Dračí Doupě [ http://www.dracidoupe.cz ]
Rubrika: Kouzla
  
  

Jako duch

 **Nou Klipp** 
Počet hvězdiček: 3
Magenergie:4 magy na kolo
Dosah:0 dotyk
Rozsah:1 tvor
Vyvolání:3 kola
Trvání:dle dodané magenergie
Skupina:Časoprostorová magie
Autor: UnknowN
Text:

Toto kouzlo je kombinuje myšlenky kouzel "leť" a "procházení zdí" do nového, samostatného kouzla.

Po seslání je pod vlivem kouzla postava i se vším, co měla postava u sebe (kromě dalších živých tvorů).

Kouzlo umožňuje volný pohyb vzduchem rychlostí až 20 sáhů za kolo, pohyb skrze kapaliny rychlostí až 5 sáhů za kolo, skrze pevné překážky rychlostí 1 sáh za kolo. Tento pohyb má charakter manévrování ve stavu beztíže - je nutné se na něj soustředit pouze v kole, kdy se mění směr / rychlost pohybu, jinak si tvor pod vlivem kouzla rychlost a směr pohybu zachovává. Maximální zrychlení je 1 sáh za kolo za kolo, maximální otočka je 60° za kolo. Zrychlení se vyhodnocuje na konci kola (určuje, jaká bude rychlost v příštím kole), zatočení se vyhodnocuje na začátku kola.

Postava pod vlivem kouzla nemůže útočit, ani se bránit, může ale sesílat kouzla - ať už svá vlastní, nebo s pomocí předmětů.

I když je postava pod vlivem kouzla technicky nezranitelná, pohybující se předměty ji stále udělují pohybovou energii. Inkriminované předměty si zachovávají svou rychlost, postava je jejich silou strhávána v jejich směru a přitom jimi pomalu prolíná. Je-li postava pod útokem, hází si normálně na obranu podle pravidel, s tím, že její KZ se počítá jako 0 a nemůže se bránit zbraní. Množství životů, o které by přišla, udává zrychlení, jaké jí bude uděleno ve směru, z jakého přišel útok. Kouzla působí na postavu normálně, zraňující kouzla jí zrychlení neudělují.

Část postavy, která se v okamžiku pominutí kouzla nachází v pevném předmětu, je ztracena (je-li to kritická část, postava umírá).

Přidáno: 16:14:35 03.09.2007