nádobu a do ní přelije kentauří krev (starou nejvíce jeden den). Nad zapálenou svící nahřívá hrot šípu a namáčí v krvi, dokud se krev neobarví doběla (odbarvení trvá asi 3 směny + součet bonusů). Potom odtrhne ze šípu peří a vhodí ho do nádoby s krví (odbarvenou). Asi za 2 směny se peří rozpustí a krev zmodrá. Kdo tento lektvar vypije, má bonus +1, +2, +3..., ale nejvíce +6 k útoku dlouhým lukem a 1, 2 nebo 3 útoky za kolo navíc stejnou zbraní. Tento lektvar je možno vypít pouze 2x denně, pokud je společně použito kouzlo nebo lektvar rychlost, tak pouze jednou. Při více použití se uživatel začne měnit v kentaura. Je to past Odl ~ 12 ~ nic/proměna o 1 stupeň a uživatel háže další den znovu. Při fatálním neúspěchu se promění o 2 stupně za den. Při úspěšném hodu proti pasti stupeň proměny zůstává stejný a dále se již nemění. Stupně proměny: 1)Růst srsti 2)Přeměna nohou v kopyta 3)Růst ocasu a zadních nohou 4)Prodlužování těla 5)Kompletní proměna v kentaura Následky lze vrátit zpět sesláním kouzla uzdrav nemocného (když je proměnou postižený hraničář, musí na něj kouzlo seslat někdo jiný). Každé seslání kouzla se stupeň proměny sníží o 1. Ale pouze při úspěchu proti pasti Odl ~ stupeň proměny ~ snížení/nic. Přeměna na stupeň o 1 nižší trvá 1 týden. Postižený neví, zda proti pasti uspěl nebo ne. To pozná v průběhu 1 týdne.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 11

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

škoda že nejde hlasovať, je to pekný príspevok


 Uživatel úrovně 0

To jsem měl ve druhé verzi, ale ta mi nebyla uznána, a tak ji budu vylepšovat. Kdyby ses na ni chtěl podívat, tak se ozvi.


 Uživatel úrovně 0

Zajímavé, ale moc mě to nenadchlo, protože když se budu měnit na kentarua, měl by se mi měnit a atributy a to tu není zpracováno...


 Uživatel úrovně 0

Řáda je mamrd a neumí hrát DRD!


 Uživatel úrovně 0

SORRY, SORRY, SORRY
ta magenergie má být 10 magů za +1 k ÚČ a 10 magů za útok navíc. Takže nejvíc 90 magů. Takže čím víc magů tím větší síla lektvaru. Nevim jak sem na to moh zapomenout. Dík za příspěvky.


 Uživatel úrovně 5

Tak já nevím..má to plusy i minusy ...volím zlatou střední cestu...3*


 Uživatel úrovně 5

Podle me se bez magie a surovin neobejde pri odbarvovani krve a to zmodrany taky magi nebo suroviny a pak by si mel napsat kolik krve na lektvar kterej davaj +1 a +1utok a podobne mel bys to mit presne napsat.
PS: jinak zkuste zabit kentaura ktery si vklidu vystreli 6 sipu v kole.
Mas 2 za napad


 Uživatel úrovně 0

Přesný popis postupu tady sice je, ale ve hře je nanic. S těmi surovinami a magenergií je to pravda, např. krev se sama od sebe neodbarví! Pokud na nulách trváš, pak by bylo dobré napsat na kolik lektvarů stačí průměrný kentaur ... protože takhle si stačí tu výrobu jen dostatečně prodloužit a je to! Dávám 2* za nápad.


 Uživatel úrovně 0

Vždyť je to skoro zadarmo (žádný suroviny ani mana)! Jinak to s timpromě'nováním v kentaura je to trcchu přehnaný. Sory, ale 2.


 Uživatel úrovně 0

S tím, co již bylo řečeno, souhlasím. Na druhou stranu ale musím ocenit pěkný popis postupu - te se tady moc nevidí. Vypadá to, že to s myslíš zodpovědně, jen to ještě příště trochu malinko dokončit. Má to ale nápad, 4*