www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
  Kompaktní výpis
Na jednu stránku vypsat předmětů ze skupiny
Předměty řadit podle .
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Alchymistické předměty

Pro přidání nového předmětu se musíte přihlásit.

KONCEPCE RUBRIKY


Počet zobrazených předmětů: 4-6 / 393
««« »»»
Zákeřné polínko ***
Příprava pro tisk (tisknuto 713x)
Diskuze a hlasování 22/22   nové
Skupina:Ostatní
Magenergie:1 magů
Suroviny:42 zl.
Základ:Polínko + 1 dávka jedu (viz níže)
Nalezení:-
Trvání:1 směna
Výroba:5 směn
Nebezpečnost:-
Síla:-
Barva/chuť/zápach:-
Magy/den0
Autor:UnknowN
Popis:

"Zákeřné polínko" je pomocný alchymistický předmět rozšiřující možnosti dopravování jedu ke svému příjemci. Alchymista vhodný jed nechá vsáknout do připraveného polínka, a daný jed se potom začne uvolňovat po dobu jedné směny od chvíle, kdy polínko začne hořet (není-li předčasně uhašeno).

Použití "zákeřného polínka" je dvojí - buď lze daným jedem otrávit přímo kouř, který bude hořící polínko vydávat, nebo lze prostřednictvím kouře přenést jed na cokoliv, co by se nad ohněm opékalo. Polínko lze od obyčejného topiva rozpoznat podle charakteristického zabarvení několika z vnějších letokruhů.

Příklady užití v kombinaci s pravidlovými jedy:

Černá zhouba: Jed se kouřem přenáší na opékané potraviny, nejlépe maso - otrávené bude vše, co se bude nad ohněm opékat alespoň jedno kolo během jedné směny hoření polínka.

Jablečná vůně: V kombinaci s polínkem je u tohoto jedu dosaženo zpomaleného uvolňování - po dobu jedné směny hoření polínka vzniká v okolí jedovatý opar účinkující na každého do vzdálenosti 1,5 sáhu a to se stejnými účinky jako u pravidlového jedu.

Puchčoud: Podobně jako u "Jablečné vůně", i u tohoto jedu dochází k prodloužení trvání na jednu směnu (po dobu hoření polínka).

Svrbík: Svrbík v hořícím polínku dá vzniknout jemnému popílku, který se po dobu hoření polínka (a krátkou chvíli potom) bude snášet na vše v okolí tří sáhů. Svrbík aplikovaný tímto způsobem způsobuje zranění pouze v hodnotě jednoho životu, namísto obvyklých 4-6.

Slzný plyn: Jako Jablečná vůně / Puchčoud.

Bolehlav / Digitalis / Otrušík / Amanitin: Jako Černá zhouba.



Ebenové dřívko ****
Příprava pro tisk (tisknuto 659x)
Diskuze a hlasování 16/16   nové
Skupina:Ostatní
Magenergie:10 magů
Suroviny:15 zl.
Základ:ebenová špejle (5zl)
Trvání:3 směny
Výroba:10 kol
Magy/den0
Autor:Ascella
Popis:

Ebenové dřívko je špejle o velikosti krbové zápalky. K jeho výrobě lze použít odpad vzniklý při výrobě ebenové hůlky. Obdobně jako ebenová hůlka chrání nositele před magickými útoky, ovšem jedná se o předmět jednorázový, který poskytuje pouhou ochranu a to nikoli naprostou.

Nositel ebenového dřívka jej aktivuje rozlomením. Od té chvíle po dobu 3 směn je chráněn proti veškeré zraňující magii ať je cílena na osobu či plochu. Ochrana se vztahuje proti kouzelnickým kouzlům ubírajícím životy, nikoli typu Dotyk upíra, které zraňují jiné atributy. Dřívko učiní tělo nositele šástečně rezistentní vůči zranění magií: způsobí pohlcení části poškození, které by měl nositel utrpět.

Dřívko má tři stupně výroby, z nichž každý stojí o deset magů a deset zlatých v surovinách více, než ten předchozí. Zvyšovat kvalitu dřívka se alchymista učí postupně. Od 1. úrovně může vyrábět dřívko I., od 3. úrovně dřívko II., od 5. úrovně dřívko III.

V závislosti na své kvalitě pohltí určitý poměr z celkového utrpěného zranění magií:
I.: 0 + k3 (k6/2) x 10%, tj. 10-30%
II.: 1 + k3 (k6/2) x 10%, tj. 20-40%
III: 2 + k3 (k6/2) x 10%, tj. 30-50%

Utrpěné zranění se zaokrouhluje nahoru, ale aktivované dřívko vždy pohltí poranění alespoň za jeden život.

Př: Nositel ebenového dřívka I. je terčem útoku černým bleskem, který by jej měl zranit za 50 životů. Hodí si, kolik % poranění pohltí ochrana dřívkem, má šanci na odolání 10-30%. Hodí na k6 4, to znamená 2 na k3. Dřívko mu uchrání 20% utrpěného poranění, to z 50 znamená 10 životů. Je zraněn pouze za 40.
Kdyby použil dřívko III., znamenalo by to při stejném hodu, že uchrání 40% životů, to znamená 20. Byl by zraněn za 30.

Dřívko lze rozlomit před očekávanou bitvou. Použití v bitvě vyžaduje 1 kolo, či 2 akce jiná činnost v RSS, pokud je uklizeno. Pokud je umístěno tak, že jej lze rozlomit bez složitého vytahování, lze jej aktivovat během jedné akce jiná činnost.

