Dračí Doupě [ http://www.dracidoupe.cz ] | |
Rubrika: Hraničář | |
"Kryokineze" a "Vnitřní zrak" |
|
Autor: | UnknowN |
Hodnocení: | Hlasovalo: 12 čtenářů |
Průměrný počet hvězdiček: 4 | |
KryokinezeKryokineze je mimosmyslová schopnost založená na ovládání chladu. Má dvě možnosti využití - ochlazování až mražení kapalin a hašní ohně. 1. Ochlazování/mražení:Kteroukoliv nemagickou látku, která je za pokojové teploty v kapalném skupenství, dokáže hraničář ochladit až pod její bod mrazu (jedná se v podstatě o telekinezi na částicové úrovni - hraničář zpomaluje kmitání částic, ze kterých je kapalina tvořená). Míru této schopnosti pro každý stupeň znalosti určuje součin objemu (ve čtvrtkách) a vzdálenosti (v sázích) - takže čím je hraničář dál, tím méně toho dokáže zmrazit a naopak. Za každou čtvrtku kapaliny se musí hraničář na ochlazování soustředit jedno kolo (samozřejmě po úvodní směně soustředění). Po ukončení ochlazování nastává normální tepelná výměna s okolím, takže to co hraničář ochladil či zmrazil, se zase začne ohřívat nebo to začne tát. Pozn.: 2. Hašení ohněJakýkoliv nemagický oheň a magické ohně, u kterých je to možné, dokáže hraničář s touto mimosmyslovou schopností uhasit na dálku, případně je uhasit jen z části kterou potřebuje, nebo jim ubrat na intenzitě. Jako jednotku vyjadřující sílu ohně si určíme "1 pochodeň" a míru schopnosti hašení ohně si vyjádříme jako součin pochodní a vzdálenosti - čím blíže je hraničář, tím intenzivnější oheň dokáže uhasit a naopak. Stupeň znalosti / součin objemu a vzdálenosti / součin pochodní a vzdálenosti 1 / 5 / 10 2 / 10 / 20 3 / 15 / 30 4 / 20 / 40 5 / 25 / 50 6 / 30 / 60 7 / 35 / 70 8 / 40 / 80 9 / 45 / 90 10 / 50 / 100 11 / 55 / 110 12 / 60 / 120 13 / 65 / 130 14 / 70 / 140 15 / 75 / 150 16 / 80 / 160 17 / 85 / 170 18 / 90 / 180 19 / 95 / 190 20 / 100 / 200 21 / 105 / 210 22 / 110 / 220 23 / 115 / 230 24 / 120 / 240 25 / 125 / 250 26 / 130 / 260 27 / 135 / 270 28 / 140 / 280 29 / 145 / 290 30 / 150 / 300 31 / 155 / 310 32 / 160 / 320 33 / 165 / 330 Vnitřní zrakJedná se o schopnost, která hraničáři umožňuje vidět i v okamžiku, kdy jeho oči zrovna nejsou k ničemu a navíc s její pomocí také dokáže v omezené míře vidět skrze pevné materiály - jako třeba zdi. Míru této schopnosti vyjadřuje součin času (ve směnách) a vzdálenosti (v sázích) - takže čím dále chce hraničář dohlédnout, tím méně na to bude mít času a neopak - a navíc také - podobně jako u telepetie - zkrácení dosahu o dva sáhy za určitou tloušťku daných materiálů. Míra tohoto zkrácení je stejná jako u telepatie na příslušném stupni znalosti. Chce-li hraničář tuto schopnost použít, musí mít zavřené oči. Po aktivaci schopnosti se na její udržování už nemusí soustředit - délka jejího trvání závisí na poměru mezi časem a vzdáleností, který určil při aktivaci, případně končí, pokud oči otevře. Vnitřní zrak má stejný zorný úhel jako obyčejný zrak, odlišuje se pouze tím, že vidí všechno ve svém dosahu. Vnitřním zrakem není možné detekovat neviditelné bytosti. Na vnitřní zrak nemá vliv osvětlení (uživatele tak není možné například oslepit) - zároveň hraničář takto nevidí žádné stíny apod. (to mimo jiné znamená i to, že se před ním neschová zloděj za použítí své schopnosti "schování ve stínu"). Všechno v dosahu vidí hraničář stejně dobře, jakoby to bylo osvětleno svitem poledního slunce. Hraničář vnímá všechny předměty/bytosti v dosahu vnitřního zraku pouze v odstínech šedi. Pokud by hraničář trvale oslepl, pak se během jednoho měsíce (+/- 1k6 dní) jeho vnitřní zrak sám od sebe vyvine tak, že místo jednoho kola se bude v součinu času a vzdálenosti počítat se směnami. Po jednom roce (+/- 1k6 týdnů) dokonce s hodinami. Pokud by se mu zrak vrátil, potom vnitřní zrak během jednoho týdne opět zakrní na původní úroveň. Stupeň znalosti / Součin času a vzdálenosti / (Zkrácení dosahu o 2 sáhy za tloušťku - jako u telepatie) 1 / 20 2 / 40 3 / 60 4 / 80 5 / 100 6 / 120 7 / 140 8 / 160 9 / 180 10 / 200 11 / 220 12 / 240 13 / 260 14 / 280 15 / 300 16 / 320 17 / 340 18 / 360 19 / 380 20 / 400 21 / 420 22 / 440 23 / 460 24 / 480 25 / 500 26 / 520 27 / 540 28 / 560 29 / 580 30 / 600 31 / 620 32 / 640 33 / 660 Při rozhodování jakou mimosmyslovou schopnost bude hraničář mít hodem k%, se pak řiďte následujícími tabulkami (v závislosti na tom, jestli do své hry aplikujete jen jdenu z uvedených mimosmyslových schopností, nebo obě): Tabulka 1 - telek./pyro./telep./kryo. telekineze - 1-30 pyrokineze - 31-57 telepatie - 58-77 kryokineze - 78-100 Tabulka 2 - telek./pyro./telep./vnit.zr. telekineze - 1-33 pyrokineze - 34-62 telepatie - 63-83 vnitřní zrak - 84-100 Tabulka 3 - telek./pyro./telep./kryo./vnit.zr. telekineze - 1-27 pyrokineze - 28-50 telepatie - 51-67 kryokineze - 68-87 vnitřní zrak - 88-100 Druid získává na 16. úrovni čtvrtou mimosmyslovou schopnost dle vlastní volby, pátou získává na úrovni 20. |