Dračí Doupě [ http://www.dracidoupe.cz ] | |
Rubrika: Předměty | |
Správce rubriky: Kubz [ kubz@dracidoupe.cz ] | |
Čarozbroje |
|
Počet hvězdiček: 3 | |
Skupina: | Kouzelná zbroj |
Popis: | Stromová zbrojKvalita zbroje: 2 Tato dřevěná zbroj byla vyřezána z kmene posvátného dubu. Je plná děr, ze kterých sem tam ukápne kapka medu a jakoby se zevnitř ozývalo včelí bzučení. Zbroj může nosit jen druid. Neohnivzornost: Zbroj je velice náchylná na působení ohně. Zásek: Sečné zbraně mají 30% šanci, že se při útoku do zbroje zaseknou. Jestliže se tak stane, útočník si hází na past Sil - 3 - zbraň zůstává zaseknutá/podařilo se zbraň vytáhnout. Zakořeň: Díky této vlastnosti zbroje může druid své nohy proměnit v kořeny a nechat je zapustit do země. Díky tomu získá velkou stabilitu- odolá poryvům silného větru, nebude možné ho srazit na zem nebo může pomalu a bezpečně stoupat do prudkého kopce apod. Zakořenění trvá 5 kol a nelze zakořenit do kamenných či jinak pevných povrchů. Včelí roj: Zbroj je v podstatě úlem lesních včel. Kdykoliv na zbroj někdo zaútočí (tváří v tvář), roj bude bránit svůj úl a vrhne se na útočníka. Nositeli zbroje roj nikterak neublíží. Včely rovněž produkují med a vosk, které druid může použít. Zahyne-li roj, během několika dní se do zbroje nastěhuje nový- zbroj včely přitahuje. Včelí roj: Životaschopnost: 5, Úč: 4, Oč: 0 Magnetická zbrojKvalita zbroje: 6 Jedná se o plátovou zbroj zhotovenou z podivného modrozeleného magnetického kovu. Magnetismus: Zbroj přitahuje drobné kovové předměty. Odpuzování: Zbroj odpuzuje rychle letící kovové předměty- šípy, hvězdice apod. Útoky tváří v tvář kovovými zbraněmi mají postih –2 (je třeba překonat magnetický odpor). Přitahování: Nositel zbroje může manipulovat s kovovými předměty, jakoby ovládal hraničářovu telekinezi na stupni znalosti 6. Magnetická vlna: V jednom kole může nositel zbroje vyvolat silné magnetické záření, které prudce přitáhne všechny volně ležící kovové předměty o maximální hmotnosti 150 mincí ve vzdálenosti 10 sáhů. Kovové předměty, které někdo drží budou přitaženy v případě, kdy jejich držitel neuspěje v hodu proti pasti na sílu s nebezpečností 4. Pj zváží zda, některý předmět mohl nositeli ublížit.V dalším kole budou předměty vrženy velkou silou do nejbližšího okolí. Pj opět vyhodnotí, koho a jak mohly předměty zranit a jaké škody způsobí (záleží na počtu a druhu předmětů). Magnetickou vlnu lze použít max. jednou za den a po jejím použití jsou oslabeny všechny ostatní schopnosti zbroje. Démonická zbrojKvalita zbroje: 7 Démonická zbroj má zapůsobit na nepřátele jejího nositele. Je to rytířská zbroj z černého kovu, která má vyvolávat dojem nadpřirozenosti až démoničnosti jejího nositele. Temnota: Zbroj pohlcuje až 80% veškerého světla v okolí o poloměru deseti sáhů. V okolí jejího nositele tak panuje neustále nepřirozená tma a to dokonce i za slunečného dne. Žhnoucí pohled: Přilba démonické zbroje umožňuje jejímu nositeli vidět ve tmě, takže pohlcené světlo ho nijak neomezuje. Přilba rovněž vyvolává dojem rudě žhnoucích očí, které ve tmě nelze přehlédnout. Obrovitost: Další vlastností zbroje je i to, že vyvolává dojem, že její nositel je větší o jednu třídu velikosti. Jedná se pouze o iluzi (past Int – 8 – vidí nositele zbroje v normální velikosti/ vidí jej většího). Aura strachu: V blízkosti postavy, která zbroj nosí panuje aura strachu. I díky výše popsaným vlastnostem si může nositel přičíst bonus k zastrašování, jako by byl válečník o deset úrovní výše. Mrazivá zbrojKvalita zbroje: 5 Jde o