Při interakci s jinými magickými ochranami se ebenové dřívko počítá vždy jako poslední. Tj. nejprve se započítají veškeré jiné ochrany, které mohou ovlivnit zásah kouzlem, až pokud jimi něco projde, výsledek se snižuje o působení dřívka.

Výhody

  • Pasivní ochrana pohybující se po aktivaci s nositelem – netřeba hopsat a skákat pro zachycení blesků jako u ebenové hůlky, stejně je možno se libovolně pohybovat aniž by se opustila nějaká chráněná oblast pomocí kouzel zastavující magii či svitkem Ochrana před kouzly.
  • Ochrana není ultimátní – nedegraduje kouzelníky, kouzlo vždy nějaké zranění způsobí, na druhou stranu se nejedná o pouhý hod proti pasti „všechno nebo nic“, nositel musí se zraněním počítat a připravit se na ně, není zaskočen, když u běžných pravidlových ochran typu Magického zrcadla kouzlo projde.
  • Redukuje zranění všemi druhy magického poranění včetně plošných kouzel.
  • Jednodušší mechanismus než Ochrana před kouzly nebo Magické zrcadlo – není třeba znát hodnotu sesílací magenergie nepřátelského kouzla, ani případnou úroveň pro ochrany založené na jejich rozdílu – projde/neprojde.
  • Jde o předmět, kterým se může chránit i nepřítel družiny, aniž by to naprosto znemožnilo kouzelníka.
Nevýhody
  • Jednorázový předmět, který je nutno aktivovat, aby poskytoval ochranu oproti 10 letům trvání Ebenové hůlky, nebo celodennosti Magického zrcadla.
  • Ochrana není naprostá – vždy se nějaké zranění utrpí.

Předmět vyvíjen diskuzí herní skupiny, následně testován a vyvažován v praxi do této podoby. Ve vývoji "trvalá" verze.



Randalfovo víno ***
Příprava pro tisk (tisknuto 643x)
Diskuze a hlasování 8/8   nové
Skupina:Lektvary
Magenergie:25 magů
Suroviny:50 zl.
Základ:Víno
Trvání:ihned
Výroba:1 hodina
Nebezpečnost:odl - 12 - nic/účinky vína
Barva/chuť/zápach:5 / 5 / 5
Magy/den0
Autor:Dakeyras
Popis:

Říká se že na dně sklenic vína můžete postupně najít:

1 - přátelství - Postava je přátelská k tomu, kdo ji podal víno, ke kterému měla alespoň neutrální vztah a k těm které nenávidí, se vztah posouvá k lepšímu - nemá třeba chuť od pohledu jej zabít

2 - dobrou náladu - Podobné účinky jako přátelství, ale na všechny v blízkém okolí, ráda pozve všechny na jedno a podobně.

3 - pravdu - postava častěji začíná říkat pravdu ale, pokud ji říct nechce, nemusí. Ale řekne to takovým tónem a gesty, které naznačí, že lže. (Int - int opitého - pozná/nepozná)

4 - mudrctví - postavě se najednou dostává znalostí jaké ani netušila (na hádanky a spol bonus +2 k inteligenci) případně ji vyvstanou v hlavě vzpomínky na něco co by si obyčejně nevzpomněla - rozhovor, který ji připadal předtím huhlavý, vzpomene si na rozhovor, který viděla a najednou si jej umí přehrát s odezíráním ze rtů, nebo věci viděné okrajově, či si pospojuje věci, které k sobě zprvu nesouvisely, nebo prostě jen má velmi dobrý názor a radu na vše co se u stolu probírá.

5 - krásu - Postava všem připadá jako by měla charisma vyšší o 2 (neplatí pro žádné mentální útoky a pod)

6 - lásku - Postava se zamiluje do první osoby toho pohlaví, které preferuje, kterou jako první uvidí.

7 - melancholii - postava je smutná a pokud už byla, budou to vyloženě hluboké deprese.

8 - rozhořčení Postava se začíná hádat, začne být agresivnější, nadává hlasitě

9 - bláznovství Postava se dočasně mění na blázna s postihem na inteligencí o 3, má slyšiny, vidiny.

10 - bezvědomí

Ale bohužel u tohoto vína to není tak jednoduché, protože zde se k dosažení požadovaného stavu nelze dostat postupným pitím a tak jej i kontrolovat, ale postava si po každé sklenici hází znova (k10) s tím, že se nikdy nemůže opakovat stav, který už jednou byl. Délka každého stavu je 10 kol v plném stavu a pak dalších 10 kol postupně odeznívá. Postava si pamatuje co se dělo během těchto okamžiků a u omdlení si pamatuje, že upadla do bezvědomí a že se z něj probírá (tedy pokud následně nebude pít tak, že se jí zážitky z předešlých činů z hlavy skutečně nevypaří).

Postava se může dostat z vlivu Randalfova vína pomocí jakéhokoliv kouzla, které je určeno k rušení magie i v nejnižší náročnosti, jako by postava byla pod vlivem kouzla v síle 1mg.

PS: Sice se jedná o lektvar, který by měl možnost vyrobit i obyčejný alchymista, dovolil bych si říct, že je určen až pro pyrofory.

PPS: Lektvar je určen spíš pro zkušenější hráče, které baví roleplaying, protože bez něj by jeho požití nebyla taková zábava.



««« »»»

Vygenerováno za 0.45414280891418 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách