Dračí Doupě [ http://www.dracidoupe.cz ]
Rubrika: Kouzelník
  
  

Energie života a smrti

 
Autor: qwakin32
Hodnocení: Hlasovalo: 21 čtenářů
  Průměrný počet hvězdiček: 0.76
  
  

Tato vlastnost kouzelníka(aspoň v mích představách),vychází z toho že magická energie vychází z energie života.Resp. považuju život jako takový ,,vidařený kousek nějaké vyšší magie".Představte si pod tím co chcete. :) ... A lze tuto jakousi životní(magickou) silu v nouzi využit( aspoň teda v Drd).Ovšem ne zadarmo.Viz níže.

Možnost využitelné energie:

Tuto vlastnost lze požít od 8 úrovně kouzelníka (čaroděj i mág).Počet mágu použitelných se vypočítá:úroveň kouzelníka+ bonus int a odol+ 70 procent kouzelníkovy denní magenergie. Koncertrování této energie trvá 1 kolo.

Použití:

Kouzelník si spočítal kolik může použit magů.Slavnostně nějaké požije. Sila takového ůtoku se počítá jeden použitý mag= 1 život terče (automaticky zásah).Tady ovšem nastává první háček. I kdyby kouzelník použil jen jediný mag z teto energie, nastavá kouzelníkovo bezvědomí v poměru 1mag/1hodina.Dalším háčkem je počet použitých magu-pokud požil do 50 procent teto energie neděje se nic (krom viz níže).Pokud je v rozmezí 50-75 procent teto energie háže 1k10+bonus odolnosti proti pasti 5(neůspěch=krchov). Pokud požil 75-85 procent háže 1k10 proti pasti 8(neůspěch=das Friedhof). Pokud použije vic jak 85 procent automaticky odchází do věčných lovišt.

Viz níže Resp co dál:

Dejme tomu že záměr byl zabít potvora a zdaříl se. Pokud by se vlastně nepodařil těžko by se mu v bezvědomí bránilo, že(krchov automaticky).Háček je v tom že všechny živočichové potřebují některé atributy(vodu,jídlo atd.)to znamená, že bez pomoci nepřežije víc jak dva dny.Ovšem chci taky vyvrátit, to že pokud by jste se snažily nacpat do kouzelníka potravu nebo vodu, muže to mít jen jeden účinek a toho chudáka s vlastní starostlivostí udusíte. Ne Ne Ne…. Jediná pomoc jak v takovémhle stavu udržet kouzelníka při životě a to ho dostat do dvou dní od tohoto incidentu k alchymistovy (víc jak 20lvl) A ten už do něj po dobu co bude kouzelník v bezvědomí do něj magickou energii potřebnou k jeho přežití. (nebudu psát kolik protože mi tady čísla nepřipadaji podstatný)Je to taková kouzelnická ambulance..(představa koštěte s majákem a starou babou v klobouku místo záchranky je sice pěkná ale trochu praštěná. ) Potom co se kouzelník probudí tento den nemá žádnou magenergii.

Kouzelní tímto počinem ačkoli záměr mohl být v sebelepším úmyslu, snižuje svoje přesvedčení o dvě pozice dolů.Pokud už přesáhl úroveň zákoně zlí. Už tuto proceduru nemůže absolvovat( pokud by to i přesto udělal = das Friedhof) a vstoupí do kouzelníka démon(nikdo lepší mě nenapadl).Ten v kouzelníkovy žije svůj život. Nelze ho nijak z kouzelníka dostat, neboť se stal jeho součástí bez které by nepřežil.Démon se projevuje jen v určitou chvíli a to jen když je kouzelníkova tělesná schránka ohrožena. Jakkoli ale kouzelník o tom musí vědět. Démon přebírá kontrolu v této situaci (při neúspěchu proti pasti,kterou v úvahu s int a odol určí pj) a likviduje všechny živé tvory kolem sebe ( i své přátelé). Pj přebírá tohoto kouzelníka a hraje za něj jako za potvoru která nepříčetně lační po krvi.Každé kolo se majitel kouzelníka (hráč) se pokouší přehodit tuto past.Dokud se to nepodaří démon vraždí kolem sebe pořad dál a dál.Ještě malé upřesnění.Tato situace nastává třeba při hadce ,pře,nebo z přímeho vyhrožování s kýmkoli z které muže nastat konflikt

Démon vládne celím spektrem energetické útočné a obrané magie z pravidel pro začátečníky a pokročilé. K dispozici má 250 magu a životaschopnost kouzelníka. Pokud je vyčerpá může použít magenergii kouzelníka kterou měl aktuálně. Pokud vyčerpá i tuto tak automaticky ztrácí vládu nad kouzelníkem

Das Fridhof- znamená německy hřbitov.

Pokud by někdo chtěl něco osobněji,nebo nějaký upřesnění, dotaz nebo třeba jen napište co vy na to.Jakákoli krytyka potěší(aspoň si to třeba někdo přečte): qwakin32@seznam.cz

Lukas.