zbroj zhotovenou z šupin ledového draka, protkanou pery z mrazivého fénixe. Kůže toho, kdo zbroj nosí zmodrá a vlasy i vousy se změní v rampouchy. Aura mrazu: Ze zbroje sálá velice siný mráz. Na oknech se tvoří námraza, rostliny zamrzají, kapky deště se mění na sněhové vločky a voda se mění v led (postava tímto způsobem může překonat vodní plochy- bude kráčet po tvořícím se ledu). Postavy bojující s nositelem zbroje tváří v tvář s hází každých pět kol na past na odolnost s nebezpečností - 4 – nic/postih –1 na obranu i útok (zpomalené pohyby, tuhnou svaly, třes). Každý další hod se zvyšuje nebezpečnost o 1 a postihy se sčítají. Pj může nebezpečnost upravit podle toho, co má útočník na sobě (teplé oblečení apod.) Antioheň: Útoky ohněm působí nositeli pouze poloviční zranění. V blízkosti zbroje je nemožné rozdělat oheň a ohnivá kouzla mají pouze poloviční šanci na úspěšné seslání. Antiinfravidění: Tělesná teplota nositele zbroje je snížena natolik, že ho nelze detekovat pomocí zvláštní schopnosti infravidění. Chladné srdce: Říká se, že mrazivá zbroj zažene veškerý žár citu toho, kdo ji nosí. Prý jeho srdce pak navždy zůstane chladné. Měsíční zbrojKvalita zbroje: viz. níže Tato éterická zbroj byla utkána z měsíčních paprsků. Téměř nic neváží a mohou ji nosit i kouzelníci. Síla luny: Zbroj poskytuje ochranu podle toho, jak moc svítí měsíc. Čím více svítí, tím větší je i KZ. Aby zbroj poskytovala nějakou ochranu, musí být vystavena záři luny. Tudíž zbroj nefunguje v podzemí nebo ve dne. KZ podle intenzity měsíčního svitu: Den: 0 Úprava: Plynová zbrojKvalita zbroje: 2 Plynová zbroj je v podstatě vycpávaná zbroj speciálně upravena tak, že jsou do ní všity kapsy naplněné plynem. Součástí zbroje je i tzv. plynová maska. Plynové kapsy: Běžně je zbroj vybavena deseti kapsami vepředu a deseti v zadu. Každá kapsa může být naplněna libovolným plynem- jedovatý plyn, ochromující plyn, dýmový plyn, halucinogenní plyn atd. Kdykoliv na postavu někdo zaútočí je šance 10xpočet kapes (bráno z jedné či druhé strany), že se některá z kapes roztrhne a bude vypuštěn příslušný plyn. Plynová maska: Součástí zbroje je i speciální maska vybavena různými filtry se speciálně upraveným dýchacím systémem. Je-li nositel masky vystaven působení nějakého plynu, počítá se, jakoby nebezpečnost plynu byla o polovinu nižší. Chodící zbrojVáha: 500 mn Tuto zvláštní zbroj si nikdo nemůže obléci. Jedná se o jakýsi druh oživlé rytířské zbroje, kterou může její majitel ovládat. Zbroj může ovládat ten, kdo má nasazenou tzv. ovládací helmu. Jak funguje: - Zbroj je třeba nejdříve „aktivovat“ (je třeba pronést určité heslo). Do té doby je to jen hromádka plechu. Po aktivaci se zbroj poskládá, jakoby si ji někdo oblékl, to trvá 6 kol. Poté je možné zbroj pomocí helmy ovládat (buďto myšlenkami nebo pomocí slov). - Na ovládání zbroje je potřeba se soustředit (jako při kouzlení) a je možné ji ovládat na vzdálenost, kdy ji nositel ovládací helmy vidí. Ztratí-li zbroj z dohledu, tak se rozsype. - Zbroj vykoná jednoduché povely- jdi vpravo, zvedni kámen, otoč se, zachřesti apod. Není schopna samostatně myslet či uvažovat a není schopna nějak efektivněji bojovat. - Pohyblivost, nosnost atd. zbroje jsou podobné hodnotám toho, kdo ji ovládá. - Je-li na zbroj zaútočeno s útokem větším jak 7, zbroj se rozsype a je třeba ji znovu aktivovat. Zbroj má celkem 500 životů. Příjde-li o ně, stává se nepoužitelnou. Jak se dá využít: Pozn. Váhy zbrojí jsou uváděny pro postavy velikosti B. |
Autor: | Aramir [ romisdvoris@seznam.cz ] |