Míchací hůlka
Autor: | Kod |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 15 |
Skupina: Ostatní
Magenergie: 90
Suroviny: 75
Základ: sklo
Trvání: 10 let
Výroba: 3 dny; doma
Popis:
Tato asi 20 coulů dlouhá, velmi křehká skleněná hůlka dokáže určit zamícháním jed v tekutině – pokud tekutina je jedovatá či otrávená, hůlka tmavne. Podle světlosti hůlky lze velmi hrubě odhadnout nebezpečnost jedu, hůlka totiž reaguje i na alkohol. Lektvary z PPZ míchané při výrobě touto hůlkou mají dvojnásobné trvání, všechny léčivé lektvary léčí o 3 životy navíc.
Přidáno:
Přečteno: 0
Hlasovalo: 15
Autor: Kod
Diskuze
Je to skvělej nápad, ale i ty sám asi vidíš, že úplně na 5 to nejni. Dal jsem však ještě o něco méně, protože...
1.) velmi křehká skleněná hůlka a vroucí lektvar, to mi zrovna nesedí
2.) co se stane s lektvarem, mám-li hůlku od něčeho zašpiněnou (např. pavučina, bláto...) a strčím ji do něj?
3.) použití ve hře je opravdu jednoduché (to je +)
4.) chce to asi ale alchymistu, který moc necestuje, protože by se mu mohla hůlka na cestě zničit
5.) jestliže se dá zničit (jako sklo asi ano), nemá 90 magů vliv na některé věci kolem nositele? Chápu, že v ní nejsou obsaženy, ale je to víc magů, než potřebuji na přípravu Ohnivého meče (trvání: 1 rok, výroba: 1 týden, suroviny: 80 zl...)
6.) opravdu si seš jistý tím trváním?
Neber to moc vážně, protože já jsem tak trochu hnidopich...
Fin z Celenu
Dobrý nápad, ale nepropracovaný...
Přesto dávám 4* (dobře to využívám ve hře :))
a co když stím budu míchat jedy, ...
Docela dobré, ale 5* bych tomu nedal....
Je to velmi zajimavé, ale jako vždycky neperopracované
Je to zajímavý. * * * *
Stinny: A mas nejaky duvod, proc bys to tak delal? Me to prijde pouze jako zvyhodneni alchymisty a zadny pekny matematicky model v tve uvaze nevidim, nechapu jaky duvod mas k tomu pocitani krome toho udelat neco slozitejsi nez tomu tak je.
Jaký roh z jednorožce? (daalší raekce dopíšu příležitostně)
Detekcí mi připomíná lakmusový papírek, který je pro toto použití lepší, ale zase odhalí jen známé jedy. V pravidlech se zřejmě počítá i s nějakým mícháním, takže bych dal postihy i bonusy jinak - bonusy k léčení by byly zhruba tolik, kolik k6 se hází + pevné životy / 3,5 (např. lektvar chodce jana (6+5k6) by léčil za 5 + 6/3,5 =přibližně 7, tj. 5k6+13 životů. Postupem uvedeným u tebe by se lektvar RK ještě více zvýhodnil, takhle se lektvar zlepší o určitý počet procent, což je lepší (co třeba takový, který léčí 1 život - podle tebe by léčil 4*víc!)
Dobrý, rozvést výrobu, trochu snížit trvanlivost hůlky a všechny její schopnosti, případně zvednout výrobní náklady. Detekcí jedů mi trochu připomíná roh jednorožce. Jak dlouho trvá, než se hůlka po styku s jedem zase odbarví nazpět?
J.S. (dodělej to a budou 4*)